Rihanna powróciła do blondu!

Po całym roku noszenia swoich naturalnych włosów, Rihanna postanowiła zaszaleć i tuż przez Świętami po raz kolejny zafundować sobie zmianę wizerunkową. Na Instagramie jej przyjaciółki, pojawiło się wspólne zdjęcie obu pań pijących szampana, na którym Riri wygląda całkiem inaczej. Spod jej czapki wystają blond pasma! Czy największa trendsetterka show-biznesu zapoczątkuje modę na blond w 2017 roku?

Na jej głowie widzieliśmy już wszystko. Były przeróżne kolory i style: czerwone afro i jego różne wersje, długie blond pasma, ciemny bob, wygolony bok głowy, siwe pasemka oraz mocne blond odrosty. W każdej z tych fryzur wyglądała świetnie, a miliony dziewczyn na całym świecie naśladowały jej wygląd. W momencie gdy Rihanna przez prawie cały rok lansowała swoje prawdziwe loki w naturalnym kolorze, nagle postanowiła nas zaskoczyć.

Na Instagramie mdollas11, pojawiło się zdjęcie z Rihanną, które zebrało prawie 40 tysięcy polubień. Opisane jest jako Blessed & Thankful, a widać na nim gwiazdę pijącą szampana. Wystylizowała w kurtkę skórzaną i beżową czapkę prezentuje nowy kolor włosów. Spod wełnianego nakrycia głowy wystają krótkie pasma w kolorze jasnego blond. Media już spekulują kiedy wokalistka pojawi się w nowej odsłonie na scenie lub jednym ze swoich licznych projektów. Jak przystało na kobietę, która niczym kameleon lawiruje między stylami, nowa fryzura zapewne okaże się hitem czerwonego dywanu.

Mamy tylko nadzieje, że nie jest to peruka i wkrótce zobaczymy Rihannę w nowym zaskakującym wcieleniu.

 

Przeczytaj także:

Rihanna zaprojektowała kolekcję świątecznych skarpetek

Rihanna jako pierwsza kobieta w historii dostanie ważną nagrodę

ZobaczSchowaj komentarze

Koreański girls band SixBomb nagrał teledysk o… operacjach plastycznych

Wokół SixBomb rozpętała się prawdziwa burza. Jedni kpią z ich skandalizującego wideo, inni chwalą dziewczyny za odwagę. Tymczasem teledysk powoli staje się wiralem, dzięki któremu wiele osób po raz pierwszy usłyszało o zespole.

SixBomb, mimo szóstki w nazwie, po zawirowaniach personalnych tworzą cztery dziewczyny, które muzyką k-pop z powodzeniem podbijają wschodni rynek. Dziewczyny na początku tego roku przyznały się do chirurgicznego poprawiania swojej urody. Zaanonsowały to między innymi tym oto postem.

두둥❤💛💚💙
식스밤 „예뻐지는중입니다before”
2017년 2월 8일 낮 12시
전 음원사이트 공개되용 😙

#식스밤 #sixbomb #새앨범 #newalbum #sixbombsong #예뻐지는중입니다 #예뻐지는중입니다before #예뻐지는중입니다비포 #분홍소세지 #걸그룹 #컴백 #comeback #gettingprettier

Opublikowany przez 식스밤SixBomb na 6 lutego 2017

Zdjęcie oczywiście przyciągnęło duże zainteresowanie. Towarzyszyło mu wideo o tytule „Zostać ładniejszą (przed)”.

Później przyszedł czas na rozwiązanie zagadki i piosenkę oraz towarzyszący jej wideoklip zatytułowany „Być piękniejszą (po)”.

SixBomb przyznały się, że wszystkie przeszły operacje plastyczne: od korekty nosa do wycinania powiek. Za wszystkie zapłaciła ich wytwórnia, która zastrzega, że to była decyzja każdej z dziewczyn i nikt ich nie zmuszał do upiększania swojej urody.
Ta decyzja i towarzysząca jej radosna piosenka wzbudziła mieszane uczucia: od zachwytu za odwagę po irytację z powodu marketingowego wykorzystania operacji.

Dziewczyny odpierają teraz ataki. – Wszystkie chciałyśmy zrobić sobie operacje plastyczne, aby wyglądać ładniej. Pomyślałyśmy więc, dlaczego by nie nagrać na ten temat teledysku – powiedziała Dain, jedna z wokalistek grupy, w rozmowie z AFP. – Ludzie w końcu i tak by się zorientowali. Dlatego chcieliśmy otwarcie powiedzieć o tym, że wiele kobiet chce wyglądać ładniej – dodała.

O ile w polskich warunkach taka akcja wiązałaby się z wielkim poruszeniem, o tyle w samej Korei Południowej nie wzbudza takich emocji – raczej poza nią. Ten kraj bowiem od lat jest uznawany za przodownika pod względem ilości przeprowadzanych operacji plastycznych. Według danych z 2013 roku jedna na pięć Koreanek poprawiała sobie urodę, a ta liczba wciąż rośnie. Szacuje się, że rocznie w tym kraju wykonuje się ponad milion operacji tego typu. Dodajmy tylko, że mieszka tam około 50 milionów osób.

Podoba ci się cała akcja SixBomb?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...
ZobaczSchowaj komentarze

Hity na jesień-zimę 2017: beret

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

BLOOMINGDALES

BERET
1330 ZŁ

SACRED HAWK

BERET
OK. 100 ZŁ

MIU MIU

BERET
OK. 960 ZŁ

GUCCI

BERET
OK. 800 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.