Stań przed obiektywem Kendall Jenner w sesji dla magazynu „Love”

Jeśli ktoś myśli, że Kendall Jenner zamierza być tylko modelką i odcinać kupony od popularności zapewnionej przez sławną rodzinę, być może się myli. Amerykanka wraz z szefową magazynu „Love”, Katie Grand, zamierza zrealizować casting na nową ikonę młodego pokolenia, która trafi na okładkę tego kultowego pisma. Za obiektywem stanąć ma… właśnie Kendall. Jeśli macie ochotę wziąć udział, koniecznie sprawdźcie, co należy zrobić, aby go wygrać!

 

Wspólny projekt Kendall Jenner i Katie Grand  zatytułowany “Love Me” ma na celu wypromowanie nowej twarzy modelingu, dzięki sesji okładkowej dla magazynu „Love”. Każdy może wziąć udział w tym projekcie, ponieważ obie panie zapowiedziały, że szukają wyjątkowej i nietuzinkowej osoby, nie biorąc pod uwagę nawet ilości jej followersów na Instagramie. Wystarczy, że kandydat lub kandydatka będzie popularna we własnym gronie przyjaciół i znajomych.

Kendall jako fotograf  już ma na koncie jedną sesję dla brytyjskiego wydawnictwa, w której przed jej obiektywem stanęła córka Cindy Crawford – Kaia Gerber. „Tym razem chcemy kogoś nieznanego, kto będzie odzwierciedlał ducha czasów, w jakich żyjemy” – zrelacjonowała Grand. Spośród wszystkich kandydatów, Kendall i Katie wybiorą 20 osób, które zaproszą w połowie listopada do Los Angeles na sesję w obiektywie modelki. Dodatkowo przeprowadzą z tą grupą krótkie wywiady, które zostaną opublikowane w lutowym wydaniu magazynu.

Jeśli chcecie spróbować swoich sił w tym konkursie, wystarczy, że oznaczycie swoje zdjęcie na Twitterze lub Instagramie hushtagiem #LOVEME17 lub wyślecie je na loveme@condenast.co.uk, z krótkim opisem kim jesteście i czym się interesujecie. Powodzenia! My z pewnością weźmiemy udział.

ZobaczSchowaj komentarze

Wystawa Levisa w Londynie

Muzeum Victoria & Albert w Londynie to miejsce, w którym moda zawsze zajmowała szczególne miejsce. Organizowane są tam najlepsze wystawy na świecie, a w zeszłym roku największą popularnością cieszyła się retrospektywa prac Alexandra McQueena. Tej jesieni londyńczycy szykują coś zupełnie nowego. We współpracy z marką Levis przygotowują wystawę  „You Say You Want a Revolution? Records and Rebels 1966-70”, która pokaże jak kultowe dżinsy zmieniały świat popkultury, rozrywki, literatury i sztuki.

Lata 60. i 70. to czas przewrotów, które zmieniały oblicze mody. Na ten czas przypada rozwój kultury hippisowskiej, protestów przeciwko wojnie w Wietnamie, dzikich klubowych imprez oraz swingującego Londynu. Tak liczne rewolucje wpływały na modę, która miała symbolizować bunt, poczucie odrębności oraz akcentować indywidualizm.

Plakat reklamujący markę Levi’s z lat 60. 

Muzeum Victoria & Albert jako miejsce kreujące międzynarodowe trendy w modzie i sztuce weszło we współpracę z marką Levis, aby pokazać najważniejsze zmiany na przestrzeni wybranych lat. Wystawa rozpocznie się 10 września 2016 roku i potrwa do 26 lutego 2017 roku. Kuratorzy muzeum pracują nieustannie z Tracey Panek, historykiem marki, nad dokładnym dopracowaniem kolekcji, która ujrzy światło dzienne. Ta znana specjalistka od dżinsu, odpowiedzialna jest za przeniesienie archiwum Levis z San Francisco do Londynu, w którym znajdują się przede wszystkim egzemplarze legendarnych modeli 501, 505 oraz kurtek pochodzących z 1969 roku. „Chcemy pokazać jak Levisy wpływały na ludzi, popkulturę oraz miany społeczne” – zdradził Richard Hurren, zarządzający marką w Europie. ‚Wierzymy, że współpraca z prestiżowym muzeum utrwali i umocni tę opinię” – dodał w komentarzu prasowym.

Obok dżinsu na wystawie zostaną pokazane następujące eksponaty: ręcznie napisany tekst piosenki Beatlesów „Lucy in the Sky with Diamonds”, kawałek skały księżyca, którą przetransportowali na ziemię pracownicy NASA, prototyp pierwszego Apple 1, plakaty gwiazd oraz ikon mody w denimie, a także liczne dowody na to, że naprawdę wpływowi ludzie zawsze chodzili w Levisach.

The Beatles w dżinsowej stylizacji

Martin Roth, dyrektor muzeum jest bardzo podekscytowany nowym projektem. „To pierwsza taka współpraca w historii marki. To dla nas idealny partner” – zdradził Brytyjczyk. Jeśli mówi to człowiek, który jako jeden z pierwszych wyczuwa trendy, to znaczy, że lata 60. i 70. będą bardzo na topie tej jesieni, a stare Levisy zostaną głównymi bohaterami.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Stylowa zima w mieście

VANS

BUTY
259 ZŁ

TOPSHOP

FUTRO
509 ZŁ

H&M

SPODNIE
55,90 ZŁ

H&M

GOLF
199,90 ZŁ

&OTHER STORIES

TOREBKA
OK. 450 ZŁ

VETEMENTS

SKARPETY
OK. 320 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.