Produkty „beauty to go”: po prostu musicie je mieć!

Produkty zamknięte w mini opakowaniach są wspaniałym rozwiązaniem. Dostajemy ten sam pełnowartościowy produkt w malutkim, uroczym opakowaniu, które możemy zabrać ze sobą dosłownie wszędzie – do samolotu lub wrzucić do torebki by w ciągu dnia móc szybko poprawić makijaż bez konieczności noszenia ze sobą normalnego rozmiaru  kosmetyku. Nie dziwimy się, więc że większość firm – nawet tych z sektora luksusowego – decyduje się na na takie rozwiązanie.

Produkty „beauty to go”: po prostu musicie je mieć!
Rozświetlacz w płynie
Shimmering Skin Perfector Mini, Becca, 65 zł

W produktach zwanych „beauty to go” świetne jest także to, że zanim zdecydujemy się na zakup kosmetyku w dużej objętości, możemy przetestować te w mniejszej pojemności, więc co za tym idzie, także tańsze nie rujnując swojego budżetu. Są też niezastąpione na wyjazdach, szczególnie kiedy lecimy samolotem. Dlaczego? Bo po ich wykorzystaniu robi się dodatkowe miejsce w bagażu na pamiątki z podróży. Dziś wybrałyśmy dla was te, które są nie tylko dobre jakościowo, ale także śliczne i po prostu chcemy je mieć w swojej kosmetyczce. Zobaczcie je w galerii powyżej!

ZobaczSchowaj komentarze

Huda Beauty wkracza do Polski! Premiera kosmetyków internetowej królowej makijażu już niedługo w Sephorze

„Królowa makijażu”, „najbardziej wpływowa blogerka urodowa na świecie”, „sprytna bizneswoman” – to tylko niektóre określenia, jakimi prasowe i internetowe tytuły określają Hudę Kattan, makijażystkę, vlogerkę i gwiazdę Instagrama, która popularność w mediach społecznościowych przełożyła na bajecznie prosperujący, urodowy biznes. Założona przez nią w 2013 roku i bijąca rekordy popularności marka, już lada dzień dołączy do coraz bogatszego portfolio polskiej Sephory.

Sephora bardzo nas ostatnio rozpieszcza i powoli spełnia nasze wszystkie, urodowe marzenia – w zeszłym roku wprowadziła do Polski długo wyczekiwanego NARSa, a w tym umożliwiła i umożliwi polskim klientkom korzystanie ze wszystkich dobrodziejstw sygnowanych marką Becca czy Kat von D. Do tego zacnego grona już lada dzień dołączy kolejny gigant i ulubieniec urodowych blogerek z całego świata – Huda Beauty, czyli marka założona 4 lata temu przez gwiazdę Internetu, Hudę Kattan.

Jeśli jesteście zagorzałymi fankami Instagrama i urodowych vlogów, na pewno znacie ją doskonale. Z prawie 21 milionami (!) obserwujących na Instagramie oraz prawie dwoma milionami subskrybentów na YouTubie, Kattan jest jedną z największych (jeśli nie największą) gwiazdą i najbardziej wpływową postacią urodowej blogosfery. Zdaniem wielu, sekret tak dużej popularności tkwi w tym, że na wszystkich swoich platformach Kattan jest niezwykle autentyczna: śmieje się, jak każda z nas przygotowując makijaż robi błędy i otwarcie mówi o swoich wadach. Ma także niezwykłą smykałkę do biznesu, a rozpoznawalność w Internecie szybko przełożyła na genialnie prosperujący interes w postaci marki kosmetyków.

Początki Huda Beauty sięgają 2013 roku, a pierwszym (i w tamtym momencie jedynym) produktem wprowadzonym na rynek były sztuczne rzęsy, które błyskawicznie stały się hitem na Środkowym Wschodzie i w USA. Uwielbia je sama Kim Kardashian, przez bardzo długi czas były także najlepiej sprzedającym się produktem w amerykańskiej Sephorze. Rozwój firmy był więc tak naprawdę kwestią czasu, a dziś Huda Beauty to już pełne spektrum produktów – palety cieni, zestawy do konturowania, rozświetlacze i matowe szminki podbijające serca urodowych vlogerek na całym świecie. Polska Sephora ogłaszając wprowadzenie marki do swojej oferty nie podała niestety dokładnej daty premiery, jednak za pośrednictwem jej strony internetowej możecie zapisać się do newslettera, dzięki któremu nie przegapicie tego wyjątkowego momentu.

Nie możemy się doczekać!

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najgorętsze nowości z sieciówek: listopad 2017

TOPSHOP

SUKIENKA
ok. 300 zł

TOPSHOP

JEANSY
ok. 625 zł

H&M

SPODNIE
999 zł

H&M

SPÓDNICA
199 zl

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
219 zl
Tropimy nowinki w świecie perfum. Opowiadamy o nowych zapachach legendarnych marek i świeżych nazwiskach w branży. Zaskakujemy newsami o owocach oryginalnej współpracy. Zaciekawiamy propozycjami z pozoru irracjonalnych aromatów. W artykułach otwarcie prezentujemy własne zdanie i chętnie przedstawiamy opinie innych specjalistów z branży. Serwujemy porcję zawsze świeżych informacji o topowych perfumach. Dzielimy się wiedzą o inspiracjach towarzyszących powstawaniu poszczególnych kompozycji. Bazując na informacjach z największych serwisów modowych oraz własnych doświadczeniach, opisujemy charakter perfum. Zdradzamy, jakie aromaty tworzą poszczególne nuty. Wtajemniczamy w tematy ulubionych zapachów gwiazd, modelek i osobistości związanych ze światem mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.