Roboty Ręczne – kampania „Wonderwool”

Kiedy za oknem temperatura robi się coraz mniejsza, to znak, że czas wyciągnąć ciepłe swetry, szaliki i czapki, żeby chociaż trochę osłonić się przed mroźnym powietrzem. Polska marka Roboty Ręczne w tym temacie to prawdziwy ekspert. Już od kilku sezonów możemy podziwiać ich ręcznie szyte dzianiny, unikatowe wzory i przede wszystkim wysoką jakość projektów. Niedawno, ukazała się najnowsza kampania marki „Wonderwool”, która tradycyjnie inspiruje się ciepłem domowego ogniska. Zobaczcie!

Wielu osobom dzianiny kojarzą się z babcinymi swetrami schowanymi gdzieś na dnie szafy, ale Roboty Ręczne skutecznie próbują zmienić ten obraz. Marta Iwanina-Kochańska, projektantka marki, dba o to, żeby klientki w jej projektach czuły się dobrze, jednocześnie unowocześniając projekty frędzlami czy podkreślając ich zmysłowość. Ponadczasowe wzory łączą się tutaj z dużymi formami, a do produkcji ubrań wykorzystywane są wyłącznie najlepsze tkaniny. Wełna z merynosów i alpak zapewnia ciepło, rzadko się niszczy i jest odpowiednia dla alergików.

Za obiektywem kampanii „Wonderwool” stanął Sebastian Cviq, który na swoim koncie ma współprace z markami zagranicznymi (Adidas) oraz polskimi (La Mania). Modelka pozuje na tle natury czy domowych wnętrz. W jesiennej kolekcji, projektantka stawia na nakrycia głowy. Oprócz tradycyjnych czapek, pojawiły się turbany, opaski oraz nowość w postaci beretu. Wszystkie projekty możemy zamówić przez stronę marki, również jeśli chcemy je dopasować i wykonać na miarę. Lubimy i zachęcamy do zakupów!

Przeczytajcie także

R jak Roboty Ręczne

ZobaczSchowaj komentarze

Dries van Noten wydaje dwie książki tej jesieni

Belgijski projektant, Dries van Noten lubi wybierać niecodzienne formy prezentacji swoich prac. Znany jest nie tylko z wyjątkowego talentu, ale także artystycznych inspiracji, które w niezwykle umiejętny sposób przekłada na współczesny język mody. Tym razem, z okazji wprowadzenia do butików nowej kolekcji na jesień-zimę 2016, postanowił wydać dwie książki  – jedna poświęcona kolekcji damskiej, druga – męskiej.

Uznawany za jednego z najzdolniejszych absolwentów Królewskiej Akademii Sztuk Pięknych w Antwerpii, Dries van Noten zaskakuje nas swoimi inspiracjami co sezon. Jego kolekcja na jesień-zimę 2016 (jej recenzję znajdziecie tutaj), bazowała na strojach femme fatale, markizy Luisy Casati, której romans z poetą Gabrielem D’Annunzio był głównym tematem plotek włoskiej oraz europejskiej śmietanki towarzyskiej pierwszej połowy XX wieku. Wcielenie do kolekcji takiego motywu, zakończyło się dla van Notena niezwykle pochlebnymi recenzjami.

Zachęcony sukcesem odniesionym w marcu tego roku w Paryżu, postanowił wydać aż dwie książki poświęcony nowym kolekcjom. Jedna z nich dotyczy linii damskiej, a druga męskiej. Ta pierwsza zawiera ilustracje autorstwa brytyjskiego artysty, Gilla Buttona, który podjął temat naszkicowania artystycznych projektów Belga, z uwzględnieniem detali takich jak futra i aksamit. Jeżeli chodzi o tę drugą, to wiemy, że skupia się głównie na profesjonalnych i amatorskich zdjęciach z ostatniego tygodnia mody męskiej w paryskiej Opera Garnier. Obie publikacje zawierają dodatkowe informacje o domu mody z prawie 20-letnim doświadczeniem.

Jeśli chcecie nabyć te cenne publikacje, musicie wypatrywać ich pojawienia się na półkach w butikach Driesa van Notena już we wrześniu. My robimy miejsce na swoich półkach!

ZobaczSchowaj komentarze

Stylowa zima w mieście

VANS

BUTY
259 ZŁ

TOPSHOP

FUTRO
509 ZŁ

H&M

SPODNIE
55,90 ZŁ

H&M

GOLF
199,90 ZŁ

&OTHER STORIES

TOREBKA
OK. 450 ZŁ

VETEMENTS

SKARPETY
OK. 320 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.