MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA

SHOWROOM.PL i Fashion PR Talks: darmowa akcja edukacyjna dla marek modowych

23.01.2017 Justyna Majka

SHOWROOM.PL i Fashion PR Talks: darmowa akcja edukacyjna dla marek modowych

Prowadzenie firmy odzieżowej to nie lada wyzwanie. Dlatego SHOWROOM.PL oraz Fashion PR Talks, postanowiły połączyć siły, aby podzielić się swoim doświadczeniem oraz wiedzą z właścicielami małych i średnich marek odzieżowych. W wyniku tej współpracy powstał program Fashion Talks SHOWROOM.PL, który ma zachęcić do dalszego budowania biznesu mody pod okiem specjalistów tej branży. W praktyce można zyskać półroczny dostęp do warsztatów, wykładów oraz materiałów edukacyjnych, a także osobistych konsultacji.

,,Polski rynek mody nadal się rozwija i jest bardzo chłonny. To dobra wiadomość dla wszystkich tych, którzy marzą o własnej marce. Jednak na dłuższą metę branża faworyzuje tych, którzy potrafią myśleć i działać szeroko – marki nastawione na sukces. A dokładnie te konsekwentnie do niego dążące – obserwujące rynek, gotowe do szybkiej reakcji i skłonne do inwestycji. Brandy, które poważnie myślą o skalowaniu swojego biznesu i są otwarte na rynki zewnętrzne. Właśnie takie marki chcielibyśmy zaprosić do naszej wspólnej akcji.”  – zdradziła nam Julia Turewicz, Country Manager SHOWROOM.PL.

„Jestem zachwycona, że dzięki naszej współpracy z SHOWROOMem marki dodatkowo będą mogły skorzystać z wiedzy i doświadczenia największego tego typu e-commerce’u w Polsce.” – dodaje Olka Kaźmierczak, założycielka Fashion PR Talks i pomysłodawczyni tej akcji.

Jeśli chcecie sprawdzić czy wasze pomysły na rozwój marki sprawdzą się w praktyce i wprowadzić biznes na nowe, bardzo profesjonalne tory, musicie jak najszybciej podjąć decyzję i wypełnić formularz zgłoszeniowy. Nabór rusza już 19 stycznia, a wszystkie zgłoszenia będą przyjmowane do 26 stycznia 2017 r. Aż 30 podmiotów ma szansę otrzymać darmowy dostęp do skrojonej na miarę oferty edukacyjnej. Listę wszystkich zakwalifikowanych poznamy 30 stycznia.

Nie zwlekajcie – na naukę nigdy nie jest za późno, a edukacja to zawsze najlepsza inwestycja.