Polka gwiazdą najnowszej kampanii Balenciagi

Od kiedy Demna Gvasalia przejął stery na stanowisku dyrektora kreatywnego Balenciagi, świat mody oszalał na punkcie pochwały codzienności połączonej z ukłonem w stronę retro w wydaniu francuskiej marki. Dzięki Gruzinowi „normcore” połączył siły z wielką modą, a my po raz kolejny, możemy podziwiać efekty tej kombinacji w najnowszej kampanii na sezon jesień-zima 2017, której gwiazdą została Polka, Oliwia Lis.

Demna Gvasalia już nie raz pokazał, że kocha bawić się modą. Gruzinowi nie brakuje odwagi, a jego projekty, choć czasami kontrowersyjne (pamiętacie torebkę imitującą niebieski klasyk z Ikei?) są na szczycie listy must-have’ów blogerek, gwiazd i fashionistek. Jedno jest pewne: Demna doskonale wie jak zaskoczyć, ale tym razem postanowił to zrobić w nieoczywisty oraz idealnie do niego pasujący sposób. Jesienno-zimowa kampania zaskakuje bowiem zwyczajnością. Fotografie autorstwa Johnny’ego Duforta wyglądają jak wykonane w kilka sekund, a modelki po prostu siedzą (albo stoją) na krzesłach.

Jednak, żeby nie było nudno, dziewczyny zapozowały na tle słynnego dywanu z logo marki, który był głównym elementem scenografii podczas pokazu na paryskim tygodniu mody. Wykorzystanie dywanu jako tła kampanii to bez wątpienia nietypowy pomysł i nie mamy wątpliwości, że tylko Demna mógł na taki wpaść. Jednak taki zabieg idealnie wpasował się w filozofię Gruzina, który wielokrotnie mówił, że chce w nowym świetle pokazywać to, co już doskonale znamy.

Za stylizacje po raz kolejny była odpowiedzialna znajoma projektanta Lotta Volkova, która z niezwykłą finezją potrafi balansować pomiędzy rzeczami „dziwnymi”, normcorem i modą przez wielkie M. Dlatego nikogo nie powinno dziwić, że spódnica wykonana z wycieraczki (serio) pojawiła się w towarzystwie neonowego spandexu, a okulary rodem z „Matrixa” obok zdekonstruowanego trencza.

W najnowszej kampanii Balenciagi znowu pojawiła się ulubienica Demny oraz nowojorska artystka Eliza Douglas. Oprócz niej francuska marka zaprosiła do współpracy Svetę Black, Kennah Lau, Barbrę Lee Grant, Emmę Leth oraz… Oliwię Lis. Polka reprezentowana przez agencję D’VISION dopiero co debiutowała w świecie mody, ale już może się pochwalić udziałem w pokazach Mulberry, Marni oraz właśnie Balenciagi. Biorąc pod uwagę to, że wciąż można ją nazwać początkującą, udział w kampanii tak wielkiego domu mody jakim jest Balenciaga jest niepodważalnym sukcesem, którego my gratulujemy i życzymy kolejnych!

ZobaczSchowaj komentarze

Moda w służbie środowisku w kolejnej odsłonie Mango Comitted

Po ogromnym sukcesie debiutanckiej linii Comitted, która swoją premierę miała w sezonie wiosna-lato, Mango kontynuuje wprowadzanie do sprzedaży kapsułowych i zorientowanych ekologicznie kolekcji. Najnowsza odsłona dziś wchodzi do sprzedaży, a my nie mamy wątpliwości, że wyprzeda się równie szybko jak jej poprzedniczka.

Moda w służbie środowisku w kolejnej odsłonie Mango Comitted

Mango Comitted, która należy do prowadzonego przez firmę programu „Take Action”, w sezonie jesień-zima 2017 pojawia się w sklepach po raz drugi. Podobnie, jak jej poprzedniczka, bazuje przede wszystkim na materiałach ze zrównoważonych źródeł prezentując tym samym wizję mody atrakcyjnej designersko, ale jednocześnie przyjaznej środowisku naturalnemu. Kolekcja, która swoją premierę miała 12 października we flagowym salonie Mango przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie, jest już także dostępna online. Radzimy się jednak pospieszyć, bo oversize’owe i utrzymane w ziemistej kolorystyce propozycje wyprzedają się jak świeże bułeczki.

W skład limitowanej linii, którą na Islandii sfotografował światowej sławy fotograf Josh Olins, weszły przede wszystkim ciepłe i inspirowane męską szafą camelowe płaszcze, mięsiste swetry w kolorze ecru i rudej pomarańczy, sukienki z grubego lnu czy sztruksowe garnitury. Ogromne wrażenie robią też przykuwające uwagę i nadające całości sporej dozy oryginalności detale: nierówno wykończone, asymetryczne brzegi sukienek, postarzane, miedziane nity czy wiązania przy szyi w oliwkowo zielonych kurtkach z grubej bawełny. Twarzą damskiej odsłony kolekcji została supermodelka Liya Kebede, a stylizacją kampanii zajęła się świeżo upieczona szefowa działu mody „Vogue Paris”, Aleksandra Woroniecka.

Nasze portfele was pewnie za to znienawidzą, ale my radzimy jedno: ruszajcie na zakupy czym prędzej!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Trend alert: kosmetyki w kolorze różowego złota

Artdeco

Rozświetlacz
86,90 zł

Givenchy

Krem do twarzy L'Intemporel Global Youth Divine Rich Cream
659 zł

Sally Hansen

Lakier do paznokci Color therapy
23,79 zł

Tom Ford

Orchid Soleil woda perfumowana
od 299 zł

Sephora

Once Upon a Look -Paleta do makijażu oczu
109 zł

GlamGlow

Krem z rozświtlającymi drobinkami
185 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.