SINSKIN: nowa marka profesjonalnych kosmetyków do makijażu

W połowie września w wybranych drogeriach Rossmann pojawi się nowa marka kosmetyczna z produktami do profesjonalnego makijażu twarzy. Filozofią SINSKIN jest łamanie konwencji i szukanie nowych wyzwań w kreowaniu makijażu, w czym pomóc mają nam jej kosmetyki. Intrygujące, prawda?

Marka SINSKIN to wysokiej jakości semi-profesjonalne kosmetyki do makijażu. Oznacza to, że produkty te są na tyle profesjonalne i trwałe, że mogą z nich korzystać fachowcy, ale jednocześnie na tyle łatwe i proste do nałożenia, że każda z nas poradzi sobie z nimi bez problemu. W szerokiej gamie produktów znajdą się wszystkie kosmetyki, które pomogą nam wykreować nowy wizerunek:  od podkładów, pudrów do twarzy i baz pod makijaż, przez tusze do rzęs, kredki, cienie, aż po pędzle i akcesoria niezbędne do wyposażenia profesjonalnego i amatorskiego kufra. Produkty są tak zaprojektowane i przemyślane, by pomagały nam w zrobieniu zarówno klasycznego, jak i kreatywnego makijażu. Kosmetyki SINSKIN powstały we współpracy z profesjonalistami i wizażystami, którzy dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem pomogli stworzyć wyjątkowe produkty.

 

 

” Make up to sposób na wyrażenie siebie, dlatego każda kobieta powinna sama tworzyć swoje własne zasady. Kosmetyki SINSKIN to ułatwiają. To co je wyróżnia, to nie tylko wysoka jakość i trwałość czy intensywne kolory. Inspirujemy kobiety, zachęcając je do odważnych makijażowych kreacji i do stosowania kosmetyków w nieoczywisty sposób. Kredka do ust z powodzeniem może tworzyć kreskę podkreślającą oko, a cień w płynie nałożony na usta, da wyrazisty i odważny efekt” – Adam Prządka, Headof Artistry SINSKIN

Hasłem marki jest #CREATE NEW RULES, czyli zabawa makijażem, przełamywanie wszelkich konwencji oraz wyrażanie siebie. Kosmetyki SINSKIN są dostępne w sprzedaży od połowy września w wybranych drogeriach sieci Rossmann. Nas jak na razie urzekły bardzo ładne czarno czerwone opakowania kosmetyków, które dziś trafiły do naszej redakcji. Zabieramy się za testowanie i już niedługo podzielimy się z wami naszymi spostrzeżeniami. Śledźcie nas na bieżąco.

ZobaczSchowaj komentarze

Oto debiutancka kampania kosmetycznej linii Rihanny – Fenty Beauty

Za kilka dni do Sephory trafi pierwsza linia kosmetyków od Rihanny. Zanim jednak będziemy mogły je kupić, warto zobaczyć film z kampanii, który piosenkarka zamieściła na swoim Instagramie. Wyjątkowa reklama nie tylko pokazuje nam, co znajdzie się na sklepowych półkach, ale ma też istotny społeczny i rasowy wydźwięk.

Długo barbadoska piękność kazała nam czekać na swoją autorską kolekcję kosmetyków do makijażu. To, jakie kosmetyki znajdą się w sprzedaży było wielką niewiadomą aż do dziś, kiedy to na Instagramie @fentybeuty ukazało się kilka zdjęć produktów oraz klip promujący nową linię.

 Klip okazał się być czymś więcej niż tylko reklamą produktów do makijażu i inauguracją pierwszego przedsięwzięcia kosmetycznego gwiazdy. To przede wszystkim celebracja różnorodności. Nie jest sekretem, że przemysł kosmetyczny często krytykowany jest za dyskryminację rasową i preferowanie białych modelek pomimo faktu, że w samych Stanach aż 35 procent kobiet jest kolorowa. Firmy kosmetyczne nie produkują także odcieni wystarczająco głębokich, aby ciemnoskóre kobiety mogły uzyskać ciemniejsze odcienie skóry.

Rihanna postanowiła to zmienić i do reklamy zaangażowała modelki o różnych narodowościach i odcieniach skóry. Zobaczymy tam m.in modelki czarne, Azjatki, Latynoski czy Arabki. Biorąca udział w kampanii Leomie Anderson, która wielokrotnie podkreślała, że  niewystarczające wielu artystów zajmujących się makijażem potrafi prawidłowo pracować z ciemniejszą skórą teraz ma nadzieję, że to się zmieni. Fenty Beauty chlubi się tym, że kreuje „nowe pokoleniem piękna”. W kampanii zobaczymy 15 modelek w tym Palomę Elsesser, Duckie Thot, Slick Woods czy Halimę Aden. Wszystkie malują sobie w niej usta różnymi odcieniami szminek, co oznaczać może tylko jedno:  odcieni będzie przynajmniej 15 i każda kobieta bez względu na kolor skóry znajdzie właściwy dla siebie. Film jest miłą odmianą, bo różni się od klasycznych kampanii z branży beauty.

Choć wielka amerykańska premiera zaplanowana jest na 8 września, nam przyjdzie pewnie trochę na nią poczekać – do tej pory nie pojawiły się informacje dotyczące wejścia Fenty Beauty na polski rynek.

ZobaczSchowaj komentarze

Lakierowane płaszcze, kombinezony i geometryczne okulary: moda w stylu "Matrixa" to hit tego sezonu!

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 440 zł

H&M

SPODNIE
129,90 zł

H&M

BUTY
199 zł

ZARA

KOMBINEZON
249 zł

ZARA

SUKIENKA
159 ZŁ

ZARA STUDIO

PŁASZCZ
1899 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.