Ślubny makijaż Pippy Middleton’s świetną inspiracją dla przyszłych panien młodych!

Pippa Middleton i milioner James Matthews 20 maja powiedzieli sobie tak! Ślub był jak z bajki, a panna młoda wyglądała jak prawdziwa księżniczka. Zachwyciła nas skromnym, ale bardzo eleganckim makijażem i idealnie dobraną do tego fryzurą. Może panny młode, które już niedługo staną na ślubnym kobiercu, a jeszcze nie do końca wiedzą jaki ma być ich ślubny makijaż zaczerpną trochę inspiracji?

To się nazywa ślub roku! Nowożeńcy, czyli Pippa Middleton i James Matthews nie zawiedli, kiedy w sobotę w XII-wiecznym kościele pod wezwaniem świętego Marka niedaleko Bucklebury powiedzieli sobie „tak”. Po tygodniach spekulacji, panna młoda na ślubnym kobiercu stanęła w przepięknej, bardzo eleganckiej koronkowej sukni brytyjskiego projektanta Gilesa Deacona wartej ponoć 10 tysięcy funtów. Tak strojna kreacja wymagała oczywiście odpowiedniej oprawy, czyli idealnie dobranego makijażu i fryzury.

Jeśli chodzi o makijaż, Pippa zrozumiała, że tak ważny dzień wymaga niezbyt krzykliwego, ale tylko podkreślającego urodę make-upu. Siostra księżnej Kate zrezygnowała więc z bardzo mocnej opalenizny (z której słynie), na rzecz delikatnie muśniętej słońcem skóry. Makijażystka Mary Greenwell, która wcześniej miała okazję współpracować z Pippą zapytana przez The Telegraph powiedziała że panna Middleton ma piękną skórę i naturalny urok, który broni się sam i nie wymaga wiele pracy ze strony makijażysty.

W makijażu Pippy doszukujemy się dużego podobieństwa do tego, który miała na sobie w 2013 roku jej starsza siostra. Jeśli faktycznie był on dla niej  inspiracją, to świetnie na tym wyszła, bo wyglądała elegancko i bardzo kobieco. Postawiła na naturalnie rozświetloną skórę, delikatnie podkreślone oczy i subtelnie zaznaczone usta. Jak widać by podkreślić urodę nie potrzeba czerwonej szminki czy mocnego smoky eyes, które zresztą nie pasowałyby tak dziewczęcej urodzie.  Pippa jest bardzo ładną kobietą o pięknej skórze, nie potrzebowała więc mocnego makijażu, a jedynie subtelnego podkreślenia jej naturalnie pięknych rysów twarzy. Całość uzupełniała fryzura – bardzo skronie upięte włosy, w które wpleciona była delikatna tiara. Efekt – bardzo elegancka i iście królewska stylizacja!
Makijaż ślubny wcale nie musi być mocny i ciężki, ale przede wszystkim powinien podkreślać naturalność i być dodatkiem do sukni ślubnej, która tak jak w przypadku Pippy, grała główną rolę. Czyżby siostry Middleton wyznaczyły nowy kierunek w ślubnym wizerunku? Tego nie możemy stwierdzić z całą stanowczością. Jednak możemy napisać, że taka stylizacja sprawia, że mamy ochotę patrzeć na jej zdjęcia, a nawet więcej, rozpływać się nad nimi z zachwytu. Naszym zdaniem to makijaż i fryzura godne naśladowania!

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Huda Beauty wkracza do Polski! Premiera kosmetyków internetowej królowej makijażu już niedługo w Sephorze

„Królowa makijażu”, „najbardziej wpływowa blogerka urodowa na świecie”, „sprytna bizneswoman” – to tylko niektóre określenia, jakimi prasowe i internetowe tytuły określają Hudę Kattan, makijażystkę, vlogerkę i gwiazdę Instagrama, która popularność w mediach społecznościowych przełożyła na bajecznie prosperujący, urodowy biznes. Założona przez nią w 2013 roku i bijąca rekordy popularności marka, już lada dzień dołączy do coraz bogatszego portfolio polskiej Sephory.

Sephora bardzo nas ostatnio rozpieszcza i powoli spełnia nasze wszystkie, urodowe marzenia – w zeszłym roku wprowadziła do Polski długo wyczekiwanego NARSa, a w tym umożliwiła i umożliwi polskim klientkom korzystanie ze wszystkich dobrodziejstw sygnowanych marką Becca czy Kat von D. Do tego zacnego grona już lada dzień dołączy kolejny gigant i ulubieniec urodowych blogerek z całego świata – Huda Beauty, czyli marka założona 4 lata temu przez gwiazdę Internetu, Hudę Kattan.

Jeśli jesteście zagorzałymi fankami Instagrama i urodowych vlogów, na pewno znacie ją doskonale. Z prawie 21 milionami (!) obserwujących na Instagramie oraz prawie dwoma milionami subskrybentów na YouTubie, Kattan jest jedną z największych (jeśli nie największą) gwiazdą i najbardziej wpływową postacią urodowej blogosfery. Zdaniem wielu, sekret tak dużej popularności tkwi w tym, że na wszystkich swoich platformach Kattan jest niezwykle autentyczna: śmieje się, jak każda z nas przygotowując makijaż robi błędy i otwarcie mówi o swoich wadach. Ma także niezwykłą smykałkę do biznesu, a rozpoznawalność w Internecie szybko przełożyła na genialnie prosperujący interes w postaci marki kosmetyków.

Początki Huda Beauty sięgają 2013 roku, a pierwszym (i w tamtym momencie jedynym) produktem wprowadzonym na rynek były sztuczne rzęsy, które błyskawicznie stały się hitem na Środkowym Wschodzie i w USA. Uwielbia je sama Kim Kardashian, przez bardzo długi czas były także najlepiej sprzedającym się produktem w amerykańskiej Sephorze. Rozwój firmy był więc tak naprawdę kwestią czasu, a dziś Huda Beauty to już pełne spektrum produktów – palety cieni, zestawy do konturowania, rozświetlacze i matowe szminki podbijające serca urodowych vlogerek na całym świecie. Polska Sephora ogłaszając wprowadzenie marki do swojej oferty nie podała niestety dokładnej daty premiery, jednak za pośrednictwem jej strony internetowej możecie zapisać się do newslettera, dzięki któremu nie przegapicie tego wyjątkowego momentu.

Nie możemy się doczekać!

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najgorętsze nowości z sieciówek: listopad 2017

TOPSHOP

SUKIENKA
ok. 300 zł

TOPSHOP

JEANSY
ok. 625 zł

H&M

SPODNIE
999 zł

H&M

SPÓDNICA
199 zl

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
219 zl
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.