Cztery smaki w najnowszej kolekcji Mariusza Przybylskiego

Cztery smaki, cztery zupełnie różne kolekcje oraz współpraca z Marcinem Gortatem. W tym sezonie Mariusz Przybylski przygotował coś zupełnie innego niż jesienny, spektakularny pokaz inspirowany kultowym serialem „Twin Peaks”. W piątkowy wieczór, 23 czerwca w Forcie Sokolnickiego na warszawskim Żoliborzu nie czekał na nas pokaz mody, ale… prezentacja. I w przeciwieństwie do poprzedniej bardzo wieczorowej kolekcji, tym razem naszym oczom ukazała się mieszanka sportowych i casualowych elementów.

Cztery smaki w najnowszej kolekcji Mariusza Przybylskiego

Oglądając kolekcję „Cztery Smaki” Mariusza Przybylskiego jednym z pierwszych słów, które przychodzą do głowy jest eklektyzm. Każda odsłona prezentacji była bowiem utrzymana w zupełnie innym klimacie niż poprzednia. Jedną z głównych atrakcji tych czterech, mini kolekcji były t-shirty zaprojektowane wspólnie z Marcinem Gortatem, ale Mariusz Przybylski nie byłby sobą, gdyby nie dodał na wybiegu czegoś od siebie: w tym przypadku były to pojedyncze elementy z damskiej oraz męskiej kolekcji. Dzięki temu, chociaż prezentacja była jedna, nie trudno było ulec wrażeniu, że naszym oczom ukazały się cztery, mniejsze pokazy.

Pierwsze sylwetki zdradziły, że Mariusz Przybylski również uległ trendowi „all white”, ponieważ na wybiegu w Forcie Sokolnickiego modele oraz modelki pojawili się w białych total lookach. Jednak nie w wersji eleganckiej, ale sportowej. Białe t-shirty z etnicznymi wzorami pojawiły się obok kostiumów kąpielowych, bluz z kapturem, a pośród dodatków znalazły się opaski sportowe oraz daszki rodem z teledysków z lat 90.

Druga część pokazu nie tylko miała więcej kolorów, ale chyba najbardziej różniła się od tego, co zwykle mogliśmy zobaczyć na pokazach Mariusza. Projektant postawił na niestandardową mieszankę elegancji i sportwearu, które od kilku sezonów podziwiamy na wybiegach Gucci. Mariusz wybrał jednak nieco inną ścieżkę niż Alessandro Michele i zamiast falbanek, romantycznych „babcinych” sylwetek wybrał połączenie geometrycznych wzorów, jaskrawych zieleni, metalicznych granatów i wszechobecnego w tym sezonie srebra.

Trzecia propozycja była chyba największym zaskoczeniem dla obecnych gości, ponieważ modele zamiast przejść po wybiegu… wjechali na niego rowerami. Ubrani w dżinsy lub klasyczne, czarne spodnie, mieli na sobie również kolorowe t-shirty z etnicznymi wzorami inspirowanymi kulturą afrykańską. Ostatnia część, najbardziej wieczorowa ze wszystkich, była tym co Mariusz opanował niemal do perfekcji. Czarne t-shirty ze złotymi aplikacjami świetnie komponowały się z jak zwykle idealnie skrojonymi marynarkami, białymi koszulami oraz cekinowymi spodniami.

Kolorowa, stylistycznie zróżnicowana i energetyczna. Taka była prezentacja najnowszej kolekcji Mariusza Przybylskiego. Projektant tym samym udowodnił, że potrafi poruszać się w zupełnie, innych estetykach, które zostały wyeksponowane w równym stopniu. A my niezmiennie czekamy na kolejne propozycje Mariusza!

ZobaczSchowaj komentarze

Pokaz Bizuu na sezon wiosna-lato 2018

Bizuu przyzwyczaiło nas do strojów pięknych, delikatnych, ale również z charakterem. Stworzonych dla kobiet kochających klasykę, ale i nie bojących się zaszaleć. Nie inaczej było na wczorajszym pokazie na sezon wiosna-lato 2018. Po raz kolejny pokaz marki odbył się w klimatycznej Praskiej Drukarni a głosy zespołu Audiofeels pozwoliły przenieść się nam do innego,  cieplejszego klimatu.

Pokaz Bizuu na sezon wiosna-lato 2018

Pokazy Bizuu od kilku sezonów są nie tylko ważnym wydarzaniem modowym, ale i towarzyskim. Gwiazdy licznie przybywają aby z pierwszych rzędów podziwiać propozycję sióstr na nadchodzący sezon. Wszyscy mają już dość zimy i z wielką chęcią oglądają projekty na cieplejsze dni, gdzie królować będzie zabawa kolorem, wzorem jak i fakturą ubrania. Katarzyna Sokołowska swoją choreografią oraz Anna Szczęsny wykonaną scenografią stworzyły wyjątkowy pokaz, któremu bliżej było atmosferą do spektaklu. Dzięki stworzonym przestrzeniom, gdzie znajdował się zespół oraz znikały i pojawiały się modelki, czuć było wyjątkowy klimat. A widzowie oprócz klasycznego rozsadzenia dookoła wybiegu znajdowali się też pośrodku, dzięki czemu uzyskali inne spojrzenie na prezentowaną kolekcję.

 

W kolekcji duetu nie mogło zabraknąć pudrowego różu, który stał się znakiem rozpoznawalnym dziewczyn, tym razem w ciekawym połączeniu z czerwienią. Jednak Blanka Jordan oraz Zuza Wachowiak odważniej w swoich najnowszych projektach podchodzą do koloru. Mogliśmy zobaczyć nasycone bordo, zielony czy niebieski połączone razem z printem inspirowanym dżunglą i wyjątkową florą tego miejsca – bogatą w wyraźne, nasycone barwy.

Na wybiegu w większości powiewały spódnice oraz sukienki o długości midi oraz maxi, rzadziej w odsłonie mini. Wszystkie zachwycały nie tylko kolorami, ale również bardzo kobiecymi printami. Niezwykłą lekkość zapewniały falbany oraz plisy z wykończeniem z szerokiej gumy. Kobiety nie wyobrażające sobie szafy bez garnituru – odnajdą nowoczesną wersję tego formalnego stroju, zarówno w niezwykle modnym monochromatycznym stylu w kolorze pudrowego różu jak i wersje z kwiatowymi wzorami. Kolekcja w swoim eklektycznym klimacie pozwoli odnaleźć zarówno elegancki outfit na wyjście jak i zwiewny kobiecy strój na co dzień. Dodatki jak duże, okrągłe okulary czy niezwykle modna wariacja na temat beretu podkreślały tylko styl i charakter ubrań. Za stylizację po raz kolejny była odpowiedzialna niezastąpiona Agnieszka Ścibor, która zabrała nas w gorącą podróż. Całość stylizacji dopełnia biżuteria marki Lilou, obuwie stworzone wraz z Badurą oraz skarpetki projektu Bizuu wykonane przez markę Gatta.

W czasie pokazu została również zaprezentowana najnowsza kapsułowa kolekcja Bizuu x The Rolling Stones. Po zadziornych Atomówkach i dziewczęcej Barbie przyszedł czas na rock&roll. Modele charakteryzują się mocną paletą barw, kojarzoną z samym zespołem jak i naszywki, hafty również niezmiennie związane z gigantami muzyki. Całość jest rockowa, ale i niezwykle charakterystyczna dla Bizuu. W kapsułowej kolekcji znajdziemy elementy, które możemy nosić na co dzień jak t-shirty, kurtka typu bomber, swetry czy bluzy. Nowością jest zaprojektowanie przez duet t-shirtu dla mężczyzn.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności