Stań przed obiektywem Kendall Jenner w sesji dla magazynu „Love”

Jeśli ktoś myśli, że Kendall Jenner zamierza być tylko modelką i odcinać kupony od popularności zapewnionej przez sławną rodzinę, być może się myli. Amerykanka wraz z szefową magazynu „Love”, Katie Grand, zamierza zrealizować casting na nową ikonę młodego pokolenia, która trafi na okładkę tego kultowego pisma. Za obiektywem stanąć ma… właśnie Kendall. Jeśli macie ochotę wziąć udział, koniecznie sprawdźcie, co należy zrobić, aby go wygrać!

 

Wspólny projekt Kendall Jenner i Katie Grand  zatytułowany “Love Me” ma na celu wypromowanie nowej twarzy modelingu, dzięki sesji okładkowej dla magazynu „Love”. Każdy może wziąć udział w tym projekcie, ponieważ obie panie zapowiedziały, że szukają wyjątkowej i nietuzinkowej osoby, nie biorąc pod uwagę nawet ilości jej followersów na Instagramie. Wystarczy, że kandydat lub kandydatka będzie popularna we własnym gronie przyjaciół i znajomych.

Kendall jako fotograf  już ma na koncie jedną sesję dla brytyjskiego wydawnictwa, w której przed jej obiektywem stanęła córka Cindy Crawford – Kaia Gerber. „Tym razem chcemy kogoś nieznanego, kto będzie odzwierciedlał ducha czasów, w jakich żyjemy” – zrelacjonowała Grand. Spośród wszystkich kandydatów, Kendall i Katie wybiorą 20 osób, które zaproszą w połowie listopada do Los Angeles na sesję w obiektywie modelki. Dodatkowo przeprowadzą z tą grupą krótkie wywiady, które zostaną opublikowane w lutowym wydaniu magazynu.

Jeśli chcecie spróbować swoich sił w tym konkursie, wystarczy, że oznaczycie swoje zdjęcie na Twitterze lub Instagramie hushtagiem #LOVEME17 lub wyślecie je na loveme@condenast.co.uk, z krótkim opisem kim jesteście i czym się interesujecie. Powodzenia! My z pewnością weźmiemy udział.

ZobaczSchowaj komentarze

Instagram Tygodnia #11: kobiecość w duchu vintage według Natalii Siebuły

Spójna kolorystyka, piękne zdjęcia Piotra Czyża i polska moda, na którą aż miło popatrzeć. Taki jest instagramowy profil Natalii Siebuły, która każdą kolekcją zachwyca i niezmiennie dostarcza nam solidne dawki inspiracji. Dlatego w kolejnej odsłonie naszego cyklu „Instagram Tygodnia” postanowiliśmy zapytać ją o to jak prowadzi swój profil i kto ją inspiruje.

Jak opisałabyś swój Instagram w trzech słowach?

Mam nadzieje, że mój Instagram jest ciepły, kobiecy w lekkim duchu vintage.

Czy korzystasz z Instagrama, aby dotrzeć do nowych klientek? Jeśli tak, to w jaki sposób?

Myślę, że każdym prezentowanym zdjęciem na Instagramie tworzymy wizerunek i charakter marki co buduje społeczności entuzjastów tej czy podobnej estetyki a tym samym poszerza grono naszych klientek.

Jakie aplikacje pomagają Ci w tworzeniu profilu? Np. do edycji zdjęć?

Używam aplikacji Squaready, dzięki której wstawiam zdjęcia pionowe nie burząc ich kompozycji, a także aby pokazać pełne sylwetki. Większość zdjęć na profilu pochodzi z sesji czy kampanii, które realizuje z fotografem – Piotrem Czyżem a te bardziej spontaniczne z życia marki delikatnie poddaje edycji w VSCO.

Spędzasz dużo czasu na planowaniu treści, tzn. co i kiedy wstawisz? Czy kierujesz się spontanicznością?

Pewne treści mam zaplanowane z wyprzedzeniem, inne niekoniecznie. Staram się układać kolejne fotografie o podobnej stylistyce i spójnie kolorystycznie.

Czy są jakieś profile, które Cię inspirują?

Mnóstwo o przeróżnej tematyce! Dzięki Instagramowi odkryłam naprawdę sporo bardzo interesujących artystów, marki ale i ciekawych, fajnych ludzi. Bardzo podoba mi się klimat u @khaite_ny czy @lisasaysgah ,@palomawool i @mansurgavriel , naturalizm u @pansyco , lubię patrzeć jak tańczy @inouicg . Miło podróżuje się z moją serdeczną klientką @_domi_s_ czy @comeonstacks . Lubię też profile tematyczne jak @brutgroup , @dobrestylowkistarszychpan czy niedawno odkryte @kratki_furtki_plotki .

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.