Redakcja poleca: szminka z limitowanej kolekcji Min Liu dla MAC

Nadeszła złota, polska jesień. Pożegnałyśmy więc słoneczną opaleniznę, s koloru, który ma poprawić nam humor szukamy w naszej kosmetyczce. W naszym cotygodniowy cyklu „Redakcja poleca” dziś Maryna Tomaszewska współwłaścicielka Fashion Post, postanowiła polecić wam swoją ulubioną szminkę w super kobiecym, a jednocześnie energetycznym kolorze.

Kiedy pierwszy raz kupiłam tę szminkę z miejsca się w niej zakochałam. Najpierw urzekł mnie kolor, bo uwielbiam czerwień i wdzięczna nazwa tego odcienia Dynasty Red. Kolejny plus, który sprawił, że trafiła na listę moich ulubionych kosmetyków to jej niesamowita trwałość. Trzyma się na ustach przez długi czas i nie muszę pamiętać, by poprawiać makijaż po każdej kawie. Jestem więcej niż pewna, że kiedy się nią pomalujecie na pewno każdy zwróci na nią uwagę.

Podczas mojego ostatniego wyjazdu z przyjaciółkami do Paryża, używałam jej ciągle. Dziewczynom tak się spodobał kolor i efekt na moich ustach, że zaczęły ją ode mnie pożyczać i używać. Oprócz wspaniałych wrażeń każda z nich wróciła z nowym nabytkiem do kosmetyczki – pomadką Dynasty Red.

Od lewej: Justyna Duszyńska współzałożycielka Fashion Post, Maryna Tomaszewska współzałożycielka Fashion Post z przyjaciółkami Dominiką i Dorotą. Wszystkie panie mają na ustach szminkę MAC Dynasty Red.

Już za tydzień polecimy wam kolejny produkt. Do usłyszenia!

ZobaczSchowaj komentarze

Anja Rubik współtwórczynią ekologicznej linii szminek La Bouche Rouge

Pamiętacie perfumy, które nasza supermodelka zaprojektowała w 2014 roku? Teraz przyszedł czas na pomadkę i to nie byle jaką. Modelka została nie tylko pierwszą twarzą luksusowych, ekologicznych pomadek La Bouche Rouge, ale także pomagała współtworzyć dwa odcienie. Więcej szczegółów znajdziecie poniżej.

Każdego roku wyrzuca się około 1 miliard szminek. Zastanawialiście się kiedyś, gdzie lądują te niechciane albo zużyte? W oceanie. Nowo powstała marka produkująca luksusowe szminki La Bouche Rouge, która już jest dostępna online oraz w Colette udowadnia, że wcale nie musi tak być.  

Dlaczego akurat te szminki są tak wyjątkowe? Dlatego, że to pierwsza ekologiczna linia, którą można powtórnie uzupełnić, czyli kupić im nowy wkład. Ich opakowania więc zachowujemy, a nie wyrzucamy. Poza tym, zamiast z tworzywa sztucznego (czyli głównie plastiku) wykonane są z naturalnej skóry. Stworzono ją po to by ograniczyć ilość opakowań i by zachęcić ludzi do kupowania mniejszej ilości produktów (w tym przypadku szminek). Tak tłumaczył to w rozmowie z „Vogue’iem” założyciel marki Nicolas Gerlier.

Jest także polski akcent! Anja Rubik ogłosiła bowiem wczoraj na swoim Instagramie, że nawiązała współpracę z firmą La Bouche Rouge. Modelka nie ukrywa, że ma nadzieję, że świadomość i odpowiedzialność to przyszłość luksusu. Chodzi także o innowacje, znalezienie nowych sposobów wytwarzania pięknych produktów, które nie szkodzą środowisku i pomagają w tworzeniu zmian. Modelka została pierwszą twarzą nowej marki, ale także współtworzyła dwa odcienie. Pierwszy z nich to głęboko czerwona, zainspirowaa sukienką Anthony’ego Vaccarello, którą miała na sobie na gali Met w 2013, a druga w kolorze karmelowym.

Anja dodaje jeszcze, że „Czerwony to kolor kobiecości, namiętności, ekspresji – to kolor życia. Czerwony pobudza wyobraźnię. Czerwień oznacza mówienie tego w co się wierzysz!
Nam ogromnie podoba się ten pomysł. Choć nie każdy będzie chciał wydać na szminkę 127 dolarów za opakowania i wkład za 64 dolary, ale wierzymy, że dzięki takim inicjatywom zaczniemy się zastanawiać i stawiać sobie pytanie kupując kolejną szminkę czy inny kosmetyk, czy naprawdę są nam one niezbędne.
ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.