Rewolucja Nike w najnowszej kampanii Pro Bra

Marka Nike, która znajduje się wśród liderów na rynku odzieży sportowej, od lat zachęca ludzi na całym świecie do zdrowego trybu życia i ćwiczeń. Jej wszelkie kolaboracje czy kampanie budzą duże zainteresowanie, jednak do tej pory brakowało im jednej rzeczy. Różnorodności. Na większości zdjęć pojawiały się modelki o bardzo podobnych, szczupłych i wysportowanych sylwetkach. Teraz amerykańska firma powiedziała stop temu trendowi. Najnowsza kampania Nike Pro Bra na Instagramie wywołała burzę pozytywnych komentarzy.

Kolekcja Pro Bra dotyczy nowych staników sportowych i nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że w odpowiedzi na liczne skargi dziewczyn z całego świata, Nike w końcu stworzył linię dla kobiet o większych piersiach. Kampania, która składa się z 4 zdjęć, została udostępniona na instagramowym profilu Nike Women o pokaźnej liczbie 4,8 miliona obserwujących. Pod każdym z ujęć pojawiły się również opisy zawierające fakty na temat biustonoszy sportowych, w tym jak znaleźć ten idealny.

Gwiazdami sesji, która odbyła się w Nowym Jorku, zostały zarówno modelki plus size np. Paloma Elessar oraz atletki jak instruktorki jogi Claire Fountian, Katelin Sisson, czy DJ-ki Angel i Dren. Kolekcja jest już do kupienia w nowojorskim butiku Bandier, a w ofercie będą dostępne rozmiary od 30A do 40E.

Co prawda, kampania Nike jest ograniczona do mediów społecznościowych, jednak obecność modelek plus size pozwala myśleć, że nadchodzą pewne zmiany w wizerunku marki. Póki co, jesteśmy zdecydowanie na tak i będziemy bacznie obserwować co Nike zaprezentuje w przyszłości!

ZobaczSchowaj komentarze

Kryształy Swarovskiego na NIKE AIR MAX 97 LX „SWAROVSKI”

Odkąd 20 lat temu marka Nike wprowadziła na rynek model Air Max 97 do dzisiaj nieustannie zaskarbia sobie on rzeszy fanów na całym świecie, którzy pokochali go za innowacyjność, industrialną stylistkę oraz efekt lśnienia widoczny szczególnie podczas używania lampy błyskowej. Po tylu latach projektanci NikeWomen zdecydowali jednak, że… nie zaszkodzi dodać jeszcze więcej blasku! Tym samym ozdobili klasyczne dziewięćdziesiątki siódemki kryształkami Swarovskiego, co przeniosło model na zupełnie inny, nowoczesny poziom.

Air Max 97 zasłynął głównie dzięki zastosowaniu nowego, ukrytego systemu sznurowania oraz amortyzacji. Był to początek popularnej marki z tworzeniem innowacyjnego obuwia sportowego. Nowy projekt Nike w kolaboracji ze Swarovskim ma w zupełności dopełnić blaskiem nowatorski model, dodać im trwałości, a dzięki połączeniu oszlifowanych i nieoszlifowanych kamieni zapewnić niepowtarzalny– zarazem błyszczący i chropowaty efekt.

Marie Crow – Dyrektor Projektowania Materiałów w dziale Nike Women Sportswear przyznała, że projekt jest niesamowicie ekscytujący, zważając na innowacyjność materiałów. Do produkcji został bowiem użyty materiał Crystal Fabric, który podczas delegacji do siedziby Swarovskiego w Austrii wybrał zespół NikeWomen. Po przejrzeniu archiwalnych badań jakie firma Swarovski prowadziła na przestrzeni ostatnich 12 lat i poznaniu wszelkich metod produkcji i wykorzystania kryształków w biżuterii, odzieży czy tkaninach, Nike postanowiło, że Crystal Fabric będzie najlepszym kandydatem, który pozwoli na nowo zdefiniować kultowy model.

Materiał posiada specjalny, niezwykle precyzyjny wzór, który dostosowany jest do każdego rozmiaru buta – są to charakterystyczne fale biegnące wzdłuż 97-emek. Kiedy się poruszamy, kryształki odbijają światło niesamowitym, migoczącym blaskiem. Warto wspomnieć, że zarówno czarna wersja Air Max 97 LX mająca premierę wiosną 2017 roku i srebrny model Nike, zaprezentowany jesienią są pierwszymi, do których wykorzystano kryształki Swarovskiego. Co więcej, jest to także pierwszy przypadek użycia materiałów premium na Air Maxach 97.

Markus Langes-Swarovski, członek Zarządu Swarovski również podziela entuzjazm Nike, twierdząc, że współpraca tych dwóch marek zainspirowała ich do wyobrażenia sobie niezwykłego połączenia światła z ruchem. Dodatkowo zapewnia, że Swarovski ma już bogate doświadczenie w dziedzinie innowacji i twórczej współpracy, a 97-ki są dla niego czymś wyjątkowym.

Srebrne Air Max 97 LX “Swarovski” dostępne w damskich rozmiarach trafią do wybranych sklepów 7 września bieżącego roku. Nie możemy się już doczekać tych „błyskotek”!

ZobaczSchowaj komentarze

Cekiny - ponadczasowy trend, bez którego nie wyobrażamy sobie karnawału!

Tom Ford

Długa cekinowa sukienka
ok.16 595 zł

Gucci


ok.11 257 zł

H&M

Welurowa sukienka z cekinami
229,90 zł

Sigerson Morrison

Kozaki z cekinami
1259,40 zł

Reserved

Długa cekinowa spódnica
49,99 zł

Mango

Cekinowa sukienka z falbanką
99,90 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.