Prosta materia inspiracją nowej kolekcji MARLU

MARLU słynie głównie ze swojego minimalistycznego przekazu, prostych i geometrycznych krojów oraz ponadczasowych fasonów. Tym razem marka w swojej najnowszej kolekcji na jesień-zimę 2017/18 postanowiła zainspirować się czystym surowcem, będącym początkiem pewnej opowieści i twórczego procesu. Jesteście ciekawi czym postanowiła zaskoczyć nas MARLU?

Prosta materia inspiracją nowej kolekcji MARLU

Agata Ula Rzepniewska, czyli dyrektor kreatywna marki konsekwentnie dąży do samorozwoju i doskonalenia swojego warsztatu. Z sezonu na sezon jej wizja kobiety ewoluuje i nabiera zupełnie nowego, intrygującego oblicza.

Źródłem inspiracji do stworzenia kolekcji jesień-zima 2017/18 był czysty surowiec. Projektantka, której główną zaletą jest dbałość o każdy, nawet najmniejszy szczegół, w tym sezonie postawiła na niezwykłą ornamentykę– koliste klamry oraz dystyngowane perły, prosto od włoskich rzemieślników. Bo jak to mówią „diabeł tkwi w szczegółach” i to właśnie detal gra pierwsze skrzypce w najnowszej kolekcji MARLU. Perły ozdabiające klasyczne koszule czy szew prostych spodni– zabawa subtelnymi szczegółami sprawia, że całość łączy się w nietuzinkową i zaskakującą historię.

Elementy najnowszej linii MARLU to przede wszystkim odważny mix faktur, tkanin i kolorów. Kolorystyka kolekcji bazuje na klasycznej, nieco podrasowanej palecie odcieni. Pojawiają się szarości, czernie, biele, ale także róże czy czerwienie. Projektantka postanawia iść na całego i z odwagą łączyć na pozór niepasujące ze sobą wzory, materiały czy odcienie, nie bojąc się nonszalanckiego zestawienia na przykład sztucznego futra z wełnianą kratą.

Najbardziej przykuwającymi uwagę elementami kolekcji są bez wątpienia patchworkowe płaszcze przewiązywane w pasie, sukienki dopełnione perłową aplikacją oraz niesamowicie kobiece kombinezony. Oczywiście nie zabrakło także czegoś dla fanek ponadczasowej klasyki– w asortymencie znajdziemy kultowe garnitury, koszule oraz dziewczęce fasony sukienek.

Jesienno-zimowej linii towarzyszy również kampania wizerunkowa, której twarzą została piękna modelka Renata Kurczab. Inspiracją sesji był wizerunek silnej, odważnej i niezależnej kobiety, która jak to kobieta MARLU– jest w pełni świadoma własnego „ja” i nie boi się przekraczać narzuconych granic.

Lubimy!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Time’s Up Now – 300 kobiet z Hollywood rusza z akcją przeciwko molestowaniu

Rok 2017 był okresem zmian, w szczególności w środowisku filmowym, którego szklana otoczka rozbiła się na milion kawałeczków. Harvey Weinstein, a potem Kevin Spacey i dziesiątki innych mężczyzn oskarżonych o molestowanie spowodowali, że ciemny sekret castingów oraz kulisów filmowych produkcji w końcu wyszedł na jaw. Puszka Pandory się otworzyła, a kobiety postanowiły wziąć sprawy w swoje ręce i właśnie dlatego ruszyły z akcją Time’s Up Now.

Jeszcze kilka miesięcy temu wiele osób nie zdawało sobie sprawy ze skali problemu jakim jest molestowanie seksualne, jednak kampania #metoo zapoczątkowana przez Alyssę Milano wszystko zmieniła. Nagle okazało się jak wiele kobiet na świecie spotkało się z nieodpowiednim zachowaniem w pracy czy w codziennych sytuacjach i nadszedł moment, żeby powiedzieć koniec. Właśnie z tego przekonania narodziła się kampania Time’s Up Now, czyli w wolnym tłumaczeniu „Czas minął”.

Wszystko zaczęło się od otwartego listu, który ukazał się na stronie New York Times, podpisanego między innymi przez Emmę Stone, Reese Whiterspoon, Evę Longorię, Shondę Rhimes i wiele innych. W całą inicjatywę zaangażowało się aż 300 przedstawicielek Hollywood, od aktorek, przez producentki po scenarzystki. Głównym celem inicjatywy Time’s Up jest stworzenie funduszu, który pomógłby sfinansować prawną walkę przeciw molestowaniu wszystkich kobiet, których na nią nie stać. Dotychczas udało się zebrać kilkanaście milionów dolarów, głównie za sprawą donacji gwiazd. Kampania ma również pomóc w szerzeniu równouprawnienia w studiach filmowych czy agencjach szukających nowych talentów.

Kampania Time’s Up Now to dopiero początek. Już niedługo, bo w najbliższy weekend podczas gali rozdania Złotych Globów aktorki i aktorzy w solidarności z ofiarami molestowania ubiorą się na czarno. Dodamy, że to dopiero pierwszy tydzień 2018 roku.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.