Rewolucja Nike w najnowszej kampanii Pro Bra

Marka Nike, która znajduje się wśród liderów na rynku odzieży sportowej, od lat zachęca ludzi na całym świecie do zdrowego trybu życia i ćwiczeń. Jej wszelkie kolaboracje czy kampanie budzą duże zainteresowanie, jednak do tej pory brakowało im jednej rzeczy. Różnorodności. Na większości zdjęć pojawiały się modelki o bardzo podobnych, szczupłych i wysportowanych sylwetkach. Teraz amerykańska firma powiedziała stop temu trendowi. Najnowsza kampania Nike Pro Bra na Instagramie wywołała burzę pozytywnych komentarzy.

Kolekcja Pro Bra dotyczy nowych staników sportowych i nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że w odpowiedzi na liczne skargi dziewczyn z całego świata, Nike w końcu stworzył linię dla kobiet o większych piersiach. Kampania, która składa się z 4 zdjęć, została udostępniona na instagramowym profilu Nike Women o pokaźnej liczbie 4,8 miliona obserwujących. Pod każdym z ujęć pojawiły się również opisy zawierające fakty na temat biustonoszy sportowych, w tym jak znaleźć ten idealny.

Gwiazdami sesji, która odbyła się w Nowym Jorku, zostały zarówno modelki plus size np. Paloma Elessar oraz atletki jak instruktorki jogi Claire Fountian, Katelin Sisson, czy DJ-ki Angel i Dren. Kolekcja jest już do kupienia w nowojorskim butiku Bandier, a w ofercie będą dostępne rozmiary od 30A do 40E.

Co prawda, kampania Nike jest ograniczona do mediów społecznościowych, jednak obecność modelek plus size pozwala myśleć, że nadchodzą pewne zmiany w wizerunku marki. Póki co, jesteśmy zdecydowanie na tak i będziemy bacznie obserwować co Nike zaprezentuje w przyszłości!

ZobaczSchowaj komentarze

Francuskie klimaty w kolekcji „New Vintage” Madelle jesień-zima 2017

Styl Paryżanek od dekad jest przedmiotem zazdrości oraz podziwu kobiet na całym świecie. Niewymuszona elegancja z nutką seksapilu, które stały się znakami rozpoznawczymi takich osób jak Jane Birkin czy Brigitte Bardot, do dzisiaj stanowi inspirację dla wielu projektantów. Przekonaliśmy się o tym oglądając najnowszą kolekcję „New vintage” polskiej marki Madelle.

Francuskie klimaty w kolekcji „New Vintage” Madelle jesień-zima 2017

Polska marka z francuską duszą. To określenie chyba najlepiej opisuje markę Madelle, założoną i tworzoną przez Magdalenę Magnon.  Jej najnowsza kolekcja o nieco sprzecznej nazwie „New Vintage” czerpie ze stylu Francuzek to co najlepsze, interpretując trendy sprzed lat i adaptując je jednocześnie na warunki dyktowane przez współczesną ulicę. Projektantka kobietę Madelle kreuje więc w tym sezonie na romantyczkę z pazurem, która lubi podkreślać swoją figurę zwiewnymi sukienkami, dodaje szaleństwa garderobie poprzez delikatne wzory i ceni sobie dopracowane detale. Wśród tych ostatnich, uwagę przykuwają ręcznie powlekane guziki oraz apaszki wykonane z nadrukowanego specjalnie dla Madelle jedwabiu.

Unowocześnione retro, jak opisuje kolekcję projektantka, zainspirował nie tylko styl paryskiej ulicy. Dużą rolę odegrały tu również tkaniny. Dwurzędowe płaszcze dopasowane w talii, które wykonano z wełny połączonej z kaszmirem lub angorą osłonią nas przed chłodami, a sukienki z jedwabiu czy wiskozy będą świetnie kontrastowały z jesiennymi swetrami. Wszystkie projekty możemy zobaczyć w sesji wizerunkowej  autorstwa Magdaleny Kozickiej, przed której obiektywem stanęły Klaudia Celińska oraz Gabriela Przeorska.

Lubimy bardzo!

ZobaczSchowaj komentarze

Lakierowane płaszcze, kombinezony i geometryczne okulary: moda w stylu "Matrixa" to hit tego sezonu!

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 440 zł

H&M

SPODNIE
129,90 zł

H&M

BUTY
199 zł

ZARA

KOMBINEZON
249 zł

ZARA

SUKIENKA
159 ZŁ

ZARA STUDIO

PŁASZCZ
1899 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.