Rodzinny dom Kanyego Westa stanie się przestrzenią kreatywności dla młodych artystów

Choć on sam wymaga ostatnio hospitalizacji i pomocy, okazuje się, że jego działalność charytatywna ma się całkiem dobrze. Rodzinny dom Kanyego Westa w Chicago stanie się miejscem, które ma skupiać młodych utalentowanych artystów wymagających wsparcia i dofinansowania. Raper ma ambicje stworzyć kreatywny inkubator, który będzie nosił nazwę Donda House. Skąd taka nazwa i jakie dalsze plany ma West – już dziś sprawdzamy.

Donda’s House, Inc. to wspólny projekt Kanyego Westa i jego długoletniego współpracownika i współautora tekstów tekstów piosenek, Rhymefesta. Drugi z nich właśnie ogłosił, że rodzinny dom Westa stanie się inkubatorem kreatywności, skupiającym młodych artystów. Ma być przede wszystkim przeznaczony dla osób nie mających zaplecza finansowego oraz wsparcia rodziny, które pozwalają rozwijać własne zainteresowania.

Skąd taka nazwa? Odpowiedź jest bardzo prosta. Donda to imię zmarłej mamy Kanyego, która była pierwszą osobą, która dostrzegła talent drzemiący w młodym Weście. To ona zachęciła syna do rozwoju oraz słuchania muzyki. Jako profesor literatury na Uniwersytecie w Chicago, swoim podmiotowym podejściem do młodych ludzi, zachęcała ich do nieustannej edukacji.

Dom Westa stanie się studio nagraniowym, przestrzenią do pracy oraz prawdziwym muzeum muzyki. Rhymefest zdradził, że projekt ten roboczo został nazwany “lite-houses”. Prace przygotowawcze są w toku, czego dowodem jest obecnie trwający remont. „Jestem bardzo podekscytowany faktem, że dom rodzinny Kanye stanie się inkubatorem sztuki”. To jednak dopiero początek. Będzie to pierwsze tego typu miejsce, ale nie ostatnie.

Organizacja charytatywna Westa ma ambicje, aby stać się wiodącą tego typu inicjatywą w Chicago, a w przyszłości nawet w Stanach Zjednoczonych. Znając ambicje i upór Westa, wszystko jest możliwe. Teraz tylko wystarczy życzyć mu dużo zdrowia i powrotu do szczytowej formy.

 

Przeczytaj także:

Kanye, co z tobą?

Kim i Khloe Kardashian w sesji Kanyego Westa

 

ZobaczSchowaj komentarze

Z ostatniej chwili: H&M rusza z nową marką!

Gdyby ten news pojawił się jutro lub, tym bardziej, w sobotę, prawdopodobnie pomyślelibyśmy, że jest niczym innym jak primaaprilisowym żartem. A jednak, jak donosi dziś od samego rana jeden z najważniejszych portali w branży – Business of Fashion – szwedzki gigant H&M rusza z kolejną marką. Arket, bo tak ma brzmieć jej nazwa będzie opierać się na idei „stylu ponad trendami” i zadebiutuje stacjonarnie w Londynie już pod koniec lata.

Tego się nikt chyba nie spodziewał. Szwedzki gigant odzieżowy, który w swoim portfolio oprócz H&M ma także między innymi COSa i &Other Stories, postanowił wprowadzić na rynek zupełnie nową markę. Jako pierwszy, w ekskluzywnym materiale poinformował o tym portal Business of Fashion.

Jak dowiedzieli się dziennikarze BOF, Arket ma być marką bazującą na codziennej modzie i oferującą podstawowe produkty dla mężczyzn, kobiet, dzieci, ale także do domu i zakorzenioną głównie w idei stylu, który „wykracza poza trendy”. Co ciekawe, Arket oprócz swojego własnego asortymentu, będzie sprzedawał także produkty z portfolio innych, skrupulatnie wyselekcjonowanych marek. To zabieg dość podobny do tego, który możemy obserwować chociażby w &Other Stories – przypomnijmy, że w ofercie sklepu znajdziemy też na przykład buty Nike. Ceny mają być minimalnie wyższe niż standardowo w przypadku innych marek z portfolio grupy H&M – za męską koszulę zapłacimy od 40 do nawet 115 euro.

Pierwsze sklep Arket, którego nazwa oznacza ze szwedzkiego tyle, co kartka papieru, wbrew pozorom wcale nie otworzy się w Szwecji, a Londynie – konkretnie przy Regent Street, już pod koniec tego lata. Otwarciu sklepu stacjonarnego będzie także towarzyszył start butku internetowego dostępnego początkowo dla 18 europejskich krajów.

Czekamy na pierwszy sklep w Polsce!

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.