Z siatki, wikliny, a może w panterkę? Oto najmodniejsze torebki z polską metką!

Rozwija nam się polski rynek akcesoriów! Coraz więcej marek, zarówno tych w 100 procentach skupiających się na dodatkach, jak i tych, dla których jest to jedynie część oferty, wraz z kolejnym sezonem proponują coraz więcej ciekawych i wartych zakupu modeli. Niektóre słyną już z konkretnych, charakterystycznych dla swojej marki fasonów, inne odważnie eksperymentują. W obu przypadkach efekt jest podobny: torebki, które naprawdę warto mieć w swojej szafie!

Najmodniejsza torba-siatka od Ani Kuczyńskiej, panterkowy worek Zahara Leather, a może inspirowany stylem Jane Birkin koszyk od młodej marki Anders? Wybór torebek z polską metką jest w tym sezonie naprawdę szeroki, a swoich faworytów możecie wybierać zarówno spośród klasycznych modeli, tych mocno osadzonych w trendzie, jak i stawiających na mocny, wyrazisty deseń, który doda sznytu nawet najzwyklejszej, monochromatycznej stylizacji. Oto 15 naszych ulubionych modeli – jesteśmy pewne, że podbiją także wasze serca!


Zakupy

JUSTYNA CHRABELSKA

TOREBKA
450 ZŁ

ZOFIA CHYLAK

TOREBKA
650 ZŁ

ZOFIA CHYLAK

TOREBKA
740 zł

ZAHARA LEATHER

TOREBKA
890 zł

ZAHARA LAETHER

TOREBKA
950 zł

ANIA KUCZYŃSKA

TOREBKA
115 ZŁ

SABRINA PILEWICZ

TOREBKA
900 ZŁ

ANIA KUCZYŃSKA

TOREBKA
327 ZŁ

ANDERS LABEL

KOSZYCZEK
140 zł

SLAVA VARSOVIA

TOREBKA
320 zł

MOLEHILL

TOREBKA
799 zł

SLAVA VARSOVIA

TOREBKA
590 zł

W.KRUK

TOREBKA
995 ZŁ

SABRINA PILEWICZ

TOREBKA
900 ZŁ

ZAHARA LEATHER

TOREBKA
750 zł
ZobaczSchowaj komentarze

Pokaz Łukasza Jemioła na sezon wiosna-lato 2018

Łukasz Jemioł 8 marca w Międzynarodowy Dzień kobiet, w Praskiej Drukarni, pokazał swoją najnowszą kolekcję na sezon wiosna-lato 2018 pięknie celebrując tym samym kobiecości.

Pokaz Łukasza Jemioła na sezon wiosna-lato 2018

Romantyczna piosenka „Mystery of love” z repertuaru Sufjana Stevensa z filmu „Tamte dni, tamte noce”  rozpoczęła czwartkowy pokaz Łukasza Jemioła. Skromna scenografia oraz delikatne wizualizacje zaaranżowane w  w Praskiej Drukarni, pozwoliły skupić się w całości na najważniejszym, czyli ubraniach. A wśród propozycji znaleźć mogliśmy marynarki oraz spodnie wykonane z lnu, dzianinowe sukienki, jedwabne bluzki czy spódnice uszyte z jedwabnej krepy. Dominowały lekkie, zwiewne, asymetryczne ubrania, które odsłaniały nogi oraz podkreślały delikatność, kobiecej sylwetki.Kolekcję projektant utrzymał w subtelnych kolorach: jak szarości, biele czy blady odcień niebieskiego, jednak postanowił dodać ubraniom dynamiki  przełamując  mocnymi kolorami jak żółty, zielony czy fiolet. Ubrania zdobiły  motywy botaniczne czy kwiaty. Haftowany tukan oraz wężowy total looki podkreślały charakter kolekcji. Całość kolekcji zachowała charakter zarówno subtelny jak i drapieżny. Nowym dodatkiem do ubrań były zamszowe torby w rozmiarze XXL lub mniejsze na długim pasku, jak i niezwykle modne chusty oraz gorsetowe pasy.Nie zabrakło także niespodzianek. Gościnnie na wybiegu pojawiły się gwiazdy – Lidia Popiel oraz Magdalena Gołdanowska. Ich obecność dobitnie pokazuje, że moda, według Łukasza Jemioła, nie zna wieku.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Odkrywamy najnowsze trendy w modzie. Pomagamy znaleźć wymarzone ubrania do modnej stylizacji. Informujemy o propozycjach marek na nadchodzący sezon. Czerpiemy inspiracje z najważniejszych serwisów branżowych w kraju i na świecie. Wykorzystujemy wiedzę i doświadczenie polskich projektantów, modelek i stylistów. Poszukujemy bodźców do ekscytujących tematów także u zagranicznych marek. W przystępnej, obrazowej formie dajemy odpowiedź na współczesne trendy. Nasza reakcja na zmiany nie ogranicza się do jednej sugestii. Zawsze staramy się pokazać bogactwo ujęć, w jakich występują modne dodatki, akcesoria, ubrania. Różnorodne pomysły stylizacji odzwierciedlają złożoność i odmienność ludzkich charakterów.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności