Roboty Ręczne – kampania „Wonderwool”

Kiedy za oknem temperatura robi się coraz mniejsza, to znak, że czas wyciągnąć ciepłe swetry, szaliki i czapki, żeby chociaż trochę osłonić się przed mroźnym powietrzem. Polska marka Roboty Ręczne w tym temacie to prawdziwy ekspert. Już od kilku sezonów możemy podziwiać ich ręcznie szyte dzianiny, unikatowe wzory i przede wszystkim wysoką jakość projektów. Niedawno, ukazała się najnowsza kampania marki „Wonderwool”, która tradycyjnie inspiruje się ciepłem domowego ogniska. Zobaczcie!

Wielu osobom dzianiny kojarzą się z babcinymi swetrami schowanymi gdzieś na dnie szafy, ale Roboty Ręczne skutecznie próbują zmienić ten obraz. Marta Iwanina-Kochańska, projektantka marki, dba o to, żeby klientki w jej projektach czuły się dobrze, jednocześnie unowocześniając projekty frędzlami czy podkreślając ich zmysłowość. Ponadczasowe wzory łączą się tutaj z dużymi formami, a do produkcji ubrań wykorzystywane są wyłącznie najlepsze tkaniny. Wełna z merynosów i alpak zapewnia ciepło, rzadko się niszczy i jest odpowiednia dla alergików.

Za obiektywem kampanii „Wonderwool” stanął Sebastian Cviq, który na swoim koncie ma współprace z markami zagranicznymi (Adidas) oraz polskimi (La Mania). Modelka pozuje na tle natury czy domowych wnętrz. W jesiennej kolekcji, projektantka stawia na nakrycia głowy. Oprócz tradycyjnych czapek, pojawiły się turbany, opaski oraz nowość w postaci beretu. Wszystkie projekty możemy zamówić przez stronę marki, również jeśli chcemy je dopasować i wykonać na miarę. Lubimy i zachęcamy do zakupów!

Przeczytajcie także

R jak Roboty Ręczne

ZobaczSchowaj komentarze

SHOWROOM.PL i Fashion PR Talks: darmowa akcja edukacyjna dla marek modowych

Jeśli prowadzicie markę odzieżową i chcecie ją rozwijać pod okiem doświadczonych specjalistów, mamy dla was ofertę skrojoną na miarę. Właśnie ruszył program mentorski Fashion Talks SHOWROOM.PL, który powstał w wyniku współpracy SHOWROOMU – jednej z największych w Europie platform sprzedających polską modę oraz Fashion PR Talks – szkoły biznesu mody. Już dziś dowiedzcie się, co należy zrobić, aby zdobyć jedno z 30. przewidzianych miejsc.

Prowadzenie firmy odzieżowej to nie lada wyzwanie. Dlatego SHOWROOM.PL oraz Fashion PR Talks, postanowiły połączyć siły, aby podzielić się swoim doświadczeniem oraz wiedzą z właścicielami małych i średnich marek odzieżowych. W wyniku tej współpracy powstał program Fashion Talks SHOWROOM.PL, który ma zachęcić do dalszego budowania biznesu mody pod okiem specjalistów tej branży. W praktyce można zyskać półroczny dostęp do warsztatów, wykładów oraz materiałów edukacyjnych, a także osobistych konsultacji.

,,Polski rynek mody nadal się rozwija i jest bardzo chłonny. To dobra wiadomość dla wszystkich tych, którzy marzą o własnej marce. Jednak na dłuższą metę branża faworyzuje tych, którzy potrafią myśleć i działać szeroko – marki nastawione na sukces. A dokładnie te konsekwentnie do niego dążące – obserwujące rynek, gotowe do szybkiej reakcji i skłonne do inwestycji. Brandy, które poważnie myślą o skalowaniu swojego biznesu i są otwarte na rynki zewnętrzne. Właśnie takie marki chcielibyśmy zaprosić do naszej wspólnej akcji.”  – zdradziła nam Julia Turewicz, Country Manager SHOWROOM.PL.

„Jestem zachwycona, że dzięki naszej współpracy z SHOWROOMem marki dodatkowo będą mogły skorzystać z wiedzy i doświadczenia największego tego typu e-commerce’u w Polsce.” – dodaje Olka Kaźmierczak, założycielka Fashion PR Talks i pomysłodawczyni tej akcji.

Jeśli chcecie sprawdzić czy wasze pomysły na rozwój marki sprawdzą się w praktyce i wprowadzić biznes na nowe, bardzo profesjonalne tory, musicie jak najszybciej podjąć decyzję i wypełnić formularz zgłoszeniowy. Nabór rusza już 19 stycznia, a wszystkie zgłoszenia będą przyjmowane do 26 stycznia 2017 r. Aż 30 podmiotów ma szansę otrzymać darmowy dostęp do skrojonej na miarę oferty edukacyjnej. Listę wszystkich zakwalifikowanych poznamy 30 stycznia.

Nie zwlekajcie – na naukę nigdy nie jest za późno, a edukacja to zawsze najlepsza inwestycja.

 

 

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.