Reebok #FitFighters: nowa kolekcja i trening pod okiem Joanny Jędrzejczyk!

Za każdym razem, gdy Reebok wprowadza nową kolekcję, jej premiera zyskuje ciekawą, sportową oprawę. Bo jak lepiej zaprezentować stroje treningowe, jak nie w praktyce? Sportowa marka  po raz kolejny zorganizowała serię treningów połączonych z prezentacją, by fanki fitnessu mogły zobaczyć ubrania w ruchu i to dodatku na gwieździe wieczoru, którym była ambasadorka Reebok, Joanna Jędrzejczyk.

W miniony piątek, w wyjątkowym miejscu, bo w dawnej drukarni w Warszawie odbył się event Reebok #FitFighters. Marka zaprosiła na niego same kobiety, które tego wieczoru mogły zarówno skorzystać z intensywnych treningów oraz premierowo zapoznać się z nową ofertą marki pod okiem mistrzyni UFC i ambasadorki Reebok Joanny Jędrzejczyk, która opowiedziała o swym ostatnim zwycięstwie, codziennych bitwach ze słabościami oraz tym, jak sport uczynił ją silną kobietą.

 

Uczestniczki wzięły udział w serii wyczerpujących treningów, przygotowanych specjalnie na to wydarzenie i poprowadzonych przez trenerów marki. Wśród nich znalazły się trening fitness i biegowy, joga, body combat bazujący na sztukach walki oraz animal flow inspirowany ruchami zwierząt.

Nie można zapomnieć o meritum wydarzenia, czyli najnowszej kolekcji, zaprezentowanej przy artystyczno-gimnastycznej oprawie. W myśl filozofii Reebok stroje sportowe  powinny zapewnić komfort i uczucie kobiecości podczas treningów, w związku z czym projektanci stworzyli specjalnie fasony podkreślające kształty i zapewniające swobodę ruchów. Indywidualny styl podczas ćwiczeń będą podkreślać intensywne wzory i kolory, a świetnej jakości materiały dodadzą wygody.

Czy można chcieć lepszej motywacji niż piękne ubrania, sportowa energia podczas treningów i inspirująca ambasadorka?

ZobaczSchowaj komentarze

Wschodzące gwiazdy muzyki i sztuki w najnowszej kampanii „Always Classic” Reebok

Reebok niedawno ruszył z nową kampanią „Always Classic”, której gwiazdami są kultowe modele obuwia, jak również znane osobistości jak Ariana Grande czy Gigi Hadid. Teraz przyszła pora na lokalną odsłonę akcji, ponieważ sportowy gigant właśnie ogłosił, że w polskiej kampanii zobaczymy dwie wschodzące gwiazdy – Rosalie oraz Annę Rudak.

Wschodzące gwiazdy muzyki i sztuki w najnowszej kampanii „Always Classic” Reebok

Kampania „Always Classic” to przede wszystkim kult indywidualności oraz wspieranie osób, które w swoim życiu kierują się pasją. Dokładnie tak jest w przypadku Rosalie oraz Anny Rudak. Każda z nich podąża własnymi ścieżkami, Rosalie w muzyce, a Ania jako ilustratorka oraz joginka. To właśnie one zostały najnowszymi ambasadorkami marki i pojawiły się na zdjęciach wizerunkowych autorstwa Piotra Książka.

Jednak Rosalie oraz Ania to nie jedyne bohaterki kampanii. Nie można nie wspomnieć tutaj o kultowym modelu Club C, który pierwsze kroki w świecie mody stawiał jako element tenisowych stylizacji, aby potem stać się nieodłączną częścią ulicznych stylizacji. Minimalistyczny model wyróżnia gumowa podeszwa, która dba o nasz nieustanny komfort.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności