Simona Nikołajewska – kolekcja „Soul” jesień-zima 2016

Jest młoda, ambitna i bardzo zdolna. Wypatrzyliśmy ją już podczas pokazu dyplomowego Viamoda Szkoła Wyższa. Simona Nikołajewska zachwyciła nas wtedy swoim architektonicznym podejściem do mody. Teraz pokazuje pierwszą „dorosłą” kolekcję, która dojrzałością może konkurować w markami istniejącymi na rynku od kilku lat.  Zatytułowana „Soul” ma pokazywać co tak naprawdę gra projektantce w duszy.

Simona Nikołajewska – kolekcja „Soul”  jesień-zima 2016

Simona Nikołajewska stawia na wysokiej jakości materiały i elegancję. Prezentuje zupełnie inną estetykę, niż tę którą mieliśmy okazję podziwiać podczas pokazu dyplomowego Viamoda Szkoła Wyższa. Wtedy zaproponowała cięższe tkaniny, takie jak skóry i wełny inspirując się muzeum sztuki nowoczesnej The Broad z siedziba w Los Angeles. Trafiła nawet do naszego cyklu „Obserwowani”, w którym pokazujemy sylwetki najciekawszych talentów w polskiej branży mody.

W kolekcji celowo zatytułowanej „Soul” mamy do czynienia z kobiecymi i bardzo eleganckimi strojami. Zapytaliśmy Simonę skąd pomysł na zupełnie nową estetykę. „Chciałam tym razem bardziej pokazać siebie bez żadnych ograniczeń. W kolekcji dyplomowej w pewien sposób musiałam udowodnić swoje umiejętności, dlatego tym razem zagłębiłam się w historię mody i epokę wiktoriańską, którą czuję najbardziej” – wyjaśniła Simona. „To moja pierwsza kolekcja po studiach. Na jej przygotowanie poświęciłam prawie dwa miesiące. Dlatego postawiłam na naszywane detale, ręczne wyszywanie i chwosty (wiszące kuleczki) nawiązujące także do stylu etno” – zdradziła w rozmowie telefonicznej.

Sesja zdjęciowa została zorganizowana w skandynawskim wnętrzu jednego z mieszkań położonych w apartamencie przy ul. Bagno w Warszawie. Klimatyczne ujęcia w świetle dziennym i delikatnym mroku wykonał Adam Kaniowski. Na Oli Adamczyk z Mango Models pokazano sensualną przeźroczystą bluzkę z wielkimi kokardami wiązanymi pod szyją, welurową sukienkę bez ramion, model pokryty odwracalnymi matowymi cekinami, trapezową mini z tłoczonej bordowej skóry oraz białą bluzkę z organdyny z plisowaną stójką. W kolekcji znalazły się także efektowne okrycia wierzchnie, takie jak sztuczne futra z pasami wełny oraz kardigany, które mogą spełniać rolę kopertowej sukienki. Simona zaprojektowała własne paski i chokery. Makijaż modelki w odcieniach brązów to zasługa Marcina Bieńkowskiego i jednocześnie nagroda od marki Irena Eris, otrzymana podczas prezentacji kolekcji dyplomowej. Włosy związane w lekko potarganego koczka uczesał Kamil Nowosad.

Jesteśmy pod sporym wrażeniem kolekcji oraz sesji zdjęciowej i mamy nadzieje, że propozycja Simony Nikołajewskiej spotka się z uznaniem prasy, a także będzie się świetnie sprzedawać.

ZobaczSchowaj komentarze

Maffashion

W dzisiejszych czasach niemal każda dziewczyna chce zostać blogerką. Obserwując sukcesy swoich koleżanek po fachu, wiele kobiet decyduje się na zakładanie własnych stron i portali, gdzie dzielą się z wirtualnym światem pomysłem na siebie. Trudno się temu dziwić, szczególnie kiedy spojrzymy na najpopularniejsze blogerki w kraju, w tym Maffashion, którą spokojnie można uznać za jedną z najbardziej wpływowych oraz ulubienicę millenialsów. Jednak warto nie zapominać o tym, że Rzym nie od razu zbudowano, a Julia Kuczyńska, bo takie imię kryje się pod pseudonimem, bardzo długo i ciężko pracowała na swój sukces.

Julia urodziła się 22 września 1987 roku w małej miejscowości Złotów, nieopodal Bydgoszczy. To właśnie tam stawiała swoje pierwsze kroki oraz rozwijała pasję do mody. Jednak początki bloga, a zarazem narodziny Maffashion przyszły trochę później, bo dopiero w październiku 2009 roku. Wtedy też studiowała zaocznie w Poznaniu i próbowała pogodzić naukę z pracą oraz przyjazdami do Warszawy, gdzie wówczas mieszkała.

Jej pierwsze posty wcale nie cieszyły się ogromną popularnością, szczególnie w porównaniu do stanu obecnego, jednak fanów stylu Julki niezmiennie przybywało. Szczególnie za sprawą międzynarodowej strony lookbook.nu, gdzie dziewczyny z całego świata chwalą się swoimi stylizacjami. Maffashion jako jedyna Polka zdobyła pierwsze miejsce w rankingu Lookbook.nu, a to był dopiero początek. Jej stylizacje zostały bowiem docenione przez redaktorów największych tytułów branżowych. Zdjęcia Julii z tygodni mody w Nowym Jorku czy Paryżu pojawiły się między innymi na łamach różnych edycji „Vogue”, „Harper’s Bazaar”, „Glamour” i wielu, wielu innych.

Sukcesy Julii nie ograniczają się jednak wyłącznie do stylizacji. Blogerka może się pochwalić między innymi dwukrotnym zwycięstwem w plebiscycie Modne Kreacje podczas Warsaw Fashion Weekend, gdzie doceniono ją za blog o tematyce modowej oraz najlepszą stylizację. W 2013 roku Maffashion otrzymała statuetkę Glam Awards w kategorii Blogerka Roku, ale jedno z największych zaskoczeń nadeszło dopiero w 2017 roku. Julia została bowiem ogłoszona najbardziej wpływową blogerką na świecie, a wszystko za sprawą marek, z którymi współpracowała, ponieważ rzekomo zarobiły one w tym czasie prawie 65 milionów dolarów.

Julia w swoim portfolio może się pochwalić kampanią znanej hiszpańskiej marki Bershka, w której wzięła udział jako jedna z czterech modelek na całym świecie. Co więcej, wspólnie ze swoim chłopakiem Czarkiem Jóźwikiem z kanału Abstrachuje.tv na YouTube, bierze udział w projektach promocyjnych Coca-coli pełniąc rolę oficjalnych ambasadorów marki. Co więcej, Julia spróbowała swoich sił w projektowaniu mody. W 2012 roku założyła swoją markę Staff by Maff, a jej ubrania można kupić wyłącznie w sprzedaży internetowej.

Wzloty (i upadki) Julii zapewniły jej nie tylko udaną karierę, ale szereg wiernych obserwujących z całego świata. Na Instagramie zgromadziła już ponad milion fanów, jej fanpage na Facebooku już niedługo również przebije siedmiocyfrową liczbę, a statystyki wciąż rosną. Maffashion to jednak nie tylko ładne zdjęcia, stylizacje prosto z wybiegów czy  setki tysięcy obserwatorów. To dowód na to, że w Internecie tkwi niezwykła siła oraz szansa na spełnianie marzeń.

TEKST – Paulina Kosim

ZDJĘCIE – East News

ZobaczSchowaj komentarze

Święta 2017: luksusowe prezenty dla eleganckiego mężczyzny

Zara

TOREBKA KOPERTOWA Z TŁOCZENIAMI IMITUJĄCYMI SKÓRĘ WĘŻA
99,90 zł

Braun

Golarka Braun Series 9 9299s Wet&Dry
1999 zł

Imperial Beard

Zestaw do pielęgnacji brody
ok. 500 zł

Olloclip Active

Obiektyw do telefonu
429 zł

Cos

Kaszmirowa bluza z kapturem
ok. 650 zł

Under Armour

Sportowy, termoaktywna koszulka
199,90 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.