Spacer po jesiennej Prowansji w kampanii 303 Avenue

Złociste liście na drzewach, zapach świeżej bagietki w powietrzu oraz prowansalskie powietrze sprawiają, że o tej porze roku południe Francji jest niczym raj na ziemi. Właśnie ta sceneria stała się tłem dla najnowszej kampanii marki 303 Avenue, która niezmiennie stawia na ponadczasowy, francuski szyk!

Spacer po jesiennej Prowansji w kampanii 303 Avenue

Brigitte Bardot, Jane Birkin, Henri Matisse… Ciężko byłoby nie znaleźć Francuza, który nie kochałby bezgranicznie południa swojego kraju. Regiony Prowansji od dekad są źródłem inspiracji najznamienitszych artystów w historii. Kamienne uliczki, budynki w odcieniach ochry oraz nonszalanckie pary siedzące na oparciach kawiarnianych krzesełek z filiżankami kawy w dłoni co rusz przewijają się na obrazach. Klimatem rodem z kultowych francuskich filmów zainspirowała się marka 303 Avenue, a ich najnowsza kampania autorstwa Doroty Porębskiej „Bonjour Madame” każdego przeniesie w niezwykły klimat Prowansji. Twarzą marki po raz kolejny została Killa Rioja.

Jesienna kolekcja polskiej marki to plejada subtelnych tkanin, wzorów oraz detali podkreślających kobiece sylwetki. Kopertowe sukienki rozwiewane podmuchami wiatru będą pięknie kontrastowały z jesiennymi płaszczami. Z kolei muślinowe koszule w połączeniu z luźniejszymi dżinsami dodadzą nam paryskiego sznytu. W nowej kolekcji znajdziemy uniwersalną paletę barw, która jednocześnie idealnie wpasowuje się w prowansalski krajobraz. Nieśmiertelne połączenie czerni i bieli, kremy oraz beże, płonąca czerwień oraz brudne zielenie będą pięknie prezentowały się w blasku jesiennego słońca.

303 Avenue, chociaż w swojej podstawie ma francuskie nawiązania, wciąż pozostaje polską marką. Wszystkie modele z nowych kolekcji szyte są w warszawskiej pracowni, produkcją zajmuje się ich własna szwalnia. Tym samym, 303 Avenue stawia na jedno z naszych ulubionych połączeń, czyli francuskie inspiracje oraz polskie wykonanie. Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Miłość, seks i rebelia w kampanii La Mania jesień-zima 2017

Zeszłoroczny pokaz La Manii zatytułowany „Mind Blow” markował istotną zmianę kierunku marki, jej wizji i sposobu postrzegania kobiety. Niegdyś najbardziej hołdująca klasyce i wyrafinowanej elegancji, od tej pory w swoich kolekcjach bierze na warsztat niekiełznany żywioł, jakim jest kobieca natura, a za ich motyw przewodni obiera jej zmienność, samoświadomość i mniej lub bardziej oczywistą sensualność. Sezon jesień-zima 2017 to kontynuacja tych zmian – widać je zarówno na samych ubraniach, jak i najnowszej kampanii, którą po raz kolejny sfotografował Mateusz Stankiewicz.

Miłość, seks i rebelia w kampanii La Mania jesień-zima 2017

Miłość, seks, rebelia – to trzy główne punkty najnowszej kampanii i kolekcji marki La Mania, która kontynuuje tym samym podjętą w zeszłym roku ideę „Mind Blow”. Do filozofii przenoszącej punkt ciężkości z wyrafinowanej i klasycznej elegancji na świadomy seksapil, zmysłowość i pożądanie, nawiązuje też stylistyka najnowszej kolekcji – to przede wszystkim podkreślające kobiece kształty fasony, budząca zmysły kolorystyka oraz zdobienia, które nieśmiałym dodają odwagi, a pewnym siebie pomagają komunikować swój seksapil.

Do sfotografowania kampanii na jesień-zimę 2017 marka po raz kolejny zaprosiła Mateusza Stankiewicza, który na wyjątkowych fotografiach uwiecznił modelki pozujące w zamkniętym, wypełnionym lustrami pomieszczeniu i pozbawione bezpośredniego kontaktu z aparatem. Scenografia i zabieg ten sprawiają, że modelki uwodzą w sposób nieoczywisty, dokładnie tak, jak kobieta La Manii – elegancka, ale jednocześnie rebeliancka, intrygująca i zdająca sobie sprawę z siły oddziaływania detalu. Te ostatnie zwracają zresztą w nowej kampanii La Manii szczególną uwagę. Joanna Przetakiewicz i Liliana Pryma wykorzystały w tym sezonie skórzane, ozdobione złotymi nitami smycze, cekiny, złote blaszki i zapięcia oraz nawiązujące do popkultury komiksowe hafty. Stylizacją kampanii zajęła się w tym sezonie Ewelina Gralak, która postawiła na nietuzinkowe połączenia idealnie komponujące się z dynamiką scenografii i złożonością projektów La Manii.

Brawo dla całej ekipy!

Przeczytaj także:

Wywiad z Joanną Przetakiewicz

 

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.