Roboty Ręczne – kampania „Wonderwool”

Kiedy za oknem temperatura robi się coraz mniejsza, to znak, że czas wyciągnąć ciepłe swetry, szaliki i czapki, żeby chociaż trochę osłonić się przed mroźnym powietrzem. Polska marka Roboty Ręczne w tym temacie to prawdziwy ekspert. Już od kilku sezonów możemy podziwiać ich ręcznie szyte dzianiny, unikatowe wzory i przede wszystkim wysoką jakość projektów. Niedawno, ukazała się najnowsza kampania marki „Wonderwool”, która tradycyjnie inspiruje się ciepłem domowego ogniska. Zobaczcie!

Wielu osobom dzianiny kojarzą się z babcinymi swetrami schowanymi gdzieś na dnie szafy, ale Roboty Ręczne skutecznie próbują zmienić ten obraz. Marta Iwanina-Kochańska, projektantka marki, dba o to, żeby klientki w jej projektach czuły się dobrze, jednocześnie unowocześniając projekty frędzlami czy podkreślając ich zmysłowość. Ponadczasowe wzory łączą się tutaj z dużymi formami, a do produkcji ubrań wykorzystywane są wyłącznie najlepsze tkaniny. Wełna z merynosów i alpak zapewnia ciepło, rzadko się niszczy i jest odpowiednia dla alergików.

Za obiektywem kampanii „Wonderwool” stanął Sebastian Cviq, który na swoim koncie ma współprace z markami zagranicznymi (Adidas) oraz polskimi (La Mania). Modelka pozuje na tle natury czy domowych wnętrz. W jesiennej kolekcji, projektantka stawia na nakrycia głowy. Oprócz tradycyjnych czapek, pojawiły się turbany, opaski oraz nowość w postaci beretu. Wszystkie projekty możemy zamówić przez stronę marki, również jeśli chcemy je dopasować i wykonać na miarę. Lubimy i zachęcamy do zakupów!

Przeczytajcie także

R jak Roboty Ręczne

ZobaczSchowaj komentarze

Są już pierwsze zdjęcia z kampanii Kate Moss dla Reserved!

Kolekcje marki Reserved promowały już takie gwiazdy jak Georgia May Jagger i Jerry Hall, Freja Beha Erichsen, Brooklyn Beckham czy Cara Delevingne, jednak żadna z tych współprac nie wzbudzała aż takich emocji jak najnowsza, z Kate Moss. Ikona modelingu zaangażowana została przez polską markę do kampanii przełomowej, bo markującej nie tylko nowy sezon, ale przede wszystkim milowy krok w postaci debiutu na brytyjskim rynku odzieżowym. Zobaczcie pierwsze zdjęcia zza kulis!

Są już pierwsze zdjęcia z kampanii Kate Moss dla Reserved!

Reserved, czyli flagowy brand polskiego giganta odzieżowego – koncernu LPP – już posiada ponad 450 sklepów rozsianych po 18 krajach. Debiut na brytyjskim rynku i otwarcie ogromnego butiku na prestiżowej Oxford Street to jednak ogromny kamień milowy w kierunku rozwoju i międzynarodowej ekspansji. Nic więc dziwnego, że kierownictwo marki postanowiło ten wyjątkowy etap wypromować „z przytupem”. Kampania z udziałem Kate Moss będzie z pewnością jedną z najgłośniejszych, jakie widziała polska moda, niecodziennie bowiem zdarza się, żeby ikona modelingu, która dość selektywnie podchodzi do podejmowanych projektów, promowała markę znad Wisły.

Póki co, możemy podziwiać jedno oficjalne zdjęcie, na którym Moss pozuje w spódnicy z lakierowanej skóry i logowanym topie, oraz kilka fotografii zza kulis, którymi marka pochwaliła się na swoim Instagramie. Autorem zdjęć będzie znany brytyjski fotograf Daniel Jackson, który na swoim koncie ma niezliczone sesje i okładki dla „Vogue’a” i „I-D”, z kolei za stylizację odpowiadać będzie George Cortina.

Efekt końcowy kampanii już niebawem, a otwarcie flagowego salonu Reserved na Oxford Street 6 września!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Instagramowe influencerki w jesiennej kampanii & Other Stories

&OTHER STORIES

SUKIENKA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

KURTKA
ok. 580 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 280 zł

&OTHER STORIES

SPODNIE
ok. 320 zł

&OTHER STORIES

SPÓDNICA
ok. 800 zł

&OTHER STORIES

PŁASZCZ
ok. 800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.