Restauracja, w której zapłacisz treningiem

O tym, że za długo siedzimy przy biurkach, wiemy doskonale. Nasze kręgosłupy przypominają nam o tym nieustannie, a badania pokazują, że przez 90% naszego czasu pracy wcale się nie ruszamy. Z tego powodu brytyjska sieć klubów fitness David Lloyd Clubs postanowiła otworzyć w Londynie restaurację, w której płatność będzie stanowił porządnie wykonany trening. Sprawdźcie, co dokładnie trzeba zrobić, aby otrzymać miks w postaci solidnej dawki endorfin oraz witamin.

 

 

Restauracja, w której można zapłacić treningiem, jest pierwszym tego typu projektem. Zlokalizowana w Londynie, na placu St Martin’s Courtyard w prestiżowej dzielnicy Covent Garden, ma na celu walkę o zdrowie i świetną formę. Aby zdobyć w niej darmowy lunch, wystarczy wykonać 6-minutowy trening HIIT, czyli intensywny trening interwałowy. Może to być bieganie, jazda na rowerze, skakanie na skakance, przysiady oraz pompki.

Właściciele klubów David Lloyds tłumaczą, że jest to lokal typu pop-up, który ma walczyć z kiepską formą angielskich pracowników. „Chcemy, aby ludzie zdrowiej się odżywiali, uprawiali sporty i byli bardziej aktywni w ciągu dnia zamiast spędzać całe dnie przy biurku” – zdradzili. Dlatego po wejściu do lokalu, najpierw składamy zamówieni oznaczone w karcie jako Run For You Bun, następnie wykonujemy trening pod okiem trenera – pracownika, a następnie możemy odebrać swój lunch. W menu znajdują się same pyszności – pieczony łosoś, ser halloumi oraz grillowane mięsa i warzywa.

Musimy przyznać, że to świetny sposób, aby efektywnie wykorzystać przerwę w pracy, a w oczekiwaniu na obiad zrobić trening zamiast przeglądać newsy z Facebooka oraz Instagrama. Czekamy, aż jakaś polska firma lub siłownia wprowadzi w życie tego typu projekt.

ZobaczSchowaj komentarze

Teyana Taylor nową ambasadorką marki Reebok

Show-biznes zna wiele przypadków gwiazd, które narodziły się dzięki udziałowi w teledysku znanego artysty. Wystarczy prześledzić losy Liv Tyler, Alicii Silverstone, czy ostatnio nawet Emily Ratajkowski. Taki sam los spotyka kolejną dziewczynę. Szerszej publiczności znana jest jako charyzmatyczna modelka z ostatniego nowojorskiego pokazu Kanyego Westa i seksowna tancerka z jego teledysku zatytułowanego „Faded”. Bardziej wtajemniczeni wiedzą, że Tayana Taylor to także prezenterka, autorka tekstów piosenek i aktorka. Jej liczne talenty oraz wypracowane do perfekcji ciało doceniła marka Reebok, która postanowiła zaprosić artystkę do współpracy. Jej efektem jest kampania nowego modelu sneakersów Freestyle Hi.

Teyana Taylor nową ambasadorką marki Reebok

To nie pierwsza współpraca Taylor z Reebokiem. Artystka już w zeszłym roku, wraz ze sportowym gigantem, stworzyła sneakersy Reebok Question Mid Teyana T., w kolorze intensywnej czerwieni. Marka, zachęcona sukcesem tego modelu  postanowiła powierzyć gwieździe realizację kolejnego projektu. W ten sposób Teyana dołączyła do gwiazd takich jak Gigi Hadid i Kendrick Lamar, którzy jako ambasadorzy marki, kreują jej nowoczesny wizerunek.

Kendrick Lamar tworzy swoją wersję klasyków Reebok

“Reebok od zawsze był marką, która miała dla mnie szczególne znaczenie. Mogę śmiało stwierdzić, że dzięki tej współpracy życie zatoczyło koło, bo Freestyle Hi to model buta, o którym marzyłam już od dziecka. Kultowy 5411 naprawdę otworzył drzwi i pozwolił na większą kreatywność w modzie damskiej. Sprawił, że buty sportowe stały się bardziej kobiece. Jestem zaszczycona, że mogę być twarzą kampanii Freestyle Hi.” – przyznała Taylor w wypowiedzi dla mediów.

Teyana jako zawodowa tancerka będzie twarzą kampanii Freestyle Hi – kultowego obuwia przeznaczonego do aerobiku, który swoją premierę miał w 1982 roku. W tamtym czasie buty zrobiły furorę wśród odważnych kobiet, które często nosiły je tak samo jak Melanie Griffith w filmie „Pracująca dziewczyna”. Teraz nowa ambasadorka ma szansę zdobyć serca wszystkich klientek, które chcą łączyć sportowe obuwie z odważnymi i seksownymi strojami. Klasyki z wysoką cholewką występują w trzech kolorach – czerwonym, białym i czarnym. Kampania z Teyaną nawiązuje do tańca, dlatego zdjęcia zostały wykonane w dynamicznych pozach na wibrującym czerwonym tle studia.

Oto sneakersy Reeboka i Vetements

Taylor już zachęca kobiety i dziewczyny do „uwolnienia stylu” publikując na Instagramie zapowiedź kampanii Reebok Freestyle Hi. My jesteśmy przekonani, że do dopiero początek jej wielkiej kariery. Możemy się założyć, że jej autorska marka lub płyta to tylko kwestia czasu.

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 22.: dziewczęca Julia Wieniawa i zoom na paski [WIDEO]

ZARA

SPODNIE
139 ZŁ

ZARA

BUTY
139 ZŁ

ZARA

SPODNIE
99,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
239 ZŁ

H&M

TOP
39,90 ZŁ

H&M

KOLCZYKI
24,90 ZŁ
.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.