Redakcja poleca: korektor Catrice Camouflage

Dziś w naszym cyklu redakcja poleca swój ulubiony kosmetyk rekomenduje redaktor prowadząca Fashion Post – Michalina Murawska. Przeczytajcie poniżej dlaczego Michalina od roku nie wyobraża sobie makijażu bez tego korektora i za co tak bardzo go ceni?

Mój „romans” z tym korektorem trwa już prawie rok. Odkryłam go, jak chyba większość swojej kosmetyczki, na YouTubie, a konkretnie w kilku makijażowych tutorialach. Vlogerki nie tylko zachwalały jego formułę, ale zgodnie twierdziły, ze stanowi on idealny zamiennik znacznie droższych korektorów od NARSa czy Urban Decay. Faktycznie tak jest! Korektor Catrice jest tańszy od nich prawie 10-krotnie (tańszy) w żadnym stopniu nie ustępuje im jakością – idealnie kryje niedoskonałości, rozświetla okolice pod oczami, świetnie nadaje się do highlightowania całej twarzy (nakładam go wtedy także pod kościami policzkowymi, na grzbiet nosa i środek czoła). Jest średnio wydajny, ale przy cenie 16 złotych naprawdę mi to nie przeszkadza!

ZobaczSchowaj komentarze

Kim Kardashian zarobiła 14 milionów dolarów w… 3 godziny!

O Kim można powiedzieć wiele, ale jedno jest pewne: czego się dotknie zamienia się w złoto! Tym razem najsławniejsza z Kardashianek postanowiła pójść w ślady swojej młodszej siostry i stworzyła markę kosmetyczną KKW Beauty. Jej zestawy do konturowania stały się hitem, który wyprzedał się w niecałe 3 godziny. To się nazywa sukces w biznesie!

Swój najnowszy projekt 36 letka ogłosiła podczas Konferencji Kobiet organizowanej przez magazyn Forbes 13. czerwca. Zapowiedziała, że pierwszym wypuszczonym przez nią produktem będą zestawy do konturowania, czyli techniki makijażu, którego „ambasadorką” jest Kim. Na kilka dni przed premierą informowała fanów o szczegółach dotyczących nowej marki, pokazywała produkty, a  w mediach społecznościowych relacjonowała imprezę z okazji stworzenia firmy.

Produkty w sprzedaży pojawiły się wczoraj. Kim zaprezentowała cztery zestawy dla różnych odcieni skóry, każdy po 48 dolarów, oraz odnowiła kolekcję, którą przed dwoma miesiącami stworzyła we współpracy z siostrą, Kylie Jenner. Pierwszy odcień, Medium, sprzedał się w 12 minut, zaraz po nim wyprzedany był zestaw dla jasnej skóry. Ostatecznie, w ciągu 3 godzin firma zarobiła 14,4 miliona dolarów, sprzedając wszystkie 300 000 sztuk produktów. Oczywiście ekipa przedsiębiorczej gwiazdy już zapowiedziała uzupełnienie asortymentu oraz  wprowadzenie do sprzedażyy nowych produktów. Wiemy, że na pewno będą to perfumy, ale liczymy na więcej makijażowych nowości. Warto podkreślić, że umieszczona na 47. miejscu listy najlepiej zarabiających celebrytów, Kim, zarobiła w zeszłym roku 45,5 miliona dolarów. Teraz, jej konto powiększyło się 1/3 tej kwoty w 3 godziny. To z pewnością będzie dla niej dobry rok!

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienne trendy z F&F: moda dla mamy i córki!

F&F

Czapka
6,95 zł

F&F

Spodnie
49,99 zł

F&F

Kurtka
95,90 zł

F&F

bluzka
39,99 zł

F&F

Płaszcz
184,99 zł

F&F

Rękawiczki
69,90 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.