Redakcja FashionPost wybiera świąteczne prezenty od Lilou

Lilou to bez wątpienia jedna z najbardziej popularnych marek biżuteryjnych w Polsce. Od lat zachwyca minimalistyczną oprawą z nutką francuskiej elegancji, a dzięki możliwości personalizacji to również idealny pomysł na prezent. Szczególnie w okresie przedświątecznym, kiedy wszyscy szukają upominków dla bliskich. Redakcja Fashion Post to prawie same kobiety, nie tylko uwielbiamy ciekawe dodatki i biżuterię, ale to właśnie one bardzo często uzupełniają nasze stylizacje. W związku z tym postanowiłyśmy sprawić sobie mały prezent od Lilou – zobaczcie co jest idealnym upominkiem dla nas!

Redakcja FashionPost wybiera świąteczne prezenty od Lilou
Michalina Murawska, redaktor prowadząca wybiera bransoletkę Caroline
Moją uwagę zawsze przykuwa biżuteria typu „statement”. Lubię dodatki, które są jedyne w swoim rodzaju i wyróżniają się ciekawym designem. Bardzo spodobała mi się bransoletka Caroline ze względu na wyjątkowe, ażurowe i liliowe motywy. Mogę ją nosić jako ciekawy dodatek na co dzień, ale to wieczorem będzie gwiazdą moich stylizacji!

Zakupy

LILOU

BRANSOLETKA CAROLINE
259 ZŁ

LILOU

KOLCZYKI KONSTELACJA
139 ZŁ

LILOU

BRANSOLETKA
108 ZŁ

LILOU

NASZYJNIK GOŁĄB POKOJU
249 ZŁ

LILOU

NASZYJNIK
189 ZŁ

LILOU

ORGANIZER
399 ZŁ

LILOU

TOREBKA PAULINE XXL
990 ZŁ

LILOU

PIERŚCIONEK FULL LOVE
269 ZŁ

LILOU

PIERŚCIONEK FULL STAR
169 ZŁ
ZobaczSchowaj komentarze

Miłość, seks i rebelia w kampanii La Mania jesień-zima 2017

Zeszłoroczny pokaz La Manii zatytułowany „Mind Blow” markował istotną zmianę kierunku marki, jej wizji i sposobu postrzegania kobiety. Niegdyś najbardziej hołdująca klasyce i wyrafinowanej elegancji, od tej pory w swoich kolekcjach bierze na warsztat niekiełznany żywioł, jakim jest kobieca natura, a za ich motyw przewodni obiera jej zmienność, samoświadomość i mniej lub bardziej oczywistą sensualność. Sezon jesień-zima 2017 to kontynuacja tych zmian – widać je zarówno na samych ubraniach, jak i najnowszej kampanii, którą po raz kolejny sfotografował Mateusz Stankiewicz.

Miłość, seks i rebelia w kampanii La Mania jesień-zima 2017

Miłość, seks, rebelia – to trzy główne punkty najnowszej kampanii i kolekcji marki La Mania, która kontynuuje tym samym podjętą w zeszłym roku ideę „Mind Blow”. Do filozofii przenoszącej punkt ciężkości z wyrafinowanej i klasycznej elegancji na świadomy seksapil, zmysłowość i pożądanie, nawiązuje też stylistyka najnowszej kolekcji – to przede wszystkim podkreślające kobiece kształty fasony, budząca zmysły kolorystyka oraz zdobienia, które nieśmiałym dodają odwagi, a pewnym siebie pomagają komunikować swój seksapil.

Do sfotografowania kampanii na jesień-zimę 2017 marka po raz kolejny zaprosiła Mateusza Stankiewicza, który na wyjątkowych fotografiach uwiecznił modelki pozujące w zamkniętym, wypełnionym lustrami pomieszczeniu i pozbawione bezpośredniego kontaktu z aparatem. Scenografia i zabieg ten sprawiają, że modelki uwodzą w sposób nieoczywisty, dokładnie tak, jak kobieta La Manii – elegancka, ale jednocześnie rebeliancka, intrygująca i zdająca sobie sprawę z siły oddziaływania detalu. Te ostatnie zwracają zresztą w nowej kampanii La Manii szczególną uwagę. Joanna Przetakiewicz i Liliana Pryma wykorzystały w tym sezonie skórzane, ozdobione złotymi nitami smycze, cekiny, złote blaszki i zapięcia oraz nawiązujące do popkultury komiksowe hafty. Stylizacją kampanii zajęła się w tym sezonie Ewelina Gralak, która postawiła na nietuzinkowe połączenia idealnie komponujące się z dynamiką scenografii i złożonością projektów La Manii.

Brawo dla całej ekipy!

Przeczytaj także:

Wywiad z Joanną Przetakiewicz

 

ZobaczSchowaj komentarze

15 modnych puchówek, które ogrzeją cię w tym sezonie!

EDYTA JERMACZ

KURTKA
500 ZŁ

MMC

PŁASZCZ
2500 ZŁ

TOPSHOP

KURTKA
OK. 300 ZŁ

NEW LOOK

KURTKA
ok.160 zł

H&M

KURTKA
199 ZŁ

H&M

KURTKA
399 ZŁ
Odkrywamy najnowsze trendy w modzie. Pomagamy znaleźć wymarzone ubrania do modnej stylizacji. Informujemy o propozycjach marek na nadchodzący sezon. Czerpiemy inspiracje z najważniejszych serwisów branżowych w kraju i na świecie. Wykorzystujemy wiedzę i doświadczenie polskich projektantów, modelek i stylistów. Poszukujemy bodźców do ekscytujących tematów także u zagranicznych marek. W przystępnej, obrazowej formie dajemy odpowiedź na współczesne trendy. Nasza reakcja na zmiany nie ogranicza się do jednej sugestii. Zawsze staramy się pokazać bogactwo ujęć, w jakich występują modne dodatki, akcesoria, ubrania. Różnorodne pomysły stylizacji odzwierciedlają złożoność i odmienność ludzkich charakterów.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.