Prawdziwe kobiety w obiektywie Mario Testino dla marki Dove

Trzydzieści „zwykłych kobiet” stanęło przed obiektywnym jednego z najsłynniejszych fotografów mody –  Mario Testino, który uchwycił w swoim obiektywie ich naturalne piękno. Efekty tej współpracy możemy już oglądać w kampanii reklamującej projekt Dove „Real Beauty Pledge”.

group-shot dave

Marka Dove słynie z tego, że zamiast modelek o idealnych kształtach pokazuje w swoich kampaniach kobiety z krwi i kości.  Z ich krągłościami, niedoskonałościami, bez obróbki cyfrowej- takimi jakie są w rzeczywistości. Dążenie do promowania prawdziwego piękna marka potwierdza przez swój projekt #Real Beauty Peldge. Aby podnieść rangę wydarzenia zaprosiła do współpracy jednego z najsłynniejszych fotografów na świecie.  Mario Testino zrobił portrety 30 kobietom z 15 krajów, takich jak Iran, Niemcy czy Brazylia. Pojawiły się na nich dziewczynki i kobiety o różnym kolorze skóry i w różnym wieku od 11 do 71 lat. Kampanie Dove urzekają nas od dawna swoją naturalnością i promowaniem takich wartości jak: równość koloru skóry, rozwijanie poczucia własnej wartości, akceptacja samej siebie i z czystym sumieniem podpisujemy się pod hasłem: Real Beauty is Real Women!

Mario Testino powiedział, że sposób w jaki marka Dove ukazuje piękno kobiet jest mu bliski, bo on także stara się pokazywać to na swoich zdjęciach. „Fotograf ma wybór – może wykonać zdjęcie i nadać mu indywidualny styl, dzięki użyciu nowoczesnych technik, czasem ukazując słabość kobiety. Może też jednak sprawić, by kobieta przed obiektywem wyglądała na silniejszą i aby taką się poczuła.”  Nic dodać nic ująć.

Fotograf na swoim Instagramie wrzucił zdjęcia z sesji. Zerknijcie.

ZobaczSchowaj komentarze

Hailey Baldwin gwiazdą jubileuszowej kampanii Guess

Gigi, Bella i Kendall to był dopiero początek „instamodelek”. W modelingu pojawia się coraz więcej dziewczyn, które oprócz urody mogą pochwalić się niesamowitymi zasięgami w społecznościach internetowych, jednocześnie szybko stając się ikonami młodego pokolenia. Jedną z nich jest z pewnością Hailey Baldwin (z „tych” Baldwinów), która po raz kolejny została twarzą kampanii Guess Jeans. Zobaczcie!

Hailey Baldwin gwiazdą jubileuszowej kampanii Guess
ZobaczSchowaj komentarze

"Dress for less" odc. 26.: odtwarzamy biały total-look Kate Bosworth za mniej niż 500 złotych! [WIDEO]

STRADIVARIUS

TOREBKA

SOMEDAY

SPODNIE
419 ZŁ

TOPSHOP

KLAPKI
119 ZŁ

BERSHKA

TOP
49,90 ZŁ

BERSHKA

TOP
34,90 ZŁ

ZARA

OKULARY
69,90 ZŁ
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.