Prawdziwe kobiety w obiektywie Mario Testino dla marki Dove

Trzydzieści „zwykłych kobiet” stanęło przed obiektywnym jednego z najsłynniejszych fotografów mody –  Mario Testino, który uchwycił w swoim obiektywie ich naturalne piękno. Efekty tej współpracy możemy już oglądać w kampanii reklamującej projekt Dove „Real Beauty Pledge”.

group-shot dave

Marka Dove słynie z tego, że zamiast modelek o idealnych kształtach pokazuje w swoich kampaniach kobiety z krwi i kości.  Z ich krągłościami, niedoskonałościami, bez obróbki cyfrowej- takimi jakie są w rzeczywistości. Dążenie do promowania prawdziwego piękna marka potwierdza przez swój projekt #Real Beauty Peldge. Aby podnieść rangę wydarzenia zaprosiła do współpracy jednego z najsłynniejszych fotografów na świecie.  Mario Testino zrobił portrety 30 kobietom z 15 krajów, takich jak Iran, Niemcy czy Brazylia. Pojawiły się na nich dziewczynki i kobiety o różnym kolorze skóry i w różnym wieku od 11 do 71 lat. Kampanie Dove urzekają nas od dawna swoją naturalnością i promowaniem takich wartości jak: równość koloru skóry, rozwijanie poczucia własnej wartości, akceptacja samej siebie i z czystym sumieniem podpisujemy się pod hasłem: Real Beauty is Real Women!

Mario Testino powiedział, że sposób w jaki marka Dove ukazuje piękno kobiet jest mu bliski, bo on także stara się pokazywać to na swoich zdjęciach. „Fotograf ma wybór – może wykonać zdjęcie i nadać mu indywidualny styl, dzięki użyciu nowoczesnych technik, czasem ukazując słabość kobiety. Może też jednak sprawić, by kobieta przed obiektywem wyglądała na silniejszą i aby taką się poczuła.”  Nic dodać nic ująć.

Fotograf na swoim Instagramie wrzucił zdjęcia z sesji. Zerknijcie.

ZobaczSchowaj komentarze

Kampania Uterque wiosna-lato 2018

Klimatyczne zdjęcia, mieszanka intensywnych kolorów oraz klasycznych wzorów – kampanie Uterque zawsze spotykają się z zachwytami z naszej strony. Tym razem jest nie inaczej, sesja wizerunkowa na wiosnę-lato 2018 sprawi, że od razu zaczniecie kompletować garderobę na kolejny sezon!

Kampania Uterque wiosna-lato 2018

Najnowsze propozycje od hiszpańskiej marki to odważne połączenia kolorystyczne. Na wiosnę-lato 2018 nie boimy się łączyć szmaragdu z fuksją, granatu z karmelem czy różnych pasiastych wzorów. Proste fasony wyróżnią się nietypowymi tkaninami jak wełniane frędzle albo nawet cekiny, które przekornie będziemy nosić na letnich przyjęciach.

Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności