Powrót do korzeni w nowej kampanii Simple na jesień-zimę 2017

Kino noir zapisało się jako jeden z najciekawszych oraz najczęściej analizowanych okresów w historii filmu. To właśnie te produkcje nacechowane dramaturgią, melancholią oraz tajemniczością dały nam takie ikony jak Greta Garbo, Lauren Bacall czy Humphrey Bogart, którzy do dzisiaj inspirują reżyserów, aktorów, a nawet świat mody. Nastrojowe czarno-białe kadry co chwila przewijają się zarówno w fotografiach jak i kampaniach, ostatnio w najnowszej sesji wizerunkowej Simple z udziałem pięknej Kasi Struss, która występuje tutaj w roli współczesnej femme fatale.

Jesienna kampania Simple to przede wszystkim inspiracja tym co było. Począwszy od wspomnianego wcześniej kina noir oraz jego gwiazd, co możemy zobaczyć w filmie reklamowym, a kończąc na samej estetyce marki, która tym razem sięga do korzeni. „Back to roots”, bo taką nazwę nosi kolekcja to manifest minimalizmu, oszczędności w formie oraz wyrafinowania, które od lat możemy obserwować w kolekcjach polskiej marki. Właśnie dlatego pośród propozycji na nadchodzący sezon, nie znajdziemy odkrywczych fasonów ani ekstrawaganckich wzorów. Simple, jak wskazuje sama nazwa marki, stawia na ponadczasową prostotę.

W jesiennej kolekcji znajdziemy więc klasyczną paletę barw. Beże przeplatają się z bielą i czernią, brudna zieleń ze złotem, ale nie brakuje również karminowych akcentów, które dodają kolekcji charakteru. Najbardziej zaskakującym elementem projektów będą tkaniny, z których zostały wykonane. Lateks będziemy łączyć z miękkimi wełnami, szarą dzianiną czy wiskozą. Jagoda Piekarska, główna projektantka Simple, o najnowszej kolekcji mówi tak: „Wraz z zespołem projektanckim postawiliśmy na nowoczesne, proste kroje, klasyczne modele kultowych ubrań z
metką Simple CP, czyli płaszcze, sukienki i garnitury, oraz neutralne, stonowane zestawienia kolorystyczne.” Dlatego na jesień 2017 w ofercie marki znajdziemy miękkie płaszcze w różnych wersjach kolorystycznych, oversize’owe sukienki z asymetrycznymi cięciami, proste golfy, eleganckie koszule oraz, hit sezonu, czyli klasyczne garnitury świetnie komponujące się z botkami. Wszystkie te elementy możemy zobaczyć na Kasi Struss, gwieździe jesiennej sesji wizerunkowej.

Fotografie autorstwa Aldony Karczmarczyk, inspirowane kultowymi pracami Petera Lindbergha, zostały wystylizowane w dość niecodzienny sposób. Kasia pozuje bowiem za kulisami, a plan zdjęciowy stał się jednocześnie tłem dla zdjęć, które są oparte na grze światłem i wyrazistych kontrastach kolorystycznych opartych na czerni i bieli oraz krwistej czerwieni. Dzięki temu, Simple stworzyło kampanię, która w pełni odzwierciedla klimat najnowszej kolekcji.

ZobaczSchowaj komentarze

Uwaga talent: Maja Bączyńska i jej kolekcja „Void”

Maja Bączyńska jest studentką projektowania ubioru łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych, a my patrząc na jej propozycje wróżymy jej naprawdę ekscytującą karierę. Jak sama o sobie mówi, balansuje pomiędzy tym, co męskie i damskie, użytkowe i nieużytkowe, a w swoich projektach stara się budować mocny i wyrazisty klimat. I taka jest też zresztą jej najnowsza kolekcja „Void”, która zaciekawiła nas do tego stopnia, że postanowiliśmy się nią z wami podzielić.

 

 

 

Uwaga talent: Maja Bączyńska i jej kolekcja „Void”

Jeśli interesujecie się historią psychologii i filozofii, być może zetknęliście się kiedyś z jungowską teorią cienia personalnego, według której każdy z nas ma swoje odbicie w krzywym zwierciadle. To właśnie ona, a właściwie próba próba jej interpretacji i uchwycenia w czysto artystycznej i modowej formie stała się punktem wyjścia do kolekcji VOID autorstwa młodej i obiecującej projektantki, Mai Bączyńskiej. Owym cieniem, o którym pisał niegdyś Jung, były dla studentki łódzkiej ASP ludzkie kompleksy, ukryte zwierzęce instynkty i i inne niedopuszczane do głosu części osobowości – wszystkie one projektantka przełożyła na warstwę ubioru poprzez zastosowanie idei naprzemiennego zakrywania i odkrywania sylwetki, nadawania jej lekkości i obciążania, a także mieszanie elementów damskich z męskimi. Stąd też w najnowszej kolekcji dominują bluzy o złączonych rękawach symbolizujące niewolniczą wręcz relację człowieka z jego własnym „cieniem”, motyw obezwładnienia i łańcuchy.

Założenia te widoczne są także w kampanii zdjęciowej, którą sfotografował Paweł Kocan – laureat zeszłorocznej edycji Art&Fashion Forum i bohater naszego cyklu „Obserwowani”.

Lubimy i mocno trzymamy kciuki!

 

 

Zobacz także:

Paweł Kocan: „Staram się odnaleźć autentyczne momenty w sztucznie wykreowanych sytuacjach”

 

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.