Poruszenie w sieci: ASOS sprzedaje chokery dla mężczyzn

Niby drobna sprawa – pasek lub taśma zawinięta wokół szyi, a emocje naprawdę duże. Internauci wymieniają się opiniami dotyczącymi rozpoczęcia przez ASOS sprzedaży męskich chokerów. Nie brakuje przy tym skrajnych opinii.

Poruszenie w sieci: ASOS sprzedaje chokery dla mężczyzn

Chokery w ubiegłym sezonie stały się prawdziwym hitem wśród modnych dziewczyn. Teraz element biżuterii pojawił się też w popularnym internetowym sklepie, jednak również w dziale męskim (zobacz modele). To musiało wywołać dyskusję. Użytkownik @aaronlxd nazwał początek tego trendu wśród mężczyzn zwiastunem tego, że „to będzie naprawdę gówniany rok”. @LadyChips szybko oskarżyła go o homofobię, a ‏@RolyUnGashaa stwierdził, że „każdy powinien mieć prawo ubierać się tak jak chce bez żadnego oceniania” i życzył użytkownikowi „bardziej otwartego umysłu”.

To nie są pojedyncze komentarze – post samego @aaronlxd ma w tym momencie 6 tysięcy retweetów i ponad 14 tysięcy polubień. Sprawą zajęły się też Fashionista i Yahoo Style. Pierwszy serwis podchodzi z rezerwą do pomysłu męskich chokerów, a drugi wróży im bycie „a thing” w 2017 roku. Czy będzie? Zobaczymy. Wydaje nam się jednak, że poziom emocji wokół aksamitnych wstążek sięgnął absurdu, a ASOS liczy zyski – część biżuterii już się wyprzedała.

Chokery mają długą historię – pamiętajmy je z lat rozkwitu punka, gdy zarówno kobiety, jak i mężczyźni nosili na szyjach ćwiekowane kawałki skóry czy innego materiału. Również w latach 90. obroże pojawiały się, jednak w delikatniejszej i mniej wyzywającej formule. Wtedy też na dobre ukształtował się ich charakter aksamitnego czy metalicznego dodatku. W 2016 roku ta moda wróciła wśród pań, a chokery nosiły wszystkie gwiazdy – od Kylie Jenner, przez Gigi Hadid, do Harry’ego Stylesa. Były też obecne zarówno na tygodniach mody, jak i w popularnych sklepach sieciowych. Co ciekawe domy mody Gucci Cruise czy Louis Vuitton w swoich propozycjach na 2017 rok proponowały… właśnie chokery dla mężczyzn.

Od lewej: Louis Vuitton Menswear Spring/Summer 2017 oraz Gucci Cruise 2017

Wśród prawdziwych fanów mody posunięcie ASOS-a nie jest więc ani zaskoczeniem, ani zdziwieniem. Czasami dobrze jest sięgnąć głębiej i wyrwać się ze szpon prywatnych uprzedzeń – dla komfortu swojego i otoczenia.

ZobaczSchowaj komentarze

Karlie Kloss gwiazdą walentynkowej kolekcji Swarovski

Paryż nie bez powodu jest nazywany miastem miłości. Romantyczne spacery nad Sekwaną, migająca wieża Eiffla i piosenki Edith Piaf w tle tworzą niezwykły klimat, który w tym roku był jedną z głównych inspiracji walentynkowej kolekcji Swarovski. Nathalie Colin, dyrektor kreatywna marki, stworzyła biżuterię, która będzie idealnym prezentem dla drugiej połówki, a twarzą kampanii ponownie została Karlie Kloss.

Motywem przewodnim walentynkowej kolekcji biżuterii jest romantyzm w wielkim mieście. Lśniące kryształy w metalicznej oprawie będą pięknie prezentować się jako dodatki do naszych wieczornych stylizacji, a dzięki różnym motywom bez trudu dobierzemy coś do własnego stylu. W ramach walentynkowej kolekcji pojawi się wyjątkowa seria talizmanów Crystal Wishes w kształcie gwiazdy, serca, księżyca, klucza i złego oka, które możemy nosić wedle uznania – pojedynczo w bardziej minimalistycznej wersji, czy tworząc warstwowe kombinacje. Inspiracją do ich stworzenia był chyba jeden z najbardziej romantycznych gestów, czyli zawieszenie kłódki – symbolu miłości, na słynnym moście Ponts des Arts w Paryżu. Dzięki biżuterii Swarovskiego nie będziemy musieli jednak niczego zostawiać, bo talizman zawsze możemy mieć przy sobie.

Zainspirowana biżuterią ze szlachetnych kruszców kolekcja na walentynki dyskretnie nawiązuje do paryskiego stylu, jest subtelna, a jednocześnie niezwykle uniwersalna. Biżuteryjny gigant w tym sezonie świętuje dzień zakochanych w wyjątkowy sposób. Każdy upominek czy romantyczny prezent, zarówno drobny dowód uczuć, jak i oryginalne, olśniewające ozdoby, zostanie zapakowany w niebieskie pudełka z logo marki Swarovski. Macie już pomysł na upominek dla walentynki? Jeśli nie, to już nie musicie szukać.

ZobaczSchowaj komentarze

„Dress for less” odcinek 14.: Anja Rubik i klasyka w rockowym wydaniu za mniej niż 500 złotych

L'Oreal

Mascara Volume Million Lashes
35,00 zł

Zara

Skórzana listonoszka z pikowaniem
359,00 zł

Mango

Kurtka skórzana
599,90 zł

H&M

Czółenka
129,90 zł

Mago

Kopertówka
59,90 zł

Zara

Sukienka z frędzlami
199,00 zł
Nie pytamy, co nowego. Przedstawiamy najnowsze trendy w modzie. Z uwagą śledzimy zapowiedzi projektantów na nadchodzący sezon. Zdradzamy, jakie wzory, kolory, materiały będą obowiązkowe na zbliżającą się porę roku. Opieramy się na prawdziwych autorytetach z branży. Ufamy Valentino, Chanel, Givenchy i markom, które nadają rytmu zmianom w świecie mody. Najnowsze trendy w modzie pojawiają się jeszcze przed właściwym sezonem. Idealnie, aby dać czas na przygotowanie szafy. To prawdziwe kompasy stylu. Wskazują właściwy kierunek zmian. Nie tylko wskazują, w jaki styl zainwestować, ale podpowiadają, jak się odnaleźć w nadchodzących zmianach. Nie oznaczają rezygnacji z własnego podejścia do ubioru, fryzury, czy makijażu. Pozwalają je odświeżyć, nadać im bardziej współczesny charakter.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.