Wyjątkowa kolekcja, rytmiczny „voguing” i Kate Moss: tak było na otwarciu Reserved w Londynie!

I stało się! Nowy, flagowy butik Reserved przy 252 Oxford Street w Londynie już otwarty. Nie da się ukryć, że niesamowite emocje po wczorajszym wydarzeniu jeszcze nas nie opuściły, a poznanie Kate Moss i inne atrakcje towarzyszące otwarciu będziemy wspominać jeszcze przez długi czas. Jesteście ciekawi jak od kuchni wyglądał ten niepowtarzalny event? Zapraszamy do przeczytania naszej relacji!

Liczący około 3 tysiące metrów kwadratowych nowo powstały salon Reserved w Londynie robi ogromne wrażenie. Nie mniejszy podziw wzbudza także samo miejsce, w którym usytuowany jest sklep, bowiem nieczęsto polski butik powstaje przy przy jednej z najatrakcyjniejszych ulic handlowych świata.

Na londyńskim otwarciu Reserved nie zabrakło gwiazdy kampanii, czyli jedynej w swoim rodzaju Kate Moss. Sama Kate okazała się bardzo sympatyczną osobą i bez ogródek godziła się na zdjęcia z uczestnikami wydarzenia. Brytyjska supermodelka zdecydowanie rozświetliła całość otwarcia, a my możemy być tylko wdzięczni Reserved za wspaniałą możliwość poznania ikony stylu. Dodatkowo, czas umilili tancerze „voguingu”, którzy przylecieli na otwarcie aż z Nowego Jorku oraz wyszukane rytmy djskich setów.

Marek Piechocki– prezes LPP SA nie kryje swojej dumy z otwarcia sklepu. Nie ma się co dziwić, w końcu Londyn to europejska stolicy mody i co roku odwiedza go miliony turystów. Przyznał także, że Reserved chce budować globalną rozpoznawalność jako marka, a LPP jako firma, a salon przy Oxford Street to wielki krok w tym kierunku.

Reserved oferuje brytyjskim klientom pełen asortyment specjalnie zaprojektowanych ubrań i dodatków z polskim smaczkiem. Marka chce zaproponować Brytyjczykom świeże spojrzenie na modę i styl oraz odwagę w łączeniu ponadczasowej klasyki razem z bardziej awangardowymi częściami garderoby.

Salon Reserved prezentuje się naprawdę niebywale. Zaprojektowany według koncepcji „Open to Public”, sprawia wrażenie lekkości, nowoczesności i elegancji. Jednopoziomowy lokal wykorzystuje najnowsze technologie odpowiednio eksponujące kolekcję oraz ułatwiające klientom poruszanie się po sklepie i dokonywanie zakupów. Marka zadbała także o odpowiednie oświetlenie sklepu dostosowujące się do pory dnia, specjalne ekrany LED, dzięki którym klient z łatwością może porozumieć się z działem marketingu oraz system informacji kierujący ruchem w przymierzalniach. Wszystko po to, aby klienci jak najlepiej wspominali zakupy i z największą przyjemnością wracali do Reserved ponownie.

Dodatkowym akcentem, który napawa nas dumą jest fakt, że flagowy salon w całości został zaprojektowany i wykonany przez polskie firmy, od lat współpracujące z LPP. Jak przyznaje Marek Piechocki z pełną świadomością i śmiałością LPP jest Made in Poland i tego się trzymajmy.

W tym samym czasie co otwarcie salonu przy Oxford Street została uruchomiona sprzedaż internetowa Reserved na rynku brytyjskim. Sklep internetowy marki dostępny jest pod adresem reserved.com/gb/en i oferuje szeroki asortyment odzieży i dodatków liczący ponad 10 tys. pozycji. A nam nie pozostało nic innego jak tylko kolejny raz pogratulować Reserved wspaniałego sukcesu i czekać na kolejne innowacyjne projekty marki!

  • goeysha

    Cieszy mnie taki sukces polskiej firmy. Teraz to już naprawdę są światową marką.

  • Mag94

    No proszę teraz to Reserved jest światową marką z prawdziwego zdarzenia :)

ZobaczSchowaj komentarze

Cindy Crawford w kampanii Reserved!

Polska marka Reserved zdecydowanie planuje podbój świat mody! Nie boi się konkurować z najpopularniejszymi markami świata o miejsce w ścisłej czołówce. Argumentem pokazującym ich chęć wygranej jest najnowsza kampania, w której wzięła udział supermodelka lat 90. Cindy Crawford!

Po Kate Moss i Georgii May Jagger  oraz Carze Delevingne przyszedł czas na modelkę Cindy Crawford. Modelka wzięła udział w kampanii marki na sezon wiosna-lato 2018. Wybór jest jak najbardziej uzasadniony. 52-letnia modelka nie tylko ma ciało, którego może pozazdrościć niejedna 20-latka, ale i same ubrania nawiązują do czasów kiedy Cindy była na topie. Najnowsza kolekcja zabierze nas w czasy lat 80. oraz fenomenu “power woman”. Skoro wracamy do wspomnianej dekady nie dziwi również obecność aktora Dacre Montgomerego, który wystąpił w serialu “Stranger Things”, kolejnym partnerem modelki będzie również aktor Eric Roberts, brat Julii.

Całość kampanii poznamy już 15 marca, nie możemy się doczekać!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności