Roboty Ręczne – kampania „Wonderwool”

Kiedy za oknem temperatura robi się coraz mniejsza, to znak, że czas wyciągnąć ciepłe swetry, szaliki i czapki, żeby chociaż trochę osłonić się przed mroźnym powietrzem. Polska marka Roboty Ręczne w tym temacie to prawdziwy ekspert. Już od kilku sezonów możemy podziwiać ich ręcznie szyte dzianiny, unikatowe wzory i przede wszystkim wysoką jakość projektów. Niedawno, ukazała się najnowsza kampania marki „Wonderwool”, która tradycyjnie inspiruje się ciepłem domowego ogniska. Zobaczcie!

Wielu osobom dzianiny kojarzą się z babcinymi swetrami schowanymi gdzieś na dnie szafy, ale Roboty Ręczne skutecznie próbują zmienić ten obraz. Marta Iwanina-Kochańska, projektantka marki, dba o to, żeby klientki w jej projektach czuły się dobrze, jednocześnie unowocześniając projekty frędzlami czy podkreślając ich zmysłowość. Ponadczasowe wzory łączą się tutaj z dużymi formami, a do produkcji ubrań wykorzystywane są wyłącznie najlepsze tkaniny. Wełna z merynosów i alpak zapewnia ciepło, rzadko się niszczy i jest odpowiednia dla alergików.

Za obiektywem kampanii „Wonderwool” stanął Sebastian Cviq, który na swoim koncie ma współprace z markami zagranicznymi (Adidas) oraz polskimi (La Mania). Modelka pozuje na tle natury czy domowych wnętrz. W jesiennej kolekcji, projektantka stawia na nakrycia głowy. Oprócz tradycyjnych czapek, pojawiły się turbany, opaski oraz nowość w postaci beretu. Wszystkie projekty możemy zamówić przez stronę marki, również jeśli chcemy je dopasować i wykonać na miarę. Lubimy i zachęcamy do zakupów!

Przeczytajcie także

R jak Roboty Ręczne

ZobaczSchowaj komentarze

Androgyniczny model nową twarzą Loewe

Jonathan Anderson dobrze znany jest z tego, że nie lubi w swoich projektach podkreślać podziału na płeć. Swoje spojrzenie na modę wprowadza do własnej autorskiej marki, ale także do hiszpańskiej Loewe, w której sprawuje stanowisko dyrektora artystycznego. Dał temu szczególny wyraz kampanią linii męskiej na jesień-zimę 2017 – zobaczcie kogo wybrał na twarz domu mody.

ZobaczSchowaj komentarze

Polska moda w Warsaw Concept Store: oto nasz wybór!

LAURA GUIDI

BLUZKA
699 ZŁ

MALLY&CO.

SPÓDNICA
990 ZŁ

ZAHARA LEATHER

TOREBKA
650 ZŁ

THECADESS

SPODNIE
2490 ZŁ

CHAOS

BLUZKA
870 ZŁ

MALLY&CO.

BLUZKA
590 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.