Poruszenie w sieci: ASOS sprzedaje chokery dla mężczyzn

Niby drobna sprawa – pasek lub taśma zawinięta wokół szyi, a emocje naprawdę duże. Internauci wymieniają się opiniami dotyczącymi rozpoczęcia przez ASOS sprzedaży męskich chokerów. Nie brakuje przy tym skrajnych opinii.

Poruszenie w sieci: ASOS sprzedaje chokery dla mężczyzn

Chokery w ubiegłym sezonie stały się prawdziwym hitem wśród modnych dziewczyn. Teraz element biżuterii pojawił się też w popularnym internetowym sklepie, jednak również w dziale męskim (zobacz modele). To musiało wywołać dyskusję. Użytkownik @aaronlxd nazwał początek tego trendu wśród mężczyzn zwiastunem tego, że „to będzie naprawdę gówniany rok”. @LadyChips szybko oskarżyła go o homofobię, a ‏@RolyUnGashaa stwierdził, że „każdy powinien mieć prawo ubierać się tak jak chce bez żadnego oceniania” i życzył użytkownikowi „bardziej otwartego umysłu”.

To nie są pojedyncze komentarze – post samego @aaronlxd ma w tym momencie 6 tysięcy retweetów i ponad 14 tysięcy polubień. Sprawą zajęły się też Fashionista i Yahoo Style. Pierwszy serwis podchodzi z rezerwą do pomysłu męskich chokerów, a drugi wróży im bycie „a thing” w 2017 roku. Czy będzie? Zobaczymy. Wydaje nam się jednak, że poziom emocji wokół aksamitnych wstążek sięgnął absurdu, a ASOS liczy zyski – część biżuterii już się wyprzedała.

Chokery mają długą historię – pamiętajmy je z lat rozkwitu punka, gdy zarówno kobiety, jak i mężczyźni nosili na szyjach ćwiekowane kawałki skóry czy innego materiału. Również w latach 90. obroże pojawiały się, jednak w delikatniejszej i mniej wyzywającej formule. Wtedy też na dobre ukształtował się ich charakter aksamitnego czy metalicznego dodatku. W 2016 roku ta moda wróciła wśród pań, a chokery nosiły wszystkie gwiazdy – od Kylie Jenner, przez Gigi Hadid, do Harry’ego Stylesa. Były też obecne zarówno na tygodniach mody, jak i w popularnych sklepach sieciowych. Co ciekawe domy mody Gucci Cruise czy Louis Vuitton w swoich propozycjach na 2017 rok proponowały… właśnie chokery dla mężczyzn.

Od lewej: Louis Vuitton Menswear Spring/Summer 2017 oraz Gucci Cruise 2017

Wśród prawdziwych fanów mody posunięcie ASOS-a nie jest więc ani zaskoczeniem, ani zdziwieniem. Czasami dobrze jest sięgnąć głębiej i wyrwać się ze szpon prywatnych uprzedzeń – dla komfortu swojego i otoczenia.

ZobaczSchowaj komentarze

Kwiaty Nocy w nowej kolekcji W.KRUK

Firma z wieloletnią tradycją, lider na rynku biżuteryjnym w Polsce, marka miksująca trendy z klasyką. W.KRUK  od ponad 100 lat cieszy się wielkim powodzeniem wśród Polek, które co sezon doceniają kunszt wyrobów oraz biżuterię idealnie dopełniającą każdą stylizację. Ta jesień również upłynie pod znakiem ponadczasowo piękna – w najnowszej kolekcji marki znajdziemy bowiem to, co kobiety kochają najbardziej:piękne dodatki oraz kwiaty.

Najnowsza kolekcja W.KRUK stawia na nieoczywiste połączenie biżuterii oraz tatuażu. Zarówno nasze ukochane dodatki jak i ozdoby na ciele są symbolem ważnych momentów z naszego życia, dlatego wiele osób traktuje je jak pamiątki. Idąc tym tropem, W.KRUK postanowił zamienić piękne, kwiatowe tatuaże w unikatowe pierścionki, naszyjniki i kolczyki. To jednak nie wszystko. W ramach kolekcji powstała również seria florystycznych tatuaży zaprojektowanych przez Magdalenę Bujak, członkinię Babskiego Kolektywu Artystycznego Ink Miners Tattoo. Cała kolekcja została nazwana „Kwiaty Nocy”, a główną rolę odgrywają chabry, maki, lilie i bratki.

Różnorodność kwiatów w jesiennej kolekcji W. KRUK ma podkreślać indywidualizm każdego z nas, w szczególności w kwestii wyboru biżuterii. Dlatego każdy motyw odznacza się innym kolorem uzyskanym dzięki ręcznemu pokryciu kolorową emalią. Wykonane ze srebra elementy wyróżniają się również zdobieniami. W przypadku chabrów i maków jest to 14-karatowe złoto, natomiast bratki i lilie przyciemniono techniką rodowania, czyli innymi słowymi, postarzania. W kolekcji, oprócz biżuterii, znajdziemy również jedwabne chusty z kwiatowym wzorem, a także skórzane torebki. Premierze kolekcji towarzyszy również kampania, której twarzą została Maddie Kulicka.

Unikalne kolczyki z kolekcji lub kwiatowy tatuaż autorstwa Magdaleny Bujak można wygrać biorąc udział w konkursie na profilu na Facebooku W.KRUK, dzieląc się wyjątkową historią związaną z biżuterią lub tatuażem. Konkurs trwa do 15 października. Kolekcja „Kwiaty Nocy” dostępna jest w salonach W.KRUK oraz na www.wkruk.pl.

ZobaczSchowaj komentarze

Najgorętsze nowości z sieciówek: listopad 2017

TOPSHOP

SUKIENKA
ok. 300 zł

TOPSHOP

JEANSY
ok. 625 zł

H&M

SPODNIE
999 zł

H&M

SPÓDNICA
199 zl

ZARA

SWETER
139 zł

ZARA

BUTY
219 zl
Nie pytamy, co nowego. Przedstawiamy najnowsze trendy w modzie. Z uwagą śledzimy zapowiedzi projektantów na nadchodzący sezon. Zdradzamy, jakie wzory, kolory, materiały będą obowiązkowe na zbliżającą się porę roku. Opieramy się na prawdziwych autorytetach z branży. Ufamy Valentino, Chanel, Givenchy i markom, które nadają rytmu zmianom w świecie mody. Najnowsze trendy w modzie pojawiają się jeszcze przed właściwym sezonem. Idealnie, aby dać czas na przygotowanie szafy. To prawdziwe kompasy stylu. Wskazują właściwy kierunek zmian. Nie tylko wskazują, w jaki styl zainwestować, ale podpowiadają, jak się odnaleźć w nadchodzących zmianach. Nie oznaczają rezygnacji z własnego podejścia do ubioru, fryzury, czy makijażu. Pozwalają je odświeżyć, nadać im bardziej współczesny charakter.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.