Seksapil i glamour na co dzień w kolekcji The Beast wiosna-lato 2017

The Beast to stosunkowo młoda polska marka, ale już zdążyła zaskarbić sobie sympatię szukających nieoczywistych rozwiązań klientek oraz, przede wszystkim, najbardziej opiniotwórczych i najpopularniejszych blogerek. Złożyło się na to zapewne kilka czynników: połączenie minimalistycznych krojów z odważnymi i efektownymi krojami, otwartość na trendy przy jednoczesnym zamiłowaniu do ponadczasowego szyku i, wreszcie, naprawdę przystępne ceny, które plasują ją między progiem sieciówek a typowych polskich marek z segmentu premium. Po niezwykle udanej kolekcji na jesień-zimę, The Beast prezentuje właśnie swoją wiosenno-letnią odsłonę. Jespięknie!

Seksapil i glamour na co dzień w kolekcji The Beast wiosna-lato 2017

Poprzednia kolekcja marki uplasowała ją naprawdę dość wysoko na liście ulubionych polskich brandów wśród rodzimych blogerek – w kwiecistych kompletach chętnie pokazywała się Magda Samborska Rebel Look, a prawdziwą furorę zrobiła bordowa sukienka z odkrytymi ramionami i błyszczącą nitką, którą pokochały między innymi Maffashion i Kinga Litwińczuk z bloga Style On. The Beast obserwowaliśmy więc już od jakiegoś czasu, a najnowsza kolekcja marki tylko utwierdza nas w przekonaniu, że w sezonie wiosna-lato znajdzie ona jeszcze więcej klientek wśród żądnych modowych nowości Polek.

Marka The Beast sama pozycjonuje swoją estetykę jako „wieczorowy glamour z odrobiną drapieżności” – my dodalibyśmy jeszcze do tego pewną nonszalancką zadziorność, kreatywne wplatanie najgorętszych trendów, które są w kolekcji zauważalne, ale, potocznie mówiąc, „nie biją po oczach” i dość wszechstronne myślenie, dzięki któremu propozycje marki w różnych konfiguracjach zdają egzamin w wymiarze 24/7. Na pochwałę zasługuje także polityka cenowa The Beast – jak na projekty szyte w limitowanej liczbie egzemplarzy oraz z najwyższej jakości materiałów, naprawdę pozytywnie wyróżniają się na polskim rynku mody – dla przykładu, za lateksową bluzkę z nowej kolekcji zapłacimy niecałe 500 złotych, za dwurzędową, szyfonową marynarkę 580 złotych, a za cekinową sukienkę 580 złotych.

Projektanci marki w nowym sezonie postawili na sporo błysku, żonglowanie estetyką boho i lat 80., oraz wieczorowy glam, które idealnie jednak zaadaptowano do typowo dziennych form. W wiosenno-letniej kolekcji znajdziemy więc lateksowe bluzki z asymetryczną falbaną lub bufkami, cekinowe bluzy i spódnice, które można nosić zarówno razem, jak i oddzielnie, falbaniaste sukienki z odkrytymi ramionami czy mocno cięte w talii żakiety, które dodatkowo wyposażono w rozszerzane rękawy.

Twarzą kolekcji wiosna lato została podopieczna agencji Rebel Models – Karina Elisabeth Taranowicz, którą w stylowych wnętrzach sfotografowała Ania Powałowska. Efekt? Świeży, wiosenny i bardzo stylowy glamour – tak trzymać!

ZobaczSchowaj komentarze

Pastele i pop-art w lookbooku PROSTO wiosna-lato 2017

Marka PROSTO nie raz pokazała już, że jak żaden inny projekt w polskiej branży jest otwarta na zmiany i uwielbia co sezon proponować swoim odbiorcom odświeżone i nierzadko zaskakujące wydanie. Po kolekcjach i kampaniach inspirowanych między innymi klimatem „Top Gun” i atmosferą miejskich osiedli, przyszedł czas na najnowszy lookbook, w którym pastele rodem z modowych edytoriali z lat 70. mieszają się z ejtisowym pop-artem. A wszystko to, jak zwykle, w piekielnie seksownej odsłonie podanej tym razem na tle pięknego Santorini.

Pastele i pop-art w lookbooku PROSTO wiosna-lato 2017

Nowy lookbook PROSTO to kwintesencja streetwearu, któremu nie brak jednak seksapilu. To krótkie, tenisowe sukienki, dwuczęściowe kostiumy z pastelowym logo oraz jednoczęściowe i ekstremalnie wycięte modele, sukienki typu „bodycon” i plisowane spódniczki. Utrzymane w bieli, błękicie i cukierkowym różu propozycje to jednak nie wszystko, co twórcy marki przygotowali na ten sezon. Nowa kolekcja przynosi też efekty wyjątkowego projektu w postaci współpracy z Jeanem-Danielem Lorieux – jednym z najbardziej znanych fotografów mody, który w swojej karierze pracował nie tylko z najbardziej prestiżowymi magazynami, ale przede wszystkim z Andym Warholem. Projektanci PROSTO zainspirowali się dwiema fotografiami zamieszczonymi przez Lorieux w wydanym przez niego w 1982 roku albumie „Coconuts” – obie trafiły na koszulki, a towarzyszy im wyjątkowy autograf tego legendarnego fotografa.

fotografia Lorieux umieszczona na koszulkach PROSTO

Całość sfotografował na uroczym Santorini Adam Pluciński, przed którego obiektywem stanęła Justyna Michalska. Efekt? Świeży, letni i baaaardzo seksowny. Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienna lista zakupów: 15 ubrań i dodatków, których będziesz potrzebować w nowym sezonie

TOPSHOP UNIQUE

PŁASZCZ
ok. 2400 zł

SIMPLE

PŁASZCZ
1299 zł

BERSHKA

PASEK
49,90 zł

ZARA

BLUZKA
239 zł

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
599 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.