Redakcja testuje… kosmetyki Phenomé

Organiczne i w 100% naturalne kosmetyki Phenomé podbiły nasze serca. Przez miesiąc testowałyśmy w redakcji cztery produkty polskiej marki. Każda z nas wypróbowała inny kosmetyk, który miał pomóc naszej skórze, ale i  sprawić, by zmysły obudziły się na wiosnę. Jak poradziły sobie z tym zadaniem? Przeczytajcie!

Marka Phenomé to polska firma, która słynie z  całkowicie naturalnych kosmetyków. W każdym kremie, toniku czy peelingu do ciała znajduje się minimum 98% składników pochodzenia naturalnego, które są certyfikowane, organiczne i zawsze najwyższej jakości. To znaczy, że nie znajdziemy w nich parabenów, parafiny, silkonów czy syntetycznych kompozycji zapachowych. Phenomé  jest idealne dla wszystkich, którzy szukają niebanalnych składników w kosmetykach – tutaj znajdziemy takie, które pochodzą z najdalszych zakątków ziemi zarówno z Europy jak i Ameryki Południowej. We wszystkich produktach marki używa się zamiast zwykłej wody tej w 100% roślinnej dlatego, że jest skuteczniejsza – lepiej nawilża i w odczuwalny sposób poprawia wchłanianie i skuteczność kosmetyków, niż ta zwykła (pewnie was zaskoczy, ale wszystkie kosmetyki, które stoją w waszych łazienkach mają w sobie wodę, i to przynajmniej w 80%/).  Dla nas nie bez znaczenia pozostaje także fakt, że kosmetyki Phenomé  są zamknięte w minimalistycznych opakowaniach, które można powtórnie wykorzystać.

Zgodnie z filozofią marki używanie kosmetyków ma być przyjemnością dlatego tak ważny w jej produktach jest naturalny zapach, który faktycznie, jest pierwszym, co odczuwamy tuż po otwarciu kremu czy żelu do kąpieli. Kosmetyki te są idealne dla każdej miłośniczki zwierząt, bo marka nie testuje na nich swoich produktów, a nawet (poza woskiem pszczelim czy miodem) nie stosuje odzwierzęcych składników. Troska o dobro planety jest wpisana w DNA firmy.

My przez miesiąc testowałyśmy cztery produkty z bogatego portfolio marki. Pod lupę wzięłyśmy: Luminus – krem jabłkowy, tonik do twarzy Enliveling, pastę do twarzy Exfoliating i energetyzujący żel pod prysznic. Przeczytajcie nasze wrażenia!

Michalina Murawska, redaktor prowadząca Fashion Post: Przez miesiąc testowałam krem do twarzy o wspaniałym zapachu jabłka. Od razu spodobała mi się super lekka konsystencja i bardzo apetyczny kolor nie wspominając już o iście wiosennym zapachu. Choć krem dość długo się wchłania, to ku mojemu pozytywnemu zaskoczeniu nie zostawia na skórze tłustego filmu. Ekologiczny ekstrakt z jabłka, który znajduje się w kremie daje nie tylko zapach, ale chroni twarz przed uszkodzeniem, kiedy ta wystawiona jest na słońce. Co, biorąc pod uwagę pogodę za oknem jest bardzo ważne.

LUMINUS apple cream, 50ml/149 zł

 

Katarzyna Błażuk redaktor działu uroda: Jednym z najważniejszych produktów na mojej półce w łazience jest tonik. I dlatego postanowiłam wypróbować ten nawilżająco-odprężający. Produkt nadaje się do każdego typu skóry – ja mam normalna cerę, ale w kierunku suchej, więc był to naturalny wybór.  Tonizowałam nim twarz dwa razy dziennie i dzięki temu mój krem lepiej i zdecydowanie szybciej się wchłaniał. Już po kilku zastosowaniach moja skóra była bardziej promienna, co miło mnie zaskoczyło. Zapach produktu jest raczej neutralny, więc każdy, kto nie lubi silnych zapachów będzie zadowolony.  Poza tym podoba mi się to, że jest zamknięty w butelce z atomizerem, bo można go nakładać bezpośrednio na twarz bez konieczności używania wacików.

ENLIVENING facial toner, 200 ml/79 zł

 

Beata Świerczyńska, graficzka: Peeling/pasta ma super konsystencję masła i pachnie przyjemnie roślinami. Łatwo się rozprowadza, ale także szybko i bez trudu daje się usunąć z twarzy. Po użyciu pozostawia przyjemne uczucie odprężenia, a skóra jest wyczuwlanie gładsza. Jako kosmetyk spełnił moje oczekiwania w 100%. Lubię kiedy kosmetyki są wydajne, a tu wystarczyła dosłownie jedna łyżeczka preparatu na całą twarz. Wydaje mi się, że nadawałby się także do ciała. I chętnie to sprawdzę następnym razem.

EXFOLIANTING Facial Paste, 125 ml/129 zł

 

Paulina Kosim, redaktor: Dla mnie najważniejszy w kosmetykach (oczywiście obok skuteczności) jest zapach. Dlatego z przyjemnością wypróbowałam energetyzujący żel pod prysznic, który pachnie cytrusami. Choć producent rekomenduje go jako produkt dla mężczyzn, ja z przyjemnością go używałam. Świetnie spisuje się też na włosach, bo to  produkt, który można stosować także na nie. Podoba mi się ta wielofunkcyjność i na pewno znajdzie się on w mojej walizce, kiedy pojadę na wakacje. Jego cytrusowy zapach rozbudzał mnie co rano pod prysznicem. Poza tym jest bardzo wydajny i wystarczyła niewielka ilość produktu, by umyć ciało „.

ENERGIZING all over wash, 250 ml/79 zł

ZobaczSchowaj komentarze

Super naturalne kosmetyki prosto z Sephory, które warto znać!

Zielone warzywa, żeń-szeń, bambus, czy kokos? Tej wiosny w perfumeriach Sephora miłośnicy naturalnych składników znajdą bogactwo marek i produktów pielęgnacyjnych pełnych natury! Do sieci zawitały nowe, długo oczekiwane, trendy marki takie jak Youth to the People czy Boscia. Powrót do natury i moda na naturalność, to ogólnoświatowy trend konsumencki. Naturalne  elementy wkraczają do naszych domowych, czy miejsc pracy, znajdują odzwierciedlenie w naszych ubiorach, ale też i codziennych rytuałach pielęgnacyjnych. Moc superskładników pochodzenia naturalnego w produktach kosmetycznych to też nowy trend w perfumeriach Sephora

YOUTH TO THE PEOPLE

Marka Youth to the People powstała z myślą o przywróceniu skórze naturalnego piękna, a to dzięki unikalnym recepturom, będącym połączeniem zdobyczywspółczesnej nauki i dobroczynnego działania roślin. Dzięki myjącemu żelowi na bazie naturalnych składników, skóra jest perfekcyjnie oczyszczona. Za sprawą bogactwa antyoksydantów z jarmużu, szpinaku i zielonej herbaty, skóra twarzy zyskuje nowy blask i ochronę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Preparat do demakijażu – 129 zł/237 ml

FRANK BODY

Kultowa australijska marka stawia na kawę, jako podstawowy składnik swoich produktów. Założyciele marki wierzą, że “każda kobieta potrzebuje jej, by ukryć nieprzespane noce…”.Pierwszy peeling FRANK BODY z naturalnych składników. Idealny do suchej skóry. Oryginalny kawowy peeling do ciała przeciwdziała przesuszaniu się skóry, pozostawia ją gładką, a swoim zapachem potrafi pobudzić i rozbudzić największych śpiochów. Oryginalny peeling kawowy – 59,00 zł/200 g

BOSCIA

Marka Boscia z kraju kwitnącej wiśni zbudowała pomost między tradycyjną japońską pielęgnacją oraz innowacjami botanicznymi. Jej produkty powstają na bazie składników pochodzenia naturalnego, by zapewnić skórze promienny wygląd. Węglowa maska peel-off jest wypełniona antyoksydantami dla efektu detoksykującego, oczyszczającegoi upiększającego. Nigdy nie mamy jej dosyć! Czarna maska węglowa do skóry błyszczącej – 135 zł/80 g

ORIGINS

Origins wierzy w naturę, jakość i czystość. To marka z duszą odkrywcy, która troszczy się o skórę każdego i każdej z nas. Nieprzyjemna suchość naskórka to przeszłość.  Energetyzujący, bogaty krem, który tworzy ochronną barierę i błyskawicznie odżywia skórę Ginzing, to prawdziwy specjalista od nawilżania. Wystarczy nałożyć go rano i wieczorem, albo gdy tylko poczujecie taką potrzebę! Krem energetyzujący i ultranawilżający Ginzing– 99 zł/50 ml

ERBORIAN

Nazwa marki Erborian pochodzi od orientalnych ziół (Herbs + Orient), a jej filozofia opiera się na połączeniu tradycyjnego zielarstwa oraz koreańskich technologii. BAMBOO MATE to hybrydowy kosmetyk pielęgnacyjny 2 w 1, łączący intensywne nawilżanie i matowy efekt. Za sprawą kompleksu Bamboo Waterlock, kosmetyk chroni skórę przed wysuszaniem. Formuła kremu, nasycona wodą i nietłusta, niweluje widoczność niewielkich niedoskonałości i odświeża cerę. Oznaki zmęczenia znikają, tekstura skóry jest udoskonalona i wygładzona. Piękno skóry podkreśla naturalnie zmysłowy pudrowy efekt wykończenia, któremu nie sposób się oprzeć. Kosmetyk nie wysusza skóry. Bamboo Mate 85,00 zł/30 ml

PAPA RECIPE

Córka założyciela firmy Papa Recipe miała skórę atopową, z którą nie radziły sobie tradycyjne metody pielęgnacji. Niemogąc znależć żadnego dostępnego rozwiązania, zdecydował się stworzyć własną recepturę na bazie miodu, by ukoić skórę dziecka. Efektem jego pracy jest czarna maska z ekstraktem z propolisui miodu manuka, przeznaczona do nakładania na twarz. Odżywia skórę i poprawia jej elastyczność już od pierwszego użycia. Czarna maska do twarzy z miodem i propolisem 22 zł/25 g

 

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności