Polka gwiazdą najnowszej kampanii Balenciagi

Od kiedy Demna Gvasalia przejął stery na stanowisku dyrektora kreatywnego Balenciagi, świat mody oszalał na punkcie pochwały codzienności połączonej z ukłonem w stronę retro w wydaniu francuskiej marki. Dzięki Gruzinowi „normcore” połączył siły z wielką modą, a my po raz kolejny, możemy podziwiać efekty tej kombinacji w najnowszej kampanii na sezon jesień-zima 2017, której gwiazdą została Polka, Oliwia Lis.

Demna Gvasalia już nie raz pokazał, że kocha bawić się modą. Gruzinowi nie brakuje odwagi, a jego projekty, choć czasami kontrowersyjne (pamiętacie torebkę imitującą niebieski klasyk z Ikei?) są na szczycie listy must-have’ów blogerek, gwiazd i fashionistek. Jedno jest pewne: Demna doskonale wie jak zaskoczyć, ale tym razem postanowił to zrobić w nieoczywisty oraz idealnie do niego pasujący sposób. Jesienno-zimowa kampania zaskakuje bowiem zwyczajnością. Fotografie autorstwa Johnny’ego Duforta wyglądają jak wykonane w kilka sekund, a modelki po prostu siedzą (albo stoją) na krzesłach.

Jednak, żeby nie było nudno, dziewczyny zapozowały na tle słynnego dywanu z logo marki, który był głównym elementem scenografii podczas pokazu na paryskim tygodniu mody. Wykorzystanie dywanu jako tła kampanii to bez wątpienia nietypowy pomysł i nie mamy wątpliwości, że tylko Demna mógł na taki wpaść. Jednak taki zabieg idealnie wpasował się w filozofię Gruzina, który wielokrotnie mówił, że chce w nowym świetle pokazywać to, co już doskonale znamy.

Za stylizacje po raz kolejny była odpowiedzialna znajoma projektanta Lotta Volkova, która z niezwykłą finezją potrafi balansować pomiędzy rzeczami „dziwnymi”, normcorem i modą przez wielkie M. Dlatego nikogo nie powinno dziwić, że spódnica wykonana z wycieraczki (serio) pojawiła się w towarzystwie neonowego spandexu, a okulary rodem z „Matrixa” obok zdekonstruowanego trencza.

W najnowszej kampanii Balenciagi znowu pojawiła się ulubienica Demny oraz nowojorska artystka Eliza Douglas. Oprócz niej francuska marka zaprosiła do współpracy Svetę Black, Kennah Lau, Barbrę Lee Grant, Emmę Leth oraz… Oliwię Lis. Polka reprezentowana przez agencję D’VISION dopiero co debiutowała w świecie mody, ale już może się pochwalić udziałem w pokazach Mulberry, Marni oraz właśnie Balenciagi. Biorąc pod uwagę to, że wciąż można ją nazwać początkującą, udział w kampanii tak wielkiego domu mody jakim jest Balenciaga jest niepodważalnym sukcesem, którego my gratulujemy i życzymy kolejnych!

ZobaczSchowaj komentarze

Anja Rubik gwiazdą wiosenno-letniej kampanii Jimmy Choo

Anja Rubik jest jedną z niewielu polskich supermodelek, które w branży mody osiągnęły chyba wszystko. Niezliczone okładki prestiżowych magazynów, współpraca z najlepszymi fotografami, projektantami i domami mody, do których ostatnio dołączyła marka Jimmy Choo, a Anja została gwiazdą ich najnowszej kampanii.

Anja Rubik gwiazdą wiosenno-letniej kampanii Jimmy Choo

Anja w ostatnich miesiącach z pewnością nie narzekała na brak zajęć. Praca nad ekranizacją powieści Joanny Bator w reżyserii Borysa Lankosza czy organizacja ogólnopolskiej akcji #sexedpl mającej na celu zwiększenie świadomości Polaków w zakresie edukacji seksualnej to zaledwie kilka z nich. W tym wszystkim nie zabrakło jednak miejsca na modę, z którą Anja jest związana od wielu lat.

Anja została twarzą wiosenno-letniej kampanii Jimmy Choo w obiektywie Craiga McDeana. Na pięknych fotografiach, Anja prezentuje wybrane modele butów, między innymi „Micky 85”, „Shar” czy „Lane”, jak i torebki, w tym „Locket mini bag” na metalowym łańcuszku. Naszą polską supermodelkę możecie również zobaczyć w krótkim filmiku, który towarzyszy pięknej kampanii!

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności