Poznajcie zwycięzców finału Programu Stypendialnego YES!

Początki zawsze są trudne, a już szczególnie w przypadku młodych artystów i projektantów, którzy dopiero próbują zaznaczyć swoją obecność na rynku. Dlatego chętnie wspieramy wszystkie inicjatywy wspierające tych „początkujących” w branży, a jedną z nich jest Program Stypendialny YES, który niedawno zakończył swoją drugą edycję. Kto został doceniony przez jury? Już wiemy!

12 maja w poznańskim Pawilonie Nowej Gazowni jury składające się z Krzysztofa Stróżyny, Wojciecha Trzcionki, Oskara Zięta oraz projektantek YES: Kasi Bukowskiej i Magdy Dąbrowskiej stanęło przed bardzo trudnym zadaniem. Wybranie zaledwie trzech osób z szeregu młodych, zdolnych oraz inspirujących artystów to również bardzo duża odpowiedzialność. Jednak rywalizacja dobiegła końca, a my znamy już zwycięzców konkursu realizowanego przez YES oraz fundację Made In Art.
 Na I miejscu znalazł się rzeźbiarz Damian Reniszyn, absolwent Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu. Jego specjalnością są fotografie, instalacje multimedialne oraz wideo performance, które mają wpływać na nasze zmysły, w szczególności ten dotyku. Punktem wyjściowym podczas tworzenia jego sztuki są sytuacje z pozoru bezsensowne i niepotrzebne, które my podziwiamy w wersji finalnej, czyli charakterystycznych rzeźb.
Nagroda za drugie miejsce trafiła do Michała Wiśniewskiego i od razu uprzedzamy, że to tylko zbieżność nazwisk. Michał jest absolwentem Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, a obecnie studiuje na niezwykle prestiżowej uczelni Parsons School of Design. Jego projekty to w dużym stopniu inspiracje kulturą ludową, co można było bez trudu dostrzec w kolekcji dyplomowej inspirowanej wzorami z chińskich piórników oraz ręcznikami łazienkowymi z okresu PRL. Przyznajemy, że to jedno z najbardziej nietypowych połączeń o jakich słyszeliśmy.
Trzecie miejsce przypadło Martynie Barbarze Golik, absolwentce Duńskiej Królewskiej Akademii Sztuk Pięknych i Projektowania w Kopenhadze. Martyna zajmuje się głównie tekstyliami, ilustracjami, food design’em oraz badaniami kreatywnymi. W jej autorskich projektach pojawia się motyw relacji pomiędzy zmysłem dotyku a teksturą, kolorem i percepcją odbiorcy.
Wszystkim zwycięzcom serdecznie gratulujemy i mamy nadzieje, że jeszcze nie raz o nich usłyszymy!
ZobaczSchowaj komentarze

„Miss Provoke”: nowa kolekcja od Selfie Jewellery

Kowbojski look, sportowa elegancja i paryski szyk mogą mieć sporo cech wspólnych. W tym sezonie udowadnia to marka Selfie, której kolekcja „Miss Provoe”, to istny miks stylów, kolorów i dodatków.

„Miss Provoke”: nowa kolekcja od Selfie Jewellery

Na pierwszy ogień idzie biżuteria niczym z Westernu! Masywne naszyjniki, kolczyki w kształcie krzyży, ozdobne sygnety to propozycja marki dla współczesnych kowbojek. Dla kobiet, które chętniej stawiają jednak na wygodę, marka proponuje biżuterię w stylu boho, w lekko pustynnym wydaniu. Iście paryski szyk, kusi z kolei naszyjnikami i chokerami, które wzbogacą każdą stylizację. Świetnym dodatkiem będą też uwodzicielskie pierścionki w kształcie X i mocno zdobione sygnety.

Najnowsza kolekcja została sfotografowana przez Macieja Nowaka, który realizował wcześniejsze kamapnie marki. Twarzą kampanii została ponownie piękna Małgosia Guzowska, którą wystylizował Bartek Indyka

Marka zachęca też, aby dać się ponieść wyobraźni i w myśl hasła więcej znaczy lepiej łączyć ze sobą różne style. My już mamy swoich ulubieńców, a wy po więcej inspiracji i zakupy odwiedzajcie butiki marki w warszawskim Klifie i Złotych Tarasach, Centrum Riviera w Gdynii, Bonarka w Krakowie i, oczywiście, sklep online!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Trend alert: kosmetyki w kolorze różowego złota

Artdeco

Rozświetlacz
86,90 zł

Givenchy

Krem do twarzy L'Intemporel Global Youth Divine Rich Cream
659 zł

Sally Hansen

Lakier do paznokci Color therapy
23,79 zł

Tom Ford

Orchid Soleil woda perfumowana
od 299 zł

Sephora

Once Upon a Look -Paleta do makijażu oczu
109 zł

GlamGlow

Krem z rozświtlającymi drobinkami
185 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.