Roboty Ręczne – kampania „Wonderwool”

Kiedy za oknem temperatura robi się coraz mniejsza, to znak, że czas wyciągnąć ciepłe swetry, szaliki i czapki, żeby chociaż trochę osłonić się przed mroźnym powietrzem. Polska marka Roboty Ręczne w tym temacie to prawdziwy ekspert. Już od kilku sezonów możemy podziwiać ich ręcznie szyte dzianiny, unikatowe wzory i przede wszystkim wysoką jakość projektów. Niedawno, ukazała się najnowsza kampania marki „Wonderwool”, która tradycyjnie inspiruje się ciepłem domowego ogniska. Zobaczcie!

Wielu osobom dzianiny kojarzą się z babcinymi swetrami schowanymi gdzieś na dnie szafy, ale Roboty Ręczne skutecznie próbują zmienić ten obraz. Marta Iwanina-Kochańska, projektantka marki, dba o to, żeby klientki w jej projektach czuły się dobrze, jednocześnie unowocześniając projekty frędzlami czy podkreślając ich zmysłowość. Ponadczasowe wzory łączą się tutaj z dużymi formami, a do produkcji ubrań wykorzystywane są wyłącznie najlepsze tkaniny. Wełna z merynosów i alpak zapewnia ciepło, rzadko się niszczy i jest odpowiednia dla alergików.

Za obiektywem kampanii „Wonderwool” stanął Sebastian Cviq, który na swoim koncie ma współprace z markami zagranicznymi (Adidas) oraz polskimi (La Mania). Modelka pozuje na tle natury czy domowych wnętrz. W jesiennej kolekcji, projektantka stawia na nakrycia głowy. Oprócz tradycyjnych czapek, pojawiły się turbany, opaski oraz nowość w postaci beretu. Wszystkie projekty możemy zamówić przez stronę marki, również jeśli chcemy je dopasować i wykonać na miarę. Lubimy i zachęcamy do zakupów!

Przeczytajcie także

R jak Roboty Ręczne

ZobaczSchowaj komentarze

Mrok i abstrakcja w najnowszej kolekcji „Hollow” marki Bola

Zabawa z czernią, geometryczne wzory i kontrasty. Taka jest najnowsza kolekcja polskiej marki o tajemniczo brzmiącej nazwie Bola. Pod tym pseudonimem kryje się  młoda projektantka Ola Bajer, która od lat konsekwentnie buduje wizerunek swojej marki. A co zaproponowała w tym sezonie? Przekonajcie się sami!

Mrok i abstrakcja w najnowszej kolekcji „Hollow” marki Bola

Nazwa kolekcji zdradza poniekąd jej nastrój. Pod hasłem „hollow” kryją się różne określenia, między innymi pusty, głuchy, dziurawy. I to ostatnie jest kluczem do zrozumienia wizji Oli na sezon wiosna-lato 2017. Każdą falę inspiracji poprzedza bowiem okres niemocy twórczej oraz artystycznej blokady. Ola postanowiła więc wykorzystać te pozornie negatywne emocje jako fundament swoich kreacji. W efekcie powstała kolekcja balansująca pomiędzy street wear’em a artystycznym nieładem.

Kolekcję zdominowała ciemna kolorystyka, w szczególności różne odcienie czerni, którą okazjonalnie przełamują intensywne oranże. Ola nie zrezygnowała również ze swojego znaku rozpoznawczego, czyli geometrycznych wzorów. Tym razem, aby stworzyć abstrakcyjne kolaże, wykorzystała własne zdjęcia, które stworzyły giętkie linie, dodatkowo podkreślone przez hafty oraz perły o nieregularnym kształcie. Na pierwszy plan kolekcji wychodzą również slogany „It’s all in your head” oraz „we see what we want” , które ozdobiły topy i t-shirty. Oba mają symbolizować z jednej strony ograniczenia naszej kreatywności, a z drugiej możliwość nieskończonych interpretacji mody, sztuki i tak naprawdę wszystkich aspektów życia. Kolekcja „Hollow” to nie tylko ubrania. Ola, tworząc swoje projekty, postanowiła opowiedzieć również pewną historię o swoim procesie twórczym, który nie zawsze jest usłany różami i czasami wymaga o wiele więcej czasu oraz pracy.

ZobaczSchowaj komentarze

Najgorętsze nowości z sieciówek: listopad 2017

TOPSHOP

SUKIENKA
ok. 300 zł

TOPSHOP

JEANSY
ok. 625 zł

H&M

SPODNIE
999 zł

H&M

SPÓDNICA
199 zl

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
219 zl
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.