Sebastian Kobielski: „Chciałbym, aby czas nie istniał”

Przez lata jeden z najbliższych współpracowników Jagi Hupało, obecnie realizujący się w pracy na własne nazwisko. Stylista fryzur, kreator i artysta, który z powodzeniem łączy zamiłowanie do mody i sztuki. Tylko nam Sebastian Kobielski opowiedział o tym, jak ważne w jego zawodzie są pokora i dialog i która z podejmowanych przez niego inicjatyw jest mu najbliższa. Warto!

Przez lata współpracowałeś z Jagą Hupało, teraz pracujesz na swoje nazwisko, kim jest Sebastian Kobielski?
Podążającym za swoimi pasjami, wytrwale pracującym artystą, który chciałby aby czas nie istniał i mógł w spokoju realizować wszystkie pomysły zapisane w szufladach. Robię to co kocham – za co jestem wdzięczny losowi każdego dnia. Moda i sztuka to światy, w których funkcjonuję zawodowo i prywatnie. Od tego roku jako stylistę fryzur na rynku profesjonalnym (sesje, magazyny, pokazy, reklamy, opera, teatr, klipy itp.)  reprezentuje mnie najstarsza w Polsce agencja talentów Metaluna, kompleksowo zajmuję się również włosami klientek i klientów indywidualnych w mojej pracowni, co miesiąc prowadzę Fashion Fetish Film – festiwal filmów o modzie, do którego zapraszam osobistości świata mody, gdzie wraz z publicznością rozmawiamy bez tabu. Piszę również felietony o tematyce modowej dla różnych serwisów i magazynów. Wkrótce ruszy mój program rozrywkowy.

Wszystkie zdjęcia pochodzą z portfolio Sebastiana Kobielskiego.
Autorzy zdjęć opisani są szczegółowo na www.metaluna.agency.

Jesteś czlowiekiem-orkiestrą. Na którym polu czujesz się najpewniej?
Wielowymiarowej kreacji, rzemiośle fryzjerskim, produkcji. Na początku swojej kariery zawodowej, kiedy jako osiemnastolatek zostałem asystentem redaktor naczelnej magazynu klubowego usłyszałem „tak zwane kwestie niemożliwe nie istnieją, skupmy się na rozwiązaniach, a nie problemach“ – te słowa uważam do dzisiaj za święte. Wierzę, że otwarty umysł, chęć samodoskonalenia, pokora i dialog prowadzą nas wprost do celu.

Widzisz różnice w pracy przy sesji czy na pokazie z tą w salonie z klientkami?
Sesja czy pokaz to show, na którego finalny efekt składa się praca wielu, a niekiedy bardzo wielu ludzi. Istnieje oś, scenariusz, wizja wokół której budujemy kolejne fragmenty, aż zostanie osiągnięty  wyczekiwany przez wszystkich efekt. Przeważnie mamy czas na przygotowania, próby – oczywiście zdarza się, że coś zaskoczy nas w trakcie, ale margines błędu jest zazwyczaj minimalny.

Współpraca z osobą, która powierza ci swój osobisty wizerunek – jest zupełnie inną historią.
Tutaj niezwykle istotna jest rozmowa, zaufanie, wiedza, doświadczenie i oczywiście umiejętności. Mamy dziś  nieograniczone możliwości eksperymentowania z imagem – to tylko kwestia naszych potrzeb. W kilka godzin możesz pomóc komuś stworzyć zupełnie nowy wizerunek. Moment kiedy widzisz radość z przemiany jest nie do opisania!

Wszystkie zdjęcia pochodzą z portfolio Sebastiana Kobielskiego.
Autorzy zdjęć opisani są szczegółowo na www.metaluna.agency.

Gdzie ostatnio ukazały się twoje prace?
W brytyjskim Client Style ukazał się świetnie przyjęty przez środowisko i czytelników retro edytorial „System Addict“, kilka dni temu miał premierę album fotograficzny „Freckle/s“wybitnego fotografa Jacka Kołodziejskiego, odważna sesja dla włoskiego Toh Magazine, subtelny i liryczny edytorial w C-Heads Magazine, październikowa okładka i edytorial InStyle z udziałem Joanny Horodyńskiej, sesja wizerunkowa niedawno otwartych i wciąż budzących emocje Koszyków. Na zaproszenie Babyliss Polska opracowałem i wraz z teamem wystylizowałem fryzury podczas imprezy „Luxury by Harper’s Bazaar“ z kolekcjami najlepszych polskich projektantów.

Najbliższe plany?
Kolekcja fryzur, program, ukończenie mini remontu w pracowni, film , wystawa. Zobaczymy, na co wystarczy czasu.

Prace Sebastiana oraz wiele materiałów zza kulis znajdziecie na jego Facebooku oraz Instagramie.

ZobaczSchowaj komentarze

Dziwne (i jednocześnie zaskakująco przydatne) aplikacje na telefon

Szafa w telefonie? Aplikacja, która doradzi najlepsze wino do kolacji albo pokaże czy pasuje nam wymarzony tatuaż? To wcale nie są wyimaginowane życzenia. Popularność smartfonów rośnie, a co za tym idzie najdziwniejszych i (o dziwo) zaskakująco przydatnych aplikacji. Dlatego przygotowaliśmy dla was mały przegląd najdziwniejszych pomysłów na to jak technologia może usprawnić wasze życie.

Dziwne (i jednocześnie zaskakująco przydatne) aplikacje na telefon

Cosmeticscan


Dla osób, które się na tym nie znają składy kosmetyków równie dobrze mogłyby być napisane po chińsku. A czasami potrzebujemy wiedzieć, czy dany produkt zawiera składniki, które są dla nasz szkodliwe albo jesteśmy na nie uczulone. Wtedy z pomocą przychodzi nam aplikacja Cosmeticscan. Wystarczy zrobić zdjęcie kodu kreskowego, a w odpowiedzi dostaniemy szczegółowy opis produktu.
ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności