Sielskie klimaty i plejada gwiazd modelingu w kampanii Erdem x H&M

Premiera wyjątkowej kolekcji stworzonej przez Erdema Moralioglu dla H&M za nieco ponad dwa tygodnie, pora więc na kolejny jej przedsmak. Po opublikowanym w zeszłym tygodniu lookbooku, tym razem bliżej przyglądamy się oficjalnej kampanii, w której zachwycają nie tylko projekty Kanadyjczyka, ale także plejada starszych i młodszych gwiazd modelingu.

Sielskie klimaty i plejada gwiazd modelingu w kampanii Erdem x H&M

Zmysłowe koronki, inspirowane angielską wsią kwiatowe motywy, tweedowe marynarki, idealnie skrojone wełniane płaszcze i zapierające dech w piersiach detale – wszystko to znajdziemy w kolekcji Erdem x H&M, która w wybranych sklepach szwedzkiej sieciówki pojawi sie już w czwartek, 2 listopada. Póki co, projekty urodzonego w Kanadzie Moralioglu możemy podziwiać na wyjątkowych zdjęciach, jakie na potrzeby oficjalnej kampanii wykonał słowacki fotograf Michal Pudelka i jakie prezentują największe obecnie nazwiska modelingu: Imaan Hammam, Saskia de Brauw, ulubienica Marii Grazii Chiuri – Grace Hartzel czy reprezentant nieco starszego pokolenia, Tony Ward.

Zobaczcie powyżej utrzymane w iście sielskim klimacie fotografie, a także zdjęcia zza kulis!

ZobaczSchowaj komentarze

Polka gwiazdą najnowszej kampanii Balenciagi

Od kiedy Demna Gvasalia przejął stery na stanowisku dyrektora kreatywnego Balenciagi, świat mody oszalał na punkcie pochwały codzienności połączonej z ukłonem w stronę retro w wydaniu francuskiej marki. Dzięki Gruzinowi „normcore” połączył siły z wielką modą, a my po raz kolejny, możemy podziwiać efekty tej kombinacji w najnowszej kampanii na sezon jesień-zima 2017, której gwiazdą została Polka, Oliwia Lis.

Demna Gvasalia już nie raz pokazał, że kocha bawić się modą. Gruzinowi nie brakuje odwagi, a jego projekty, choć czasami kontrowersyjne (pamiętacie torebkę imitującą niebieski klasyk z Ikei?) są na szczycie listy must-have’ów blogerek, gwiazd i fashionistek. Jedno jest pewne: Demna doskonale wie jak zaskoczyć, ale tym razem postanowił to zrobić w nieoczywisty oraz idealnie do niego pasujący sposób. Jesienno-zimowa kampania zaskakuje bowiem zwyczajnością. Fotografie autorstwa Johnny’ego Duforta wyglądają jak wykonane w kilka sekund, a modelki po prostu siedzą (albo stoją) na krzesłach.

Jednak, żeby nie było nudno, dziewczyny zapozowały na tle słynnego dywanu z logo marki, który był głównym elementem scenografii podczas pokazu na paryskim tygodniu mody. Wykorzystanie dywanu jako tła kampanii to bez wątpienia nietypowy pomysł i nie mamy wątpliwości, że tylko Demna mógł na taki wpaść. Jednak taki zabieg idealnie wpasował się w filozofię Gruzina, który wielokrotnie mówił, że chce w nowym świetle pokazywać to, co już doskonale znamy.

Za stylizacje po raz kolejny była odpowiedzialna znajoma projektanta Lotta Volkova, która z niezwykłą finezją potrafi balansować pomiędzy rzeczami „dziwnymi”, normcorem i modą przez wielkie M. Dlatego nikogo nie powinno dziwić, że spódnica wykonana z wycieraczki (serio) pojawiła się w towarzystwie neonowego spandexu, a okulary rodem z „Matrixa” obok zdekonstruowanego trencza.

W najnowszej kampanii Balenciagi znowu pojawiła się ulubienica Demny oraz nowojorska artystka Eliza Douglas. Oprócz niej francuska marka zaprosiła do współpracy Svetę Black, Kennah Lau, Barbrę Lee Grant, Emmę Leth oraz… Oliwię Lis. Polka reprezentowana przez agencję D’VISION dopiero co debiutowała w świecie mody, ale już może się pochwalić udziałem w pokazach Mulberry, Marni oraz właśnie Balenciagi. Biorąc pod uwagę to, że wciąż można ją nazwać początkującą, udział w kampanii tak wielkiego domu mody jakim jest Balenciaga jest niepodważalnym sukcesem, którego my gratulujemy i życzymy kolejnych!

ZobaczSchowaj komentarze

Trendy jesień-zima 2017: na niebiesko

TOPSHOP BOUTIQUE

KOSZULA
OK. 350 ZŁ

TOPSHOP

SWETER
OK. 2000 ZŁ

TOPSHOP

SUKIENKA
OK. 250 ZŁ

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 400 zł

ISABEL MARANT

BUTY
OK. 1600 ZŁ

H&M

SPODNIE
199,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.