Polak zwycięzcą międzynarodowego konkursu dla projektantów!

Piotr Popiołek idzie jak burza. Jego kolekcja „iD”, doceniona już podczas 10. edycji Art & Fashion Forum oraz Cracow Fashion Week, zgarnęła kolejną nagrodę. I to nie byle jaką, ponieważ tytuł „Best International Designer” podczas Mercedes-Benz Fashion Week Central Europe to niemały powód do dumy!

Mercedes-Benz Fashion Week Central Europe to wyjątkowe wydarzenie dla projektantów mody, które w tym roku odbyło się w dniach 13-15.10. Budapeszcie. Do węgierskiej stolicy przybyło około 20 projektantów z ośmiu państw europejskich: Chorwacji, Czech, Węgier, Polski, Rumunii, Serbii, Słowacji oraz Ukrainy. Wszyscy młodzi adepci projektowania zawalczyli o główną nagrodę w konkursie Gombold újra! Central Europe, ale zwycięzca może być tylko jeden. I został nim reprezentujący Polskę, Piotr Popiołek.

Motywem przewodnim kolekcji Piotra o nazwie „iD” jest, jak sama nazwa wskazuje,  idea tożsamości oraz tego jak kształtujemy ją pod wpływem otoczenia czy relacji z innymi ludźmi. Wykorzystując między innymi skórzane faktury, Piotr chciał podkreślić wyjątkowość każdego z nas. Idąc tym tropem, skóra posłużyła jako inspiracja kolorystyki kolekcji składającej się z ośmiu męskich sylwetek. Mnogość tkanin, czyli między innymi bawełny, tiulu, ortalionu czy lycry, sprawiły, że kolekcja nabrała wyjątkowej dynamiki, która spotyka się z coraz większym uznaniem. Gratujemy i trzymamy kciuki za dalsze sukcesy!

Piotr Popiołek: wygranie konkursu Cracow Fashion Awards to niesamowita dawka motywacji [WYWIAD]

ZobaczSchowaj komentarze

Local Heroes x Chiara Ferragni: oto cała kolekcja!

Od kiedy Local Heroes kilka dni temu ogłosiło zapewne jedną z najgłośniejszych współprac w polskiej branży mody tego roku, z wypiekami na twarzy czekaliśmy na jej efekty. Na szczęście już nie musimy. Kapsułowa kolekcja dzisiaj o godzinie 14 pojawiła się w sprzedaży na portalu Chiary, a wraz z nią kampania, którą możecie zobaczyć poniżej.

Local Heroes x Chiara Ferragni: oto cała kolekcja!

We wrześniu tego roku mija dokładnie 12 miesięcy od kiedy Chiara Ferragni założyła swoją platformę sprzedażową. W tym czasie zaprojektowała kolekcje wspólnie z takimi markami jak Giuseppe Zanotti, Superga czy Iro, będącymi w czołówce najbardziej rozpoznawalnych na świecie. Teraz do tego grona dołączy Local Heroes i zrobi to jako pierwszy polski brand w historii.

We wspólnej kolekcji pojawią się znane nam elementy z poprzednich kolekcji streetwearowej marki, czyli kurtki puchowe, dresy oraz skarpetki opatrzone charakterystycznymi sloganami. Krwiste puchówki, satynowe dresy w odcieniach różu i czerni zapinane na całej długości guzikami oraz skarpetki z wizerunkiem Chiary czy napisem „Fuck it” to zaledwie kilka z elementów, które już teraz możemy kupić na portalu Chiary.  W kolekcji nie mogło również zabraknąć określenia „Babe”, które od lat pojawia się w projektach Local Heroes. A wszyscy śledzący życie Chiary w jej mediach społecznościowych doskonale wiedzą, że to słowo jest jednym z jej ulubionych, ponieważ od niego zaczyna niemal każdy filmik na Instagramie.

Premierze kolekcji towarzyszy również kampania, którą marka zrealizowała na ulicach Wielkiej Brytanii, idealnie oddających streetwearowy charakter Local Heroes i samej kolekcji. Na fotografiach Arrana Critchleya pojawiła się Belle Reid, którym udało się nadać całemu projektowi luźnej i młodzieńczej atmosfery. Jeśli chcecie sobie sprawić coś z limitowanej kolekcji, której ceny wahają się od 15$ za skarpetki po aż 200$ za kurtkę to radzimy się spieszyć. Fani Chiary nie próżnują, kiedy coś nowego pojawia się na jej stronie!

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje walentynkowe dla kobiet 60+

Mango

Sukienka
139,90 zł

Oscar de la Renta

Pierścionek
1150 zł

Gucci

Sukienka
16520 zł

Oscar de la Renta

Kolczyki
1905 zł

Isa Afren

Sukienka
4680 zł

Edie Parker

Torebka
6770 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.