Sofia Coppola tworzy historię w Cannes

Panie i panowie, tak się tworzy historię! Sofia Coppola, która na tegoroczny festiwal w Cannes przyjechała ze swoim naszpikowanym gwiazdami filmem „The Beguiled” została wczoraj drugim w historii festiwalu najlepszym reżyserem-kobietą. Lubimy to!

Mimo że najlepszych filmem tegorocznego festiwalu w Cannes został szwedzki „The Circle”, dziś mówi się głównie o Sofii Coppoli, która do Francji przyjechała ze swoim najnowszym i będącym remake’iem z 1971 roku filmem „The Beguiled”. I słusznie: córka legendarnego Francisa Forda Coppoli, która na ekranie zadebiutowała w „Ojcu chrzestnym” mając zaledwie rok, została wczoraj częścią pięknej historii stając się drugim w historii najlepszym-reżyserem nagrodzonym Złotą Palmą za reżyserię. Panie na sukces w tej kategorii musiały czekać aż 56 lat – wcześniej udało się to radzieckiej artystce  Yuliya Solntsevej, która triumfowała w 1961 roku za film „Opowieść lat płomiennych”.

Najnowszy film Coppoli, czyli naszpikowany gwiazdami (Kidman, Farrell, Dunst, Fanning) „The Beguiled” opowiada historię walczącego w wojnie secesyjnej żołnierza, który ranny trafia do żeńskiej szkoły z internatem, Mieszkające tam kobiety pomagają mu wrócić do zdrowia, powoli odkrywając drzemiące w nich seksualne żądze, które doprowadzą do chorej rywalizacji i przekroczenia wszelkich, istniejących do tej pory, granic. Remake produkcji z 1971 roku, w której główną rolę zagrał Clint Eastwood, na ekrany polskich kin wejdzie 1 września. Do zobaczenia – obowiązkowo!

ZobaczSchowaj komentarze

Premiera kolekcji Supreme x „Człowiek z blizną” już jutro!

„Zawsze mówię prawdę. Nawet kiedy kłamię” – każdy, kto choć raz widział kultowego „Człowieka z blizną” na pewno kojarzy zdanie, które główny bohater, Tony Montana, wypowiada w jednej ze scen. Po 34 latach od premiery, postać odgrywana przez Ala Pacino oraz cały film, zostały teraz motywem przewodnim najnowszej kolekcji Supreme. Czy będzie hitem? Jesteśmy przekonani!

Premiera kolekcji Supreme x „Człowiek z blizną” już jutro!

Na tę kolekcję fani „Człowieka z blizną” czekali od momentu, kiedy Supreme wrzuciło na swój Instagram zdjęcie modelu skórzanej kurtki z wizerunkiem Tony’ego Montany – głównego bohatera produkcji z 1983 roku, w którego wcielił się fenomenalny Al Pacino. Ten, oraz szeroki wachlarz innych projektów stał się częścią kolekcji, jaką w współpracy z wytwórnią Universal nawiązało Supreme. Efekty kolaboracji wejdą do sprzedaży już jutro – zaledwie kilka dni po głośnym otwarciu flagowego sklepu marki na nowojorskim Brooklynie.

Jak przystało na tego typu współpracę, w skład limitowanej kolekcji wejdą t-shirty i bluzy z najbardziej znanymi zdjęciami z filmu Oliviera Stone’a i Briana De Palmy, wspomniana czarno-biała kurtka z wizerunkiem Tony’ego Montany, swetry, czapki typu beanie, deski oraz, co może być niekwestionowanym hitem, lampka biurkowa z napisem „The World Is Yours” . Dla niewtajemniczonych, to właśnie te słowa widnieją na basenie, do którego wpada ciało martwego Montany w ostatniej scenie filmu.

Linia „Scarface” x Supreme pojawi się w sprzedaży już jutro i będzie dostępna zarówno online, jak i w sklepach stacjonarnych marki w Nowym Jorku, Los Angeles, Londynie i Paryżu. Japończycy będą musieli poczekać na nią trochę dłużej – tam kolekcja pojawi się w sprzedaży 14 października.

Szykujcie portfele!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Trendy jesień-zima 2017: na niebiesko

TOPSHOP BOUTIQUE

KOSZULA
OK. 350 ZŁ

TOPSHOP

SWETER
OK. 2000 ZŁ

TOPSHOP

SUKIENKA
OK. 250 ZŁ

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 400 zł

ISABEL MARANT

BUTY
OK. 1600 ZŁ

H&M

SPODNIE
199,90 ZŁ
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.