Premiera Martini Asti Vintage 2016: najlepiej i najgorzej ubrani

7. grudnia w warszawskim Soho Factory, odbyła się wielka premiera nowego alkoholu – Martini Asti Vintage 2016. Impreza w prawdziwie włoskim stylu, uświetniona została spektaklem Janusza Józefowicza z Nataszą Urbańską w roli głównej. Kolejną gwiazdą wieczoru była Joanna Krupa. Swoją premierę miała także wyjątkowa torebka od Sabriny Pilewicz, która zainspirowała się nową butelką Martini Asti Vintage. My sprawdzamy jak polskie gwiazdy przygotowały się do tej imprezy i jak wyglądały.

 

Premiera Martini Asti Vintage 2016: najlepiej i najgorzej ubrani
TAK: Filip Bobek

Joanna Krupa, jak zwykle, postawiła na seksowną sukienkę, włosy ułożone w fale i wysokie szpilki – jest to już jej sztandarowy look. Bardzo podobała nam się dawno niewidziana Natasza Urbańska, która zaprezentowała się w czarnej tiulowej kreacji odsłaniającej jej świetną sylwetkę. Lubimy Małgorzatę Rozenek w bardziej klasycznych strojach, ponieważ uważamy, że tak wyrazista osobowość nie potrzebuje zbyt ekstrawaganckiej oprawy. Doceniamy także styl retro w wydaniu Rebellook – blogerka ostatnio często testuje spódnice o długości midi i odchodzi od czerni. Jesteśmy pod wielkim wrażeniem nowego koloru włosów Mai Bohosiewicz. Do tego świeżo upieczona mama świetnie wygląda w kulotach oraz marynarce podkreślającej talię, przewiązanej grubym skórzanym pasem.

Sekcja męska jak zawsze była dumnie reprezentowana przez Filipa Bobka i Dawida Wolińskiego – obu zazdrościmy świetnego wyczucia trendów oraz dopracowanej garderoby. Panowie nie zawodzą nas na żadnej imprezie. Nie przekonują nas natomiast stroje Patrycji Kazadi i Barbary Kurdej-Szatan. Każda z nich chyba nie do koca wiedziała jaki dress code obowiązuje tego wieczoru. Patrycja nie postarała się za bardzo zarzucając na siebie kraciasty płaszcz (być może nie miała czasu się przebrać), a Barbara powinna zainwestować w lepszej jakości dodatki. Nie rozumiemy czym kierowała się Agnieszka Woźniak-Starak zakładając źle dopasowane do sylwetki spodnie, cekinowe dodatki oraz złotą koronę. Wiemy, że dziennikarka może wyglądać lepiej i czekamy na powrót do jej stylu boho.

ZobaczSchowaj komentarze

Najgorętsze nowości z sieciówek: październik 2017

Okrycia wierzchnie nawiązujące do militarnego stylu, „power suits” w stylu lat 90., lakierowana skóra i marynarki z mocno zaznaczoną linią ramion: październik był pod względem modowych nowości bardzo łaskawy, co z estetycznego punktu widzenia jest na pewno świetne, ale z ekonomicznego – już niekoniecznie. Aby nie popaść w bezwiedny szał zakupów, jak co miesiąc prezentujemy wam więc naszą subiektywną selekcję świeżutkich ubrań i dodatków, na które  szczególnie warto zapolować.

Jeśli zakup zimowego płaszcza odkładałyście na ostatnią chwilę, była to prawdopodobnie bardzo dobra decyzja – w sieciówkach znajdziecie bowiem teraz naprawdę szeroki wybór oryginalnych modeli, począwszy od tych utrzymanych w stylu militarnym, przez klasyczne płaszcze w kratę, aż po szalone, kolorowe sztuczne futra. Sporo ciekawych propozycji znalazłyśmy także wśród żakietów i sukienek – szczególnie tych midi, które świetnie będą się komponować z wysokimi kozakami i grubymi swetrami. Gotowe na zakupy? My tak!


Zakupy

TOPSHOP BOUTIQUE

KOMBINEZON
OK. 400 ZŁ

TOPSHOP

SUKIENKA
OK. 250 ZŁ

H&M

SPODNIE
199 ZŁ

H&M

SUKIENKA
179 ZL

H&M

ŻAKIET
279 ZŁ

ZARA

SPODNIE
199 ZŁ

ZARA

SUKIENKA
199 ZŁ

ZARA

ŻAKIET
349 ZŁ

UTERQUE

PŁASZCZ
725 ZŁ

&OTHER STORIES

ZAKIET
OK. 800 ZŁ

&OTHER STORIES

BIUSTONOSZ
OK. 100 ZŁ

UTERQUE

SPODNIE
425 ZŁ

MANGO

KURTKA
549,90 ZŁ

MANGO

PŁASZCZ
1999 ZŁ

TOPSHOP

KOWBOJKI
OK. 500 ZŁ
ZobaczSchowaj komentarze

Jesienne trendy z F&F: moda dla mamy i córki!

F&F

Czapka
6,95 zł

F&F

Spodnie
49,99 zł

F&F

Kurtka
95,90 zł

F&F

bluzka
39,99 zł

F&F

Płaszcz
184,99 zł

F&F

Rękawiczki
69,90 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.