Z siatki, wikliny, a może w panterkę? Oto najmodniejsze torebki z polską metką!

Rozwija nam się polski rynek akcesoriów! Coraz więcej marek, zarówno tych w 100 procentach skupiających się na dodatkach, jak i tych, dla których jest to jedynie część oferty, wraz z kolejnym sezonem proponują coraz więcej ciekawych i wartych zakupu modeli. Niektóre słyną już z konkretnych, charakterystycznych dla swojej marki fasonów, inne odważnie eksperymentują. W obu przypadkach efekt jest podobny: torebki, które naprawdę warto mieć w swojej szafie!

Najmodniejsza torba-siatka od Ani Kuczyńskiej, panterkowy worek Zahara Leather, a może inspirowany stylem Jane Birkin koszyk od młodej marki Anders? Wybór torebek z polską metką jest w tym sezonie naprawdę szeroki, a swoich faworytów możecie wybierać zarówno spośród klasycznych modeli, tych mocno osadzonych w trendzie, jak i stawiających na mocny, wyrazisty deseń, który doda sznytu nawet najzwyklejszej, monochromatycznej stylizacji. Oto 15 naszych ulubionych modeli – jesteśmy pewne, że podbiją także wasze serca!


Zakupy

JUSTYNA CHRABELSKA

TOREBKA
450 ZŁ

ZOFIA CHYLAK

TOREBKA
650 ZŁ

ZOFIA CHYLAK

TOREBKA
740 zł

ZAHARA LEATHER

TOREBKA
890 zł

ZAHARA LAETHER

TOREBKA
950 zł

ANIA KUCZYŃSKA

TOREBKA
115 ZŁ

SABRINA PILEWICZ

TOREBKA
900 ZŁ

ANIA KUCZYŃSKA

TOREBKA
327 ZŁ

ANDERS LABEL

KOSZYCZEK
140 zł

SLAVA VARSOVIA

TOREBKA
320 zł

MOLEHILL

TOREBKA
799 zł

SLAVA VARSOVIA

TOREBKA
590 zł

W.KRUK

TOREBKA
995 ZŁ

SABRINA PILEWICZ

TOREBKA
900 ZŁ

ZAHARA LEATHER

TOREBKA
750 zł
ZobaczSchowaj komentarze

CARPISA – włoska marka torebek, walizek i akcesoriów już w Polsce!

Pinko, Coccinelle, Elisabetta Franchi czy Patrizia Pepe to tylko niektóre popularne włoskie marki już od kilku lat obecne także w Polsce. Już lada chwila do tego grona dołączy CARPISA – włoski producent torebek, walizek oraz akcesoriów, który już od 16 lat oferuje swoim klientkom wysoką jakość i ciekawy design w wyjątkowo przystępnej cenie.

Nie będzie przesadą, jeśli stwierdzimy, że kobiety dzielą się na dwa „obozy” – niepoprawne wyznawczynie kultu butów i fanki torebek, które najcenniejsze okazy kolekcjonują latami, a pękająca w szwach szafa w jakikolwiek sposób nie powstrzymuje ich przed nabywaniem kolejnych modeli. Nie będzie także przesadą, jeśli zauważymy, że to Włosi są od wielu lat liderami rynku skórzanych akcesoriów przenosząc swoje doświadczenie na wysokiej jakości, ponadczasowe produkty. Jeśli bliżej wam właśnie do miłośniczek torebek i doskonale zdajecie sobie sprawę z przewagi, jaką marki z półwyspu Apenińskiego mają w tej kwestii nad pozostałymi, mamy dobrą wiadomość: lada dzień swoją ofertę wprowadzi do Polski CARPISA – włoski producent walizek, torebek i akcesoriów.

Włoska marka swój pierwszy sklep w naszym kraju otworzy już pojutrze, 4 września w Galerii Wileńskiej w Warszawie. To jednak tylko początek – do końca roku powstaną bowiem trzy kolejne, w warszawskiej Galerii Mokotów i Arkadii oraz w Centrum Handlowym Vroclavia.

Oferta włoskiej marki powinna zainteresować was z kilku powodów. To nie tylko wysokiej jakości i atrakcyjne cenowo walizki i torebki, ale przede wszystkim ponad 16-letnie doświadczenie i wiedza w projektowaniu modeli z jednej strony ponadczasowych i uniwersalnych, a z drugiej dostosowanych do różnorodności kobiecych stylów życia, globalnych tendencji i okazji. Nic dziwnego, że CARPISA posiada 600 sklepów na całym świecie, a do grona jej fanek należy chociażby Penelope Cruz, która jako ambasadorka marki już po raz czwarty stworzyła dla niej kapsułową kolekcję we współpracy ze swoją młodszą siostrą, Monicą.

W każdej kampanii CAPRISY, to nie tylko torebka, ale przede wszystkim kobieta jest gwiazdą absolutną. Idąc tym tropem, marka wraz z każdym sezonem jak najlepiej stara się sprostać jej zróżnicowanym i nieustająco zmieniającym się oczekiwaniom, ale przede wszystkim angażuje się w istotne kwestie dotyczące kondycji życia kobiet na całym świecie. Tak jest też w przypadku kampanii na jesień-zimę 2017, której towarzyszy globalna akcja społeczna „Moje Ciało, Moje Prawa” wspierająca projekt Amnesty International.

Jeśli jesteście ciekawe, jak projekty marki prezentują się „na żywo”, już teraz zapraszamy was do pierwszego butiku w Galerii Wileńskiej w Warszawie. Pamiętajcie: otwarcie już w ten poniedziałek!

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Odkrywamy najnowsze trendy w modzie. Pomagamy znaleźć wymarzone ubrania do modnej stylizacji. Informujemy o propozycjach marek na nadchodzący sezon. Czerpiemy inspiracje z najważniejszych serwisów branżowych w kraju i na świecie. Wykorzystujemy wiedzę i doświadczenie polskich projektantów, modelek i stylistów. Poszukujemy bodźców do ekscytujących tematów także u zagranicznych marek. W przystępnej, obrazowej formie dajemy odpowiedź na współczesne trendy. Nasza reakcja na zmiany nie ogranicza się do jednej sugestii. Zawsze staramy się pokazać bogactwo ujęć, w jakich występują modne dodatki, akcesoria, ubrania. Różnorodne pomysły stylizacji odzwierciedlają złożoność i odmienność ludzkich charakterów.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.