SEPHORA Trend Report na wiosnę 2017. Oto nasze typy!

Jesteśmy po wiosennej prezentacji nowości, które są już dostępne w perfumeriach Sephora. Poznałyśmy kilkanaście trendów, dotknęłyśmy, powąchałyśmy i przetestowałyśmy nowe produkty naszych ulubionych marek. Spośród nich wybrałyśmy 8, które z miejsca podbiły nasze serca. Sprawdźcie!

Paleta cieni Smashbox

PS_Covershots_Bold_Open_RGB_FInal

Zaczynamy od intensywnie kolorowych cieni do powiek Smashbox. Jeśli chcecie mieć powieki, jak modelki prosto z wybiegu, ta paleta cieni o odważnej nazwie Bold jest idealna. Nas zachwyciły kolory, które po nałożeniu nadają oczom elektryzujący wygląd. 6 odcieni i dwa kolory bazowe to wszystko czego potrzebujesz, żeby mieć look jak z okładki.

Smashbox, 135 zł.

Kredka w sztyfcie Bumble and Bumble

Kolejna nowość, o której już myślimy, że będzie hitem to BB colour stick do włosów – wodoodporna kredka w sztyfcie o aksamitnej formule, która błyskawicznie pokryje siwe włosy, odświeży odrosty i wypełni przerzedzenia. To nowość od nowojorskiej marki Bumble and Bumble. Docelowo będziemy mogły wybierać spośród pięciu odcieni, od jasnego blondu po kruczą czerń.

BB colour stick, Bumble and Bumble, 99 zł.

Woda Chloé Love Story Eau Sensuelle

Wiosna w tym roku będzie pachniała zmysłowo. A to za sprawą nowego zapachu Chloé Love Story Eau Sensuelle. Nowa kompozycja, wykreowana przez Anne Flipo i Domitille Bertier, opiera się na kwiecie pomarańczy. We flakoniku najdziemy także słoneczne nuty heliotropium. Całość wieńczy nuta drzewa sandałowego. To elegancki zapach w iście paryskim stylu. Jesteśmy na tak!

Chloé Love Story Eau Sensuelle, 30 ml, 255 zł.

Balsam peelingujący do ust Dior

Lip sugar scrub marki Dior. Tylko piękne wypielęgnowane i nawilżone usta bez odstających skórek czy przesuszenia zapewniają intensywny efekt koloru. Dlatego zanim nałożymy szminkę warto sięgnąć po peeling w sztyfcie. Dzięki drobinkom cukru, szybko złuszcza obumarły naskórek i mocno nawilża.

Dior Lip Sugar Scrub, 165 zł

Pomadka Givenchy Rouge Interdit

Kiedy po peelingu wasze usta będą gotowe na kolor sięgnijcie po szminkę o jedwabistej konsystencji, Givenchy Rouge Interdit. Możecie wybierać spośród 16 odcieni: od subtelnych pudrowych róży po głęboką fuksję. Poza pięknym kolorem zafundujesz swoim ustom prawdziwe i długotrwałe nawilżenie. Za sprawą drogocennych olejków z czarnej róży, usta nie spierzchną przez cały dzień, a kolor utrzyma się na nich przez wiele godzin. Miłośniczki satynowego wykończenia będę zachwycone.

Givenchy Rouge Interdit, 149 zł.

Żelowy eyeliner Marc Jacobs Beauty

MJB_Matte_Highliner_Irony_45

Czas, żeby nadać oku kociego spojrzenia. Pomoże wam w tym żelowy eyeliner Marc Jacobs Beauty. Kiedy nałożycie go na powiekę pojawi się na niej efekt żelu. I od tego momentu czas start! Masz 15 sekund, jeśli chcesz przy jego pomocy zrobić smoky eyes. Po ich upływie eyeliner zastyga i powierzchnia robi się matowa z efektem bardzo głębokiego odcienia. To prawdziwa urodowa magia. Nas to bierze!

Żelowy eyeliner, Marc Jacobs Beauty, 95 zł.

Chusteczki do demakijażu Sephora

Po całym dniu skórze przyda się gruntowne oczyszczenie. Warto wtedy sięgnąć po chusteczki do demakijażu np. z dodatkiem róży, która znana jest ze swoich właściwości nawilżających. Chusteczki mają dwa oblicza. Gładsza strona pozwala usunąć resztki makijażu. Druga pokryta złuszczającymi ziarenkami przeznaczona jest do peelingu. Możecie zabrać je ze sobą wszędzie. Na co pozwala zamykane opakowanie, które zabezpieczy je przed wysychaniem.

Sephora, chusteczki do demakijażu i peelingu, 25 zł

Maseczka nawilżająca Givenchy

PLEASE NOTE/ MAXIMUM PRINTING SIZE FOR THIS VISUAL IS A3Ta maseczka to najlepszy przyjaciel cierpiących na brak nawilżenia i pozbawionej blasku skóry. Oznaki zmęczenia znikną jak za sprawą czarodziejskiej różdżki, a w lustrze zobaczycie promienną twarz. Zaskoczyła nas wyjątkowo przyjemna formuła o konsystencji pianki zamknięta w luksusowym pudełeczku w stylu couture.

Hydra Sparkling Givenchy, 239 zł/75 ml.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Redaktor naczelna brytyjskiego „Vogue’a” odchodzi po 25. latach

Wydawać by się mogło, że jest to praca marzeń, z której nigdy się nie rezygnuje. A jednak stało się faktem, że redaktor naczelna brytyjskiego „Vogue’a”, Alexandra Shulman, odchodzi ze stanowiska po 25 latach pracy. Pozostaje jedynie zadać pytanie: jakie obecnie ma plany jedna z najbardziej wpływowych kobiet w Wielkiej Brytanii oraz branży mody?

Portal „Business of Fashion” podaje, że Alexandra Shulman pozostanie na stanowisku redaktor naczelnej brytyjskiego „Vogue’a” tylko do lipca tego roku. Dyrektorzy tamtejszego Condé Nast, Nicholas Coleridge i Jonathan Newhouse, wyrazili głębokie ubolewanie nad jej decyzją, ponieważ mieli nadzieję, że nigdy nie będą musieli publicznie żegnać tak wspaniałej redaktorki.

Okładka „Vogue”, maj 2014

Możemy jedynie przyłączyć się do tej opinii, ponieważ nie ulega wątpliwości, że dzięki doświadczeniu i wyczuciu rynku, Shulman przekształciła „Vogue’a” z krajowego tytułu w międzynarodowe oraz wpływowe pismo, bardzo chętnie kupowane przez branżę mody oraz ludzi zainteresowanych trendami na całym świecie. Sama zainteresowana spokojnie stwierdziła, że dla niektórych decyzja ta może nie mieć żadnego rozsądnego wyjaśnienia, ale ona sama „chce doświadczyć innego życia, niekoniecznie związanego z Vogue”. Podziękowała także za twórczą swobodę, dzięki której mogła pracować w wymarzonym miejscu, w niezwykle komfortowych warunkach.

Alexandra Shulman podczas tygodnia mody w Paryżu

Warto dodać, że Shulman została powołana jako redaktor naczelna brytyjskiej biblii mody w 1992 roku, po uprzednim zdobyciu dziennikarskich szlifów w „Over-21”, „The Sunday Telegraph”, „GQ” oraz „Tatlerze”. Do jej głównych zasług należy podniesienie na przestrzeni lat nakładu magazynu o milion czytelników, wprowadzenie wszystkich kanałów cyfrowych oraz zapraszanie na okładki kobiet takich jak Kate Moss, Naomi Campbell, Victoria Beckham, Księżna Cambridge – Kate Middleton oraz utalentowanych aktorek i gwiazd sceny muzycznej. Shulman była najdłużej piastującą stanowisko naczelną, w 100-letniej historii brytyjskiej edycji magazynu.

Okładka „Vogue”, wrzesień 2016

Nie znamy jeszcze następczyni Shulman, ale chętnie widzielibyśmy na tym miejscu Sarah Harris, koleżankę po fachu z działu mody.

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.