Optymistyczne hasła na koszulkach, czyli jak moda poczuła dobre wibracje

W tym sezonie nosimy się optymistycznie, bo moda jakby w brew temu co dzieje się na świecie, postanowiła postawić na pozytywną stronę.  My także możemy zamanifestować swoje pozytywne nastawienie nosząc najmodniejsze ostatnio t-shirtach ze sloganami takimi jak Love, Peace czy Good Vibes. Znajdziecie je w każdej sieciówce.

T-shirty z pozytywnymi hasłami zastąpiły z powodzeniem te, z francuskimi słowami, które świeciły triumf przez ostatnie dwa sezony. Jednak stoi za tą zmianą coś więcej.  Nie chodzi tylko o to, że szczęście wyprzedziło feminizm i Francuzkie slogany, ale to, że emocjonalny ton mody wzrósł o dodatkowe kilka stopni. Nawet Victoria Beckham, która stworzyła swój wizerunek wokół nadludzkiej zdolności powstrzymania się publicznie od najmniejszego nawet uśmiechu, stworzyła w najnowszej kolekcji, koszulkę z napisem „Mroczne, ale szczęśliwe miejsce”. 

„Noszę okulary przeciwsłoneczne, więc w moim świecie zawsze jest ciemno, ale jestem naprawdę szczęśliwa” – powiedziała. Uśmiechy i pozytywne hasła na koszulkach według badań, pomagają w ich sprzedaży, bo optyka handlu detalicznego jest coraz bardziej inspirowana estetyką mediów społecznościowych – które mają koncentrują swoją uwagę wokół ciepłej, przystępnej atmosfery.  Rzeczywistość obecnie nie rysuje się w pozytywnych barwach, dlatego moda jest zdeterminowana, by patrzeć w przyszłość z optymizmem. Choć z zasady odzwierciedla kondycję świata w danym momencie, więc kiedy gospodarka się załamuje, a geopolityczny obraz zasnuwają ciemne chmury, paleta kolorów powinna się kurczyć. Tak się jednak nie dzieje. Choć prawdą jest, że zazwyczaj optymistyczne hasła występują na klasycznie prostych t-shirtach w podstawowych kolorach takich jak biały czy szary to one same są kolorowe i dodają otuchy.  Dla wszystkich, którzy mają ochotę zamanifestować swoje optymistyczne podejście do życia,  mamy propozycje prosto z sieciówek. Nie tylko z optymistycznymi hasłami, ale za równie optymistyczną cenę. Znajdziecie je poniżej.    


Zakupy

Mango

T-shirt
59,90 zł

Zara

T-shirt z bawełny
69,90 zł

Zara

Koszulka z kontrastowym nadrukiem
49,90 zł

H&M

T-shirt z nadrukiem
49,90 zł

Top Shop

T-shirt
ok.82 zł
  • Ewa Szmigowska

    No nie wiem czy „I feel like Britney in 2007” jest optymistycznym sloganem ;D ;D ;D

ZobaczSchowaj komentarze

TREND ALERT: kolorowa krata

Szlachetną kratkę z angielskim rodowodem w tym sezonie nosimy w kolorze. Zapominamy o klasycznych kolorach i połączeniach takich jak: szarość, biel i czerń. Ich miejsce zastępują, nietypowe zestawienia – im bardziej barwne, tym lepiej.

W tym seoznie modny jest każdy rodzaj kraty: Vichy, szkocką, kratę księcia Walii, kratę windowpane… Nic nas nie obliguje byśmy decydowały się tylko na jedną.  Śmiało łączmy i ekperymentujmy z wielkością wzoru i kolorami. Sięgamy po nietypowe połączenia: elektryzującej pomarańczy z błękitem, fioletu z zielenią czy rożu z czerwienią, nie porzucając jednak zupełnie czarno-białej klasyki. Nosimy ją na spódnico-spodniach, sukienkach o kroju marynarki, bluzach oraz na topach i marynarkach. Ten wzór, który wiele marek ustanawiło niezbędnym elementem swoich wiosennych kolekcji. Więc wisoną moda będzie zdecydowanie w kratkę, liczymy jednak, że nie pogoda.


Zakupy

Top Shop

Kombinezon
222 zł

Mango

Sukienka w kratkę vichy
139,90 zł

& Other stories

Płaszcz
850 zł

H&M

Pleciona torba typu shopper
129,90 zł

Zara

Bluzka z 3/4 rękawem
139 zł

Zara

Tweedowa spódnica
139 zł

Bimba y Lola

Sandały na obcasie
ok. 488 zł

Bershka

Dwurzędowa marynarka
119 zł

Tommy Hilfiger

Plecak
599 zł

Tommy Hilfiger

Body
599 zł
ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Nie pytamy, co nowego. Przedstawiamy najnowsze trendy w modzie. Z uwagą śledzimy zapowiedzi projektantów na nadchodzący sezon. Zdradzamy, jakie wzory, kolory, materiały będą obowiązkowe na zbliżającą się porę roku. Opieramy się na prawdziwych autorytetach z branży. Ufamy Valentino, Chanel, Givenchy i markom, które nadają rytmu zmianom w świecie mody. Najnowsze trendy w modzie pojawiają się jeszcze przed właściwym sezonem. Idealnie, aby dać czas na przygotowanie szafy. To prawdziwe kompasy stylu. Wskazują właściwy kierunek zmian. Nie tylko wskazują, w jaki styl zainwestować, ale podpowiadają, jak się odnaleźć w nadchodzących zmianach. Nie oznaczają rezygnacji z własnego podejścia do ubioru, fryzury, czy makijażu. Pozwalają je odświeżyć, nadać im bardziej współczesny charakter.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.