Rated One Star – rusza polska odsłona globalnej kampanii Converse!

Ewelina Gralak, Włodi Włodarczyk, Young Igi, Marcin Grzenia – tych artystów marka Converse zaprosiła do najnowszej kampanii!

Rated One Star – rusza polska odsłona globalnej kampanii Converse!
Ewelina Gralak

One Star sprzeciwia się konwencjom, zachęca by robić rzeczy po swojemu. Tak jak artyści, którzy razem z ekipą Converse zaprojektowali londyński One Star Hotel – miejsce, gdzie w połowie lutego miały premierę najnowsze kolekcje z linii One Star. Scenografia nawiązująca do najnowszych dropów One Star widoczna była nie tylko we wnętrzach nietypowego hotelu z „jedną gwiazdą”, ale także przy sesji zdjęciowej do wiosennego lookbooka Converse. Odważne kolory i unikalna scenografia podkreślają indywidualizm postaci i chęć wyłamywania się utartym definicjom.

Do polskiej kampanii Converse zaprosił 4 wyjątkowych artystów: muzyka, stylistkę, infuencera i grafika, których łączy – wyrazista osobowość, unikalny styl i przeciwstawianie się schematom. Ewelina Gralak – uznana stylistka, współpracująca z magazynami modowymi i zauważona i doceniona przez amerykańską redakcję Vogue jako postać, na którą warto zwrócić uwagę w 2018 roku! Pisaliśmy o tym zaraz po ukazaniu się tego newsa. Young Igi – młody, zdolny i bardzo obiecujący raper, podbijający polską scenę. Włodi Włodarczyk to utalentowany grafik, barwna postać o nieograniczonej wyobraźni, z jego projektów skorzystało już wiele polskich firm. Ostatni z artystów to Marcin Grzenia – skater i influencer streetwearowy związany z grupą Hypetalk.

Buty, które możemy zobaczyć w kolekcji są równie barwne jak osobowości zaproszone do kampanii.

ZobaczSchowaj komentarze

Najciekawsze kampanie 2017 roku, które będziemy jeszcze długo pamiętać.

2017 rok już jest za nami, jednak nie znaczy, że nie wrócimy do niego jeszcze kilka razy, żeby go podsumować. Modę kochamy, a jeszcze bardziej kiedy jest pokazana w niekonwencjonalny sposób. Przed wami kampanie, największych domów mody, które nas w sobie rozkochały i jeszcze długo będziemy o nich pamiętać.

Najciekawsze kampanie 2017 roku, które będziemy jeszcze długo pamiętać.
Calvin Klein
Raf Simons po odejściu z Diora, świetnie odnalazł się w jako dyrektor kreatywny amerykańskiej marki. Belg w kampanii na sezon jesień zima postanowił przedstawić swoją wizję ‘american dream’ w młodszej, świeższej wersji. Zdjęcia na autostradzie w otoczeniu pustyni, znajdującej się stanie kalifornia wykonał Willy Vanderperre. W całości sesji wzięło udział 22 modelek oraz modeli w tym między innymi: Julii Nobis, Leila Goldkuhl, Blesnya Minher, Kiki Willems, Wangy Xin Yu, Sara Grace Wallerstedt, Selena Forrest, Elibeidy Dani, Lulu, Ernesto Cervantes, Fernando Albaladejo, Jared Manhardt, Dylan Christensen i Jonas Glöer.
ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.