Seksapil i glamour na co dzień w kolekcji The Beast wiosna-lato 2017

The Beast to stosunkowo młoda polska marka, ale już zdążyła zaskarbić sobie sympatię szukających nieoczywistych rozwiązań klientek oraz, przede wszystkim, najbardziej opiniotwórczych i najpopularniejszych blogerek. Złożyło się na to zapewne kilka czynników: połączenie minimalistycznych krojów z odważnymi i efektownymi krojami, otwartość na trendy przy jednoczesnym zamiłowaniu do ponadczasowego szyku i, wreszcie, naprawdę przystępne ceny, które plasują ją między progiem sieciówek a typowych polskich marek z segmentu premium. Po niezwykle udanej kolekcji na jesień-zimę, The Beast prezentuje właśnie swoją wiosenno-letnią odsłonę. Jespięknie!

Seksapil i glamour na co dzień w kolekcji The Beast wiosna-lato 2017

Poprzednia kolekcja marki uplasowała ją naprawdę dość wysoko na liście ulubionych polskich brandów wśród rodzimych blogerek – w kwiecistych kompletach chętnie pokazywała się Magda Samborska Rebel Look, a prawdziwą furorę zrobiła bordowa sukienka z odkrytymi ramionami i błyszczącą nitką, którą pokochały między innymi Maffashion i Kinga Litwińczuk z bloga Style On. The Beast obserwowaliśmy więc już od jakiegoś czasu, a najnowsza kolekcja marki tylko utwierdza nas w przekonaniu, że w sezonie wiosna-lato znajdzie ona jeszcze więcej klientek wśród żądnych modowych nowości Polek.

Marka The Beast sama pozycjonuje swoją estetykę jako „wieczorowy glamour z odrobiną drapieżności” – my dodalibyśmy jeszcze do tego pewną nonszalancką zadziorność, kreatywne wplatanie najgorętszych trendów, które są w kolekcji zauważalne, ale, potocznie mówiąc, „nie biją po oczach” i dość wszechstronne myślenie, dzięki któremu propozycje marki w różnych konfiguracjach zdają egzamin w wymiarze 24/7. Na pochwałę zasługuje także polityka cenowa The Beast – jak na projekty szyte w limitowanej liczbie egzemplarzy oraz z najwyższej jakości materiałów, naprawdę pozytywnie wyróżniają się na polskim rynku mody – dla przykładu, za lateksową bluzkę z nowej kolekcji zapłacimy niecałe 500 złotych, za dwurzędową, szyfonową marynarkę 580 złotych, a za cekinową sukienkę 580 złotych.

Projektanci marki w nowym sezonie postawili na sporo błysku, żonglowanie estetyką boho i lat 80., oraz wieczorowy glam, które idealnie jednak zaadaptowano do typowo dziennych form. W wiosenno-letniej kolekcji znajdziemy więc lateksowe bluzki z asymetryczną falbaną lub bufkami, cekinowe bluzy i spódnice, które można nosić zarówno razem, jak i oddzielnie, falbaniaste sukienki z odkrytymi ramionami czy mocno cięte w talii żakiety, które dodatkowo wyposażono w rozszerzane rękawy.

Twarzą kolekcji wiosna lato została podopieczna agencji Rebel Models – Karina Elisabeth Taranowicz, którą w stylowych wnętrzach sfotografowała Ania Powałowska. Efekt? Świeży, wiosenny i bardzo stylowy glamour – tak trzymać!

ZobaczSchowaj komentarze

Porte Privé: nowa polska marka prêt-à-porter

Porte Privé to zupełnie nowa polska marka. Skierowana jest do kobiet, które cenią elegancję, wysokiej jakości materiały oraz solidne rzemiosło. Marka została założona w lipcu 2016 roku przez projektantkę Joannę Urbanowski, która chce aby propozycja z segmentu prêt-à-porter była wybierana przez świadome i wrażliwe na modę klientki. Zobaczcie sesję zdjęciową i zapoznajcie się z tą marką – warto!

Porte Privé: nowa polska marka prêt-à-porter

Marka Porte Privé skierowana jest dla kobiet, które poszukują elegancji z uwzględnieniem najnowszych trendów. Joanna Urbanowski, założycielka i projektantka marki, chwali się dopracowanym wzornictwem, konstrukcją oraz wysokiej jakości tkaninami. Porte Privé chce wcielać do swoich kolekcji najnowsze trendy, ale najbardziej stawia nacisk na świadome podejście do mody i kompletowania garderoby.

Dowiedzieliśmy się, że projektantka inspiruje się nowoczesną architekturą, współczesnym malarstwem oraz rzeźbą. Wychodzi przy tym z założenia, że mniej znaczy więcej. Bardzo lubi styl współczesnych paryżanek, które nigdy nie kupują pod wpływem impulsu, a ponad chwilowe zachwyty przekładają wygodę oraz ponadczasową kobiecość.

Dzięki takiemu podejściu, Porte Privé, ma ambicje, aby stać się marką, która sprawdzi się w wielu sytuacjach i będzie stosowana na dzień oraz na wieczór. W kolekcji znalazły się klasyczne spodnie, sukienki i spódnice. Klientki mogą także liczyć na zakup płaszczy, damskich garniturów oraz skórzanych kurtek. Co więcej, najbardziej wymagające klientki mogą skorzystać z usług szycia na miarę oraz indywidualnych zamówień. Kolorystyka opiera się na czerni, bieli, szarości, granacie oraz akcentach czerwieni. Ceny kolekcji Porte Privé wahają się od 400 do 4500 zł.

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 22.: dziewczęca Julia Wieniawa i zoom na paski [WIDEO]

ZARA

SPODNIE
139 ZŁ

ZARA

BUTY
139 ZŁ

ZARA

SPODNIE
99,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
239 ZŁ

H&M

TOP
39,90 ZŁ

H&M

KOLCZYKI
24,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.