Rewolucja Nike w najnowszej kampanii Pro Bra

Marka Nike, która znajduje się wśród liderów na rynku odzieży sportowej, od lat zachęca ludzi na całym świecie do zdrowego trybu życia i ćwiczeń. Jej wszelkie kolaboracje czy kampanie budzą duże zainteresowanie, jednak do tej pory brakowało im jednej rzeczy. Różnorodności. Na większości zdjęć pojawiały się modelki o bardzo podobnych, szczupłych i wysportowanych sylwetkach. Teraz amerykańska firma powiedziała stop temu trendowi. Najnowsza kampania Nike Pro Bra na Instagramie wywołała burzę pozytywnych komentarzy.

Kolekcja Pro Bra dotyczy nowych staników sportowych i nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że w odpowiedzi na liczne skargi dziewczyn z całego świata, Nike w końcu stworzył linię dla kobiet o większych piersiach. Kampania, która składa się z 4 zdjęć, została udostępniona na instagramowym profilu Nike Women o pokaźnej liczbie 4,8 miliona obserwujących. Pod każdym z ujęć pojawiły się również opisy zawierające fakty na temat biustonoszy sportowych, w tym jak znaleźć ten idealny.

Gwiazdami sesji, która odbyła się w Nowym Jorku, zostały zarówno modelki plus size np. Paloma Elessar oraz atletki jak instruktorki jogi Claire Fountian, Katelin Sisson, czy DJ-ki Angel i Dren. Kolekcja jest już do kupienia w nowojorskim butiku Bandier, a w ofercie będą dostępne rozmiary od 30A do 40E.

Co prawda, kampania Nike jest ograniczona do mediów społecznościowych, jednak obecność modelek plus size pozwala myśleć, że nadchodzą pewne zmiany w wizerunku marki. Póki co, jesteśmy zdecydowanie na tak i będziemy bacznie obserwować co Nike zaprezentuje w przyszłości!

ZobaczSchowaj komentarze

Pierwsza kampania UEG w obiektywie Zuzy Krajewskiej

Do tej pory swoje projekty prezentował w postaci lookbooków. Wyjątkiem była kampania jaka powstała we współpracy z marką Puma, gdzie za fotografie odpowiadał Jacek Kołodziejski. Tym razem, Michał Łojewski, założyciel i projektant marki UEG, postanowił zorganizować sesję zdjęciową, do której zaprosił Zuzę Krajewską. Zobaczcie propozycje polskiej marki na jesień-zimę 2017, które mogą być naprawdę mocnym komentarzem do otaczającej nas rzeczywistości.

Pierwsza kampania UEG w obiektywie Zuzy Krajewskiej

Jesienią zeszłego roku podziwialiśmy wystawę Imago, która prezentowała prace Zuzy Krajewskiej, wykonane w poprawczaku w Studzieńcu. Przejmujące fotografie uchwyciły trudnych i agresywnych młodych chłopców w delikatny i wręcz subtelny sposób. Ten obraz na tyle spodobał się Michałowi Łojewskiemu, że postanowił wykorzystać go do pokazania swojej wielopoziomowej (niczym w filmie Christophera Nolana) kolekcji zatytułowanej „Incepcja”.

Kolekcja UEG, jak zwykle pokazana w odcieniach czerni oraz bieli, niesie ze sobą wyjątkowe przesłanie. Stało się tak za sprawą nie tylko modeli pokazanych w estetyce zbuntowanych chłopców z opuszczonych blokowisk, ale także wierszy w języku angielskim umieszczonych na t-shirtach i bluzach. Napisał je Przemek Nowakowski, który czerpał z tekstu „Kto ty jesteś? Polak Mały”. Dzięki temu powstał motyw – „Who are you?”, który sprawia, że UEG jawi nam się jako marka, która motywuje nas do szukania tożsamości oraz nieustannego odpowiadania na pytanie jaki mamy stosunek do patriotyzmu oraz własnego kraju.

UEG x Puma – największa współpraca tego sezonu

Należy powiedzieć wprost – propozycja Łojewskiego jest bardzo dresiarska. Kolekcja bazuje na białych spodniach ozdobionych lampasami, niegrzecznych, skórzanych kurtkach z wielkim logo marki, a także bluzach z motywem czarnego orła oraz napisem POLSKA. Istna prowokacja! Zadziorny charakter ubrań należy także przypisać stylizacjom stworzonym przez Michała Kusia, który jako akcesoria wykorzystał solidne łańcuchy. Marka z pewnością doskonale wie co robi, starając się wywołać dyskusję o roli jaką odgrywają obecnie symbole narodowe.

Nie można uniknąć skojarzeń z głośną kolekcją Goshy Rubchinskiy’ego pokazaną podczas ostatniego Pitti Uomo, co tylko świadczy o nieustającej atrakcyjności stylistyki pochodzącej z bloku wschodniego oraz Europy środkowej. UEG jednak mówi swoim oryginalnym językiem, podkreślając dobitnie swoją polskość. Patrząc na te zdjęcia, możemy zastanowić się kim jesteśmy i gdzie zmierzamy oraz co wspólnego możemy mieć z chłopakami ze Studzieńca.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenne nowości z polską metką

SOLAR

KOMBINEZON
399 ZŁ

SOLAR

KOLCZYKI
149 ZŁ

MMC

MARYNARKA
900 ZŁ

MMC

MARYNARKA
1500 ZŁ

MISBHV

BLUZA
869 zł

MALLY & CO.

SUKIENKA
1390 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.