Redakcja testuje: dzień 2 z produktami marki Joanna

Kolejny dzień naszego testu, który przeprowadzamy wspólnie z marką Joanna. Dziś brwi w roli głównej. Swoimi wrażeniami z testowania kremowej henny do brwi dzieli się Maryna Tomaszewska, współzałożycielka Fashion Post. Sprawdźcie co najbardziej urzekło ją w produkcie, którego używała.

Maryna zdecydowała się na przetestowanie kremowej henny do brwi Joanna, ponieważ ma jasne brwi i chciała je przyciemnić. Spośród czterech możliwych odcieni zdecydowała się na ten w kolorze czarnym, czyli najciemniejszy, ponieważ jej włosy mają kolor ciemnego brązu. Maryna jest zapracowaną mamą trójki dzieci, zależało jej więc szczególnie na tym, by produkt był trwały, działał szybko, a przy tym miał trwały efekt. I nie rozczarowała się. Henna jest łatwa w przygotowaniu. Rozrobienie jej zajmuje ok. 30 sekund. Robi się to przy pomocy mieszadełka, które jest w zestawie. Po dokładnym wymieszaniu, czyli dopiero gdy kosmetyk będzie miała kolor fioletowo-czarny, można nałożyć ją na brwi przy pomocy szpatułki. Maryna twierdzi, że zajęło jej to niewiele czasu, a po czterech minutach i zmyciu kosmetyku efekt był od razu zauważalny.

Ale obok szybkości, jak stwierdziła Maryna, dużym plusem jest wydajność. Henna wystarcza na mniej więcej pół roku stosowania. „Do kosmetyczki chodzę na zrobienie henny co dwa tygodnie. Za każdym razem płacę 20 zł, więc biorąc pod uwagę, że produkt Joanny kosztuje niecałe 8 zł i wystarcza mniej więcej na pół roku, jest bezkonkurencyjny. Na kosmetyczkę w tym samym przedziale czasu wydałabym 240 zł” podsumowuje.

Jeśli jesteście ciekawe jak wygląda cały zabieg krok po kroku wejdźcie na @fashionpost.pl i obejrzyjcie instastory.

Już jutro kolejny produkt oraz nasza relacja. Śledźcie nas i czytajcie nasze opinie.

Partnerem publikacji jest Laboratorium Joanna.

ZobaczSchowaj komentarze

Te trendy beauty zrewolucjonizują nasz sposób pielęgnacji w 2018 roku!

Rok 2017 był przełomowy dzięki takim osobom jak Kylie Jenner czy markom Glossier i Pat McGrath Labs, które pokazały jak wykorzystać media społecznościowe do budowania swojej pozycji i pozyskiwania nowych klientów. Były też spektakularne współprace, gdzie wielcy giganci branży łączyli siły z gwiazdami, modelkami czy topowymi projektantami. I tak Gigi Hadid zrobiła swoją kolekcję dla Maybelline, Balmain nawiązał współpracę z L’Oreal a Victoria Beckham z Estee Lauder – wspólnie udowodnili, że dwie głowy – pracują lepiej niż jedna. Wzrosła też popularność nieinwazyjnych zabiegów, które mają zadbać o nasze piękno. No i oczywiście pojawiła się na rynku marka Fenty, która z miejsca zdeklasowała konkurencję i wprowadziła nową jakość na rynku. Ale choć to już za nami, ma wpływ na to co już niedługo nas czeka. Dlatego my już patrzymy do przodu i analizujemy globalne trendy, które będą miały wpływ na naszą pielęgnację w 2018 roku.

Te trendy beauty zrewolucjonizują nasz sposób pielęgnacji w 2018 roku!
Wszechobecny smog
To już nie zmora wyłącznie azjatyckich miast. Także Europa i Ameryka muszą się z nim zmagać. Dlatego firmy nieustannie pracują nad kosmetykami, które mają pomóc nam zabezpieczyć przed nim naszą skórę. W 2017 roku zaczęły pojawiać się produkty takie jak kremy czy maseczki pomagające przed zabezpieczeniem się lub dokładnym usunięciem miejskich zanieczyszczeń z twarzy. W samej Wielkiej Brytanii tylko w drugiej połowie roku sprzedano produkty pielęgnacyjne do skóry i ochrony przed zanieczyszczeniem warte 3,1 miliona funtów. Marki pracują również nad produktami, które mają zabezpieczyć skórę przed innymi stresorami środowiska takimi jak klimatyzacja, ogrzewanie, bakterie znajdujące się w zamkniętych budynkach i w transporcie publicznym oraz światłem bijącym z ekranów komputerowych. Możemy się więc spodziewać w tym 2018 roku sporej ilości nowych produktów chroniących naszą skórę.
ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.