Kolekcja SANS wiosna-lato 2017 w obiektywie Soni Szóstak

Mimo że marka SANS istnieje jedynie  dwa lata, niejednokrotnie zdążyła już udowodnić, że sztukę minimalizmu opanowała do perfekcji. Jej sesje wizerunkowe to zawsze uczta dla oczu, dlatego z przyjemnością prezentujemy wam kolejną, tym razem na sezon wiosna-lato 2017.

Kolekcja SANS wiosna-lato 2017 w obiektywie Soni Szóstak

Wszystko wskazuje na to, że pudrowy róż, także w polskiej modzie, będzie kolorem nadchodzącego sezonu.  Na zmysłowych zdjęciach autorstwa Soni Szóstak, jednej z najzdolniejszych polskich fotografek młodego pokolenia, możemy więc zobaczyć delikatne sukienki z falbanami, futerko czy hit ostatnich miesięcy – bieliźniane sukienki. W kolekcji nie zabrakło również ciekawych garniturów. Według SANS w sezonie wiosenno-letnim będziemy nosić satynowe modele w kwieciste wzory lub o wiele bardziej seksowne wersje wykonane lakierowanej skóry.

Gwiazdą tych odrobinę prowokujących ujęć została Marta Pawłowska, a jej dziewczęca uroda kojarzy się ze współczesną Lolitą. Sesję wizerunkową stylizowała Ewelina Gralak, która niedawno asystowała przy rewelacyjnym lookbooku Givenchy (zobaczcie tutaj). Kampania SANS na wiosna-lato 2017 to propozycja skierowana do pewnych siebie kobiet, które w swoim stylu lubią łączyć typowo dziewczęce jak i bardzo seksowne elementy. Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Reebok wraca do korzeni w nowej kampanii „Always Classic”

Czym jest klasyka według marki Reebok? To stawianie na indywidualność oraz wyrażanie siebie zawsze i wszędzie. Właśnie w takim duchu powstała najnowsza kampania marki „Always Classic”, która nie tylko wraca do kultowych modeli butów sportowego giganta, ale angażuje szereg inspirujących ambasadorów, wśród których znalazła się między innymi Gigi Hadid, Ariana Grande czy duet hip-hopowy Rae Sremmund.

Reebok wraca do korzeni w nowej kampanii „Always Classic”

Osobowość, podejście do życia, historia i przede wszystkim styl to czynniki, które określają według marki Reebok pojęcie klasyki. Najnowsza kampania „Always Classic” nie tylko ma podkreślić wszystkie cztery, ale nakłonić każdego z nas do odwagi w wyrażaniu siebie. Właśnie dlatego marka zaprosiła do współpracy kilku z najbardziej charakterystycznych osób w dzisiejszych czasach. Gwiazdy muzyki jak Ariana Grande czy raper Lil Yachty oraz modelki Gigi Hadid, Sharina Gutierrez czy ulubienica Kanyego Westa Teyana Taylor to kilka z nazwisk, które możemy zobaczyć w kampanii.

Obok znanych osób z pierwszych stron gazet, gwiazdami kampanii zostały również buty. I to nie byle jakie, ponieważ cztery kultowe modele Reebok, które zdobyły popularność jeszcze w latach 80. Mowa tutaj o Freestyle Hi, Classic Leather, Club C i Workout Plus. Każdy z nich w inny sposób podchodzi do pojęcia klasyki i niezmiennie nie wychodzi z mody!

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.