Sebastian Kobielski: „Chciałbym, aby czas nie istniał”

Przez lata jeden z najbliższych współpracowników Jagi Hupało, obecnie realizujący się w pracy na własne nazwisko. Stylista fryzur, kreator i artysta, który z powodzeniem łączy zamiłowanie do mody i sztuki. Tylko nam Sebastian Kobielski opowiedział o tym, jak ważne w jego zawodzie są pokora i dialog i która z podejmowanych przez niego inicjatyw jest mu najbliższa. Warto!

Przez lata współpracowałeś z Jagą Hupało, teraz pracujesz na swoje nazwisko, kim jest Sebastian Kobielski?
Podążającym za swoimi pasjami, wytrwale pracującym artystą, który chciałby aby czas nie istniał i mógł w spokoju realizować wszystkie pomysły zapisane w szufladach. Robię to co kocham – za co jestem wdzięczny losowi każdego dnia. Moda i sztuka to światy, w których funkcjonuję zawodowo i prywatnie. Od tego roku jako stylistę fryzur na rynku profesjonalnym (sesje, magazyny, pokazy, reklamy, opera, teatr, klipy itp.)  reprezentuje mnie najstarsza w Polsce agencja talentów Metaluna, kompleksowo zajmuję się również włosami klientek i klientów indywidualnych w mojej pracowni, co miesiąc prowadzę Fashion Fetish Film – festiwal filmów o modzie, do którego zapraszam osobistości świata mody, gdzie wraz z publicznością rozmawiamy bez tabu. Piszę również felietony o tematyce modowej dla różnych serwisów i magazynów. Wkrótce ruszy mój program rozrywkowy.

Wszystkie zdjęcia pochodzą z portfolio Sebastiana Kobielskiego.
Autorzy zdjęć opisani są szczegółowo na www.metaluna.agency.

Jesteś czlowiekiem-orkiestrą. Na którym polu czujesz się najpewniej?
Wielowymiarowej kreacji, rzemiośle fryzjerskim, produkcji. Na początku swojej kariery zawodowej, kiedy jako osiemnastolatek zostałem asystentem redaktor naczelnej magazynu klubowego usłyszałem „tak zwane kwestie niemożliwe nie istnieją, skupmy się na rozwiązaniach, a nie problemach“ – te słowa uważam do dzisiaj za święte. Wierzę, że otwarty umysł, chęć samodoskonalenia, pokora i dialog prowadzą nas wprost do celu.

Widzisz różnice w pracy przy sesji czy na pokazie z tą w salonie z klientkami?
Sesja czy pokaz to show, na którego finalny efekt składa się praca wielu, a niekiedy bardzo wielu ludzi. Istnieje oś, scenariusz, wizja wokół której budujemy kolejne fragmenty, aż zostanie osiągnięty  wyczekiwany przez wszystkich efekt. Przeważnie mamy czas na przygotowania, próby – oczywiście zdarza się, że coś zaskoczy nas w trakcie, ale margines błędu jest zazwyczaj minimalny.

Współpraca z osobą, która powierza ci swój osobisty wizerunek – jest zupełnie inną historią.
Tutaj niezwykle istotna jest rozmowa, zaufanie, wiedza, doświadczenie i oczywiście umiejętności. Mamy dziś  nieograniczone możliwości eksperymentowania z imagem – to tylko kwestia naszych potrzeb. W kilka godzin możesz pomóc komuś stworzyć zupełnie nowy wizerunek. Moment kiedy widzisz radość z przemiany jest nie do opisania!

Wszystkie zdjęcia pochodzą z portfolio Sebastiana Kobielskiego.
Autorzy zdjęć opisani są szczegółowo na www.metaluna.agency.

Gdzie ostatnio ukazały się twoje prace?
W brytyjskim Client Style ukazał się świetnie przyjęty przez środowisko i czytelników retro edytorial „System Addict“, kilka dni temu miał premierę album fotograficzny „Freckle/s“wybitnego fotografa Jacka Kołodziejskiego, odważna sesja dla włoskiego Toh Magazine, subtelny i liryczny edytorial w C-Heads Magazine, październikowa okładka i edytorial InStyle z udziałem Joanny Horodyńskiej, sesja wizerunkowa niedawno otwartych i wciąż budzących emocje Koszyków. Na zaproszenie Babyliss Polska opracowałem i wraz z teamem wystylizowałem fryzury podczas imprezy „Luxury by Harper’s Bazaar“ z kolekcjami najlepszych polskich projektantów.

Najbliższe plany?
Kolekcja fryzur, program, ukończenie mini remontu w pracowni, film , wystawa. Zobaczymy, na co wystarczy czasu.

Prace Sebastiana oraz wiele materiałów zza kulis znajdziecie na jego Facebooku oraz Instagramie.

ZobaczSchowaj komentarze

„Najpiękniesza dziewczynka świata”, Thylane Blondeau nową ambsadorką L’Oréal Paris

Większość szesnastolatek chodzi do szkoły, spotyka się ze znajomymi i unika odrabiania lekcji. Thylane Blondeau nie jest jednak zwykłą szesnastolatką. Mimo młodego wieku na swoim koncie ma już kampanię dla Dolce&Gabbana, ponad milion obserwatorów na Instagramie i tytuł „najpiękniejszej dziewczynki na świecie”, który zdobyła zresztą już jako kilkuletnie dziecko. Teraz może się pochwalić kolejnym osiągnięciem, została bowiem nową ambasadorką L’Oréal Paris.

ZobaczSchowaj komentarze

Kosmetyki, dzięki którym poczujecie się jak na egzotycznych wakacjach!

Tous

Woda toaletowa Bonjour Senorita
od 235 zł

Tonymoly

Krem do rąk
35 zł

Mac

Fruity Juicy Prep + Prime Fix
90 zł

Perfecta SPA

Masło do ciała Pinacolada
15,90 zł

Nivea

Żel pod prysznic
8,49 zł

Rimmel

Lakier do paznokci Super Gel
19,99 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.