Prawdziwe kobiety w obiektywie Mario Testino dla marki Dove

Trzydzieści „zwykłych kobiet” stanęło przed obiektywnym jednego z najsłynniejszych fotografów mody –  Mario Testino, który uchwycił w swoim obiektywie ich naturalne piękno. Efekty tej współpracy możemy już oglądać w kampanii reklamującej projekt Dove „Real Beauty Pledge”.

group-shot dave

Marka Dove słynie z tego, że zamiast modelek o idealnych kształtach pokazuje w swoich kampaniach kobiety z krwi i kości.  Z ich krągłościami, niedoskonałościami, bez obróbki cyfrowej- takimi jakie są w rzeczywistości. Dążenie do promowania prawdziwego piękna marka potwierdza przez swój projekt #Real Beauty Peldge. Aby podnieść rangę wydarzenia zaprosiła do współpracy jednego z najsłynniejszych fotografów na świecie.  Mario Testino zrobił portrety 30 kobietom z 15 krajów, takich jak Iran, Niemcy czy Brazylia. Pojawiły się na nich dziewczynki i kobiety o różnym kolorze skóry i w różnym wieku od 11 do 71 lat. Kampanie Dove urzekają nas od dawna swoją naturalnością i promowaniem takich wartości jak: równość koloru skóry, rozwijanie poczucia własnej wartości, akceptacja samej siebie i z czystym sumieniem podpisujemy się pod hasłem: Real Beauty is Real Women!

Mario Testino powiedział, że sposób w jaki marka Dove ukazuje piękno kobiet jest mu bliski, bo on także stara się pokazywać to na swoich zdjęciach. „Fotograf ma wybór – może wykonać zdjęcie i nadać mu indywidualny styl, dzięki użyciu nowoczesnych technik, czasem ukazując słabość kobiety. Może też jednak sprawić, by kobieta przed obiektywem wyglądała na silniejszą i aby taką się poczuła.”  Nic dodać nic ująć.

Fotograf na swoim Instagramie wrzucił zdjęcia z sesji. Zerknijcie.

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienna kampania Gucci nie z tego świata

Każdy, kto od kilku sezonów bacznie śledzi karierę Alessandro Michele w Gucci może bez trudu stwierdzić, że projekty Włocha są niczym z innej części wszechświata. Babcine stylizacje, inspiracje z lat 70. i pomieszanie z poplątaniem, które uczyniły z marki jedną z najbardziej pożądanych na świecie, tym razem uzyskały prawdziwie kosmiczny charakter.

Jesienna kampania Gucci nie z tego świata

Lata 50. i 60. większość z nas postrzega zapewne jako okres prawdziwej fascynacji wszechświatem. To właśnie wtedy człowiek po raz pierwszy poleciał w kosmos oraz wylądował na Księżycu. Wtedy trwały już prace nad pierwszymi komputerami, technologia rozwijała się w tempie błyskawicznym, a popkultura nie mogła długo pozostać na to obojętna. Światowe kina zostały zalane przez wracające dziś często do łask filmy (często klasy Z) z kosmitami oraz intergalaktycznymi bataliami na pierwszym planie. Tym razem sięgnęło po nie Gucci, które w nowej kampanii nawiązało do kilku najbardziej kultowych pozycji sci-fi.

Napisy tytułowe a’la „Gwiezdne wojny”, kreatury łudząco podobne do Potwora z Czarnej Laguny oraz kultowe wnętrza Star Trek Enterprise to zaledwie kilka z bardzo wielu inspiracji, które pojawiły się w najnowszej kampanii Gucci. A kosmiczne projekty Michele, w tym błyszczący kostium, którym Rihanna wygrała Coachellę, idealnie wpasowały się w klimat kampanii nie z tej ziemi autorstwa Glena Luchforda. Brytyjski fotograf stale współpracujący z Gucci nakręcił również filmik promujący, gdzie modelki są atakowane przez dinozaury, morskie potwory, a nawet… inter galaktyczne koty. Zobaczcie koniecznie!

Przeczytajcie także

Alchemia według Alessandro Michele, czyli pokaz Gucci jesień-zima 2017

ZobaczSchowaj komentarze

Jeden płaszcz, cztery stylizacje: zobacz, jak nosić hit tego sezonu!

VETEMENTS

KOSZULKA
OK. 600 ZŁ

TOPSHOP

PŁASZCZ
ok. 450 zł

MANGO

TOREBKA
569,90 ZŁ

MANGO

BERET
69,90 ZŁ

H&M

DŻINSY
229 ZŁ

NIKE

BUTY
359 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.