Redakcja testuje: produkty z najnowszej kolekcji Rimmel

Marka Rimmel słynie ze świetnych kosmetyków, dzięki którym skóra wygląda świetliście i nieskazitelnie, a oczy i usta mienią się najmodniejszymi kolorami danego sezonu. Rimmel wyjątkowo dba o to by zawsze podążać za najnowszymi trendami. Dlatego też postanowił stworzyć kolekcję #Instaselfie w skład której wchodzą: Duo Contour Stick i  transparenty puder Insta Fix &Matte, czyli duet, który jest wszystkim czego potrzebujemy by na zdjęciach wyglądać doskonale. My spośród nowych produktów postanowiłyśmy przetestować właśnie kolekcję #Instaselfie oraz nowy tusz do rzęs Rimmel Wonder’Fully Real i klasyk w postaci podkładu Match Perfection. Jesteście ciekawe naszych opinii?

Michalina Murawska, Redaktor prowadząca Fashion Post

„Rozświetlająco-konturujący stick Rimmel znałam już od jakiegoś czasu dzięki tutorialom ulubionych vlogerek, które zachwycały się jego formułą, trwałością i stosunkiem wysokiej jakości do ceny. Dziewczyny miały rację – mimo że wolę bronzery i rozświetlacze w pudrze, ten sprawia, że na pewno na dłużej włączę go do swojej kosmetyczki. Przede wszytki, co jest największą zaletą tego typu produktu, świetnie się blenduje, zarówno wilgotnym beauty blenderem, jak i palcami. Nawet jego najmniejsza ilość podkreśla kości policzkowe i rozświetla te miejsca na twarzy, które chcemy zaakcentować (ja używałam go na czubek nosa, na łuk kupidyna, środek czoła i pod łukiem brwiowym – na szczytach kości policzkowych lubię mocny efekt, więc postawiłam na produkt w kamieniu). Podoba mi się też kolor, który w przeciwieństwie do większości dostępnych na rynku sticków jest w ciepłej tonacji. Dzięki temu, podobnie jak robimy to z różem, możemy nałożyć go na policzki palcami, rozmazać i ocieplić naszą cerę.”

Paulina Kosim, Redaktor Fashion Post

 

„Pudry Rimmel od lat są moimi ulubieńcami (w szczególności Stay Matte), dlatego byłam ciekawa czy  Insta Fix & Matte będzie się sprawdzał równie dobrze. Pierwsza rzecz, która zwróciła moją uwagę to opakowanie. Wielki plus za to, że puder się zamyka, a nie jest odkręcany, bo trudniej o to, żeby wieczko się rozpadło, co zdarzało mi się kiedy używałam Stay Matte. Śnieżna biel pudru z początku trochę mnie przeraziła, ponieważ nie mam porcelanowej cery i obawiałam się, że po jego użyciu efekt na mojej twarzy będzie przypominał mąkę. Myliłam się. Puder spełnia swoje zadanie, czyli matuje skórę, chociaż efekt mógłby się utrzymywać trochę dłużej, w szczególności w przypadku osób z tłustą skórą w sferze T dokładnie taką jaką mam ja. Nie zostawia na twarzy efektu maski, ale zdecydowanie lepiej nakłada się pędzelkiem niż gąbeczką. Dodatkowo, ma bardzo delikatny zapach i co najważniejsze nie zatyka porów.”

Beata Świerczyńska, grafik Fashion Post

„Podoba mi się, że podkład nie pozostawia grudek i nie wysusza skóry. Jest lekko transparentny dzięki czemu skóra wygląda naturalnie, a nie jak maska. Na szczęście jest bezzapachowy, więc w ogóle zapominam, że mam go na twarzy.”

Katarzyna Błażuk, Redaktor urody Fashion Post

„Uwielbiam testować tusze do rzęs, bo to jeden z moich ulubionych kosmetyków. Mogę wyjść z domu bez podkładu, ale nigdy nie zobaczycie mnie bez pomalowanych rzęs, więc mój wybór padł na maskarę Rimmel Wonder’Fully Real. Nakładając pierwszą warstwę już wiedziałam, że jest dobrze. Moje rzęsy po jednym pociągnięciu szczoteczką stały się wyraźnie dłuższe, ale bez efektu przerysowania. Stały się bardzo długie, ale by nabrały objętości musiałam nałożyć jeszcze dwie warstwy, bo lubię kiedy moje spojrzenie jest wyraziste. Nie stanowi to problemu, bo jak się okazało, maskarę Rimmel Wonder’Fully Real można swobodnie dokładać, malując rzęsy nawet kilkoma warstwami – bez ryzyka grudek.”

Już za dwa tygodnie nasz kolejny test. Bądźcie z nami!

ZobaczSchowaj komentarze

Złote wideo na dziesięciolecie marki Kat Von D

Markę Kat Von D znają chyba wszystkie fanki makijażu. Jej eyelinery są jednymi z najlepszych z tych dostępnych na rynku. Marka założona przez Kat Von D w tym roku obchodzi dziesiątą rocznice powstania. Z tej okazji jej założycielka wypuściła zwiastun kampanii, która promować będzie specjalną urodzinową kolekcję.

Jak na tatuażystkę i fankę mocniejszych dźwięków przystało, Kat proponuje niezwykłe wideo, którym świętuje dekadę istnienia swojej marki. W złotym filmie wystąpiły kobiety, które przez lata inspirowały artystkę. Jak sama mówi – “Chciałam powiedzieć historię mojej marki poprzez pokazanie moich dziesięciu, nowoczesnych muz.”. Całość poznamy już w maju. A tym czasem nie możemy się oderwać o oglądania zwiastunu nadchodzącej kolekcji.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności