Premiera kolekcji Fenty Puma na domówce w trakcie festiwalu Coachella

Rihanna wie jak sprawić by każde wydarzenie z jej udziałem lub organizowane przez nią, było imprezą sezonu. Tym razem razem z marką Puma postanowiła zaprosić gości na domówkę podczas festiwalu Coachella. Zobaczcie kto bawił się razem ze słynną gospodynią.

Premiera kolekcji Fenty Puma na domówce w trakcie festiwalu Coachella

W ten weekend, Rihanna i Puma wyprawili najhuczniejszą imprezę sezonu z okazji launchu nowej kolekcji Fenty Puma by Rihanna. W prywatnej posesji w dolinie Coachella bawili się m.in: The Weeknd, G Eazy, French Montana, Offset, Belly, Iggy Azalea, Teanya Taylor, Timothee Chamalet, H.E.R, Jessie Williams, Normani Kordei, ASAP Rocky, YesJulz, Daniel Caesar, THEY, Terrance J, Jasmin Sandergggglts, Kali Uchis czy Shaun Ross. Był też polski akcent. Do międzynarodowej listy gości dołączyła Karolina Gilon.

Goście mogli szaleć na zjeżdżalniach, odpoczywały w rajskich namiotach lub spróbować swoich sił w sportach motorowych. Motywem przewodnim był niezobowiązujący plażowy styl i motocross. Rihanna jak zwykle pokazała się w swojej flagowej kolekcji, chillując z gośćmi i tańcząc do muzyki granej przez DJ’ów.

Drugi drop kolekcji SS18 był dostępny dla gości imprezy na wyłączność, tuż przed jego oficjalną premierą 3 maja. Wakacyjna, ale zadziorna w stylu Riri, linia opiera się na nieoczekiwanym połączeniu high fashion, sportów ekstremalnych i mody plażowej. Męskie, motocyklowe looki mieszają się w niej z koronkowymi detalami. Oversize’owe, androgeniczne sylwetki zostają zestawione z seksownymi strojami kąpielowymi. Totalnym dopełnieniem letniego klimatu jest wyrazisty branding produktów, odważne zdobienia i neonowe barwy. To kolekcja idealna na plażowe szaleństwa.
Kolekcja Fenty X Puma jest już dostępna w sklepach, kolejny drop pojawi się już 3 maja.

ZobaczSchowaj komentarze

Fenty Beauty Rihanny ogłoszone jednym z najlepszych wynalazków tego roku!

Nikomu nie trzeba powtarzać, że Rihanna ma smykałkę do biznesu, a niemal wszystko czego się dotknie szybko zamienia się w żyłę złota. W szczególności jeśli sprawa dotyczy czegokolwiek ze słowem „Fenty” w nazwie. Najnowszy projekt Rihanny, czyli linia kosmetyków Fenty Beauty, właśnie została okrzyknięta jednym z wynalazków roku według magazynu „Time”. Dlaczego? Wyjaśniamy!

Magazyn „Time” co roku publikuje listę najciekawszych wynalazków, które stworzył człowiek. Nie muszą one być jakkolwiek związane z technologią czy robotyką, ponieważ najbardziej liczy się tutaj ich innowacyjność. Lista 25 produktów nie jest chronologiczna, a więc nie powiemy, który z nich jest „najlepszy”, jednak możemy zdradzić, że nie zabrakło kilku zaskakujących pozycji, w tym kosmetyków Rihanny. „Time” docenił fakt, że piosenkarka stworzyła podkład w aż 40 odcieniach, dzięki czemu bez problemu dopasujemy kolor idealny dla naszej karnacji. Każda kobieta, która stała przed półkami wypełnionymi kosmetykami i nie mogła znaleźć nic dla siebie, doskonale wie jaki to problem, dlatego mamy nadzieję, że i w polskiej Sephorze wkrótce pojawią się kosmetyki Fenty.

Poza podkładami Rihanny, na liście znalazły się jeszcze 24 wynalazki. Magazyn „Time” napisał między innymi o okularach eSight 3, dzięki którym osoby niewidome odzyskają „wzrok”. Ich zadaniem jest nagrywanie rzeczywistości, a dzięki specjalnym algorytmom filmy są przesyłane do mózgu niewidomych, tym samym pozwalając im zobaczyć chociaż część tego świata. Poza okularami „Time” napisał również o lodach Halo Top dla osób, które cały czas dbają o linię czy kubku Ember Mug podgrzewającym temperaturę kawy do idealnej temperatury. Na liście nie zabrakło również iPhone’a X, nowoczesnych dronów, konsoli Nintendo Switch oraz… figdet spinnera. Jak widać świat naprawdę idzie do przodu, a Rihanna jest tego kluczową częścią.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.