Sebastian Kobielski: „Chciałbym, aby czas nie istniał”

Przez lata jeden z najbliższych współpracowników Jagi Hupało, obecnie realizujący się w pracy na własne nazwisko. Stylista fryzur, kreator i artysta, który z powodzeniem łączy zamiłowanie do mody i sztuki. Tylko nam Sebastian Kobielski opowiedział o tym, jak ważne w jego zawodzie są pokora i dialog i która z podejmowanych przez niego inicjatyw jest mu najbliższa. Warto!

Przez lata współpracowałeś z Jagą Hupało, teraz pracujesz na swoje nazwisko, kim jest Sebastian Kobielski?
Podążającym za swoimi pasjami, wytrwale pracującym artystą, który chciałby aby czas nie istniał i mógł w spokoju realizować wszystkie pomysły zapisane w szufladach. Robię to co kocham – za co jestem wdzięczny losowi każdego dnia. Moda i sztuka to światy, w których funkcjonuję zawodowo i prywatnie. Od tego roku jako stylistę fryzur na rynku profesjonalnym (sesje, magazyny, pokazy, reklamy, opera, teatr, klipy itp.)  reprezentuje mnie najstarsza w Polsce agencja talentów Metaluna, kompleksowo zajmuję się również włosami klientek i klientów indywidualnych w mojej pracowni, co miesiąc prowadzę Fashion Fetish Film – festiwal filmów o modzie, do którego zapraszam osobistości świata mody, gdzie wraz z publicznością rozmawiamy bez tabu. Piszę również felietony o tematyce modowej dla różnych serwisów i magazynów. Wkrótce ruszy mój program rozrywkowy.

Wszystkie zdjęcia pochodzą z portfolio Sebastiana Kobielskiego.
Autorzy zdjęć opisani są szczegółowo na www.metaluna.agency.

Jesteś czlowiekiem-orkiestrą. Na którym polu czujesz się najpewniej?
Wielowymiarowej kreacji, rzemiośle fryzjerskim, produkcji. Na początku swojej kariery zawodowej, kiedy jako osiemnastolatek zostałem asystentem redaktor naczelnej magazynu klubowego usłyszałem „tak zwane kwestie niemożliwe nie istnieją, skupmy się na rozwiązaniach, a nie problemach“ – te słowa uważam do dzisiaj za święte. Wierzę, że otwarty umysł, chęć samodoskonalenia, pokora i dialog prowadzą nas wprost do celu.

Widzisz różnice w pracy przy sesji czy na pokazie z tą w salonie z klientkami?
Sesja czy pokaz to show, na którego finalny efekt składa się praca wielu, a niekiedy bardzo wielu ludzi. Istnieje oś, scenariusz, wizja wokół której budujemy kolejne fragmenty, aż zostanie osiągnięty  wyczekiwany przez wszystkich efekt. Przeważnie mamy czas na przygotowania, próby – oczywiście zdarza się, że coś zaskoczy nas w trakcie, ale margines błędu jest zazwyczaj minimalny.

Współpraca z osobą, która powierza ci swój osobisty wizerunek – jest zupełnie inną historią.
Tutaj niezwykle istotna jest rozmowa, zaufanie, wiedza, doświadczenie i oczywiście umiejętności. Mamy dziś  nieograniczone możliwości eksperymentowania z imagem – to tylko kwestia naszych potrzeb. W kilka godzin możesz pomóc komuś stworzyć zupełnie nowy wizerunek. Moment kiedy widzisz radość z przemiany jest nie do opisania!

Wszystkie zdjęcia pochodzą z portfolio Sebastiana Kobielskiego.
Autorzy zdjęć opisani są szczegółowo na www.metaluna.agency.

Gdzie ostatnio ukazały się twoje prace?
W brytyjskim Client Style ukazał się świetnie przyjęty przez środowisko i czytelników retro edytorial „System Addict“, kilka dni temu miał premierę album fotograficzny „Freckle/s“wybitnego fotografa Jacka Kołodziejskiego, odważna sesja dla włoskiego Toh Magazine, subtelny i liryczny edytorial w C-Heads Magazine, październikowa okładka i edytorial InStyle z udziałem Joanny Horodyńskiej, sesja wizerunkowa niedawno otwartych i wciąż budzących emocje Koszyków. Na zaproszenie Babyliss Polska opracowałem i wraz z teamem wystylizowałem fryzury podczas imprezy „Luxury by Harper’s Bazaar“ z kolekcjami najlepszych polskich projektantów.

Najbliższe plany?
Kolekcja fryzur, program, ukończenie mini remontu w pracowni, film , wystawa. Zobaczymy, na co wystarczy czasu.

Prace Sebastiana oraz wiele materiałów zza kulis znajdziecie na jego Facebooku oraz Instagramie.

ZobaczSchowaj komentarze

Fenty Beauty Rihanny ogłoszone jednym z najlepszych wynalazków tego roku!

Nikomu nie trzeba powtarzać, że Rihanna ma smykałkę do biznesu, a niemal wszystko czego się dotknie szybko zamienia się w żyłę złota. W szczególności jeśli sprawa dotyczy czegokolwiek ze słowem „Fenty” w nazwie. Najnowszy projekt Rihanny, czyli linia kosmetyków Fenty Beauty, właśnie została okrzyknięta jednym z wynalazków roku według magazynu „Time”. Dlaczego? Wyjaśniamy!

Magazyn „Time” co roku publikuje listę najciekawszych wynalazków, które stworzył człowiek. Nie muszą one być jakkolwiek związane z technologią czy robotyką, ponieważ najbardziej liczy się tutaj ich innowacyjność. Lista 25 produktów nie jest chronologiczna, a więc nie powiemy, który z nich jest „najlepszy”, jednak możemy zdradzić, że nie zabrakło kilku zaskakujących pozycji, w tym kosmetyków Rihanny. „Time” docenił fakt, że piosenkarka stworzyła podkład w aż 40 odcieniach, dzięki czemu bez problemu dopasujemy kolor idealny dla naszej karnacji. Każda kobieta, która stała przed półkami wypełnionymi kosmetykami i nie mogła znaleźć nic dla siebie, doskonale wie jaki to problem, dlatego mamy nadzieję, że i w polskiej Sephorze wkrótce pojawią się kosmetyki Fenty.

Poza podkładami Rihanny, na liście znalazły się jeszcze 24 wynalazki. Magazyn „Time” napisał między innymi o okularach eSight 3, dzięki którym osoby niewidome odzyskają „wzrok”. Ich zadaniem jest nagrywanie rzeczywistości, a dzięki specjalnym algorytmom filmy są przesyłane do mózgu niewidomych, tym samym pozwalając im zobaczyć chociaż część tego świata. Poza okularami „Time” napisał również o lodach Halo Top dla osób, które cały czas dbają o linię czy kubku Ember Mug podgrzewającym temperaturę kawy do idealnej temperatury. Na liście nie zabrakło również iPhone’a X, nowoczesnych dronów, konsoli Nintendo Switch oraz… figdet spinnera. Jak widać świat naprawdę idzie do przodu, a Rihanna jest tego kluczową częścią.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.