Seksapil i glamour na co dzień w kolekcji The Beast wiosna-lato 2017

The Beast to stosunkowo młoda polska marka, ale już zdążyła zaskarbić sobie sympatię szukających nieoczywistych rozwiązań klientek oraz, przede wszystkim, najbardziej opiniotwórczych i najpopularniejszych blogerek. Złożyło się na to zapewne kilka czynników: połączenie minimalistycznych krojów z odważnymi i efektownymi krojami, otwartość na trendy przy jednoczesnym zamiłowaniu do ponadczasowego szyku i, wreszcie, naprawdę przystępne ceny, które plasują ją między progiem sieciówek a typowych polskich marek z segmentu premium. Po niezwykle udanej kolekcji na jesień-zimę, The Beast prezentuje właśnie swoją wiosenno-letnią odsłonę. Jespięknie!

Seksapil i glamour na co dzień w kolekcji The Beast wiosna-lato 2017

Poprzednia kolekcja marki uplasowała ją naprawdę dość wysoko na liście ulubionych polskich brandów wśród rodzimych blogerek – w kwiecistych kompletach chętnie pokazywała się Magda Samborska Rebel Look, a prawdziwą furorę zrobiła bordowa sukienka z odkrytymi ramionami i błyszczącą nitką, którą pokochały między innymi Maffashion i Kinga Litwińczuk z bloga Style On. The Beast obserwowaliśmy więc już od jakiegoś czasu, a najnowsza kolekcja marki tylko utwierdza nas w przekonaniu, że w sezonie wiosna-lato znajdzie ona jeszcze więcej klientek wśród żądnych modowych nowości Polek.

Marka The Beast sama pozycjonuje swoją estetykę jako „wieczorowy glamour z odrobiną drapieżności” – my dodalibyśmy jeszcze do tego pewną nonszalancką zadziorność, kreatywne wplatanie najgorętszych trendów, które są w kolekcji zauważalne, ale, potocznie mówiąc, „nie biją po oczach” i dość wszechstronne myślenie, dzięki któremu propozycje marki w różnych konfiguracjach zdają egzamin w wymiarze 24/7. Na pochwałę zasługuje także polityka cenowa The Beast – jak na projekty szyte w limitowanej liczbie egzemplarzy oraz z najwyższej jakości materiałów, naprawdę pozytywnie wyróżniają się na polskim rynku mody – dla przykładu, za lateksową bluzkę z nowej kolekcji zapłacimy niecałe 500 złotych, za dwurzędową, szyfonową marynarkę 580 złotych, a za cekinową sukienkę 580 złotych.

Projektanci marki w nowym sezonie postawili na sporo błysku, żonglowanie estetyką boho i lat 80., oraz wieczorowy glam, które idealnie jednak zaadaptowano do typowo dziennych form. W wiosenno-letniej kolekcji znajdziemy więc lateksowe bluzki z asymetryczną falbaną lub bufkami, cekinowe bluzy i spódnice, które można nosić zarówno razem, jak i oddzielnie, falbaniaste sukienki z odkrytymi ramionami czy mocno cięte w talii żakiety, które dodatkowo wyposażono w rozszerzane rękawy.

Twarzą kolekcji wiosna lato została podopieczna agencji Rebel Models – Karina Elisabeth Taranowicz, którą w stylowych wnętrzach sfotografowała Ania Powałowska. Efekt? Świeży, wiosenny i bardzo stylowy glamour – tak trzymać!

ZobaczSchowaj komentarze

Klasyka w zwiewnej odsłonie w kampanii Mally&Co. wiosna-lato 2017

Powstała w 2014 marka z początku dała się poznać jako producent najwyżej jakości kożuchów, skórzanych kurtek i futrzanych parek. Nadal są one stałym elementem jej kolekcji, jednak od jakiegoś czasu najbardziej wymagające klientki znajdą wśród nich także całe spektrum klasyki ready-to-wear. W sezonie wiosna-lato Mally&Co. kontynuuje swój romans z lekkimi tkaninami, proponując zmysłowe i kobiece kroje tak samo idealne na wakacje w Portofino, jak i lato w gorącej, zatłoczonej Warszawie.

Klasyka w zwiewnej odsłonie w kampanii Mally&Co. wiosna-lato 2017

Powiedzenie o marce Mally&Co., że tworzy modę nie tylko wysokiej jakości, ale przede wszystkim wyjątkowo funkcjonalną, nie powinno być nadużyciem – jej twórcy zdają się absolutnie rozumieć potrzeby współczesnych kobiet, które od mody oczekują wyjątkowości, klasyki połączonej z wysmakowanym designem, podkreślającej wewnętrzny seksapil zmysłowości oraz fasonów, dzięki którym służbowa stylizacja może w 10 minut stać się idealnym outiftem na randkę z facetem lub drinka z przyjaciółką.

Podejście to widać zresztą w najnowszej, wiosenno-letniej kampanii i kolekcji marki. Znalazły się w niej zarówno idealnie skrojone lniane marynarki, jedwabne maxi sukienki i najmodniejsze koszule z odkrytymi ramionami, które w połączeniu z pokrytymi frędzlami ramoneskami czy skórzanymi spodniami tworzą jednocześnie delikatny, ale nie pozbawiony rockowego pazura wizerunek.

Zwiewne, zmysłowe sukienki w kolorze malinowej czerwieni, a także metaliczne garnitury i białe, dwurzędowe marynarki (nasz faworyt!) to świetne uzupełnienie kapsułowej, wakacyjnej garderoby. Planujecie urlop? W takim razie koniecznie zajrzyjcie do stacjonarnego butiku marki przy ulicy Mokotowskiej w Warszawie lub odwiedźcie sklep online!

ZobaczSchowaj komentarze

Kochamy ten look: Olivia Kijo

ALL SAINTS

KURTKA
ok. 1500 zł

ZARA

KURTKA
299,90 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zł

ASOS

BUTY
ok. 125 zl

MANGO

SPODNIE
119,90 zł

MANGO

SPODNIE
229,90zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.