Wyjątkowa kolekcja, rytmiczny „voguing” i Kate Moss: tak było na otwarciu Reserved w Londynie!

I stało się! Nowy, flagowy butik Reserved przy 252 Oxford Street w Londynie już otwarty. Nie da się ukryć, że niesamowite emocje po wczorajszym wydarzeniu jeszcze nas nie opuściły, a poznanie Kate Moss i inne atrakcje towarzyszące otwarciu będziemy wspominać jeszcze przez długi czas. Jesteście ciekawi jak od kuchni wyglądał ten niepowtarzalny event? Zapraszamy do przeczytania naszej relacji!

Liczący około 3 tysiące metrów kwadratowych nowo powstały salon Reserved w Londynie robi ogromne wrażenie. Nie mniejszy podziw wzbudza także samo miejsce, w którym usytuowany jest sklep, bowiem nieczęsto polski butik powstaje przy przy jednej z najatrakcyjniejszych ulic handlowych świata.

Na londyńskim otwarciu Reserved nie zabrakło gwiazdy kampanii, czyli jedynej w swoim rodzaju Kate Moss. Sama Kate okazała się bardzo sympatyczną osobą i bez ogródek godziła się na zdjęcia z uczestnikami wydarzenia. Brytyjska supermodelka zdecydowanie rozświetliła całość otwarcia, a my możemy być tylko wdzięczni Reserved za wspaniałą możliwość poznania ikony stylu. Dodatkowo, czas umilili tancerze „voguingu”, którzy przylecieli na otwarcie aż z Nowego Jorku oraz wyszukane rytmy djskich setów.

Marek Piechocki– prezes LPP SA nie kryje swojej dumy z otwarcia sklepu. Nie ma się co dziwić, w końcu Londyn to europejska stolicy mody i co roku odwiedza go miliony turystów. Przyznał także, że Reserved chce budować globalną rozpoznawalność jako marka, a LPP jako firma, a salon przy Oxford Street to wielki krok w tym kierunku.

Reserved oferuje brytyjskim klientom pełen asortyment specjalnie zaprojektowanych ubrań i dodatków z polskim smaczkiem. Marka chce zaproponować Brytyjczykom świeże spojrzenie na modę i styl oraz odwagę w łączeniu ponadczasowej klasyki razem z bardziej awangardowymi częściami garderoby.

Salon Reserved prezentuje się naprawdę niebywale. Zaprojektowany według koncepcji „Open to Public”, sprawia wrażenie lekkości, nowoczesności i elegancji. Jednopoziomowy lokal wykorzystuje najnowsze technologie odpowiednio eksponujące kolekcję oraz ułatwiające klientom poruszanie się po sklepie i dokonywanie zakupów. Marka zadbała także o odpowiednie oświetlenie sklepu dostosowujące się do pory dnia, specjalne ekrany LED, dzięki którym klient z łatwością może porozumieć się z działem marketingu oraz system informacji kierujący ruchem w przymierzalniach. Wszystko po to, aby klienci jak najlepiej wspominali zakupy i z największą przyjemnością wracali do Reserved ponownie.

Dodatkowym akcentem, który napawa nas dumą jest fakt, że flagowy salon w całości został zaprojektowany i wykonany przez polskie firmy, od lat współpracujące z LPP. Jak przyznaje Marek Piechocki z pełną świadomością i śmiałością LPP jest Made in Poland i tego się trzymajmy.

W tym samym czasie co otwarcie salonu przy Oxford Street została uruchomiona sprzedaż internetowa Reserved na rynku brytyjskim. Sklep internetowy marki dostępny jest pod adresem reserved.com/gb/en i oferuje szeroki asortyment odzieży i dodatków liczący ponad 10 tys. pozycji. A nam nie pozostało nic innego jak tylko kolejny raz pogratulować Reserved wspaniałego sukcesu i czekać na kolejne innowacyjne projekty marki!

  • goeysha

    Cieszy mnie taki sukces polskiej firmy. Teraz to już naprawdę są światową marką.

  • Mag94

    No proszę teraz to Reserved jest światową marką z prawdziwego zdarzenia :)

ZobaczSchowaj komentarze

Moss, Campbell i Coddigton wśród nowych autorów brytyjskiego „Vogue’a”

Świat mody zmiennym jest i wiadomo to nie od dzisiaj. Od kilku dni cała branża przygląda się roszadom na stanowiskach w brytyjskiej edycji „Vogue’a”, które wcale nie ograniczają się do nowego redaktora naczelnego Edwarda Enninfula. Urodzony w Ghanie redaktor i stylista postanowił bowiem zaprosić do współpracy kilka największych nazwisk branży. O kim mowa? Czytajcie dalej!

Pewne było, że wybór Edwarda Enninfula na stanowisko redaktora naczelnego poskutkuje dużymi zmianami w tytule, jednak większość osób spodziewała się ich chyba w warstwie wizualno-treściowej, a nie w kadrach. Jednak prawem naczelnego według Conde Nast jest dobranie swojego zespołu i dokładnie to zrobił Enninful, ale niestety w bardzo nieelegancki sposób. Jeszcze wczoraj pisaliśmy o wstrząsającym wywiadzie Lucindy Chambers (tutaj), w którym (była) dziennikarka „British Vogue” opisała jak brutalnie zakończono jej trwający ponad 30 lat staż pracy w magazynie. Zwolnienie dziennikarki z dnia na dzień było jednak dopiero początkiem wielkich zmian. Z tytułu odeszła również (przynajmniej oficjalnie) Emily Sheffield, a zamiast nich w magazynie pojawią się supermodelki Naomi Campbell i Kate Moss, reżyser Steve McQueen oraz żywa legenda Grace Coddington.

Edward Enninful z Grace Coddington

Grace to prawdziwa weteranka branży. Zaczynała jako modelka, żeby potem przez kilka dekad pracować nad kolejnymi numerami „British Vogue”, a potem „Vogue US” u boku Anny Wintour. Pod batutą Enninfula, Coddington obejmie stanowisko „contributor”, natomiast Kate i Naomi, których chyba nikomu nie trzeba przedstawiać, będą występowały w roli „contributing editors”, co w wolnym tłumaczeniu można zinterpretować jako autorki zewnętrzne. Najbardziej zaskakującym wyborem z tego całego grona jest Steve McQueen, reżyser filmu „Zniewolony”. Chociaż zderzenie świata mody i filmu nie jest niespotykane, to rzadko kiedy ma ono miejsce w drukowanych magazynach. Według Enninfula, McQueen doda brytyjskiej edycji „Vogue’a” większej głębi artystycznej, ale żeby się przekonać co kryje się pod tym niejasnym stwierdzeniem, będziemy musieli poczekać do pierwszego numeru nowego naczelnego.

Steve McQueen z Oskarem za film „Zniewolony”

Praca ze znajomymi to delikatna kwestia. Czasami przynosi świetne efekty, a czasami wręcz przeciwnie i może wprowadzić niejedną kość niezgody. Jak będzie w brytyjskim „Vogue’u”? Przekonamy się już w listopadzie, kiedy do sprzedaży wejdzie numer grudniowy – pierwszy pod pełnym kierownictwem Enninfula i jego nowej „świty”.

ZobaczSchowaj komentarze

Trend alert: kosmetyki w kolorze różowego złota

Artdeco

Rozświetlacz
86,90 zł

Givenchy

Krem do twarzy L'Intemporel Global Youth Divine Rich Cream
659 zł

Sally Hansen

Lakier do paznokci Color therapy
23,79 zł

Tom Ford

Orchid Soleil woda perfumowana
od 299 zł

Sephora

Once Upon a Look -Paleta do makijażu oczu
109 zł

GlamGlow

Krem z rozświtlającymi drobinkami
185 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.