Seksapil i glamour na co dzień w kolekcji The Beast wiosna-lato 2017

The Beast to stosunkowo młoda polska marka, ale już zdążyła zaskarbić sobie sympatię szukających nieoczywistych rozwiązań klientek oraz, przede wszystkim, najbardziej opiniotwórczych i najpopularniejszych blogerek. Złożyło się na to zapewne kilka czynników: połączenie minimalistycznych krojów z odważnymi i efektownymi krojami, otwartość na trendy przy jednoczesnym zamiłowaniu do ponadczasowego szyku i, wreszcie, naprawdę przystępne ceny, które plasują ją między progiem sieciówek a typowych polskich marek z segmentu premium. Po niezwykle udanej kolekcji na jesień-zimę, The Beast prezentuje właśnie swoją wiosenno-letnią odsłonę. Jespięknie!

Seksapil i glamour na co dzień w kolekcji The Beast wiosna-lato 2017

Poprzednia kolekcja marki uplasowała ją naprawdę dość wysoko na liście ulubionych polskich brandów wśród rodzimych blogerek – w kwiecistych kompletach chętnie pokazywała się Magda Samborska Rebel Look, a prawdziwą furorę zrobiła bordowa sukienka z odkrytymi ramionami i błyszczącą nitką, którą pokochały między innymi Maffashion i Kinga Litwińczuk z bloga Style On. The Beast obserwowaliśmy więc już od jakiegoś czasu, a najnowsza kolekcja marki tylko utwierdza nas w przekonaniu, że w sezonie wiosna-lato znajdzie ona jeszcze więcej klientek wśród żądnych modowych nowości Polek.

Marka The Beast sama pozycjonuje swoją estetykę jako „wieczorowy glamour z odrobiną drapieżności” – my dodalibyśmy jeszcze do tego pewną nonszalancką zadziorność, kreatywne wplatanie najgorętszych trendów, które są w kolekcji zauważalne, ale, potocznie mówiąc, „nie biją po oczach” i dość wszechstronne myślenie, dzięki któremu propozycje marki w różnych konfiguracjach zdają egzamin w wymiarze 24/7. Na pochwałę zasługuje także polityka cenowa The Beast – jak na projekty szyte w limitowanej liczbie egzemplarzy oraz z najwyższej jakości materiałów, naprawdę pozytywnie wyróżniają się na polskim rynku mody – dla przykładu, za lateksową bluzkę z nowej kolekcji zapłacimy niecałe 500 złotych, za dwurzędową, szyfonową marynarkę 580 złotych, a za cekinową sukienkę 580 złotych.

Projektanci marki w nowym sezonie postawili na sporo błysku, żonglowanie estetyką boho i lat 80., oraz wieczorowy glam, które idealnie jednak zaadaptowano do typowo dziennych form. W wiosenno-letniej kolekcji znajdziemy więc lateksowe bluzki z asymetryczną falbaną lub bufkami, cekinowe bluzy i spódnice, które można nosić zarówno razem, jak i oddzielnie, falbaniaste sukienki z odkrytymi ramionami czy mocno cięte w talii żakiety, które dodatkowo wyposażono w rozszerzane rękawy.

Twarzą kolekcji wiosna lato została podopieczna agencji Rebel Models – Karina Elisabeth Taranowicz, którą w stylowych wnętrzach sfotografowała Ania Powałowska. Efekt? Świeży, wiosenny i bardzo stylowy glamour – tak trzymać!

ZobaczSchowaj komentarze

Oto lookbook MMC na jesień-zimę 2017/2018: nowe formy, flagowe puchówki oraz golfy

MMC to jedna z najciekawszych i najbardziej inspirujących polskich marek. Nic więc dziwnego, że każda ich kolekcja wyczekiwana jest przez wszystkich, którzy zainteresowani są świeżym, niestandardowym podejściem do mody. Najnowszy lookbook duetu Ilona Majer / Rafał Michalak dowodzi, że to zdecydowany „top of the top” w polskiej branży.

Oto lookbook MMC na jesień-zimę 2017/2018: nowe formy, flagowe puchówki oraz golfy

Myślą przewodnią MMC, która przewija się przez ich kolekcje, a jest zaznaczona na stronie www marki, to „prostota i puryzm formy”. Prostota nie oznacza tu jednak nudnych, stworzonych z szablonu sukienek bankietowych czy do znudzenia powtarzanych płaszczy jedno- czy dwurzędowych. Ilona Majer i Rafał Michalak bawią się prostą formą, definiują na nowo znane już rozwiązania i wciąż szukają, a jednocześnie pozostają wierni swojemu stylowi, który przewija się przez ich kolejne kolekcje.

W sezonie jesień-zima 2017/2018 znajdziemy więc flagowy już produkt MMC, a więc obszerne puchówki w czerwieni, pudrowym różu czy nieprzemijająco pięknym połączeniu czerni i złota. Pojawiają się też bardziej formalne akcenty, jak przeskalowana biała koszula, damski garnitur czy pięknie prezentujące się dzianinowe swetry zarówno z golfami, jak i wycięciami. Całość uzupełniają lakierowane detale oraz buty, które marka stworzyła we współpracy z Badurą.

To przyjemność oglądać nowe projekty MMC, więc z jeszcze większą niecierpliwością czekamy na zbliżający się pokaz. Recenzję z wydarzenia przeczytacie oczywiście na Fashion Post!


Lookbook stworzyli:

zdjęcia: Aldona Karczmarczyk / Van Dorsen Artists
stylizacja: Paweł Kędzierski
modelka: Ustyna / Neva Models
make-up: Aga Wilk / Van Dorsen Artists
włosy: Emil Zed / Van Dorsen Artists

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.