Reebok #FitFighters: nowa kolekcja i trening pod okiem Joanny Jędrzejczyk!

Za każdym razem, gdy Reebok wprowadza nową kolekcję, jej premiera zyskuje ciekawą, sportową oprawę. Bo jak lepiej zaprezentować stroje treningowe, jak nie w praktyce? Sportowa marka  po raz kolejny zorganizowała serię treningów połączonych z prezentacją, by fanki fitnessu mogły zobaczyć ubrania w ruchu i to dodatku na gwieździe wieczoru, którym była ambasadorka Reebok, Joanna Jędrzejczyk.

W miniony piątek, w wyjątkowym miejscu, bo w dawnej drukarni w Warszawie odbył się event Reebok #FitFighters. Marka zaprosiła na niego same kobiety, które tego wieczoru mogły zarówno skorzystać z intensywnych treningów oraz premierowo zapoznać się z nową ofertą marki pod okiem mistrzyni UFC i ambasadorki Reebok Joanny Jędrzejczyk, która opowiedziała o swym ostatnim zwycięstwie, codziennych bitwach ze słabościami oraz tym, jak sport uczynił ją silną kobietą.

 

Uczestniczki wzięły udział w serii wyczerpujących treningów, przygotowanych specjalnie na to wydarzenie i poprowadzonych przez trenerów marki. Wśród nich znalazły się trening fitness i biegowy, joga, body combat bazujący na sztukach walki oraz animal flow inspirowany ruchami zwierząt.

Nie można zapomnieć o meritum wydarzenia, czyli najnowszej kolekcji, zaprezentowanej przy artystyczno-gimnastycznej oprawie. W myśl filozofii Reebok stroje sportowe  powinny zapewnić komfort i uczucie kobiecości podczas treningów, w związku z czym projektanci stworzyli specjalnie fasony podkreślające kształty i zapewniające swobodę ruchów. Indywidualny styl podczas ćwiczeń będą podkreślać intensywne wzory i kolory, a świetnej jakości materiały dodadzą wygody.

Czy można chcieć lepszej motywacji niż piękne ubrania, sportowa energia podczas treningów i inspirująca ambasadorka?

ZobaczSchowaj komentarze

Reebok wraca do korzeni w nowej kampanii „Always Classic”

Czym jest klasyka według marki Reebok? To stawianie na indywidualność oraz wyrażanie siebie zawsze i wszędzie. Właśnie w takim duchu powstała najnowsza kampania marki „Always Classic”, która nie tylko wraca do kultowych modeli butów sportowego giganta, ale angażuje szereg inspirujących ambasadorów, wśród których znalazła się między innymi Gigi Hadid, Ariana Grande czy duet hip-hopowy Rae Sremmund.

Reebok wraca do korzeni w nowej kampanii „Always Classic”

Osobowość, podejście do życia, historia i przede wszystkim styl to czynniki, które określają według marki Reebok pojęcie klasyki. Najnowsza kampania „Always Classic” nie tylko ma podkreślić wszystkie cztery, ale nakłonić każdego z nas do odwagi w wyrażaniu siebie. Właśnie dlatego marka zaprosiła do współpracy kilku z najbardziej charakterystycznych osób w dzisiejszych czasach. Gwiazdy muzyki jak Ariana Grande czy raper Lil Yachty oraz modelki Gigi Hadid, Sharina Gutierrez czy ulubienica Kanyego Westa Teyana Taylor to kilka z nazwisk, które możemy zobaczyć w kampanii.

Obok znanych osób z pierwszych stron gazet, gwiazdami kampanii zostały również buty. I to nie byle jakie, ponieważ cztery kultowe modele Reebok, które zdobyły popularność jeszcze w latach 80. Mowa tutaj o Freestyle Hi, Classic Leather, Club C i Workout Plus. Każdy z nich w inny sposób podchodzi do pojęcia klasyki i niezmiennie nie wychodzi z mody!

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.