SINSKIN: nowa marka profesjonalnych kosmetyków do makijażu

W połowie września w wybranych drogeriach Rossmann pojawi się nowa marka kosmetyczna z produktami do profesjonalnego makijażu twarzy. Filozofią SINSKIN jest łamanie konwencji i szukanie nowych wyzwań w kreowaniu makijażu, w czym pomóc mają nam jej kosmetyki. Intrygujące, prawda?

Marka SINSKIN to wysokiej jakości semi-profesjonalne kosmetyki do makijażu. Oznacza to, że produkty te są na tyle profesjonalne i trwałe, że mogą z nich korzystać fachowcy, ale jednocześnie na tyle łatwe i proste do nałożenia, że każda z nas poradzi sobie z nimi bez problemu. W szerokiej gamie produktów znajdą się wszystkie kosmetyki, które pomogą nam wykreować nowy wizerunek:  od podkładów, pudrów do twarzy i baz pod makijaż, przez tusze do rzęs, kredki, cienie, aż po pędzle i akcesoria niezbędne do wyposażenia profesjonalnego i amatorskiego kufra. Produkty są tak zaprojektowane i przemyślane, by pomagały nam w zrobieniu zarówno klasycznego, jak i kreatywnego makijażu. Kosmetyki SINSKIN powstały we współpracy z profesjonalistami i wizażystami, którzy dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem pomogli stworzyć wyjątkowe produkty.

 

 

” Make up to sposób na wyrażenie siebie, dlatego każda kobieta powinna sama tworzyć swoje własne zasady. Kosmetyki SINSKIN to ułatwiają. To co je wyróżnia, to nie tylko wysoka jakość i trwałość czy intensywne kolory. Inspirujemy kobiety, zachęcając je do odważnych makijażowych kreacji i do stosowania kosmetyków w nieoczywisty sposób. Kredka do ust z powodzeniem może tworzyć kreskę podkreślającą oko, a cień w płynie nałożony na usta, da wyrazisty i odważny efekt” – Adam Prządka, Headof Artistry SINSKIN

Hasłem marki jest #CREATE NEW RULES, czyli zabawa makijażem, przełamywanie wszelkich konwencji oraz wyrażanie siebie. Kosmetyki SINSKIN są dostępne w sprzedaży od połowy września w wybranych drogeriach sieci Rossmann. Nas jak na razie urzekły bardzo ładne czarno czerwone opakowania kosmetyków, które dziś trafiły do naszej redakcji. Zabieramy się za testowanie i już niedługo podzielimy się z wami naszymi spostrzeżeniami. Śledźcie nas na bieżąco.

ZobaczSchowaj komentarze

Jennifer Lopez rozpoczyna współpracę z marką INGLOT!

Marka Inglot nie przestaje nas zaskakiwać. Jeszcze nie opadły emocje po międzynarodowych fashionweekach na których polski brand był obecny. A tu kolejna bomba. Inglot nawiązał współpracę z muzą przemysłu kosmetycznego i inspiracją w dziedzinie stylu i makijażu dla kobiet na całym świecie, Jennifer Lopez. Teraz gwiazda zadebiutuje w branży beauty limitowaną kolekcją kosmetyków do makijażu stworzoną we współpracy z polską marką. Uwielbiamy być bombardowani takimi wiadomościami.

Takie wiadomości chcielibyśmy przekazywać wam codziennie. Nasza duma narodowa, czyli marka Inglot właśnie ogłosiła, że nawiązała współpracę z Jennifer Lopez, który stworzy linię kosmetyków.

‘’Limitowana kolekcja, którą stworzyłam wspólnie z marką INGLOT jest pełna moich must-haves makijażowych w ulubionych kolorach. Mamy tutaj wszystko – od maskary, przez pomadki, róże do policzków, rzęsy, aż po cienie do powiek i oczywiście bronzery. To, co unikalne i zarazem ekscytujące w tej kolekcji to palety Freedom System, które umożliwiają wykreowanie własnej, spersonalizowanej palety do makijażu, zawierającej produkty i kolory, których potrzebujesz. Nie musisz kupować palet do makijażu z pięcioma cieniami, żeby mieć jeden kolor, którego naprawdę chcesz użyć.” opowiada Jennifer.

Współpraca odzwierciedla wspólną dla Jennifer i INGLOT wizję siły kobiecości, czyli niezliczone możliwości wyrażenia siebie oraz podkreślenia indywidualnego piękna poprzez makijaż. Jennifer bardzo blisko współpracowała z marką w każdym aspekcie związanym z kolekcją. Miała bezpośredni wpływ na kolorystkę, wybór produktów, kampanię marketingową, wygląd opakowań, a także nazwy flagowych produktów, jak „Boogie Down Bronze” czy „Livin’ The Highlight”, inspirowanych jej karierą. Jako międzynarodowa gwiazda sprawdzająca się w wielu rolach z macierzyństwem na czele, Jennifer stworzyła linię kosmetyków dla kobiet, które tak jak ona są w ciągłym biegu.

„Nie mogliśmy sobie wymarzyć lepszego ambasadora. Jennifer jest prawdziwą wizjonerką w dziedzinie makijażu” – mówi Grzegorz Inglot, Wiceprezes INGLOT USA. „Oprócz świetnego stylu, jest również ekspertem w sferze beauty. Po wielu latach pracy z najlepszymi w tej branży dokładnie wie czego pragną kobiety oraz jakie produkty są im niezbędne, aby wykreować piękny blask, z którego słynie”.

Kolekcja Jennifer Lopez INGLOT składa się z 70 elementów, wśród których znalazły się między innymi pudry, pomadki do ust, cienie do powiek czy stanowiące mocny akcent kasetki Freedom System. Linię charakteryzują zaawansowane formuły produktów i szeroki wachlarz kolorystyczny – od subtelnych, a zarazem wyrazistych odcieni nude, przez połyskujące akcenty, aż do głębokich, zmysłowych kolorów idealnych do wykreowania makijażu w stylu smoky eyes. Bogata gama produktów pozwala na tworzenie niepowtarzalnych makijaży, inspirowanych ikonicznym stylem Jennifer – począwszy od naturalnego dziennego, po efektowny, wieczorowy look. Zdjęcia do kampanii reklamowej wykonał jeden z najlepszych na świecie fotografów beauty – Solve Sundsbo.

W Polsce kolekcja Jennifer Lopez INGLOT dostępna będzie od 26 kwietnia w punktach sprzedaży INGLOT oraz w sklepie on-line.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności