Wyjątkowa kolekcja, rytmiczny „voguing” i Kate Moss: tak było na otwarciu Reserved w Londynie!

I stało się! Nowy, flagowy butik Reserved przy 252 Oxford Street w Londynie już otwarty. Nie da się ukryć, że niesamowite emocje po wczorajszym wydarzeniu jeszcze nas nie opuściły, a poznanie Kate Moss i inne atrakcje towarzyszące otwarciu będziemy wspominać jeszcze przez długi czas. Jesteście ciekawi jak od kuchni wyglądał ten niepowtarzalny event? Zapraszamy do przeczytania naszej relacji!

Liczący około 3 tysiące metrów kwadratowych nowo powstały salon Reserved w Londynie robi ogromne wrażenie. Nie mniejszy podziw wzbudza także samo miejsce, w którym usytuowany jest sklep, bowiem nieczęsto polski butik powstaje przy przy jednej z najatrakcyjniejszych ulic handlowych świata.

Na londyńskim otwarciu Reserved nie zabrakło gwiazdy kampanii, czyli jedynej w swoim rodzaju Kate Moss. Sama Kate okazała się bardzo sympatyczną osobą i bez ogródek godziła się na zdjęcia z uczestnikami wydarzenia. Brytyjska supermodelka zdecydowanie rozświetliła całość otwarcia, a my możemy być tylko wdzięczni Reserved za wspaniałą możliwość poznania ikony stylu. Dodatkowo, czas umilili tancerze „voguingu”, którzy przylecieli na otwarcie aż z Nowego Jorku oraz wyszukane rytmy djskich setów.

Marek Piechocki– prezes LPP SA nie kryje swojej dumy z otwarcia sklepu. Nie ma się co dziwić, w końcu Londyn to europejska stolicy mody i co roku odwiedza go miliony turystów. Przyznał także, że Reserved chce budować globalną rozpoznawalność jako marka, a LPP jako firma, a salon przy Oxford Street to wielki krok w tym kierunku.

Reserved oferuje brytyjskim klientom pełen asortyment specjalnie zaprojektowanych ubrań i dodatków z polskim smaczkiem. Marka chce zaproponować Brytyjczykom świeże spojrzenie na modę i styl oraz odwagę w łączeniu ponadczasowej klasyki razem z bardziej awangardowymi częściami garderoby.

Salon Reserved prezentuje się naprawdę niebywale. Zaprojektowany według koncepcji „Open to Public”, sprawia wrażenie lekkości, nowoczesności i elegancji. Jednopoziomowy lokal wykorzystuje najnowsze technologie odpowiednio eksponujące kolekcję oraz ułatwiające klientom poruszanie się po sklepie i dokonywanie zakupów. Marka zadbała także o odpowiednie oświetlenie sklepu dostosowujące się do pory dnia, specjalne ekrany LED, dzięki którym klient z łatwością może porozumieć się z działem marketingu oraz system informacji kierujący ruchem w przymierzalniach. Wszystko po to, aby klienci jak najlepiej wspominali zakupy i z największą przyjemnością wracali do Reserved ponownie.

Dodatkowym akcentem, który napawa nas dumą jest fakt, że flagowy salon w całości został zaprojektowany i wykonany przez polskie firmy, od lat współpracujące z LPP. Jak przyznaje Marek Piechocki z pełną świadomością i śmiałością LPP jest Made in Poland i tego się trzymajmy.

W tym samym czasie co otwarcie salonu przy Oxford Street została uruchomiona sprzedaż internetowa Reserved na rynku brytyjskim. Sklep internetowy marki dostępny jest pod adresem reserved.com/gb/en i oferuje szeroki asortyment odzieży i dodatków liczący ponad 10 tys. pozycji. A nam nie pozostało nic innego jak tylko kolejny raz pogratulować Reserved wspaniałego sukcesu i czekać na kolejne innowacyjne projekty marki!

  • goeysha

    Cieszy mnie taki sukces polskiej firmy. Teraz to już naprawdę są światową marką.

  • Mag94

    No proszę teraz to Reserved jest światową marką z prawdziwego zdarzenia :)

ZobaczSchowaj komentarze

Kate Moss nową twarzą Saint Laurent

Kate Moss w swojej karierze osiągnęła chyba wszystko, a jej nazwiska nie trzeba przedstawiać nawet tym osobom, które na modzie zupełnie się nie znają. Chociaż jej życie zawodowe i prywatne miało kilka lepszych oraz gorszych momentów, to chyba właśnie jesteśmy świadkami jej powrotu na szczyt, ponieważ Kate właśnie została twarzą najnowszej kampanii Saint Laurent.

Kate Moss nową twarzą Saint Laurent

Ostatni raz Brytyjka pojawiła się na wybiegu lub w kampanii jeszcze za czasów, gdy dyrektorem kreatywnym był tego domu mody był Tom Ford. Od tamtego momentu minęło ponad 10 lat, ale sympatia Kate do francuskiej marki jak widać nie zmalała. Brytyjka wróciła w wielkim stylu i została twarzą wiosenno-letniej kampanii Saint Laurent, tym samym dołączając do takich nazwisk jak Anja Rubik, Charlotte Gainsbourg czy Mica Araganaraz, które dotychczas mogliśmy podziwiać w sesjach wizerunkowych francuskiego domu mody.

Oprócz czarno-białych zdjęć autorstwa Davida Simsa, na których Kate ma na sobie oversize’we, białe futro, kampanii towarzyszy również wideo. Możemy na nim zobaczyć Moss chodzącą po monumentalnych, kamiennych schodach w towarzystwie modelki Jamie Bochert. Klimatycznym ujęciom towarzyszą dźwięki muzyki skomponowanej przez Sebastiana Akchoté, które idealnie oddają charakter kampanii, od której wprost nie można odwrócić wzroku. Uwielbiamy!

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.