„Pożegnalne” futro Hedi’ego Slimane hitem wśród gwiazd

Kiedy Hedi Slimane pokazywał w marcu swoją ostatnią kolekcję dla Saint Laurent, wielu interpretowało ją jako swoisty hołd złożony twórczości legendarnego założyciela domu mody i „list miłosny” dla Paryża, który nierozerwalnie łączony jest przecież z marką. Slimane pokazał wtedy rozmaite wariacje na temat smokingu, krojów charakterystycznych dla krawiectwa Laurent z lat 80. i czerwone, lisie futro, które wtedy wzbudziło zachwyt, a dziś jest jednym z największych przedmiotów pożądania wśród gwiazd i osób z branży mody.

Wszyscy, którzy w marcu odnieśli wrażenie, że najnowsza kolekcja jest swoistym pożegnaniem Hedi’ego Slimane z Saint Laurent mieli rację – projektant oficjalnie rozstał się z marką w kwietniu, a ta, wyznaczyła na jego następcę Anthony’ego Vaccarello. Późniejsze konflikty pomiędzy byłym pracodawcą a Slimanem (pisaliśmy o nich tutaj) nie przeszkodziły jednak temu, aby kolekcję zgodnie uznano za jedną z najlepszych w sezonie – specjaliści rozpływali się nad hołdem, jaki projektant złożył legendarnemu założycielowi marki, wyrafinowanym krawiectwem i wymieszaniem ready-to-wear z  haute couture, zachwycali się idealnie skrojonymi smokingami, nawiązującymi do lat 80. ultra krótkimi sukienkami, bufiastymi rękawami i lisim futrem w kształcie serca, które miało być ostatecznym podsumowaniem działalności Slimane’ a w Saint Laurent.

Saint Laurent jesień-zima 2016

Kwestią czasu było tylko, kiedy futro zacznie być wykorzystywane przy sesjach w najbardziej prestiżowych magazynach i noszone przez największe gwiazdy i najpopularniejsze fashionistki. Po raz pierwszy zobaczyliśmy je na czerwcowo-lipcowej okładce magazynu „W” z Carą Delevingne sfotografowaną przez Mario Sorrenti. Już wtedy można było więc z czystym sumieniem stwierdzić, że pomimo zawrotnej ceny prawie 10 tysięcy funtów, będzie ono jednym z najbardziej pożądanych projektów jesieni.

wmag-junejuly16-cara-article

O futrze znowu zrobiło się głośno na początku września, kiedy to, znana ze swojego śmiałego stylu i zdolności do kreowania nowych trendów Rihanna, pojawiła się w nim na ulicach Nowego Jorku. Zestawiając je z czapką z daszkiem i seksownymi sandałkami na szpilce znalazła się na ustach wszystkich, którzy po cichu sami zaczęli marzyć o zjawiskowym projekcie Slimane’a.

Internet szybko zaczęły zalewać zdjęcia fashionistek i gwiazd przymierzających lub dumnie noszących czerwone futro. Zapewne ku złości obrońców praw zwierząt (przypomnijmy, że futro jest w całości wykonane z futra lisa), na fashion weeku pokazała się w nim między innymi Anna Dello Russo i Eva Chen, do jego fanek należy także Kendall Jenner, która z charakterystyczną dla siebie nonszalancją zestawiła je z okularami „zerówkami” i poszarpanymi dżinsami. Futro od Saint Laurent zawitało także na polski rynek mody, a wszystko to za sprawą Joanny Przetakiewicz. Niestety, jak można się było tego spodziewać, pod zdjęciem zamieszczonym przez dyrektor kreatywną La Manii posypały się negatywne komentarze krytykujące fakt promowania przez nią naturalnych futer.

Futrzane serce od Saint Laurent to z pewnością drogi i dla niektórych kontrowersyjny projekt, jednak jesteśmy pewni, że nie powstrzyma to gwiazd i zafascynowanych modą fashionistów przed jego zakupem. Moda, szczególnie ta z najwyższego szczebla, lubi wzbudzać dyskusje i nikogo chyba już to nie dziwi.

 Przeczytaj także:

Saint Laurent wiosna-lato 2017

ZobaczSchowaj komentarze

Autorska kolekcja Kendall i Kylie Jenner dla Forever 21 już w sprzedaży!

Od 12 kwietnia w wybranych sklepach Forever 21  można kupić autorską kolekcję ubrań Kendall i Kylie Jenner. Ubrania znanych influencerek trafią do sprzedaży w 9 państwach – Hiszpanii, Bułgarii, na Cyprze, w Czechach, Grecji, Portugalii, Słowacji, Rumunii, i … Polsce! Jeśli chcecie, żeby w waszej szafie znalazła się któraś z rzeczy, przygotujcie kwotę od 39,99 zł do 249,99 zł.

Autorska kolekcja Kendall i Kylie Jenner dla Forever 21 już w sprzedaży!

Kendall i Kylie Jenner są znane na całym świecie, a ich popularność z dnia na dzień rośnie. Na Instagramie obserwują je dziesiątki milionów osób. Z pomocą obrotnej mamy, Kris Jenner, każda z osobna stała się „chodzącą” marką. Kampanie z ich udziałem pomagają markom zarobić ogromne pieniądze, a wszystkie fanki mają szansę poczuć się choć odrobinę jak członkinie rodziny Kardashian-Jenner. Nic dziwnego, że każda firma marzy o współpracy z nimi!

Forever 21 udało się namówić słynne siostry do współpracy i stworzyła we współpracy z Jenner’kami kolekcję, która ma łączyć styl obu sióstr i bez wątpienia okaże się hitem sezonu. Już od jutra będziemy mogły kupić sukienki o klasycznych i kobiecych fasonach reprezentujące styl Kendall oraz sportowe topy i bomberki, które znalazłybyśmy w szafie Kylie. Jednym słowem – każda z nas znajdzie coś dla siebie. Forever 21 zapewnia, że nieważne którą część garderoby wybierzemy, poczujemy się w niej modnie i autentycznie.

Koniecznie w planie jutrzejszego dnia uwzględnijcie odwiedziny w Forever 21 o 10:00 i poznajcie kolekcję, która kompiluje osobowość obu Jenner’ek!
ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności