Różne odsłony kobiecości w kampanii LeBRAND jesień-zima 2017

Założycielka i projektantka marki LeBrand, Paulina Pyszkiewicz zdaje się doskonale wiedzieć, że bycie kobietą, nawet o zauważalnie jednoznacznym stylu, nie wyklucza czerpania inspiracji z rozmaitych estetyk, epok czy minionych dekad. Zaprezentowana w przepięknej, artystycznej formie kolekcja na nadchodzącą jesień to wariacja na temat kobiecości, która równie mocno objawia się w idei „power dressingu”, co w seksownych wycięciach i romantycznych falbanach. Jest na co popatrzeć!

Różne odsłony kobiecości w kampanii LeBRAND jesień-zima 2017

LeBRAND, mimo swojego dość młodego stażu na polskim rynku mody, szybko utorowało sobie drogę do czołówki rodzimych marek z segmentu premium, zyskując fanki przede wszystkim w gronie kobiet ceniących ponadczasową prostotę, ale jednocześnie lubiących nietuzinkowe i wyróżniające się detale. Ich serca podbiły świetne płaszcze, mięsiste wełniane golfy, idealnie skrojone marynarki czy, jak chociażby w ostatnim sezonie, panterkowe płaszcze, które mogą być podstawą zarówno dziennej, jak i wieczorowej garderoby.

W sezonie jesień-zima 2017 LeBRAND nadal jest wierne swojej idei ponadczasowości i ubrań mogących stanowić bazę idealnej, kapsułowej garderoby, ale jednocześnie pokazuje, że zamiłowanie do klasyki nie musi wcale oznaczać zamknięcia się na jeden, estetyczny nurt. Genialna kampania, w której przed obiektywem Magdaleny Łuniewskiej stanęła Asia Piwka, to bowiem zarówno cekinowe garnitury nawiązujące do idei „power-dressingu”, klasyczne marynarki z paskiem podkreślającym talię i zmysłowo odkrywające ramiona, futrzane etole przywołujące na myśl ducha lat 40. czy damska odpowiedź na styl dandysów. Na uwagę zasługują też świetne stylizacje Eweliny Gralak, która ducha kolekcji idealnie połączyła ze swoim zamiłowaniem do dekonstrukcji i nieoczywistych rozwiązań.

Co tu dużo mówić – jesteśmy zachwyceni!

ZobaczSchowaj komentarze

Zakochaj się w torebkach od URCHYNN!

URCHYNN to mała, całkiem niezależna marka, która zajmuję się wytwarzaniem torebek i plecaków ze skóry naturalnej. Każda rzecz to  oryginalny egzemplarz, a co ciekawe wszystkie produkty wykonane są z materiałów wtórnych, czyli tak zwanego upcyclingu. Zobaczcie koniecznie nową, słoneczną kampanię tej marki!

Zakochaj się w torebkach od URCHYNN!
Fotograf : Laura Drygalska
Modelka: Natalia Michalewska - Blous

Marka URCHYNN tworzona jest tylko i wyłącznie przez właścicielkę–Martynę, która robi wszystko samodzielnie. Twórczyni wybiera materiały, projektuje, szyje, zajmuje się social mediami i sklepem online, a także własnoręcznie pakuje i wysyła torebki. Jednak jak twierdzi, większość swojego czasu poświęca ukochanym córkom, dlatego jak na razie marka pozostaje dość niszowa.

 

Najnowsza kampania marki nie ustępuje jednak miejsca sesjom wizerunkowym brandów z wyższych półek. Słoneczne, pełne energii zdjęcia, wykonane na tle łąk i wiejskich krajobrazów są zdecydowanie strzałem w dziesiątkę. Całość inspirowana jest stylem vintage, a rudowłosa modelka o nietuzinkowej urodzie idealnie komponuje się z całą scenerią. Jeśli chodzi o główne gwiazdy sesji– torebki marki URCHYNN, jedno jest pewne: nie ma tutaj miejsca na nudę. Brązowy kolor naturalnej skóry dopełniony dopieszczonymi detalami w postaci frędzli, pomponów i naszywanych gwiazdek w nasyconych kolorach, będą w stanie ożywić każdą, nawet najbardziej stonowaną stylizację.

Po więcej informacji zapraszamy na Facebook lub Instagram marki.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najgorętsze nowości z sieciówek: listopad 2017

TOPSHOP

SUKIENKA
ok. 300 zł

TOPSHOP

JEANSY
ok. 625 zł

H&M

SPODNIE
999 zł

H&M

SPÓDNICA
199 zl

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
219 zl
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.