Polska marka PIEL kończy 2 lata!

Minimalistycznymi torbami i plecakami młodej, polskiej marki Piel trudno się nie zachwycać. Tworzone z pasją i w duchu klasycznego rzemiosła przez Martę Biskupską. Projektantka udowadnia, że  skórzane produkty, by były piękne mogą być ascetyczne w wykończeniu, oszczędne w formie i bez znaczniku sezonu. Nic dziwnego, że marka kończąca w tym roku dwa lata, cieszy się coraz większą popularnością.

PIEL to po hiszpańsku skóra. I z tego właśnie materiału tworzone są torby i plecaki polskiej marki. Brand powstał dwa lata temu z potrzeby serca i pasji tworzenia. Pomysł narodził się w głowie właścicielki i projektantki marki – Marty Biskupskiej-Wawrzyńczak. Od początku założeniem, było tworzenie autorskich toreb bez elementów metalowych. Tak aby nic nie zaburzało estetyki, by skóra zawsze była na pierwszym miejscu.

„Jestem dumna, że moja marka PIEL istnieje już dwa lata na rynku i zyskuje zaufanie coraz większej ilości klientów. To wspaniałe, że tak innowacyjne i minimalistyczne projekty są doceniane oraz noszone z radością. ” mówi Marta Biskupska-Wawrzyńcza.

Wszystkie torby, kopertówki, etui na laptopa i plecaki sygnowane metką Piel, wykonane są wyłącznie ze skór bydlęcych. Nie znajdziecie tam żadnych okuć! Marka wyznaje filozofię circular economy. Co w praktyce oznacza, że materiał do produkcji produktów, pozyskuje się nie ze skór kupionych w garbarni. Aż trudno uwierzyć, że te piękne minimalistyczne rzemieślnicze dzieła sztuki, powstają z galanteryjnych odpadów. To piękny sposób nadawania drugiego życia bez uszczerbku na jakości. Dodatkowo dzięki temu zabiegowi, każda powstająca torba czy plecach jest unikatowa i niepowtarzalna. Dzięki precyzyjnej konstrukcji oraz innowacyjnym zamknięciom, torby są nie tylko piękne, ale i doskonale się użytkują.

 

Piel udowadnia, że minimalizm w formie daje maksymalny wyraz. Osiąga taki efekt dzięki starannej i ścisłej współpracy inżynierów, kaletników i artystów.

My jesteśmy zakochane w męskich plecakach w minimalistycznym stylu vintage!

ZobaczSchowaj komentarze

Idealnie dobrany podkład – kluczem do pięknego wyglądu i zdrowej skóry

Podkład to jeden z najważniejszych kosmetyków i klucz do pięknego makijażu. Może odmłodzić – jeśli jest właściwie dopasowany do koloru cery i jej potrzeb, albo dodać lat, bo jest zbyt ciemny lub za ciężki. Najlepiej, gdy daje efekt drugiej skóry, czyli jest niewidoczny. Poniżej znajdziecie podpowiedzi, jak właściwie dobrać podkład, żeby najlepiej odpowiadał na potrzeby waszej twarzy i był w idealnym odcieniu. Razem z ekspertem w dziedzinie makijażu, marką L’Oréal Paris, opracowaliśmy kilka zasad.

Najważniejsze przy wyborze podkładu, poza właściwym dobraniem do rodzaju skóry, jest dopasowanie jego odcienia do naszej karnacji. Nałożony na twarz, powinien być niewidoczny, ale także chronić przed promieniami UV oraz wolnymi rodnikami. Tylko spełniając powyższe warunki, w pełni sprawimy, że nasza skóra będzie wyglądać na wypielęgnowaną i młodą, ale także nie pojawią się na niej niedoskonałości.

 

Dobranie idealnego podkładu nie jest łatwe. Jeśli czujemy się na siłach, możemy wybrać go same. Wtedy pamiętajmy by testować go nie na ręce, ale pod żuchwą i jeśli pasują nam dwa podkłady, to warto wybrać ten o ton jaśniejszy, będzie wyglądał naturalniej. Można też skorzystać z profesjonalnej pomocy. W Super Pharm czy Hebe marka L’Oréal Paris korzysta z doradztwa specjalnie wyszkolonych asystentek, które szybko i profesjonalnie pomogą dobrać odpowiedni odcień. Już w styczniu warto zajrzeć do wspomnianych drogerii, szczególnie podczas akcji – „Dzień z gamą True Match”, podczas którego będzie możliwość skorzystania z porad ekspertek na temat podkładów i pudrów .
W linii 9 odcieni podkładu True Match na pewno znajdziemy ten właściwy. Kosmetyki idealnie dopasują się do odcieni skóry aż 98 % Polek (potwierdzone w teście podkładu zrealizowanym przez Kantar Millward Brown na próbie 400 kobiet, użytkowniczek podkładu do twarzy w grudniu 2016). Jego właściwy wybór ułatwiają oznaczenia umieszczone na opakowaniu według skali od 1 do 9, czyli od najjaśniejszego do najciemniejszego. Dodatkowo litery: N, W i C wskazują nam, który z kolorów podkładu odpowiada temperaturze naszej cery. Tak więc, mając ciepłą karnację, sięgnijmy po produkty oznaczone literką W, chłodną literką C, a dla osób z neutralnym odcieniem – N. Mając taki przewodnik, trudno się zgubić czy pomylić drogę. Dodatkowo formuła podkładu, w której znalazły się: olejki eteryczne i składniki nawilżające – sprawia, że kosmetyk jeszcze staranniej dopasowuje się do kolorytu i struktury skóry. Kremowa konsystencja bezproblemowo rozprowadza się, a kombinacja gliceryny, witaminy E i B5, daje naszej cerze wyjątkowy komfort oraz pozostawia ją gładką i miękką w dotyku.
Do pełnego i perfekcyjnego makijażu potrzeba jeszcze kilku właściwych kosmetyków, pomagających utrwalić jego efekt. Najlepiej zdecydować się na puder czy korektor z tej samej linii co podkład. Mamy wtedy gwarancję idealnie zgranego makijażu pod względem kolorystycznym. Linia True Match od L’Oréal Paris nam to umożliwia. Znajdziemy w niej wszystkie kosmetyki niezbędne do wykonania takiego make-upu, od podkładu, pudru w kompakcie i kamieniu, aż po wielofunkcyjny korektor Touche Magique, który minimalizuje cienie pod oczami oraz ukrywa zmarszczki.

Dodatkowo każdy z produktów został stworzony tak, by dopasować się do pozostałych kosmetyków True Match. Nie ważne czy sięgniemy po puder w kamieniu, który ma lekką kremową konsystencję, łatwo stapiający się ze skórą i pozostawiający ją gładką i wyrównaną – puder w kompakcie czy True Match Minerals – wielofunkcyjny produkt łączący w sobie cechy podkładu i pudru, wzbogacony o minerały zmniejszające ilość niedoskonałości, który dodatkowo poprawia stan skóry w zaledwie cztery tygodnie. Zagrają ze sobą jak dobra drużyna, bo przecież ich jedynym celem jest nieskazitelny wygląd naszej skóry i idealne dopasowanie do siebie nawzajem!

Bądźmy piękne w karnawale! Z True Match to jest proste.

Partnerem publikacji jest L’Oréal Paris.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.