Różowy październik: jak marki urodowe wspierają walkę z rakiem piersi?

W tym roku Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies, zapoczątkowana przez nieżyjącą już Evelyn H. Lauder, współtwórczynię Różowej Wstążki i założycielkę Fundacji na rzecz Badań nad Rakiem Piersi (Breast Cancer Research Foundation®, BCRF) obchodzi swoje 25-lecie. Z tej okazji do sprzedaży trafiły wyjątkowe kosmetyki, z których dochód zostanie przekazany na walkę z tym nowotworem. Poniżej znajdziecie kosmetyki, których zakup wspiera finansowo tą piękną akcję, ale które pomogą też wam zamanifestować solidarność z akcją.

Ten zestaw składający się z ośmiu cieni do powiek Pure Color Envy, tuszu do rzęs Knockout Mascara, pędzelka do cieni  oraz miniatury kredki Double Wear Eye Pencil ma wszystko czego potrzebujecie, by stworzyć swój ulubiony zestaw do makijażu. Wszystko zostało zamknięte w uroczej kosmetyczce zamykanej na suwak z motywem Różowej Wstążki.

Cena: 219 zł

Estée Lauder przekaże na badania ze sprzedaży każdego Pink Ribbon Knockout Eyes Collection: 43,80 zł

Do akcji na rzecz Walki z Rakiem Piersi dołączyła się także marka Bobbi Brown, która przygotowała specjalny zestaw Pink Peony Illuminating Bronzing Powder Set, zawierający puder rozświetlająco-brązujący Illuminating Bronzing Powder w odcieniu różanym oraz minipędzelek do twarzy Mini Face Blender Brush. Supermiękka i gładka formuła kremu w pudrze zapewnia skórze opalizujący, słoneczny blask i korzystnie prezentuje się na różnych karnacjach.

Cena: 235 zł

Bobbi Brown przekaże na badania ze sprzedaży zestawu Pink Peony Illuminating Bronzing Powder Set: 47 zł.

Co roku Clinique oferuje na rzecz Kampanii specjalną, limitowaną buteleczkę swojego bestselleru , czyli lotionu do twarzy Dramatically Different Moisturizing Lotion+, który dba o całodzienne nawilżanie naszej twarzy, a przy tym wzmacnia barierę ochronną skóry o 54% i zatrzymuje w jej obrębie wilgoć. Limitowaną wersję Dramatically Different Moisturizing Lotion+ od Clinique kupicie z kółkiem na klucze i pięcioma breloczkami, w tym z tym propagującą walkę z rakiem piersi Różową Wstążką.

Cena: 199 zł

Clinique przekaże na badania nad walką z rakiem piersi ze sprzedaży każdej buteleczki DDML+ : 39,89 zł.

Jedno z najlepszych serum w dorobku Estée Lauder – Advanced Night Repair – to propozycja na noc dla każdej kobiety. Advanced Night Repair zapewnia gładką, promienną, młodzieńczą cerę. Do jego limitowanej wersji dołączono teraz różowy łańcuszek na klucze z trzema breloczkami, dzięki któremu klientki zyskują możliwość zamanifestowania swojego wsparcia dla kampanii na rzecz szerzenia świadomości raka piersi. Kropla błękitu symbolizuje cierpiących na raka piersi mężczyzn, którzy stanowią mniej niż 1% ogółu chorych.

Cena: 440 zł

Estée Lauder przekaże na badania nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1 prowadzonych w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie ze sprzedaży każdego serum: 88 zł

 

 

Świec marki Yankee Candle nikomu nie trzeba przedstawiać. Ich odpowiednio dobrane i wyselekcjonowane nuty zapachowe to czysta rozkosz dla zmysłów. Dlatego marka Yankee Candle jest najbardziej rozpoznawalną marką na światowym rynku świec zapachowych. Jeśli więc kochacie te niesamowite zapachy, a przy tym chcecie pomóc, kupcie świecę o wyjącym zapachu kwitnącej wiśni.

Grupa Zachodnia wyłączny dystrybutor produktów Yankee Candle i Millefiori Milano przekaże 5 zł od ceny hurtowej każdego sprzedanego produktu biorącego udział w kampanii.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Marimekko i Clinique łączą siły, efektem współpracy jest wyjątkowa kolekcja błyszczyków

Co się stanie po połączeniu kultowego, świeżego wzornictwo prosto z Finlandii z najpopularniejszymi kosmetykami do pielęgnacji? Powstanie nowość marki Clinique, czyli kolekcja ekskluzywnych błyszczyków w limitowanych opakowaniach słynnej Marimekko.

Dziś stawiamy na usta, bo to one w dzień Świętego Walentego mają swoją szczególną rolę do odegrania. Warto o nie zadbać i sprawić by wyglądały pięknie, zdrowo i pociągająco. Najlepszym i najszybszym rozwiązaniem, będzie błyszczyk. Najlepiej taki, który nie tylko je wypielęgnuje i zabezpieczy przed wysychaniem, ale także doda naszym ustom wyraźny kolor. Tu z pomocą przychodzi marka Clinique i gama nowych błyszczyków zamkniętych w wyjątkowych opakowaniach.

Marimekko for Clinique Pop™ Splash Lip Gloss + Hydration to błyszczyki do ust w 12 elektryzujących kolorach, które zostały umieszczone w opakowaniu z niepowtarzalnym i łatwo rozpoznawalnym nadrukiem jednej z najsłynniejszych i najlepiej rozpoznawalnych na świecie fińskich marek – Marimekko. Dzięki składnikom pełnym właściwości korzystnych dla skóry ust oraz nawilżającemu wyciągowi z arbuza Pop Splash Lip Gloss + Hydration gładko rozprowadza się na wargach, nie klei się i nadaje naszym ustom wyraźny połysk.

 

Wszystkich 10 archiwalnych nadruków wchodzących w skład Marimekko for Clinique Limited Edition Collection zostało zaprojektowanych przez Annikę Rimalę (1936—2014), – najbardziej wpływową w latach sześćdziesiątych i siedemdziesiątych projektantkę odzieży z Marimekko oraz jedną z najwybitniejszych projektantek mody swoich czasów. Jej projekty, w pomysłowy sposób wykorzystujące kolor i deseń, charakteryzuje ponadczasowość, praktyczność i poczucie humoru. Marimekko for Clinique Limited Edition Collection przywraca do życia najwybitniejsze prace Anniki w ramach wspólnego projektu, który wzbogaci naszą codzienność o odrobinę koloru.

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Przemierzamy branżę kosmetyczną w poszukiwaniu wyjątkowych rozwiązań i gorących nowości. Starannie selekcjonujemy informacje zamieszczone na największych serwisach poświęconych modzie i pielęgnacji urody. Wykorzystujemy własne doświadczenia oraz wiedzę. Chętnie wsłuchujemy się w wypowiedzi ekspertów. Przygotowujemy artykuły, które pomogą odkryć niezwykłą różnorodność produktów pielęgnacyjnych, a jednocześnie ułatwią wybór. Wskazujemy na konkretne i gotowe rozwiązania. Podpowiadamy, jakich preparatów i jakich marek szukać. Sprawdzamy nasze rekomendacje na własnej skórze. Na tym nie koniec. Zdradzamy triki domowej pielęgnacji urody. Informujemy o dobrych zabiegach. Odkrywamy sztuczki wizażystów i gwiazd. Mówimy o osobowościach, które tworzyły imperia oddziałujące na branżę kosmetyczną i świat urody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.