Prawdziwe kobiety w obiektywie Mario Testino dla marki Dove

Trzydzieści „zwykłych kobiet” stanęło przed obiektywnym jednego z najsłynniejszych fotografów mody –  Mario Testino, który uchwycił w swoim obiektywie ich naturalne piękno. Efekty tej współpracy możemy już oglądać w kampanii reklamującej projekt Dove „Real Beauty Pledge”.

group-shot dave

Marka Dove słynie z tego, że zamiast modelek o idealnych kształtach pokazuje w swoich kampaniach kobiety z krwi i kości.  Z ich krągłościami, niedoskonałościami, bez obróbki cyfrowej- takimi jakie są w rzeczywistości. Dążenie do promowania prawdziwego piękna marka potwierdza przez swój projekt #Real Beauty Peldge. Aby podnieść rangę wydarzenia zaprosiła do współpracy jednego z najsłynniejszych fotografów na świecie.  Mario Testino zrobił portrety 30 kobietom z 15 krajów, takich jak Iran, Niemcy czy Brazylia. Pojawiły się na nich dziewczynki i kobiety o różnym kolorze skóry i w różnym wieku od 11 do 71 lat. Kampanie Dove urzekają nas od dawna swoją naturalnością i promowaniem takich wartości jak: równość koloru skóry, rozwijanie poczucia własnej wartości, akceptacja samej siebie i z czystym sumieniem podpisujemy się pod hasłem: Real Beauty is Real Women!

Mario Testino powiedział, że sposób w jaki marka Dove ukazuje piękno kobiet jest mu bliski, bo on także stara się pokazywać to na swoich zdjęciach. „Fotograf ma wybór – może wykonać zdjęcie i nadać mu indywidualny styl, dzięki użyciu nowoczesnych technik, czasem ukazując słabość kobiety. Może też jednak sprawić, by kobieta przed obiektywem wyglądała na silniejszą i aby taką się poczuła.”  Nic dodać nic ująć.

Fotograf na swoim Instagramie wrzucił zdjęcia z sesji. Zerknijcie.

ZobaczSchowaj komentarze

Różne odsłony kobiecości w kampanii LeBRAND jesień-zima 2017

Założycielka i projektantka marki LeBrand, Paulina Pyszkiewicz zdaje się doskonale wiedzieć, że bycie kobietą, nawet o zauważalnie jednoznacznym stylu, nie wyklucza czerpania inspiracji z rozmaitych estetyk, epok czy minionych dekad. Zaprezentowana w przepięknej, artystycznej formie kolekcja na nadchodzącą jesień to wariacja na temat kobiecości, która równie mocno objawia się w idei „power dressingu”, co w seksownych wycięciach i romantycznych falbanach. Jest na co popatrzeć!

Różne odsłony kobiecości w kampanii LeBRAND jesień-zima 2017

LeBRAND, mimo swojego dość młodego stażu na polskim rynku mody, szybko utorowało sobie drogę do czołówki rodzimych marek z segmentu premium, zyskując fanki przede wszystkim w gronie kobiet ceniących ponadczasową prostotę, ale jednocześnie lubiących nietuzinkowe i wyróżniające się detale. Ich serca podbiły świetne płaszcze, mięsiste wełniane golfy, idealnie skrojone marynarki czy, jak chociażby w ostatnim sezonie, panterkowe płaszcze, które mogą być podstawą zarówno dziennej, jak i wieczorowej garderoby.

W sezonie jesień-zima 2017 LeBRAND nadal jest wierne swojej idei ponadczasowości i ubrań mogących stanowić bazę idealnej, kapsułowej garderoby, ale jednocześnie pokazuje, że zamiłowanie do klasyki nie musi wcale oznaczać zamknięcia się na jeden, estetyczny nurt. Genialna kampania, w której przed obiektywem Magdaleny Łuniewskiej stanęła Asia Piwka, to bowiem zarówno cekinowe garnitury nawiązujące do idei „power-dressingu”, klasyczne marynarki z paskiem podkreślającym talię i zmysłowo odkrywające ramiona, futrzane etole przywołujące na myśl ducha lat 40. czy damska odpowiedź na styl dandysów. Na uwagę zasługują też świetne stylizacje Eweliny Gralak, która ducha kolekcji idealnie połączyła ze swoim zamiłowaniem do dekonstrukcji i nieoczywistych rozwiązań.

Co tu dużo mówić – jesteśmy zachwyceni!

ZobaczSchowaj komentarze

Jesienna lista zakupów: 15 ubrań i dodatków, których będziesz potrzebować w nowym sezonie

TOPSHOP UNIQUE

PŁASZCZ
ok. 2400 zł

SIMPLE

PŁASZCZ
1299 zł

BERSHKA

PASEK
49,90 zł

ZARA

BLUZKA
239 zł

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
599 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.