Powrót lat 80. w najnowszej kolekcji Saint Body

Wygląda na to, że moda powoli żegna się ze swoją obsesją na punkcie lat 90. oraz ówczesnych trendów. Teraz cofamy się o dekadę wcześniej, ponieważ to lata 80. będą miały swój wielki moment. Inspirację tą dekadą możemy zobaczyć także w najnowszej kampanii polskiej marki Saint Body.

Powrót lat 80. w najnowszej kolekcji Saint Body

Ortaliony, kontrastujące kolory, sportowe obuwie oraz wszechobecne cekiny – moda lat 80. bez wątpienia miała swoje lepsze i gorsze momenty. Te lepsze zapamiętaliśmy głównie za sprawą ikon tamtych czasów, czyli Madonny, Cher czy Grace Jones. To właśnie one, a raczej ich nietuzinkowy styl, stały się inspiracją najnowszej kolekcji Saint Body, która tym razem zaskakuje mieszanką seksapilu oraz minimalizmu.

Klimat kolekcji został idealnie podkreślony na sesji wizerunkowej stylizowanej na kultowe fotografie Petera Lindbergha. Na czarno-białych zdjęciach autorstwa Izy Grzybowskiej zobaczymy Karolinę Wąż (New Age Models), która pozuje w mocno wyciętych, cekinowych i zdominowanych przez kolor czarny body z najnowszej kolekcji. Delikatne cekinowe akcenty w kolorach srebra i złota pięknie lśnią we wnętrzach Charlie Bar w Warszawie, gdzie zrealizowano sesję, natomiast przezroczyste tkaniny nadają projektom dzikiego pazura.  Wyjątkowość projektów dopełnia biżuteria YES.

Chyba czas oficjalnie ogłosić, że era disco oraz klimat lat 80. zostaną z nami na dłużej!

ZobaczSchowaj komentarze

Odkrywaj piękno z PANDORĄ

Wiedzieliście, że 80% kobiet z różnych części świata inspirują ujęcia obrazujące sukcesy innych przedstawicielek płci pięknej, a aż jedna trzecia pań nie może cieszyć się wyjątkowością chwili przez próbę stworzenia „zdjęcia idealnego”?  To właśnie między innymi te zaskakujące wyniki skłoniły PANDORĘ– markę, która od lat zachwyca swoją biżuterią, do stworzenia zupełnie innej niż wszystkie kampanii, pokazującej naturalne ujęcia kobiet, które cieszą się ze swoich sukcesów. Począwszy od tych najmniejszych związanych z życiem codziennym aż po te największe.

Odkrywaj piękno z PANDORĄ

Projekt nosi nazwę „Odkrywaj Piękno” (#DoSeeTheWonderful), a jego idea powstała zaraz po ukazaniu się wyników badań, które przeprowadzono razem z 7000 kobietami z 8 krajów i 3 kontynentów. Jak się bowiem okazało, aż sześć razy więcej kobiet czerpie większą inspirację z naturalnych ujęć ukazujących codzienne sukcesy innych pań niż z pozowanych, czasami sztucznych selfie. Co więcej, badania wykazały także, że prawie połowa kobiet z całego świata dokumentuje i gromadzi codzienne, wyjątkowe dla nich momenty w swoich telefonach. Co jeszcze udało nam się dzięki nim dowiedzieć? Między innymi to, że aż jedna trzecia kobiet przez próbę zrobienia „idealnego” zdjęcia nie może w pełni cieszyć się wyjątkowością danej chwili, a trzy na cztery panie chciałyby móc bardziej doceniać codzienne, na pozór zwyczajne, a jednak wyjątkowe momenty swojego życia. Te wszystkie szokujące liczby i wnioski wyciągnięte z badań skłoniły markę PANDORA do zmiany swojego stylu fotografii i próby stworzenia czegoś kompletnie świeżego i spontanicznego.

Jak wyjaśnia Minna Phillipson– wiceprezes zarządu i szefowa marketingu, wyniki badań tylko upewniły nas w tym, że w dzisiejszej, cyfrowej erze kobiety nie mają czasu żeby się zatrzymać i celebrować swoje codzienne zmagania i dokonania. PANDORA chce to zmienić i zainspirować panie do tego by nie przestawały zauważać wagi zarówno swoich małych jak i dużych osiągnięć.

Dodatkowo, marka aby jeszcze bardziej pobudzić kobiety do celebrowania swoich sukcesów i dzielenia się nimi z innymi zachęca do wzięcia w swoim konkursie. Zdjęcia opublikowane na Instagramie pod #DOSeeTheWonderful oraz z tagiem @theofficialpandora wezmą udział w konkursie na najbardziej autentyczną fotografię. Zwycięskie zdjęcie będzie można później podziwiać wraz z ujęciami trzech światowej sławy fotografek tworzące kampanię PANDORY, prezentującą prawdziwe portrety kobiet z różnych stron świata.

Kampania PANDORA „Odkrywaj Piękno” rusza już 31 sierpia 2017.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Maseczki nawilżające: szybko ukoją i zregenerują każdy rodzaj skóry

Youth To The People

Age Prevention Superfood Mask
175 zł

SKIN79 Animal Mask

Maska Nawilżająca w Płacie Animal Mask - For Dry Monkey
14,90 zł

Biotherm

Skin Best Wonder Mud
199 zł

Cettua

Nawilżająca maseczka
12,90 zł

Dior

Glow Better - Fresh Jelly Mask Maseczka
269 zł

Polaar

Maseczka intensywnie nawilżająca
119 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.