Z siatki, wikliny, a może w panterkę? Oto najmodniejsze torebki z polską metką!

Rozwija nam się polski rynek akcesoriów! Coraz więcej marek, zarówno tych w 100 procentach skupiających się na dodatkach, jak i tych, dla których jest to jedynie część oferty, wraz z kolejnym sezonem proponują coraz więcej ciekawych i wartych zakupu modeli. Niektóre słyną już z konkretnych, charakterystycznych dla swojej marki fasonów, inne odważnie eksperymentują. W obu przypadkach efekt jest podobny: torebki, które naprawdę warto mieć w swojej szafie!

Najmodniejsza torba-siatka od Ani Kuczyńskiej, panterkowy worek Zahara Leather, a może inspirowany stylem Jane Birkin koszyk od młodej marki Anders? Wybór torebek z polską metką jest w tym sezonie naprawdę szeroki, a swoich faworytów możecie wybierać zarówno spośród klasycznych modeli, tych mocno osadzonych w trendzie, jak i stawiających na mocny, wyrazisty deseń, który doda sznytu nawet najzwyklejszej, monochromatycznej stylizacji. Oto 15 naszych ulubionych modeli – jesteśmy pewne, że podbiją także wasze serca!


Zakupy

JUSTYNA CHRABELSKA

TOREBKA
450 ZŁ

ZOFIA CHYLAK

TOREBKA
650 ZŁ

ZOFIA CHYLAK

TOREBKA
740 zł

ZAHARA LEATHER

TOREBKA
890 zł

ZAHARA LAETHER

TOREBKA
950 zł

ANIA KUCZYŃSKA

TOREBKA
115 ZŁ

SABRINA PILEWICZ

TOREBKA
900 ZŁ

ANIA KUCZYŃSKA

TOREBKA
327 ZŁ

ANDERS LABEL

KOSZYCZEK
140 zł

SLAVA VARSOVIA

TOREBKA
320 zł

MOLEHILL

TOREBKA
799 zł

SLAVA VARSOVIA

TOREBKA
590 zł

W.KRUK

TOREBKA
995 ZŁ

SABRINA PILEWICZ

TOREBKA
900 ZŁ

ZAHARA LEATHER

TOREBKA
750 zł
ZobaczSchowaj komentarze

Powrót do korzeni w nowej kampanii Simple na jesień-zimę 2017

Kino noir zapisało się jako jeden z najciekawszych oraz najczęściej analizowanych okresów w historii filmu. To właśnie te produkcje nacechowane dramaturgią, melancholią oraz tajemniczością dały nam takie ikony jak Greta Garbo, Lauren Bacall czy Humphrey Bogart, którzy do dzisiaj inspirują reżyserów, aktorów, a nawet świat mody. Nastrojowe czarno-białe kadry co chwila przewijają się zarówno w fotografiach jak i kampaniach, ostatnio w najnowszej sesji wizerunkowej Simple z udziałem pięknej Kasi Struss, która występuje tutaj w roli współczesnej femme fatale.

Jesienna kampania Simple to przede wszystkim inspiracja tym co było. Począwszy od wspomnianego wcześniej kina noir oraz jego gwiazd, co możemy zobaczyć w filmie reklamowym, a kończąc na samej estetyce marki, która tym razem sięga do korzeni. „Back to roots”, bo taką nazwę nosi kolekcja to manifest minimalizmu, oszczędności w formie oraz wyrafinowania, które od lat możemy obserwować w kolekcjach polskiej marki. Właśnie dlatego pośród propozycji na nadchodzący sezon, nie znajdziemy odkrywczych fasonów ani ekstrawaganckich wzorów. Simple, jak wskazuje sama nazwa marki, stawia na ponadczasową prostotę.

W jesiennej kolekcji znajdziemy więc klasyczną paletę barw. Beże przeplatają się z bielą i czernią, brudna zieleń ze złotem, ale nie brakuje również karminowych akcentów, które dodają kolekcji charakteru. Najbardziej zaskakującym elementem projektów będą tkaniny, z których zostały wykonane. Lateks będziemy łączyć z miękkimi wełnami, szarą dzianiną czy wiskozą. Jagoda Piekarska, główna projektantka Simple, o najnowszej kolekcji mówi tak: „Wraz z zespołem projektanckim postawiliśmy na nowoczesne, proste kroje, klasyczne modele kultowych ubrań z
metką Simple CP, czyli płaszcze, sukienki i garnitury, oraz neutralne, stonowane zestawienia kolorystyczne.” Dlatego na jesień 2017 w ofercie marki znajdziemy miękkie płaszcze w różnych wersjach kolorystycznych, oversize’owe sukienki z asymetrycznymi cięciami, proste golfy, eleganckie koszule oraz, hit sezonu, czyli klasyczne garnitury świetnie komponujące się z botkami. Wszystkie te elementy możemy zobaczyć na Kasi Struss, gwieździe jesiennej sesji wizerunkowej.

Fotografie autorstwa Aldony Karczmarczyk, inspirowane kultowymi pracami Petera Lindbergha, zostały wystylizowane w dość niecodzienny sposób. Kasia pozuje bowiem za kulisami, a plan zdjęciowy stał się jednocześnie tłem dla zdjęć, które są oparte na grze światłem i wyrazistych kontrastach kolorystycznych opartych na czerni i bieli oraz krwistej czerwieni. Dzięki temu, Simple stworzyło kampanię, która w pełni odzwierciedla klimat najnowszej kolekcji.

ZobaczSchowaj komentarze

Najgorętsze nowości z sieciówek: listopad 2017

TOPSHOP

SUKIENKA
ok. 300 zł

TOPSHOP

JEANSY
ok. 625 zł

H&M

SPODNIE
999 zł

H&M

SPÓDNICA
199 zl

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
219 zl
Odkrywamy najnowsze trendy w modzie. Pomagamy znaleźć wymarzone ubrania do modnej stylizacji. Informujemy o propozycjach marek na nadchodzący sezon. Czerpiemy inspiracje z najważniejszych serwisów branżowych w kraju i na świecie. Wykorzystujemy wiedzę i doświadczenie polskich projektantów, modelek i stylistów. Poszukujemy bodźców do ekscytujących tematów także u zagranicznych marek. W przystępnej, obrazowej formie dajemy odpowiedź na współczesne trendy. Nasza reakcja na zmiany nie ogranicza się do jednej sugestii. Zawsze staramy się pokazać bogactwo ujęć, w jakich występują modne dodatki, akcesoria, ubrania. Różnorodne pomysły stylizacji odzwierciedlają złożoność i odmienność ludzkich charakterów.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.