Optymistyczne hasła na koszulkach, czyli jak moda poczuła dobre wibracje

W tym sezonie nosimy się optymistycznie, bo moda jakby w brew temu co dzieje się na świecie, postanowiła postawić na pozytywną stronę.  My także możemy zamanifestować swoje pozytywne nastawienie nosząc najmodniejsze ostatnio t-shirtach ze sloganami takimi jak Love, Peace czy Good Vibes. Znajdziecie je w każdej sieciówce.

T-shirty z pozytywnymi hasłami zastąpiły z powodzeniem te, z francuskimi słowami, które świeciły triumf przez ostatnie dwa sezony. Jednak stoi za tą zmianą coś więcej.  Nie chodzi tylko o to, że szczęście wyprzedziło feminizm i Francuzkie slogany, ale to, że emocjonalny ton mody wzrósł o dodatkowe kilka stopni. Nawet Victoria Beckham, która stworzyła swój wizerunek wokół nadludzkiej zdolności powstrzymania się publicznie od najmniejszego nawet uśmiechu, stworzyła w najnowszej kolekcji, koszulkę z napisem „Mroczne, ale szczęśliwe miejsce”. 

„Noszę okulary przeciwsłoneczne, więc w moim świecie zawsze jest ciemno, ale jestem naprawdę szczęśliwa” – powiedziała. Uśmiechy i pozytywne hasła na koszulkach według badań, pomagają w ich sprzedaży, bo optyka handlu detalicznego jest coraz bardziej inspirowana estetyką mediów społecznościowych – które mają koncentrują swoją uwagę wokół ciepłej, przystępnej atmosfery.  Rzeczywistość obecnie nie rysuje się w pozytywnych barwach, dlatego moda jest zdeterminowana, by patrzeć w przyszłość z optymizmem. Choć z zasady odzwierciedla kondycję świata w danym momencie, więc kiedy gospodarka się załamuje, a geopolityczny obraz zasnuwają ciemne chmury, paleta kolorów powinna się kurczyć. Tak się jednak nie dzieje. Choć prawdą jest, że zazwyczaj optymistyczne hasła występują na klasycznie prostych t-shirtach w podstawowych kolorach takich jak biały czy szary to one same są kolorowe i dodają otuchy.  Dla wszystkich, którzy mają ochotę zamanifestować swoje optymistyczne podejście do życia,  mamy propozycje prosto z sieciówek. Nie tylko z optymistycznymi hasłami, ale za równie optymistyczną cenę. Znajdziecie je poniżej.    


Zakupy

Mango

T-shirt
59,90 zł

Zara

T-shirt z bawełny
69,90 zł

Zara

Koszulka z kontrastowym nadrukiem
49,90 zł

H&M

T-shirt z nadrukiem
49,90 zł

Top Shop

T-shirt
ok.82 zł
  • Ewa Szmigowska

    No nie wiem czy „I feel like Britney in 2007” jest optymistycznym sloganem ;D ;D ;D

ZobaczSchowaj komentarze

Witajcie w przyszłości, Zara wprowadza rozszerzoną rzeczywistość do swoich sklepów

Już dziś Zara wprowadza do 120 flagowych sklepów na całym świecie rozszerzoną rzeczywistość. W Polsce dostępna będzie w sklepie przy Marszałkowskiej w Warszawie. Innowacja ma za zadanie pomóc nam doświadczyć sposobu robienia zakupów w zupełnie nowy sposób.

Witajcie w przyszłości, Zara wprowadza rozszerzoną rzeczywistość do swoich sklepów

Zara postanowiła przez najbliższe dwa tygodnie wprowadzić nas w świat rozszerzonej rzeczywistości. Od dziś dzięki aplikacji ZARA AR, możemy sprawdzić jak najnowsza technologia może wpłynąć na nasz sposób robienia zakupów i sprawić by były jeszcze łatwiejsze. Czym jest Zara AR? ZARA Augmented Reality to koncepcja stworzona przez dyrektor kreatywną Ezrę Petronio i opracowana razem z francuską firmą HOLOOH oraz INRIA (Francuski Instytut Narodowy Informatyki i Matematyki Stosowanej). Według Petronio „globalny zasięg Zary sprawia, że to doświadczenie staje się jeszcze szersze i bardziej inkluzywne. Ta ekscytująca koncepcja nie mogłaby być bardziej naturalna dla marki: rzeczywistość rozszerzona była zawsze obecna Zarze”.

Jak to działa? Wystarczy ściągnąć aplikację, można pobrać ją ze sklepów iTunes i Google Play lub przez www.zara.com oraz aplikację Zary.

Aplikację można aktywować na witrynach, podestach oraz paczkach z zamówieniami online. Po nakierowaniu telefonu na znak graficzny umieszczony na tych elementach na ekranie pojawiają się modelki Léa Julian i Fran Summers w scenkach trwających od 7 do 12 sekund. Na planie zdjęciowym o powierzchni 170 m2 nagrano 12 różnych, dynamicznych hologramów przy użyciu 68 kamer. Modelki pozują, poruszają się i rozmawiają podczas prezentowania kolekcji Studio w realistyczny sposób dostosowany do każdej scenerii. Prezentowane stylizacje można kupić jednym kliknięciem poprzez aplikację ZARA.

ZARA AR nie tylko ułatwia zakupy online, ale także umożliwia podzielenie się tym doświadczeniem w sieciach społecznościowych.

Inicjatywa Zary pokazuje, w jaki sposób innowacja, inspiracja i technologia pomagają zmienić dystrybucję mody. Jednoczesny kontakt użytkownika z prawdziwą rzeczywistością w sklepie i rzeczywistością wirtualną przez aplikację jest czymś więcej niż zdumiewającą nowinką i staje się użytecznym narzędziem ułatwiającym zakupy.

Czy tak będziemy w najbliższym czasie robić zakupy?

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Nie pytamy, co nowego. Przedstawiamy najnowsze trendy w modzie. Z uwagą śledzimy zapowiedzi projektantów na nadchodzący sezon. Zdradzamy, jakie wzory, kolory, materiały będą obowiązkowe na zbliżającą się porę roku. Opieramy się na prawdziwych autorytetach z branży. Ufamy Valentino, Chanel, Givenchy i markom, które nadają rytmu zmianom w świecie mody. Najnowsze trendy w modzie pojawiają się jeszcze przed właściwym sezonem. Idealnie, aby dać czas na przygotowanie szafy. To prawdziwe kompasy stylu. Wskazują właściwy kierunek zmian. Nie tylko wskazują, w jaki styl zainwestować, ale podpowiadają, jak się odnaleźć w nadchodzących zmianach. Nie oznaczają rezygnacji z własnego podejścia do ubioru, fryzury, czy makijażu. Pozwalają je odświeżyć, nadać im bardziej współczesny charakter.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności