Pure Vitality Skin Renewing Cream – jak działa nowy krem Kiehl’s?

W chwili, w której globalne ocieplenie na skutek zanieczyszczenia środowiska staje się faktem, a mieszkańcy miast nie powinni oddychać pełną piersią przebywając na dworze, świadome zagrożeń firmy odwracają się od zaawansowanych technologii i stawiają na sprawdzoną od pokoleń, chociaż coraz bardziej zagrożoną, naturę. Jeśli i wy lubicie używać kosmetyków o nieskomplikowanym, za to organicznym składzie, ucieszy was fakt, że w nowym kremie marki Kiehl’s znajdziecie 99,6% składników pochodzenia naturalnego. Jakie? Dowiecie się poniżej.

W kremie Pure Vitality Skin Renewing Cream, główną rolę role odgrywają składniki o wielokrotnie sprawdzonych w badaniach właściwościach. Jednym z nich jest niesamowity (i pyszny) nowozelandzki miód Manuka, który ma wyjątkowe działanie przeciwbakteryjne i przeciwzapalne, dzięki czterokrotnie wyższej zawartości minerałów niż w jakimkolwiek innym miodzie. Manuka rewelacyjnie koi skórę i przyspiesza gojenie się ran – nawet tych pooperacyjnych. Ma również działanie antyoksydacyjne i chroni skórę przed promieniowaniem UV. Drugi ze składników to korzeń żeń-szenia, który niesamowicie podkręca proces odnowy komórek w organizmie, którego spadek oskarżany jest  o wszystkie zachodzące w niej procesy starzenia.

Jak więc działa krem? Poprawia koloryt zmęczonej poszarzałej skóry, regeneruje, odżywia i wymazuje niewielkie zmarszczki. Przywraca komfort w miejscach przesuszonych, i równowagę tam gdzie skóra bywa zanieczyszczona. Cera otulona kremem jak opatrunkiem, traci znacznie mniej wilgoci i dzięki temu, już po kilku dniach stosowania, znacznie się wygładza. Cena : 259 zł.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Wyjątkowe kolekcje kosmetyków, które cofną was do lat dzieciństwa!

Zdarzyło się wam kupić kosmetyki tylko ze względu na to, że obudziły w was wspomnienia z dzieciństwa? Jeśli dodatkowo widnieją na nich postaci z ulubionych bajek czy gry komputerowej zakładamy, że żadna z was nie oprze się by wrzucić je do swojego koszyka. A teraz uwaga! Poniżej znajdziecie swoich ulubionych bohaterów z czasów wczesnej młodości na kultowych produktach największych firm kosmetycznych.

SUPER MARIO BROS. X SHU UEMURA

Pierwsza z nich nawiązuje do kultowej gry komputerowej. Kto z was w tym czasie grał w grę Mario Bros., ręka do góry.  To właśnie dla wszystkich swoich fanów Mario połączył siły z japońska marką kultowych produktów do włosów i makijażu, a także słynnych zalotek do rzęs – Shu Uemura. Kolekcja składa się z zalotki do rzęs z gwiazdą, produktów do włosów i kosmetyków do makijażu m.in szminki i różu. Kosmetyki niestety dostępne są tylko na amerykańskiej stronie Shu Uemura. Ceny zaczynają się od 24 i skaczą, podobnie jak Mario, aż do  475 dolarów! 

POWER RENGERS X GLAMGLOW

 

Rewelacyjna maseczka ujędrniająca typu peel-off do twarzy GRAVITYMUD Firming Treatment ma teraz dwa nowe kolory – Rita Repulsa Green i Goldar Gold. Obie maski inspirowane są postaciami czarnych charakterów kinowego hitu – POWER RANGERS Ritą Repuls i jej poplecznikiem Goldarem. GRAVITYMUD to obdarzona niemal pozaziemskimi mocami maska, błyskawicznie ujędrniająca skórę twarzy, szyi i dekoltu. Innowacyjne formuły Limited Edition Power Rangers zyskują z chwilą zaschnięcia na skórze odpowiednio – metalicznie zielony i złoty kolor, a wyspecjalizowane składniki optycznie podnoszą skórę akcentując rysy twarzy. Po zdjęciu maseczki naszym oczom ukazuje się jędrniejsza, bardziej napięta i pełna blasku skóra. Maseczkę kupicie na stronie polskiej Sephory.

MICKEY MOUSE X Kiehl’s

Do tej pory świąteczne opakowania Kiehl’s  zdobiły prace sławnych artystów, takich jak Faile, Jeff Koons czy Kenny Scharf. W tym roku Kiehl’s postanowił  zerwać z dotychczasową tradycją i nawiązał współpracę z ukochaną gwiazdą chyba wszystkich z nas, czyli… Myszką Miki! Słynne „uszy” widnieją na masłach do ciała, kremie do rąk, kremie do twarzy i balsamie do ust.  Wszystkie one pomogą nie tylko sprzedać produkty amerykańskiej marki, ale wesprą także szczytny cel. 100 procent zysków ze sprzedaży tej wyjątkowej kolekcji – (100 000 dolarów) – trafi bowiem do  Feeding America – organizacji non-profit, która pomaga wyżywić ponad 46 milionów osób w Stanach. Ceny zestawów zaczynają się od 29 dolarów. 

Jesteście gotowi na sentymentalno-urodową podróż do czasów dzieciństwa?

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienne trendy z F&F: moda dla mamy i córki!

F&F

Czapka
6,95 zł

F&F

Spodnie
49,99 zł

F&F

Kurtka
95,90 zł

F&F

bluzka
39,99 zł

F&F

Płaszcz
184,99 zł

F&F

Rękawiczki
69,90 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.