Różowy październik: jak marki urodowe wspierają walkę z rakiem piersi?

W tym roku Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi Estée Lauder Companies, zapoczątkowana przez nieżyjącą już Evelyn H. Lauder, współtwórczynię Różowej Wstążki i założycielkę Fundacji na rzecz Badań nad Rakiem Piersi (Breast Cancer Research Foundation®, BCRF) obchodzi swoje 25-lecie. Z tej okazji do sprzedaży trafiły wyjątkowe kosmetyki, z których dochód zostanie przekazany na walkę z tym nowotworem. Poniżej znajdziecie kosmetyki, których zakup wspiera finansowo tą piękną akcję, ale które pomogą też wam zamanifestować solidarność z akcją.

Ten zestaw składający się z ośmiu cieni do powiek Pure Color Envy, tuszu do rzęs Knockout Mascara, pędzelka do cieni  oraz miniatury kredki Double Wear Eye Pencil ma wszystko czego potrzebujecie, by stworzyć swój ulubiony zestaw do makijażu. Wszystko zostało zamknięte w uroczej kosmetyczce zamykanej na suwak z motywem Różowej Wstążki.

Cena: 219 zł

Estée Lauder przekaże na badania ze sprzedaży każdego Pink Ribbon Knockout Eyes Collection: 43,80 zł

Do akcji na rzecz Walki z Rakiem Piersi dołączyła się także marka Bobbi Brown, która przygotowała specjalny zestaw Pink Peony Illuminating Bronzing Powder Set, zawierający puder rozświetlająco-brązujący Illuminating Bronzing Powder w odcieniu różanym oraz minipędzelek do twarzy Mini Face Blender Brush. Supermiękka i gładka formuła kremu w pudrze zapewnia skórze opalizujący, słoneczny blask i korzystnie prezentuje się na różnych karnacjach.

Cena: 235 zł

Bobbi Brown przekaże na badania ze sprzedaży zestawu Pink Peony Illuminating Bronzing Powder Set: 47 zł.

Co roku Clinique oferuje na rzecz Kampanii specjalną, limitowaną buteleczkę swojego bestselleru , czyli lotionu do twarzy Dramatically Different Moisturizing Lotion+, który dba o całodzienne nawilżanie naszej twarzy, a przy tym wzmacnia barierę ochronną skóry o 54% i zatrzymuje w jej obrębie wilgoć. Limitowaną wersję Dramatically Different Moisturizing Lotion+ od Clinique kupicie z kółkiem na klucze i pięcioma breloczkami, w tym z tym propagującą walkę z rakiem piersi Różową Wstążką.

Cena: 199 zł

Clinique przekaże na badania nad walką z rakiem piersi ze sprzedaży każdej buteleczki DDML+ : 39,89 zł.

Jedno z najlepszych serum w dorobku Estée Lauder – Advanced Night Repair – to propozycja na noc dla każdej kobiety. Advanced Night Repair zapewnia gładką, promienną, młodzieńczą cerę. Do jego limitowanej wersji dołączono teraz różowy łańcuszek na klucze z trzema breloczkami, dzięki któremu klientki zyskują możliwość zamanifestowania swojego wsparcia dla kampanii na rzecz szerzenia świadomości raka piersi. Kropla błękitu symbolizuje cierpiących na raka piersi mężczyzn, którzy stanowią mniej niż 1% ogółu chorych.

Cena: 440 zł

Estée Lauder przekaże na badania nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1 prowadzonych w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie ze sprzedaży każdego serum: 88 zł

 

 

Świec marki Yankee Candle nikomu nie trzeba przedstawiać. Ich odpowiednio dobrane i wyselekcjonowane nuty zapachowe to czysta rozkosz dla zmysłów. Dlatego marka Yankee Candle jest najbardziej rozpoznawalną marką na światowym rynku świec zapachowych. Jeśli więc kochacie te niesamowite zapachy, a przy tym chcecie pomóc, kupcie świecę o wyjącym zapachu kwitnącej wiśni.

Grupa Zachodnia wyłączny dystrybutor produktów Yankee Candle i Millefiori Milano przekaże 5 zł od ceny hurtowej każdego sprzedanego produktu biorącego udział w kampanii.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Super sposoby na ekstremalną długość rzęs

Jak w kilku krokach sprawić by rzęsy zyskały objętość i mega długość?  Wystarczy wypróbować tylko kilka sprawdzonych trików, dzięki którym nasze spojrzenie nabierze głębi, a rzęsy zyskają rozmiar XXL. Zdradzamy kilka z nich, przeczytajcie!

Użyjcie zalotki do rzęs

Kochają i używają jej makijażyści na całym świecie. Pomaga unieść rzęsy od nasady, a tym samym „otwiera” oko. Dzięki niej rzęsy będą wyglądały na dłuższe.  Niby wszystkie jej używamy, ale czy na pewno wiemy jak robić to prawidłowo? P0 pierwsze pamiętajcie o tym, żeby rzęsy przed jej użyciem były czyste i nie było na nich śladów tuszu. Zalotkę zawsze stosujcie przed nałożeniem tuszu, nigdy po. Żeby wzmocnić skuteczność zalotki dobrze jest ją podgrzać suszarką tuż przed użyciem. Po podgrzaniu, otwartą zalotkę unieście blisko linii rzęs. Zaciśnijcie przyrząd i trzymajcie ją w tej sposób przez kilka sekund. Im dłuższy czas, tym bardziej widoczny efekt podkręcenia rzęs. Jeśli nie chcecie by były nienaturalnie wygięte, po porostu wykonajcie tę czynność krócej. Pamiętajcie, by podczas podkręcania przy jej pomocy rzęs, nie wykonywać gwałtownych ruchów.

Nałóżcie bazę do rzęs

Tak, to dodatkowy krok, ale ten, który robi różnicę. Primer wygładza rzęsy i pomaga utrzymać tusz na dużo dłużej, dając bardziej spektakularny efekt, który utrzyma się przez cały dzień. Rzęsy po jego użyciu są podkręcone, pogrubione, wydłużone i idealnie przygotowane do wzmocnienia efektu maskary. My lubimy bazę do rzęs Diorshadow Maximizer, która nadaje niewiarygodną objętość, a dzięki zwartości kwasu hialuronowego także wspomaga ich wzrost. Zaaplikujcie produkt i poczekajcie, aż wyschnie zanim nałożycie tusz.

Malujcie rzęsy zarówno na górze jak i na dole

Aby rzęsy były długie i gęste jak u hollywoodzkich gwiazd, tuszujcie zarówno dolne jak i górne rzęsy. Użyjcie do tego końcówki szczoteczki do tuszu. Najczęściej końcówką malujemy dolne rzęsy, przejeżdżając po nich od góry do dołu. Jednak taki sposób sprawdza się też na górnych rzęsach i potrafi je ekstremalnie wydłużyć. Układamy więc szczoteczkę pionowo i malujemy od nasady po same końce.

Dobrze wytuszujcie rzęsy

Przy pomocy odpowiedniego tuszu jesteśmy w stanie wyczarować faktycznie spektakularny look. Wybierając go zwróćcie uwagę na kilka rzeczy.  Po pierwsze, kolor – im ciemniejszy, tym lepiej. Poza kolorem zwróćcie uwagę na formułę tuszu: nie może być zbyt lejąca, bo nie zwiększy objętości. Nie bez znaczenia jest także szczoteczka.  Prosta pozwala dosięgnąć nawet drobne rzęsy w kąciku oka, natomiast szczoteczka wygięta pozwala pomalować więcej rzęs jednym pociągnięciem. Drobne zaokrąglone szczoteczki idealnie nadają się do pokrycia dolnych rzęs, pozwalając optycznie powiększyć oczy. My uwielbiamy Lancome  Hypnôse Drama, bo daje faktycznie spektakularny efekt na rzęsach. I jeszcze sposób aplikacji. Ważne jest ustawienie szczoteczki do rzęs. Umieśćcie ją u podstawy górnych rzęs i delikatnie poruszajcie na boki. Gdy rzęsy znajdą się już na szczoteczce,wolno przesuńcie ją do góry. Teraz pozwólcie tuszowi wyschnąć, by uniknąć sklejania. Kiedy pierwsza warstwa maskary całkowicie wyschnie, nałóżcie kolejną, a później jeszcze 2-3 warstwy tuszu na każde oko upewniając się, że za każdym razem są one pokryte od nasady aż po końce.

Nie zapomnijcie o rozdzieleniu rzęs

Nic tak nie psuje efektu niż posklejane rzęsy. Aby rozdzielić te, które się posklejały użyjcie specjalnego przyrządu. Możecie to zrobić przy pomocy separatora, wyglądającego jak grzebyk lub specjalnej pęsety.  Jest jeszcze jeden sposób na uniknięcie sklejania się rzęs. Tuż przed użyciem tuszu wytrzyjcie szczoteczkę w chusteczkę higieniczną. Dzięki temu pozbywacie się nadmiaru produktu, zapobiegając sklejaniu się rzęs i tworzeniu się na nich grudek.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Przemierzamy branżę kosmetyczną w poszukiwaniu wyjątkowych rozwiązań i gorących nowości. Starannie selekcjonujemy informacje zamieszczone na największych serwisach poświęconych modzie i pielęgnacji urody. Wykorzystujemy własne doświadczenia oraz wiedzę. Chętnie wsłuchujemy się w wypowiedzi ekspertów. Przygotowujemy artykuły, które pomogą odkryć niezwykłą różnorodność produktów pielęgnacyjnych, a jednocześnie ułatwią wybór. Wskazujemy na konkretne i gotowe rozwiązania. Podpowiadamy, jakich preparatów i jakich marek szukać. Sprawdzamy nasze rekomendacje na własnej skórze. Na tym nie koniec. Zdradzamy triki domowej pielęgnacji urody. Informujemy o dobrych zabiegach. Odkrywamy sztuczki wizażystów i gwiazd. Mówimy o osobowościach, które tworzyły imperia oddziałujące na branżę kosmetyczną i świat urody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności