SEPHORA Trend Report na wiosnę 2017. Oto nasze typy!

Jesteśmy po wiosennej prezentacji nowości, które są już dostępne w perfumeriach Sephora. Poznałyśmy kilkanaście trendów, dotknęłyśmy, powąchałyśmy i przetestowałyśmy nowe produkty naszych ulubionych marek. Spośród nich wybrałyśmy 8, które z miejsca podbiły nasze serca. Sprawdźcie!

Paleta cieni Smashbox

PS_Covershots_Bold_Open_RGB_FInal

Zaczynamy od intensywnie kolorowych cieni do powiek Smashbox. Jeśli chcecie mieć powieki, jak modelki prosto z wybiegu, ta paleta cieni o odważnej nazwie Bold jest idealna. Nas zachwyciły kolory, które po nałożeniu nadają oczom elektryzujący wygląd. 6 odcieni i dwa kolory bazowe to wszystko czego potrzebujesz, żeby mieć look jak z okładki.

Smashbox, 135 zł.

Kredka w sztyfcie Bumble and Bumble

Kolejna nowość, o której już myślimy, że będzie hitem to BB colour stick do włosów – wodoodporna kredka w sztyfcie o aksamitnej formule, która błyskawicznie pokryje siwe włosy, odświeży odrosty i wypełni przerzedzenia. To nowość od nowojorskiej marki Bumble and Bumble. Docelowo będziemy mogły wybierać spośród pięciu odcieni, od jasnego blondu po kruczą czerń.

BB colour stick, Bumble and Bumble, 99 zł.

Woda Chloé Love Story Eau Sensuelle

Wiosna w tym roku będzie pachniała zmysłowo. A to za sprawą nowego zapachu Chloé Love Story Eau Sensuelle. Nowa kompozycja, wykreowana przez Anne Flipo i Domitille Bertier, opiera się na kwiecie pomarańczy. We flakoniku najdziemy także słoneczne nuty heliotropium. Całość wieńczy nuta drzewa sandałowego. To elegancki zapach w iście paryskim stylu. Jesteśmy na tak!

Chloé Love Story Eau Sensuelle, 30 ml, 255 zł.

Balsam peelingujący do ust Dior

Lip sugar scrub marki Dior. Tylko piękne wypielęgnowane i nawilżone usta bez odstających skórek czy przesuszenia zapewniają intensywny efekt koloru. Dlatego zanim nałożymy szminkę warto sięgnąć po peeling w sztyfcie. Dzięki drobinkom cukru, szybko złuszcza obumarły naskórek i mocno nawilża.

Dior Lip Sugar Scrub, 165 zł

Pomadka Givenchy Rouge Interdit

Kiedy po peelingu wasze usta będą gotowe na kolor sięgnijcie po szminkę o jedwabistej konsystencji, Givenchy Rouge Interdit. Możecie wybierać spośród 16 odcieni: od subtelnych pudrowych róży po głęboką fuksję. Poza pięknym kolorem zafundujesz swoim ustom prawdziwe i długotrwałe nawilżenie. Za sprawą drogocennych olejków z czarnej róży, usta nie spierzchną przez cały dzień, a kolor utrzyma się na nich przez wiele godzin. Miłośniczki satynowego wykończenia będę zachwycone.

Givenchy Rouge Interdit, 149 zł.

Żelowy eyeliner Marc Jacobs Beauty

MJB_Matte_Highliner_Irony_45

Czas, żeby nadać oku kociego spojrzenia. Pomoże wam w tym żelowy eyeliner Marc Jacobs Beauty. Kiedy nałożycie go na powiekę pojawi się na niej efekt żelu. I od tego momentu czas start! Masz 15 sekund, jeśli chcesz przy jego pomocy zrobić smoky eyes. Po ich upływie eyeliner zastyga i powierzchnia robi się matowa z efektem bardzo głębokiego odcienia. To prawdziwa urodowa magia. Nas to bierze!

Żelowy eyeliner, Marc Jacobs Beauty, 95 zł.

Chusteczki do demakijażu Sephora

Po całym dniu skórze przyda się gruntowne oczyszczenie. Warto wtedy sięgnąć po chusteczki do demakijażu np. z dodatkiem róży, która znana jest ze swoich właściwości nawilżających. Chusteczki mają dwa oblicza. Gładsza strona pozwala usunąć resztki makijażu. Druga pokryta złuszczającymi ziarenkami przeznaczona jest do peelingu. Możecie zabrać je ze sobą wszędzie. Na co pozwala zamykane opakowanie, które zabezpieczy je przed wysychaniem.

Sephora, chusteczki do demakijażu i peelingu, 25 zł

Maseczka nawilżająca Givenchy

PLEASE NOTE/ MAXIMUM PRINTING SIZE FOR THIS VISUAL IS A3Ta maseczka to najlepszy przyjaciel cierpiących na brak nawilżenia i pozbawionej blasku skóry. Oznaki zmęczenia znikną jak za sprawą czarodziejskiej różdżki, a w lustrze zobaczycie promienną twarz. Zaskoczyła nas wyjątkowo przyjemna formuła o konsystencji pianki zamknięta w luksusowym pudełeczku w stylu couture.

Hydra Sparkling Givenchy, 239 zł/75 ml.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Święty Mikołaj jakiego jeszcze nie widzieliście

Święty Mikołaj większości z nas kojarzy się ze starszym panem z brodą w czerwono-białym ubraniu z dziecięcych opowieści. To jego, a raczej prezentów, które przyniesie, wyczekiwaliśmy w Wigilię i to on jest jednym z najważniejszych symboli Bożego Narodzenia. Ale czy ten starszy pan zawsze musi wyglądać tak samo? Firma Alvanon we współpracy z Lelandem Fosterem, pochodzącym z Brooklynu artystą postanowili to zmienić i zamiast tradycyjnych czerwono-białych elementów, ubrali Mikołaja w… projekty Gucci, Calvina Kleina czy Vetements. Jak wyszło? Oceńcie sami!

Święty Mikołaj jakiego jeszcze nie widzieliście
ZobaczSchowaj komentarze

Prezent last minut: perfumy na Dzień Matki


Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności