SINSKIN: nowa marka profesjonalnych kosmetyków do makijażu

W połowie września w wybranych drogeriach Rossmann pojawi się nowa marka kosmetyczna z produktami do profesjonalnego makijażu twarzy. Filozofią SINSKIN jest łamanie konwencji i szukanie nowych wyzwań w kreowaniu makijażu, w czym pomóc mają nam jej kosmetyki. Intrygujące, prawda?

Marka SINSKIN to wysokiej jakości semi-profesjonalne kosmetyki do makijażu. Oznacza to, że produkty te są na tyle profesjonalne i trwałe, że mogą z nich korzystać fachowcy, ale jednocześnie na tyle łatwe i proste do nałożenia, że każda z nas poradzi sobie z nimi bez problemu. W szerokiej gamie produktów znajdą się wszystkie kosmetyki, które pomogą nam wykreować nowy wizerunek:  od podkładów, pudrów do twarzy i baz pod makijaż, przez tusze do rzęs, kredki, cienie, aż po pędzle i akcesoria niezbędne do wyposażenia profesjonalnego i amatorskiego kufra. Produkty są tak zaprojektowane i przemyślane, by pomagały nam w zrobieniu zarówno klasycznego, jak i kreatywnego makijażu. Kosmetyki SINSKIN powstały we współpracy z profesjonalistami i wizażystami, którzy dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem pomogli stworzyć wyjątkowe produkty.

 

 

” Make up to sposób na wyrażenie siebie, dlatego każda kobieta powinna sama tworzyć swoje własne zasady. Kosmetyki SINSKIN to ułatwiają. To co je wyróżnia, to nie tylko wysoka jakość i trwałość czy intensywne kolory. Inspirujemy kobiety, zachęcając je do odważnych makijażowych kreacji i do stosowania kosmetyków w nieoczywisty sposób. Kredka do ust z powodzeniem może tworzyć kreskę podkreślającą oko, a cień w płynie nałożony na usta, da wyrazisty i odważny efekt” – Adam Prządka, Headof Artistry SINSKIN

Hasłem marki jest #CREATE NEW RULES, czyli zabawa makijażem, przełamywanie wszelkich konwencji oraz wyrażanie siebie. Kosmetyki SINSKIN są dostępne w sprzedaży od połowy września w wybranych drogeriach sieci Rossmann. Nas jak na razie urzekły bardzo ładne czarno czerwone opakowania kosmetyków, które dziś trafiły do naszej redakcji. Zabieramy się za testowanie i już niedługo podzielimy się z wami naszymi spostrzeżeniami. Śledźcie nas na bieżąco.

ZobaczSchowaj komentarze

Redakcja testuje: dzień 15 z produktami marki Joanna

Dziś po raz ostatni dzielimy się z Wami naszymi opiniami z testowania produktów marki Joanna. Ania Mioduszewska sales manager Fashion Post na swoich rzęsach testowała hennę. Jeśli jesteście ciekawe jak długo utrzymuje się na rzęsach i jakie daje efekty po kilkunastu dniach od jej nałożenia, czytajcie dalej.

Przypomnijmy, że Ania ma naturalnie długie i gęste rzęsy, które są niestety bardzo jasne i bez maskary nie widać ich efektu. Nie potrzebowała więc serum, które zwiększyłoby ich objętość, ale produktu pomagającego nadać im odpowiedni kolor. Postawiła więc na kremową hennę do brwi i rzęs marki Joanna. Ania to weteranka jeśli chodzi o stosowanie henny. Na swoich rzęsach przetestowała już produkty kilkudziesięciu różnych firm. A co sądzi o henny marki Joanna? „Hennę w kremie nałożyłam ponad dwa tygodnie temu i do tej pory trzyma się rewelacyjnie na moich rzęsach w delikatny sposób zapewniając im kolor, uwydatniając ich gęstość i długość. Od czasu zrobienia henny nie stosuję tuszu, a rzęsy są widoczne i zaznaczone. Polecam.” podsumowuje Ania.

Jak zawsze możecie odwiedzić nas na naszym instagramie by obejrzeć relację, posłuchać opinii Ani i zobaczyć efekt, który dała henna. Czekamy na was na @fashionpost.pl.

Dziś po raz ostatni mogłyśmy podzielić się z wami naszymi spostrzeżeniami. Ale to nie ostatni test w jakim bierzemy udział. Więc odwiedzajcie nas codziennie by sprawdzić jakie produkty bierzemy teraz pod lupę.  Niebawem znów was czymś zaskoczymy. Bądźcie z nami.

Partnerem publikacji jest Laboratorium Joanna.

ZobaczSchowaj komentarze

Kosmetyki w kolorach złotej, polskiej jesieni!

AA

PODKŁAD LONG STAY COVER FOUNDATION
28,96 zł

Micheal Kors

Woda perfumowana Sexy Ruby
od 229 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Naturalne mydło
21 zł

Tom Ford

Olejek do ciała
359 zł

Bourjois

Rouge Velvet The lipstick
56,99 zł

Rimmel

Scandaleyes Reloaded
20,38 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.