Powrót do korzeni w nowej kampanii Simple na jesień-zimę 2017

Kino noir zapisało się jako jeden z najciekawszych oraz najczęściej analizowanych okresów w historii filmu. To właśnie te produkcje nacechowane dramaturgią, melancholią oraz tajemniczością dały nam takie ikony jak Greta Garbo, Lauren Bacall czy Humphrey Bogart, którzy do dzisiaj inspirują reżyserów, aktorów, a nawet świat mody. Nastrojowe czarno-białe kadry co chwila przewijają się zarówno w fotografiach jak i kampaniach, ostatnio w najnowszej sesji wizerunkowej Simple z udziałem pięknej Kasi Struss, która występuje tutaj w roli współczesnej femme fatale.

Jesienna kampania Simple to przede wszystkim inspiracja tym co było. Począwszy od wspomnianego wcześniej kina noir oraz jego gwiazd, co możemy zobaczyć w filmie reklamowym, a kończąc na samej estetyce marki, która tym razem sięga do korzeni. „Back to roots”, bo taką nazwę nosi kolekcja to manifest minimalizmu, oszczędności w formie oraz wyrafinowania, które od lat możemy obserwować w kolekcjach polskiej marki. Właśnie dlatego pośród propozycji na nadchodzący sezon, nie znajdziemy odkrywczych fasonów ani ekstrawaganckich wzorów. Simple, jak wskazuje sama nazwa marki, stawia na ponadczasową prostotę.

W jesiennej kolekcji znajdziemy więc klasyczną paletę barw. Beże przeplatają się z bielą i czernią, brudna zieleń ze złotem, ale nie brakuje również karminowych akcentów, które dodają kolekcji charakteru. Najbardziej zaskakującym elementem projektów będą tkaniny, z których zostały wykonane. Lateks będziemy łączyć z miękkimi wełnami, szarą dzianiną czy wiskozą. Jagoda Piekarska, główna projektantka Simple, o najnowszej kolekcji mówi tak: „Wraz z zespołem projektanckim postawiliśmy na nowoczesne, proste kroje, klasyczne modele kultowych ubrań z
metką Simple CP, czyli płaszcze, sukienki i garnitury, oraz neutralne, stonowane zestawienia kolorystyczne.” Dlatego na jesień 2017 w ofercie marki znajdziemy miękkie płaszcze w różnych wersjach kolorystycznych, oversize’owe sukienki z asymetrycznymi cięciami, proste golfy, eleganckie koszule oraz, hit sezonu, czyli klasyczne garnitury świetnie komponujące się z botkami. Wszystkie te elementy możemy zobaczyć na Kasi Struss, gwieździe jesiennej sesji wizerunkowej.

Fotografie autorstwa Aldony Karczmarczyk, inspirowane kultowymi pracami Petera Lindbergha, zostały wystylizowane w dość niecodzienny sposób. Kasia pozuje bowiem za kulisami, a plan zdjęciowy stał się jednocześnie tłem dla zdjęć, które są oparte na grze światłem i wyrazistych kontrastach kolorystycznych opartych na czerni i bieli oraz krwistej czerwieni. Dzięki temu, Simple stworzyło kampanię, która w pełni odzwierciedla klimat najnowszej kolekcji.

ZobaczSchowaj komentarze

Kate Moss w kampanii Reserved, Chiara Ferragni razem z Local Heroes i polski „Vogue”: tak wyglądał 2017 rok w polskiej modzie

Rok 2017 powoli dobiega końca, dlatego czas najwyższy, aby jeszcze na chwilę spojrzeć wstecz i podsumować co działo się w naszej, polskiej branży modowej, ponieważ działo się dużo. Nasi projektanci, marki i nie tylko naprawdę pokazali na co ich stać, dlatego naprawdę należy im się duży kieliszek szampana podczas sylwestrowej zabawy, ale zanim to nastąpi, my przypomnimy kilka z największych sukcesów minionych 12 miesięcy.

Rok 2017 zaczął się z przytupem, a wszystko za sprawą Maffashion, czyli Julii Kuczyńskiej, która została okrzyknięta najbardziej wpływową blogerką na świecie. Tym samym wyprzedziła takie nazwiska jak Chiara Ferragni, Negin Mirsalehi czy Aimee Song, które są na samym szczycie w świecie influencerów. Przypomnimy, że sukces Julki opierał się na generowaniu dochodu, a ekwiwalent reklamowy z jej postów w 2016, które były brane pod uwagę podczas tworzenia rankingu, wyniósł zawrotną sumę 64,8 milionów dolarów.

Jeśli mielibyśmy podać jedną markę, która w 2017 roku nie schodziła z naszych ust, to bez wątpienia byłaby to Reserved. Po pierwsze, otworzyła ona swój pierwszy flagowy sklep w Wielkiej Brytanii, i to na prestiżowej Oxford Street, a po drugie w najnowszej kampanii polskiej marki pojawiła się legenda modelingu oraz prawdziwa ikona, czyli Kate Moss.

Reserved nie było jednak jedyną marką, która może pochwalić się sukcesami „w wielkim świecie”. Misbhv kontynuuje swój podbój rynku streetwearu, a ich projekty coraz częściej stanowią czołowy element stylizacji gwiazd z pierwszych stron gazet, w tym sióstr Belli i Gigi Hadid. Starsza z nich, czyli Gigi, w 2017 roku doceniła również innego, polskiego projektanta – Krzysztofa Stróżynę, którego projekty nosiła niemal całe lato. A blogerki na całym świecie zachwycały się romantycznymi i pięknymi kreacjami od Magdy Butrym, która rośnie na jedną z najlepszych, rodzimych projektantek.

Gosia Baczyńska również znalazła się w gronie projektantów, którym dane było stworzyć kreację dla wyjątkowej osoby. Wyjątkowej, ponieważ należy ona do rodziny królewskiej i jest nią sama Kate Middleton, która podczas wizyty w Polsce, pojawiła się w śnieżno białej sukience projektu Gosi.

W naszym podsumowaniu nie moglibyśmy również nie wspomnieć o Local Heroes, czyli pierwszą, polską marką, która nawiązała współpracę z Chiarą Ferragni. Kolekcja zaprojektowana przez Local Heroes, w skład której weszły kurtki puchowe i kolorowe skarpetki, była w sprzedaży w ograniczonej ilości produktów na stronie Chiary, a marka po raz kolejny udowodniła, że dzięki „girl power” może zdziałać naprawdę dużo.

Poza tym, 2017 rok był ważną datą dla jednego z najlepszych duetów w świecie polskiej mody, czyli Paprocki & Brzozowski. Kilka miesięcy temu, świętowali oni swoje 17-lecie pracy i zrobili to w dość nietypowy sposób. Zamiast organizować pokaz kolekcji, postawili oni na prezentację w warszawskiej Zachęcie, gdzie oprócz zjawiskowych kreacji, mogliśmy zobaczyć efekty zdjęciowe z największymi muzami duetu.

Nie moglibyśmy również zapomnieć o wiadomości, którą przez kilka tygodni żyli wszyscy, nawet te osoby, które nie śledzą na bieżąco świata mody. Mowa tutaj o nadejściu polskiej edycji „Vogue’a”, której debiut zbliża się coraz większymi krokami, a nasza ciekawość jest coraz większa!

Czekamy na to co przyniesie 2018 rok!

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności