Redakcja testuje: dzień 11 z produktami marki Joanna

Powoli nasz miesięczny projekt, który organizujemy z marką Joanna, dobiega końca. Paulina Kosim młodszy redaktor Fashion Post otwierająca nasz test, dziś po ostatni raz podzieli się z wami swoimi spostrzeżeniami i opiniami na temat serum stymulującego do rzęs. Jeśli chcecie dowiedzieć się jakie zmiany sprawił kosmetyk na rzęsach Pauliny po czterech tygodniach stosowania czytajcie dalej.

Paulina rozpoczynając swoją miesięczną przygodę z produktem marki Joanna postanowiła zadbać o swoje rzęsy. Chciała by stały się bardziej gęste, wyraźniejsze i przestały nadmiernie wypadać. Przez cztery tygodnie sumiennie stosowała serum stymulujące wzrost rzęs. I jak się okazuje regularność się opłaciła. Nasz młodszy redaktor ma teraz znacznie gęstsze rzęsy niż jeszcze kilka tygodni temu. Co najbardziej podobało się Paulinie w tym produkcie? Po pierwsze, nie uczula. „Na co dzień noszę soczewki kontaktowe, ale lubię czasem dać oczom odpocząć i zakładam wtedy okulary. Moje oczy są wrażliwe i dlatego zwracam szczególnie uwagę na produkty, które nakładam na moje rzęsy od maskary po inne kosmetyki upiększające. Podczas stosowania produktu nie zauważyłam, żadnej reakcji alergicznej.” tłumaczy. Paulina zauważyła, że rzęsy są wyraźniejsze i bardziej gęste. „Poza tym są w dużo lepszej kondycji niż miesiąc temu i znacznie mniej wypadają” podsumowuje.

To była już ostatnia relacja Pauliny, ale reszta z nas nadal będzie się z wami dzielić swoimi opiniami. Więc bądźcie z nami i oglądajcie nas codziennie na naszym instagramie @fashionpost.pl.

Już jutro kolejny produkt oraz nasza relacja. Śledźcie nas i czytajcie nasze opinie.

Partnerem publikacji jest Laboratorium Joanna.

ZobaczSchowaj komentarze

David Beckham startuje z własną linią kosmetyków do pielęgnacji!

Słynny piłkarz, filantrop, biznesmen, # husbandgoals, postanowił pójść w ślady swojej utalentowanej wszechstronnie żony i stworzył własną kolekcję kosmetyków. Co wchodzi w jej skład i kiedy będzie można ją kupić dowiecie się czytając dalej.

Jedno jest pewne – Beckhamowie to małżeństwo ludzi renesansu. Nie tylko są świetnymi rodzicami, znakomicie radzą sobie w świecie mody, ale także chętnie podejmują się nowych, kreatywnych przedsięwzięć.  Warto w tym miejscu dodać, że wszystko za co się zabiorą z miejsca staje się sukcesem sprzedażowym.

Tym razem David, zainspirowany współpracą swojej żony z marką Estee Lauder, zdecydował się także stworzyć własną linię kosmetyków przy wsparciu wielkiego koncernu kosmetycznego. Wybór padł na markę L’Oreal Paris. Pod skrzydłami tego francuskiego giganta strzorzył linię kosmetyków do pielęgnacji twarzy dla mężczyzn – House 99 by David Beckham.


Dzięki tej współpracy powstała 21-częściowa kolekcja w skład, której wchodzą m.in olejki do brody, zestawy do golenia i inne produktów do pielęgnacji takie jak pielęgnacja tatuaży. Podobno piłkarz bardzo mocno zaangażował się w tworzenie kosmetyków. Wszystko po to by powstały produkty wyjątkowe, takie których ona sam też będzie używał z przyjemnością.

Kolekcja będzie dostępne niestety wyłącznie w londyńskim luksusowym domu towarowym, Harvey Nichols, w lutym. Więc jeśli macie w planach wyjazd do Londynu, zaplanujcie go na początek lutego, by móc kupić swojemu facetowi coś wyjątkowego na walentynki od samego Davida, który wie jak dbać o wygląd.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności