Poruszenie w sieci: ASOS sprzedaje chokery dla mężczyzn

Niby drobna sprawa – pasek lub taśma zawinięta wokół szyi, a emocje naprawdę duże. Internauci wymieniają się opiniami dotyczącymi rozpoczęcia przez ASOS sprzedaży męskich chokerów. Nie brakuje przy tym skrajnych opinii.

Poruszenie w sieci: ASOS sprzedaje chokery dla mężczyzn

Chokery w ubiegłym sezonie stały się prawdziwym hitem wśród modnych dziewczyn. Teraz element biżuterii pojawił się też w popularnym internetowym sklepie, jednak również w dziale męskim (zobacz modele). To musiało wywołać dyskusję. Użytkownik @aaronlxd nazwał początek tego trendu wśród mężczyzn zwiastunem tego, że „to będzie naprawdę gówniany rok”. @LadyChips szybko oskarżyła go o homofobię, a ‏@RolyUnGashaa stwierdził, że „każdy powinien mieć prawo ubierać się tak jak chce bez żadnego oceniania” i życzył użytkownikowi „bardziej otwartego umysłu”.

To nie są pojedyncze komentarze – post samego @aaronlxd ma w tym momencie 6 tysięcy retweetów i ponad 14 tysięcy polubień. Sprawą zajęły się też Fashionista i Yahoo Style. Pierwszy serwis podchodzi z rezerwą do pomysłu męskich chokerów, a drugi wróży im bycie „a thing” w 2017 roku. Czy będzie? Zobaczymy. Wydaje nam się jednak, że poziom emocji wokół aksamitnych wstążek sięgnął absurdu, a ASOS liczy zyski – część biżuterii już się wyprzedała.

Chokery mają długą historię – pamiętajmy je z lat rozkwitu punka, gdy zarówno kobiety, jak i mężczyźni nosili na szyjach ćwiekowane kawałki skóry czy innego materiału. Również w latach 90. obroże pojawiały się, jednak w delikatniejszej i mniej wyzywającej formule. Wtedy też na dobre ukształtował się ich charakter aksamitnego czy metalicznego dodatku. W 2016 roku ta moda wróciła wśród pań, a chokery nosiły wszystkie gwiazdy – od Kylie Jenner, przez Gigi Hadid, do Harry’ego Stylesa. Były też obecne zarówno na tygodniach mody, jak i w popularnych sklepach sieciowych. Co ciekawe domy mody Gucci Cruise czy Louis Vuitton w swoich propozycjach na 2017 rok proponowały… właśnie chokery dla mężczyzn.

Od lewej: Louis Vuitton Menswear Spring/Summer 2017 oraz Gucci Cruise 2017

Wśród prawdziwych fanów mody posunięcie ASOS-a nie jest więc ani zaskoczeniem, ani zdziwieniem. Czasami dobrze jest sięgnąć głębiej i wyrwać się ze szpon prywatnych uprzedzeń – dla komfortu swojego i otoczenia.

ZobaczSchowaj komentarze

ASOS wprowadza nową funkcję, dzięki której z łatwością odtworzysz stylizacje swoich ulubionych blogerek!

Ile razy zdarzyło się wam, że zapisywałyście na pulpicie lub dysku smartfona zdjęcia stylizacji z galerii mody ulicznej w nadziei, że uda się wam nie tyle je odtworzyć, co dowiedzieć się gdzie kupić identyczne ubrania i dodatki? Nam często, a dowodem na to niech będzie malejąca wielkość pamięci w naszym telefonie czy pękająca w szwach zakładka do kolekcjonowania zdjęć na Instagramie. Do wszystkich nas czerpiących nieograniczoną inspirację ze stylizacji fashionistek i stron największych magazynów, ASOS przygotował nie lada przydatną funkcję, która zrewolucjonizuje zakupy i błyskawicznie pozbawi nas wszystkich oszczędności.

ASOS to prawdziwa mekka wśród fashionistek szukających najgorętszych trendów w przystępnych cenach – oferuje wszystko, począwszy od kosmetyków i akcesoriów do telefonów, przez projekty rozmaitych światowych marek, aż po sukienki na wesele i czerwony dywan, a na najświeższe trendy reaguje wprost z prędkością światła. Najnowsza funkcja wprowadzona przez brytyjską platformę może jednak sprawić, że będziemy spędzać na niej znacznie więcej czasu i, o zgrozo, trwonić jeszcze więcej pieniędzy.

Nowy, innowacyjny dodatek do aplikacji marki sprawi, że to strona będzie za nas wyszukiwać najbardziej zbliżonych do interesujących nas ubrań i dodatków. W jaki sposób? Funkcja wizualnej wyszukiwarki pozwoli użytkownikom na ładowanie zapisanych na telefonie zdjęć – czy to screenshotów z galerii mody ulicznej, czy też zdjęć produktów z modowych magazynów – i wykonanie za nich karkołomnego zadania znalezienia najbardziej podobnych propozycji spośród 85 tysięcy dostępnych na stronie produktów. Jeśli dana rzecz będzie w danym momencie nie dostępna, aplikacja zaproponuje kilka najbardziej podobnych do oryginału.

Opcja ta dostępna jest póki co wyłącznie w aplikacji przeznaczonej dla systemu iOS, ale ASOS zapewnia, że lada chwila pojawi się także na Androidzie. Wypróbujecie?

ZobaczSchowaj komentarze

Kosmetyki w kolorach złotej, polskiej jesieni!

AA

PODKŁAD LONG STAY COVER FOUNDATION
28,96 zł

Micheal Kors

Woda perfumowana Sexy Ruby
od 229 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Naturalne mydło
21 zł

Tom Ford

Olejek do ciała
359 zł

Bourjois

Rouge Velvet The lipstick
56,99 zł

Rimmel

Scandaleyes Reloaded
20,38 zł
Nie pytamy, co nowego. Przedstawiamy najnowsze trendy w modzie. Z uwagą śledzimy zapowiedzi projektantów na nadchodzący sezon. Zdradzamy, jakie wzory, kolory, materiały będą obowiązkowe na zbliżającą się porę roku. Opieramy się na prawdziwych autorytetach z branży. Ufamy Valentino, Chanel, Givenchy i markom, które nadają rytmu zmianom w świecie mody. Najnowsze trendy w modzie pojawiają się jeszcze przed właściwym sezonem. Idealnie, aby dać czas na przygotowanie szafy. To prawdziwe kompasy stylu. Wskazują właściwy kierunek zmian. Nie tylko wskazują, w jaki styl zainwestować, ale podpowiadają, jak się odnaleźć w nadchodzących zmianach. Nie oznaczają rezygnacji z własnego podejścia do ubioru, fryzury, czy makijażu. Pozwalają je odświeżyć, nadać im bardziej współczesny charakter.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.