Redakcja testuje… kosmetyki Phenomé

Organiczne i w 100% naturalne kosmetyki Phenomé podbiły nasze serca. Przez miesiąc testowałyśmy w redakcji cztery produkty polskiej marki. Każda z nas wypróbowała inny kosmetyk, który miał pomóc naszej skórze, ale i  sprawić, by zmysły obudziły się na wiosnę. Jak poradziły sobie z tym zadaniem? Przeczytajcie!

Marka Phenomé to polska firma, która słynie z  całkowicie naturalnych kosmetyków. W każdym kremie, toniku czy peelingu do ciała znajduje się minimum 98% składników pochodzenia naturalnego, które są certyfikowane, organiczne i zawsze najwyższej jakości. To znaczy, że nie znajdziemy w nich parabenów, parafiny, silkonów czy syntetycznych kompozycji zapachowych. Phenomé  jest idealne dla wszystkich, którzy szukają niebanalnych składników w kosmetykach – tutaj znajdziemy takie, które pochodzą z najdalszych zakątków ziemi zarówno z Europy jak i Ameryki Południowej. We wszystkich produktach marki używa się zamiast zwykłej wody tej w 100% roślinnej dlatego, że jest skuteczniejsza – lepiej nawilża i w odczuwalny sposób poprawia wchłanianie i skuteczność kosmetyków, niż ta zwykła (pewnie was zaskoczy, ale wszystkie kosmetyki, które stoją w waszych łazienkach mają w sobie wodę, i to przynajmniej w 80%/).  Dla nas nie bez znaczenia pozostaje także fakt, że kosmetyki Phenomé  są zamknięte w minimalistycznych opakowaniach, które można powtórnie wykorzystać.

Zgodnie z filozofią marki używanie kosmetyków ma być przyjemnością dlatego tak ważny w jej produktach jest naturalny zapach, który faktycznie, jest pierwszym, co odczuwamy tuż po otwarciu kremu czy żelu do kąpieli. Kosmetyki te są idealne dla każdej miłośniczki zwierząt, bo marka nie testuje na nich swoich produktów, a nawet (poza woskiem pszczelim czy miodem) nie stosuje odzwierzęcych składników. Troska o dobro planety jest wpisana w DNA firmy.

My przez miesiąc testowałyśmy cztery produkty z bogatego portfolio marki. Pod lupę wzięłyśmy: Luminus – krem jabłkowy, tonik do twarzy Enliveling, pastę do twarzy Exfoliating i energetyzujący żel pod prysznic. Przeczytajcie nasze wrażenia!

Michalina Murawska, redaktor prowadząca Fashion Post: Przez miesiąc testowałam krem do twarzy o wspaniałym zapachu jabłka. Od razu spodobała mi się super lekka konsystencja i bardzo apetyczny kolor nie wspominając już o iście wiosennym zapachu. Choć krem dość długo się wchłania, to ku mojemu pozytywnemu zaskoczeniu nie zostawia na skórze tłustego filmu. Ekologiczny ekstrakt z jabłka, który znajduje się w kremie daje nie tylko zapach, ale chroni twarz przed uszkodzeniem, kiedy ta wystawiona jest na słońce. Co, biorąc pod uwagę pogodę za oknem jest bardzo ważne.

LUMINUS apple cream, 50ml/149 zł

 

Katarzyna Błażuk redaktor działu uroda: Jednym z najważniejszych produktów na mojej półce w łazience jest tonik. I dlatego postanowiłam wypróbować ten nawilżająco-odprężający. Produkt nadaje się do każdego typu skóry – ja mam normalna cerę, ale w kierunku suchej, więc był to naturalny wybór.  Tonizowałam nim twarz dwa razy dziennie i dzięki temu mój krem lepiej i zdecydowanie szybciej się wchłaniał. Już po kilku zastosowaniach moja skóra była bardziej promienna, co miło mnie zaskoczyło. Zapach produktu jest raczej neutralny, więc każdy, kto nie lubi silnych zapachów będzie zadowolony.  Poza tym podoba mi się to, że jest zamknięty w butelce z atomizerem, bo można go nakładać bezpośrednio na twarz bez konieczności używania wacików.

ENLIVENING facial toner, 200 ml/79 zł

 

Beata Świerczyńska, graficzka: Peeling/pasta ma super konsystencję masła i pachnie przyjemnie roślinami. Łatwo się rozprowadza, ale także szybko i bez trudu daje się usunąć z twarzy. Po użyciu pozostawia przyjemne uczucie odprężenia, a skóra jest wyczuwlanie gładsza. Jako kosmetyk spełnił moje oczekiwania w 100%. Lubię kiedy kosmetyki są wydajne, a tu wystarczyła dosłownie jedna łyżeczka preparatu na całą twarz. Wydaje mi się, że nadawałby się także do ciała. I chętnie to sprawdzę następnym razem.

EXFOLIANTING Facial Paste, 125 ml/129 zł

 

Paulina Kosim, redaktor: Dla mnie najważniejszy w kosmetykach (oczywiście obok skuteczności) jest zapach. Dlatego z przyjemnością wypróbowałam energetyzujący żel pod prysznic, który pachnie cytrusami. Choć producent rekomenduje go jako produkt dla mężczyzn, ja z przyjemnością go używałam. Świetnie spisuje się też na włosach, bo to  produkt, który można stosować także na nie. Podoba mi się ta wielofunkcyjność i na pewno znajdzie się on w mojej walizce, kiedy pojadę na wakacje. Jego cytrusowy zapach rozbudzał mnie co rano pod prysznicem. Poza tym jest bardzo wydajny i wystarczyła niewielka ilość produktu, by umyć ciało „.

ENERGIZING all over wash, 250 ml/79 zł

ZobaczSchowaj komentarze

Regulamin konkursu “Wygraj zestaw kosmetyków Phenomé”

REGULAMIN KONKURSU “Wygraj zestaw kosmetyków Phenomé”

POSTANOWIENIA OGÓLNE:

1. Organizatorem konkursu pod nazwą “Wygraj zestaw kosmetyków Phenomé” zwanego dalej „Konkursem”, jest Fashion Post spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Rozbrat 44a 00-419 Warszawa, wpisana do rejestru  przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000522429.

2. Organizator przeprowadza Konkurs w ramach serwisu społecznościowego facebook.com (dostępnego pod adresem http://www.facebook.com), zwanego dalej „Serwisem Facebook”, na stronie Fashion Post pod adresem https://www.facebook.com/FashionPostPL/

3. Konkurs nie jest sponsorowany, wspierany, prowadzony, ani administrowany przez Serwis Facebook. Wszelkie pytania, komentarze oraz skargi i reklamacje związane z Konkursem powinny być kierowane do Organizatora. Serwis Facebook nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności z tytułu organizacji Konkursu, w tym w szczególności wydania nagród w Konkursie, jak również nie zbiera jakichkolwiek danych, w  tym danych osobowych, udostępnianych przez uczestników na potrzeby realizacji Konkursu. Wyłączną odpowiedzialność z powyższych tytułów względem uczestników ponosi Organizator.

4. Konkurs trwa od dnia 06.04.2017 do dnia 11.04.2017 do godziny 23:59

WARUNKI UCZESTNICTWA

1. Uczestnikiem Konkursu może być  każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, jak  również osoby fizyczne posiadające ograniczoną zdolność do czynności prawnych, jeżeli biorą udział w Konkursie za zgodą swojego przedstawiciela ustawowego. Uczestnicy Konkursu w dalszej części niniejszego Regulaminu  zwani są „Uczestnikami”, a każdy z osobna „Uczestnikiem”.

2. Z uczestnictwa w Konkursie wyłączeni są członkowie organów statutowych Organizatora, jego pracownicy  i współpracownicy (tj. osoby współpracujące z którymkolwiek z powyższych  podmiotów na innej podstawie niż umowa o pracę).

3. Warunkami niezbędnymi do wzięcia udziału w Konkursie przez Uczestnika są:

a) posiadanie funkcjonującego profilu otwartego w Serwisie Facebook, zgodnego z regulaminem i zasadami obowiązującymi w Serwisie Facebook (regulamin Serwisu Facebook dostępny jest na stronie: https://www.facebook.com/policies/?ref=pf);

b) akceptacja postanowień Regulaminu, poprzez akceptację Regulaminu Organizator rozumie wzięcie udziału w Konkursie poprzez wykonanie zadania konkursowego;

c) wykonanie zadania konkursowego na zasadach określonych w Regulaminie.

ZASADY KONKURSU

1. Zadaniem Uczestnika Konkursu jest wykonanie zadania, o którym mowa w poście konkursowym:

„UWAGA KONKURS

Wygraj zestaw kosmetyków @Phenome.

Napisz w komentarzu, co dla ciebie znaczy słowo Phenomé(nalny).

Nagrodzimy 4 najciekawsze komentarze.

Konkurs trwa do 11 kwietnia do godziny 23:59, wyniki ogłosimy 13.04.2017″

2. Jeden uczestnik może zamieścić tylko jeden komentarz. W przypadku większej liczby komentarzy podanych przez Uczestnika jego zgłoszenie nie zostanie uwzględnione w konkursie.

Nagroda:

Jeden z czterech zestawów kosmetyków Phenomé (Enlivening facial toner, Exfoliating facial paste, Luminous apple cream).

3. Zwycięzcy zostaną powiadomieni o wygraniu Konkursu w dniu 13.04.2017. Na Stronie zostanie zamieszczony post informujący o wynikach Konkursu. Zwycięzcy zostaną poproszeni o podanie Organizatorowi w wiadomości prywatnej na Stronie w ramach serwisu Facebook swojego imienia i nazwiska, numeru telefonu, adresu korespondencyjnego, adresu email.

4. Niedopuszczalne jest:

a) naruszanie jakichkolwiek praw osób trzecich, w szczególności wykorzystywanie w Konkursie profili osób trzecich oraz profili niezgodnych z regulaminem i zasadami Serwisu Facebook, także naruszanie praw autorskich osób trzecich;

b) naruszanie jakiegokolwiek spośród punktów regulaminu Serwisu Facebook lub niniejszego Regulaminu;

c) podejmowanie działań sprzecznych z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego lub naruszających prawa osób trzecich, w tym w szczególności zamieszczanie w odpowiedziach konkursowych wulgaryzmów, treści obraźliwych itp.

5. W przypadku podejrzenia o działania niezgodne z regulaminem Serwisu Facebook lub niniejszym Regulaminem, Organizator ma prawo w każdym momencie do:

a) natychmiastowego wykluczenia Uczestnika Konkursu poprzez usunięcie jego odpowiedzi konkursowej;

b) pominięcia Uczestnika Konkursu w procesie rozdysponowania nagród;

8. Uczestnikowi Konkursu przysługuje prawo do złożenia reklamacji w trybie określonym w § 6 Regulaminu.

 

NAGRODY

1. Organizator przewidział nagrodę dla 4 osób, które wykonają zadanie konkursowe zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie Konkursu. Nagroda w postaci:

Zestaw kosmetyków Phenomé (Enlivening facial toner, Exfoliating facial paste, Luminous apple cream).

2. Jeden uczestnik może wygrać tylko jedną nagrodę

3. Zwycięzcom nie przysługuje prawo wymiany nagrody na ekwiwalent pieniężny lub zamiany na inną nagrodę rzeczową.

ZASADY PRZYZNAWANIA NAGRÓD I SPOSÓB WYDAWANIA NAGRÓD

1. Nagrody zostaną przyznane przez Jury, w którego skład wchodzi 2 członków redakcji portalu fashionpost.pl.

2. Nagrodzone zostaną 4 najciekawsze komentarze.

3. Nagrody zostaną wysłane każdemu Zwycięzcy w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania danych kontaktowych.

4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie nagrody uczestnikom konkursu,  którzy podali Organizatorowi nieprawidłowe lub niepełne dane, w sposób uniemożliwiający dostarczenie nagrody. W przypadku zmiany danych,  Uczestnik Konkursu jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Organizatora o tym fakcie poprzez wysłanie wiadomości stosownie do postanowień § 3 ust. 5 Regulaminu.

5. W przypadku niewysłania  poprawnych danych przez Uczestników konkursu, tracą oni prawo  do nagrody. W takim wypadku nagroda pozostaje własnością Organizatora.

6. Niedozwolone jest przenoszenie praw do nagrody na jakąkolwiek osobę trzecią.

REKLAMACJE

1. Każdy Uczestnik Konkursu może złożyć u Organizatora reklamację w związku z Konkursem.

2. Reklamację należy złożyć w formie pisemnej na adres Organizatora: Fashion Post spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Rozbrat 44a 00-419 Warszawa z podaniem korespondencyjnego adresu zwrotnego, na który zostanie przesłana odpowiedź.

3. Reklamację rozpatruje Komisja Reklamacyjna w składzie trzech osób wskazanych przez Organizatora.

4. Reklamację należy składać przez cały czas trwania Konkursu oraz przez okres 3 dni od dnia zakończenia Konkursu (decyduje data stempla pocztowego).

5. Komisja Reklamacyjna rozpatruje reklamację w ciągu 10 dni roboczych od daty jej otrzymania. O rozpatrzeniu reklamacji Organizator poinformuje Uczestnika Konkursu, który złożył  reklamację, listem poleconym nadanym na adres zwrotny Uczestnika Konkursu  niezwłocznie po jej rozpatrzeniu. Decyzja Komisji Reklamacyjnej jest ostateczna i wiążąca.

6. Reklamacje spóźnione lub niezgodne ze wskazaniami Regulaminu nie będą rozpatrywane.

 

KONTAKT Z ORGANIZATOREM

Kontakt z Organizatorem możliwy jest w formie pisemnej: Fashion Post Sp. z o.o., ul. Rozbrat 44a, 00-419 Warszawa

POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE DANYCH OSOBOWYCH

1. Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Uczestników w związku z udziałem w Konkursie jest Organizator – Fashion Post spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Rozbrat 44a 00-419 Warszawa, KRS  0000522429.

2. Dane osobowe udostępnione przez Uczestników przetwarzane są przez Organizatora w celu przeprowadzenia Konkursu, w tym wyłonienia zwycięzców, wydania nagród oraz na potrzeby postępowania reklamacyjnego, na co Uczestnik podając Organizatorowi dane osobowe wyraża zgodę.

3. Podanie danych osobowych przez Uczestnika jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie uniemożliwia wzięcie udziału w Konkursie przez Uczestnika, w tym uzyskanie prawa do nagrody.

4. Uczestnikowi przysługuje prawo dostępu do dotyczących go danych osobowych i ich poprawiania.

5. Uczestnik podając dane osobowe na potrzeby Konkursu oświadcza, iż dane te stanowią jego danego osobowe i  są zgodne ze stanem faktycznym.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Wzięcie udziału w Konkursie oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego Regulaminu.

2. Od Organizatora nie są zależne: funkcjonowanie sieci internet, funkcjonowanie Serwisu Instagram, konfiguracja urządzeń przez Uczestnika Konkursu oraz ustawienia działania sieci internet wynikające z usług świadczonych przez dostawcę sieci internet.

3. Treść Regulaminu jest dostępna w siedzibie Organizatora oraz na stronie www.fashionpost.pl, o której mowa w § 1 ust. 2 Regulaminu.

4. Konkurs nie jest grą losową, ani zakładem wzajemnym w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. Nr 201, poz. 1540 z późn. zm.), a dla jego organizacji nie jest konieczne uzyskanie jakiegokolwiek zezwolenia.

5. Uczestnikom nie przysługuje jakiekolwiek wynagrodzenie z tytułu uczestnictwa w Konkursie.

6. Tytuły poszczególnych paragrafów Regulaminu mają charakter wyłącznie informacyjny i nie mogą wpływać na interpretację postanowień niniejszego Regulaminu.

7. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają postanowienia powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 22.: dziewczęca Julia Wieniawa i zoom na paski [WIDEO]

ZARA

SPODNIE
139 ZŁ

ZARA

BUTY
139 ZŁ

ZARA

SPODNIE
99,90 ZŁ

ZARA

TOREBKA
239 ZŁ

H&M

TOP
39,90 ZŁ

H&M

KOLCZYKI
24,90 ZŁ
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.