Rewolucja Nike w najnowszej kampanii Pro Bra

Marka Nike, która znajduje się wśród liderów na rynku odzieży sportowej, od lat zachęca ludzi na całym świecie do zdrowego trybu życia i ćwiczeń. Jej wszelkie kolaboracje czy kampanie budzą duże zainteresowanie, jednak do tej pory brakowało im jednej rzeczy. Różnorodności. Na większości zdjęć pojawiały się modelki o bardzo podobnych, szczupłych i wysportowanych sylwetkach. Teraz amerykańska firma powiedziała stop temu trendowi. Najnowsza kampania Nike Pro Bra na Instagramie wywołała burzę pozytywnych komentarzy.

Kolekcja Pro Bra dotyczy nowych staników sportowych i nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że w odpowiedzi na liczne skargi dziewczyn z całego świata, Nike w końcu stworzył linię dla kobiet o większych piersiach. Kampania, która składa się z 4 zdjęć, została udostępniona na instagramowym profilu Nike Women o pokaźnej liczbie 4,8 miliona obserwujących. Pod każdym z ujęć pojawiły się również opisy zawierające fakty na temat biustonoszy sportowych, w tym jak znaleźć ten idealny.

Gwiazdami sesji, która odbyła się w Nowym Jorku, zostały zarówno modelki plus size np. Paloma Elessar oraz atletki jak instruktorki jogi Claire Fountian, Katelin Sisson, czy DJ-ki Angel i Dren. Kolekcja jest już do kupienia w nowojorskim butiku Bandier, a w ofercie będą dostępne rozmiary od 30A do 40E.

Co prawda, kampania Nike jest ograniczona do mediów społecznościowych, jednak obecność modelek plus size pozwala myśleć, że nadchodzą pewne zmiany w wizerunku marki. Póki co, jesteśmy zdecydowanie na tak i będziemy bacznie obserwować co Nike zaprezentuje w przyszłości!

ZobaczSchowaj komentarze

Kampania kolekcji BIZUU x Barbie

Duet BIZUU idzie jak burza i swoje portfolio powiększa o coraz więcej sukcesów. W zeszłym roku projektantki marki, Blanka Jordan i Zuzanna Wachowiak, pochwaliły się kapsułową kolekcją zrealizowaną we współpracy z firmą Turner, twórcą serialu o kultowych Atomówkach. W tym sezonie BIZUU zaprezentowało kolejną współpracę, która również nawiązuje do dziecięcych wspomnień, ponieważ jej motywem przewodnim jest najbardziej znana lalka na świecie – Barbie. Właśnie pojawiła się sesja wizerunkowa kolekcji – zobaczcie koniecznie!

Kampania kolekcji BIZUU x Barbie
ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 26.: odtwarzamy biały total-look Kate Bosworth za mniej niż 500 złotych! [WIDEO]

STRADIVARIUS

TOREBKA

SOMEDAY

SPODNIE
419 ZŁ

TOPSHOP

KLAPKI
119 ZŁ

BERSHKA

TOP
49,90 ZŁ

BERSHKA

TOP
34,90 ZŁ

ZARA

OKULARY
69,90 ZŁ
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.