Rewolucja Nike w najnowszej kampanii Pro Bra

Marka Nike, która znajduje się wśród liderów na rynku odzieży sportowej, od lat zachęca ludzi na całym świecie do zdrowego trybu życia i ćwiczeń. Jej wszelkie kolaboracje czy kampanie budzą duże zainteresowanie, jednak do tej pory brakowało im jednej rzeczy. Różnorodności. Na większości zdjęć pojawiały się modelki o bardzo podobnych, szczupłych i wysportowanych sylwetkach. Teraz amerykańska firma powiedziała stop temu trendowi. Najnowsza kampania Nike Pro Bra na Instagramie wywołała burzę pozytywnych komentarzy.

Kolekcja Pro Bra dotyczy nowych staników sportowych i nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że w odpowiedzi na liczne skargi dziewczyn z całego świata, Nike w końcu stworzył linię dla kobiet o większych piersiach. Kampania, która składa się z 4 zdjęć, została udostępniona na instagramowym profilu Nike Women o pokaźnej liczbie 4,8 miliona obserwujących. Pod każdym z ujęć pojawiły się również opisy zawierające fakty na temat biustonoszy sportowych, w tym jak znaleźć ten idealny.

Gwiazdami sesji, która odbyła się w Nowym Jorku, zostały zarówno modelki plus size np. Paloma Elessar oraz atletki jak instruktorki jogi Claire Fountian, Katelin Sisson, czy DJ-ki Angel i Dren. Kolekcja jest już do kupienia w nowojorskim butiku Bandier, a w ofercie będą dostępne rozmiary od 30A do 40E.

Co prawda, kampania Nike jest ograniczona do mediów społecznościowych, jednak obecność modelek plus size pozwala myśleć, że nadchodzą pewne zmiany w wizerunku marki. Póki co, jesteśmy zdecydowanie na tak i będziemy bacznie obserwować co Nike zaprezentuje w przyszłości!

ZobaczSchowaj komentarze

Joanna Horodyńska dla SI-MI – jesień-zima 2016

Można powiedzieć, że współpraca Joanny Horodyńskiej i SI-MI należy do wzorowej i godnej naśladowania. Marka coraz lepiej radzi sobie na rynku, a jej kolekcje są coraz odważniejsze i wyraziste. Kto inny, jak nie kochająca eksperymenty modowe Joanna, mógłby nadać im jeszcze więcej charakteru i osobowości? Zobaczcie, co ten ekscytujący duet przygotował na nowy sezon.

Joanna Horodyńska dla SI-MI – jesień-zima 2016

Na tle warszawskiego Muzeum Kolejnictwa położonego przy ul. Towarowej 3 została zaprezentowana kolekcja SI-MI na sezon jesień-zima 2016. Powstała we współpracy z Joanną Horodyńską kolekcja, tak jak jej współautorka, ma mocny charakter. Dominują w niej wyraziste tkaniny oraz kolorystyka i bazuje w dużej mierze na lateksie, który postanowiono przedstawić w zupełnie inny sposób. Zastosowana w niej stylistyka lat 80., która dziś bywa często określana jako kicz, w obiektywie Macieja Nowaka, który sfotografował ją na tle warszawskiego Muzeum Kolejnictwa, zyskuje jednak intrygującego oraz nowoczesnego oblicza.

Jest to zasługa uwspółcześnionej interpretacji tamtej dekady oraz łączenia trudnych zestawów kolorystycznych i fakturowych. „Wraz z ekipą realizującą sesję zdjęciową, postanowiliśmy poszukać lokalizacji, która będzie stanowiła spory kontrast dla kolekcji” – zdradziła nam w ekskluzywnej wypowiedzi Joanna Horodyńska. „Szukaliśmy scenerii, która będzie przeciwieństwem lat 80., dlatego nie mogliśmy wybrać dyskotekowego, neonowego otoczenia” – dodaje. Wybór padł na warszawskie Muzeum Kolejnictwa. „Chcieliśmy nawiązać do motywu podroży oraz mojego osobistego życia w biegu, nieustannego bycia w drodze” – zdradziła nam Joanna.

Kolekcja opera się na kontrastach – połączeniach błysku oraz matowych tkanin. Lata 80. przejawiają się w wyrazistych falbanach, bluzkach z pęknięciami, futrzanych okryciach wierzchnich, trapezowych trenczach  ze skóry. Efektownie wygląda nawet mała czarna, która została ozdobiona tiulowymi obszyciami zastosowanymi wzdłuż rękawów oraz na ramionach. Poszczególne elementy zostały nazwane popularnymi utworami z tamtej dekady, takimi jak „Material Girl” oraz „Borderline” Madonny, „Too Funcky” George’a Michaela, „Addicted to Love” Roberta Palmera, „Beat It” i „Dirty Diana” Michaela Jacksona oraz „A View to Kill” i „Girl Panic!” kultowej grupy Duran Duran. „Zestawy są odważne, ale nie są wulgarne. Klientka marki SI-MI będzie, z całą pewnością, decydować się na konkretną rzecz” – podkreśla muza marki. „Znajdziemy tu także odrobinę elegancji, choćby czarne rajstopy, welurowe botki oraz stylowy beret” – śmieje się Joanna.

Zgadzamy się całkowicie i doceniamy wszystkie ciekawe zabiegi stylistyczne, na które zdecydował się Bartek Indyka. Naturalny makijaż, w którym główną rolę gra rozświetlona twarz, stworzyła Beata Milczarek, a o gładko uczesane włosy zadbała Sylwia Habdas (Metaluna Agency).

Jesteśmy pod wrażeniem kolekcji oraz sesji zdjęciowej, i chętnie wykupiłybyśmy ją w całości. Brawo!

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Fashion Post prezentuje trendy na wiosnę 2017: kratka vichy

TOPSHOP

BOTKI
OK. 450 ZŁ

TOPSHOP

SPÓDNICA
ok. 200 zł

TOPSHOP

BLUZKA
ok. 150 zł

ZARA

KOSZULA
139,90 ZŁ

ZARA

DŻINSY
139,90 ZŁ

ZARA

SPODNIE
139 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.