Poruszenie w sieci: ASOS sprzedaje chokery dla mężczyzn

Niby drobna sprawa – pasek lub taśma zawinięta wokół szyi, a emocje naprawdę duże. Internauci wymieniają się opiniami dotyczącymi rozpoczęcia przez ASOS sprzedaży męskich chokerów. Nie brakuje przy tym skrajnych opinii.

Poruszenie w sieci: ASOS sprzedaje chokery dla mężczyzn

Chokery w ubiegłym sezonie stały się prawdziwym hitem wśród modnych dziewczyn. Teraz element biżuterii pojawił się też w popularnym internetowym sklepie, jednak również w dziale męskim (zobacz modele). To musiało wywołać dyskusję. Użytkownik @aaronlxd nazwał początek tego trendu wśród mężczyzn zwiastunem tego, że „to będzie naprawdę gówniany rok”. @LadyChips szybko oskarżyła go o homofobię, a ‏@RolyUnGashaa stwierdził, że „każdy powinien mieć prawo ubierać się tak jak chce bez żadnego oceniania” i życzył użytkownikowi „bardziej otwartego umysłu”.

To nie są pojedyncze komentarze – post samego @aaronlxd ma w tym momencie 6 tysięcy retweetów i ponad 14 tysięcy polubień. Sprawą zajęły się też Fashionista i Yahoo Style. Pierwszy serwis podchodzi z rezerwą do pomysłu męskich chokerów, a drugi wróży im bycie „a thing” w 2017 roku. Czy będzie? Zobaczymy. Wydaje nam się jednak, że poziom emocji wokół aksamitnych wstążek sięgnął absurdu, a ASOS liczy zyski – część biżuterii już się wyprzedała.

Chokery mają długą historię – pamiętajmy je z lat rozkwitu punka, gdy zarówno kobiety, jak i mężczyźni nosili na szyjach ćwiekowane kawałki skóry czy innego materiału. Również w latach 90. obroże pojawiały się, jednak w delikatniejszej i mniej wyzywającej formule. Wtedy też na dobre ukształtował się ich charakter aksamitnego czy metalicznego dodatku. W 2016 roku ta moda wróciła wśród pań, a chokery nosiły wszystkie gwiazdy – od Kylie Jenner, przez Gigi Hadid, do Harry’ego Stylesa. Były też obecne zarówno na tygodniach mody, jak i w popularnych sklepach sieciowych. Co ciekawe domy mody Gucci Cruise czy Louis Vuitton w swoich propozycjach na 2017 rok proponowały… właśnie chokery dla mężczyzn.

Od lewej: Louis Vuitton Menswear Spring/Summer 2017 oraz Gucci Cruise 2017

Wśród prawdziwych fanów mody posunięcie ASOS-a nie jest więc ani zaskoczeniem, ani zdziwieniem. Czasami dobrze jest sięgnąć głębiej i wyrwać się ze szpon prywatnych uprzedzeń – dla komfortu swojego i otoczenia.

ZobaczSchowaj komentarze

Świąteczna kampania Swarovski

Swarovski od zawsze zachwyca kunsztem, swoją estetyką, dbałością o detal a także różnorodnością swoich produktów. Tegoroczna świąteczna kampania wpisuje się idealnie w te określenia. Marka zaprasza nas na świąteczne przyjęcie, którego gospodynią jest nie kto inny jak modelka, ambasadorka marki Karlie Kloss.

Świąteczna kampania Swarovski
Karlie Kloss&Naomi Campbell

Gospodyni zadbała o swoich gości znakomicie – obdarowując ich podarkami od biżuteryjnego giganta, a także zapraszając do tańca w rytm piosenki śpiewanej przez Daye. Na parkiecie widzimy takie gwiazdy jak Naomi Campbell, Boy George, Chiara Ferragni, Jourdan Dunn, Bryanboy, Fei Fei Sun, Ruby Rose, Anthony Mackie i Maggie Jiang. Wybór takich gwiazd nie może być przypadkowy! Swarovski swoją kampanią chce oddać głos różnorodnym kobietom z całego świata i podkreślić ich piękno!

Kolekcje marki są równie różnorodne i zachwycające jak osobowości pojawiające się w świątecznej kampanii. W tegorocznej możemy podziwiać biżuterię z wielu kolekcji, między innymi: Swarovski Remix Collection, ponadczasową linię Sparkling Dance czy przyciągające wzrok chokery i naszyjnik Fit a także delikatną linie Angelic. Oferta jest niezwykle zróżnicowana, w myśl towarzyszącego hasła #BrillianceForAll. Tak aby produkty pasowały różnym osobom, o odmiennych stylach.

„Kwintesencją świątecznego czasu jest przebywanie razem i docenianie na różne sposoby tych, którzy są dla nas szczególnie ważni. Ta właśnie idea przyświeca naszej kampanii. Miałam wyjątkową przyjemność realizować ten cel, biorąc udział w sesji razem z wieloma utalentowanymi, bliskimi mi osobami. To niezapomniane przeżycie dzieliłam z Jourdan Dunn, Fei Fei Sun, Ruby Rose i oczywiście z Naomi Campbell – moją mentorką i przyjaciółką. Jestem ogromnie wdzięczna za to, że mogłam być częścią tego przedsięwzięcia” – mówi Karlie Kloss wiodąca twarz kampanii, która jest ambasadorką Swarovskiego od maja 2016 roku.

Jeśli już szukacie inspiracji na świąteczne prezenty może warto rozważyć propozycję Swarovskiego.

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Nie pytamy, co nowego. Przedstawiamy najnowsze trendy w modzie. Z uwagą śledzimy zapowiedzi projektantów na nadchodzący sezon. Zdradzamy, jakie wzory, kolory, materiały będą obowiązkowe na zbliżającą się porę roku. Opieramy się na prawdziwych autorytetach z branży. Ufamy Valentino, Chanel, Givenchy i markom, które nadają rytmu zmianom w świecie mody. Najnowsze trendy w modzie pojawiają się jeszcze przed właściwym sezonem. Idealnie, aby dać czas na przygotowanie szafy. To prawdziwe kompasy stylu. Wskazują właściwy kierunek zmian. Nie tylko wskazują, w jaki styl zainwestować, ale podpowiadają, jak się odnaleźć w nadchodzących zmianach. Nie oznaczają rezygnacji z własnego podejścia do ubioru, fryzury, czy makijażu. Pozwalają je odświeżyć, nadać im bardziej współczesny charakter.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.