Restauracja, w której zapłacisz treningiem

O tym, że za długo siedzimy przy biurkach, wiemy doskonale. Nasze kręgosłupy przypominają nam o tym nieustannie, a badania pokazują, że przez 90% naszego czasu pracy wcale się nie ruszamy. Z tego powodu brytyjska sieć klubów fitness David Lloyd Clubs postanowiła otworzyć w Londynie restaurację, w której płatność będzie stanowił porządnie wykonany trening. Sprawdźcie, co dokładnie trzeba zrobić, aby otrzymać miks w postaci solidnej dawki endorfin oraz witamin.

 

 

Restauracja, w której można zapłacić treningiem, jest pierwszym tego typu projektem. Zlokalizowana w Londynie, na placu St Martin’s Courtyard w prestiżowej dzielnicy Covent Garden, ma na celu walkę o zdrowie i świetną formę. Aby zdobyć w niej darmowy lunch, wystarczy wykonać 6-minutowy trening HIIT, czyli intensywny trening interwałowy. Może to być bieganie, jazda na rowerze, skakanie na skakance, przysiady oraz pompki.

Właściciele klubów David Lloyds tłumaczą, że jest to lokal typu pop-up, który ma walczyć z kiepską formą angielskich pracowników. „Chcemy, aby ludzie zdrowiej się odżywiali, uprawiali sporty i byli bardziej aktywni w ciągu dnia zamiast spędzać całe dnie przy biurku” – zdradzili. Dlatego po wejściu do lokalu, najpierw składamy zamówieni oznaczone w karcie jako Run For You Bun, następnie wykonujemy trening pod okiem trenera – pracownika, a następnie możemy odebrać swój lunch. W menu znajdują się same pyszności – pieczony łosoś, ser halloumi oraz grillowane mięsa i warzywa.

Musimy przyznać, że to świetny sposób, aby efektywnie wykorzystać przerwę w pracy, a w oczekiwaniu na obiad zrobić trening zamiast przeglądać newsy z Facebooka oraz Instagrama. Czekamy, aż jakaś polska firma lub siłownia wprowadzi w życie tego typu projekt.

ZobaczSchowaj komentarze

Fashion Post i Ewa Chodakowska: pamiętaj o rozgrzewce

Już zaplanowaliśmy treningi w domu i zorganizowaliśmy przestrzeń, aby ćwiczyć zgodnie ze wskazówkami i zestawami treningowymi Ewy Chodakowskiej. Teraz przystępujemy do realizacji naszego planu pracy nad lepszą formą oraz kondycją. Pamiętajcie – zawsze zaczynamy od rozgrzewki.

Poprawnie wykonany trening zawsze powinien zaczynać się od rozgrzewki. Ewa Chodakowska podkreśla jej znaczenie oraz wymienia liczne zalety. Trenerka zapewnia, że jest to nie tylko przygotowanie ciała i umysłu do bardziej intensywnej pracy, ale także poprawa krążenia krwi i zapewnienie dopływu tlenu do wszystkich mięśni. Dzięki niej chronimy stawy, zapobiegamy kontuzjom oraz przyśpieszamy metabolizm. Tak długa lista korzyści, jakie niesie ze sobą rozgrzewka, powinna przekonać wszystkich do porządnego jej wykonywania.

Nigdy nie należy o niej zapominać i zawsze wykonywać ją z wielką starannością. Wystarczy poświecić na nią 5-10 minut, aby potem poczuć jeszcze większe efekty treningu właściwego. Rozgrzewkę możemy zacząć od ruchów okrężnych głowy, przedramion, rąk, a następnie bioder. Potem możemy przystąpić do skrętów tułowia, skłonów w prawo i lewo, półprzysiadów, a następnie biegu o niskim poziomie intensywności, które rozgrzeją nasze nogi. Możemy dodać do nich wykroki w miejscu oraz półprzysiadów. Nie pomijajmy dłoni oraz nadgarstków. Ewa radzi, aby każde ćwiczenie wykonywać przez 30 sekund lub policzyć po 15 powtórzeń na każdą stronę.

Wraz ze wzrostem temperatury na zewnątrz warto ćwiczyć na świeżym powietrzu. My wykorzystaliśmy pobliskie schody oraz ich poręczę, aby porządnie rozgrzać górne i dolne części ciała. Przy mocno napiętym brzuchu wykonaliśmy wszystkie wymachy, wykroki oraz skręty. Do wchodzenia i schodzenia dodaliśmy wskakiwanie i zeskakiwanie oraz trucht. Jeśli macie ekspander albo taśmy, możecie urozmaicać swoje pomysły zawsze pamiętając o prostych plecach oraz napiętym brzuchu.

Rozgrzewka wcale nie musi być przykrym obowiązkiem. W domu oraz na świeżym powietrzu może towarzyszyć nam ulubiona playlista, która doda więcej motywacji oraz sprawi, że przyśpieszymy tempo. Komfort ćwiczeń uzyskamy dzięki nowemu dezodorantowi adidas adipure, który zapewni nam świeżość podczas rozgrzewki oraz przez cały trening.

Zajrzyjcie na wszystkie kanały Ewy Chodakowskiej, aby zainspirować się jej ciekawymi sposobami na 10-minutowe rozgrzewki. My już wiemy jak je wykonywać.

Partnerem publikacji jest COTY. 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienna lista zakupów: 15 ubrań i dodatków, których będziesz potrzebować w nowym sezonie

TOPSHOP UNIQUE

PŁASZCZ
ok. 2400 zł

SIMPLE

PŁASZCZ
1299 zł

BERSHKA

PASEK
49,90 zł

ZARA

BLUZKA
239 zł

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
599 zł
.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.