Selena Gomez projektuje własną kolekcję ubrań dla Coacha

Mamy nieodparte wrażenie, że czego Selena Gomez nie dotknie – zamienia się w złoto. A już na pewno jej współpraca z marką Coach jest jedną z jej najbardziej udanych. Jak mogliśmy wczoraj zauważyć na Instagramie zarówno marki jak i artystki, Selena zaprojektuje własną kolekcję dla Coacha.

Piosenkarka w grudniu 2016 roku rozpoczęła współpracę z amerykańską marką Coach jako twarz marki. Od tamtego czasu zdążyła wystąpić w sesjach, zaprojektować własną linię torebek. Teraz podjęła się kolejnego wyzwania jakim będzie zaprojektowanie kolekcji ubrań. Selena współpracuje z dyrektorem kreatywnym marki – Stuartem Veversem nad kolekcją, która będzie odzwierciedlać jej styl. Do elementów jakie będziemy mogli odnaleźć będą zaliczać się ubrania ready-to-wear, ubrania wierzchnie oraz torebki jak i inne małe wyroby skórzane oraz akcesoria. Dokładna data premiery kolekcji nie jest znana, wiemy, że na pewno ma się ukazać jesienią tego roku.

ZobaczSchowaj komentarze

50 000 par levisów – taką kolekcję zgromadził jeden człowiek

To największa kolekcja dżinsów na świecie, a wszystkie tego samego producenta – Levisa. Jeden człowiek, Jeff Fuller, zbierał przez wiele lat spodnie, by teraz odsprzedać je marce Levi’s. Poznajcie jego historię!

Pozwólcie, że opowiemy wam historię i nie będzie to historia wyłącznie jednej pary spodni, ale całej ich olbrzymiej kolekcji – 50 000 par. Dodajmy, że znalazły się tam modele z lat 70., 80. i 90. Jeff Fuller wielki fan dżinsów i od dziś nieoficjalnego króla Vintage Levi’s, w swojej bezcennej kolekcji posiadał taką ilość – aż pewnego dnia w dość pomysłowy sposób sprzedał je Levi’sowi.

Ale cofnijmy się trochę w czasie. Na temat samego właściciela wiadomo niewiele. Wszystko, co udało się ustalić to fakt, że był technikiem w latach 80., zanim otworzył swój pierwszy sklep w Santa Monica, gdzie jak przypuszczamy narodziła się jego wielka miłość do ubrań amerykańskiego giganta. Mimo, że zamknął sklep w połowie lat 90., nadal kolekcjonował autentyczne, wyprodukowane w Ameryce Levi’s z lat 70., 80. i 90. XX wieku.

 

Pięćdziesiąt tysięcy par później w sierpniu 2016 r, w ostatnim dniu targów MAGIC w Las Vegas, Fuller zwrócił się do Dana Dahla, wiceprezydenta Levis’a z pytaniem czy nie chciałby jej kupić. Choć początkowo Dahla sądził, że to strata czasu, to finalnie zespół pracowników dżinsowego giganta pojechał do magazynu Jeffa poza Los Angeles, i to co zobaczyli na miejscu przeszło ich najśmielsze oczekiwania.

Wszystko spodnie było nienagannie przechowywane w regulowanej temperatura, kontrolowana była wilgotność; każdy szczegół brany pod uwagę w celu zachowania jakości dżinsu – Zespół spędził kilka tygodni przeczesując każdy element, aby sprawdzić stan, sprawdzić, czy jest autentyczny i wykonany w Ameryce, dokonać inwentaryzacji i uporządkować specjalne elementy. Negocjacje trwały kilka miesięcy, zanim Levi’owie wykupili cały zapas za nieujawnioną, ale domyślamy się, że gigantyczną sumę pieniędzy.

To przykład jak z własnej pasji, można uczynić dochodowe zajęcie.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności