Serafin – kolekcja jesień-zima 2017/18

Młody projektant zaprasza nas w magiczną podróż po japońskich inspiracjach. Andrzejak zainspirowany chociażby japońskim pismem zbudował kolekcję na bazie kontrastów, w której do Japonii nawiązują na przykłąd mniej dopasowane formy, szerokie pasy oraz rękawy z kimona. Kampanię stworzyło dwóch fotografów – Dawid Grzelak oraz Aleksander Balcerek.

Serafin – kolekcja jesień-zima 2017/18

W kolekcji Serafina Andrzejaka  na sezon jesień – zima 2017/18 dominuje jego ulubiona czerń, ale znalazło się w niej też miejsce dla innych kolorów, jak antracyt oraz biel. Ciężkie, ciemne tkaniny wykorzystane do stworzenia płaszczy i kurtek kontrastują z transparentnym welurem i jedwabnymi organzami. Jesienny klimat sprawia, że to właśnie kurtki oraz płaszcze grają główną rolę w kolekcji. Jednak nie są to jedyne elementy, z których możemy wybierać: w skład linii weszły także spodnie z obniżoną linią talii, czarne koszule z jedwabnej organzy czy asymetryczne sukienki. Nowością w twórczości Serafina jest wykorzystanie skóry ryb, które zachowując swoją fakturę tworzą dodatek w postaci szelek.

Kampanię sfotografowało dwóch młodych, zdolnych fotografów Dawid Grzelak i Aleksander Balcerek. Jej twarzą został Jakuba Kierzkowski, dzięki czemu widzimy, że ubrania chociaż  stworzone dla kobiet odnajdują się też w świecie unisexu.

ZobaczSchowaj komentarze

Są już pierwsze zdjęcia z kampanii Kate Moss dla Reserved!

Kolekcje marki Reserved promowały już takie gwiazdy jak Georgia May Jagger i Jerry Hall, Freja Beha Erichsen, Brooklyn Beckham czy Cara Delevingne, jednak żadna z tych współprac nie wzbudzała aż takich emocji jak najnowsza, z Kate Moss. Ikona modelingu zaangażowana została przez polską markę do kampanii przełomowej, bo markującej nie tylko nowy sezon, ale przede wszystkim milowy krok w postaci debiutu na brytyjskim rynku odzieżowym. Zobaczcie pierwsze zdjęcia zza kulis!

Są już pierwsze zdjęcia z kampanii Kate Moss dla Reserved!

Reserved, czyli flagowy brand polskiego giganta odzieżowego – koncernu LPP – już posiada ponad 450 sklepów rozsianych po 18 krajach. Debiut na brytyjskim rynku i otwarcie ogromnego butiku na prestiżowej Oxford Street to jednak ogromny kamień milowy w kierunku rozwoju i międzynarodowej ekspansji. Nic więc dziwnego, że kierownictwo marki postanowiło ten wyjątkowy etap wypromować „z przytupem”. Kampania z udziałem Kate Moss będzie z pewnością jedną z najgłośniejszych, jakie widziała polska moda, niecodziennie bowiem zdarza się, żeby ikona modelingu, która dość selektywnie podchodzi do podejmowanych projektów, promowała markę znad Wisły.

Póki co, możemy podziwiać jedno oficjalne zdjęcie, na którym Moss pozuje w spódnicy z lakierowanej skóry i logowanym topie, oraz kilka fotografii zza kulis, którymi marka pochwaliła się na swoim Instagramie. Autorem zdjęć będzie znany brytyjski fotograf Daniel Jackson, który na swoim koncie ma niezliczone sesje i okładki dla „Vogue’a” i „I-D”, z kolei za stylizację odpowiadać będzie George Cortina.

Efekt końcowy kampanii już niebawem, a otwarcie flagowego salonu Reserved na Oxford Street 6 września!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Ubrania i dodatki z wyprzedaży idealne na karnawał 2018!

Top Shop

Długie kolczyki
75,20 zł

Zara

Długa marynarka ze sztucznego zamszu z metalizowanym wykończeniem
159 zł

Aldo

Ozdoba na szyję
28,80 zł

Isabel Marant

Długie, skórzane kozaki
ok. 3242 zł

Missguided

Torebka wyszywana cekinami
51,60 zł

Zara

Sweter z prążkowanej dzianiny z odwijanym golfem
59,90 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.