Pokaz Victoria’s Secret 2016 okiem social media

Pokaz Victoria’s Secret to, nie ma się co oszukiwać, jedno z najbardziej oczekiwanych wydarzeń w roku. Już kilka miesięcy wcześniej śledzimy informacje o lokalizacji, nowych aniołkach i oczywiście tym, komu przypadnie zaszczyt założenia Fantasy Bra, czyli najdroższego stanika w kolekcji. W tym roku, na miejsce pokazu Victoria’s Secret wybrano Paryż, a sam event odbył się w spektakularnych wnętrzach Grand Palais na Polach Elizejskich. Niestety, na oficjalną transmisję będziemy musieli poczekać do 5. grudnia, ale my już dzisiaj przygotowaliśmy dla was mały przedsmak w postaci relacji z mediów społecznościowych.

Na kilka godzin przed pokazem Victoria’s Secret wszystkie social media obiegają zdjęcia aniołków podróżujących w docelowe miejsce. Wiadomo, że marka bardzo dba o swoje modelki, więc nikogo nie powinno dziwić, że lecą prywatnym samolotem w identycznych tshirtach i oczywiście – z szampanem na pokładzie.

Dla modelek, pokaz Victoria’s Secret to nie tylko marzenie, ale jedno z najbardziej stresujących doświadczeń. W końcu pół świata zwraca swoje oczy w kierunku Aniołków. W tym roku, siostry Hadid to osiągnięcie mogły świętować razem. Obie pojawiły się na wybiegu i były pierwszym rodzeństwem w historii imprezy, które pojawiło się na wybiegu razem.

Backstage co roku wzbudza co najmniej tyle emocji co sam pokaz. Tym bardziej kiedy modelki, które szykują się do wyjścia na wybieg, na żywo relacjonują co się dzieje za kulisami. A nie ma co ukrywać – dzieje się dużo. Aniołki ubrane w identyczne satynowe szlafroki, bieliznę i… japonki są otoczone przez fotografów, dziennikarzy i masę innych osób, które czekają na jakąkolwiek możliwość zrobienia sobie z nimi selfie.

Pokaz Victoria’s Secret to nie tylko najpiękniejsze modelki na świecie i cudowna bielizna, ale prawdziwy show, który zawsze uświetniają występy znanych gwiazd. Zaproszeni goście w tym roku mogli posłuchać piosenek w wykonaniu Bruno Marsa, The Weeknd i po raz pierwszy w historii – Lady Gagi.

Wzięcie udziału w pokazie to już nie lada osiągnięcie, ale włożenie Fantasy Bra, czyli wartego 3 miliony stanika, to już szczyt marzeń. W tym roku to Kalifornijka Jasmine Tookes, która od 2012 roku jest aniołkiem, miała ten zaszczyt.

Kiedy Irina Shayk pojawiła się na wybiegu, w internecie zawrzało od spekulacji, że jest w ciąży. Modelka już od przyjazdu do Paryża bardzo zakrywała swój brzuch, podobnie było w czasie pokazu. Ani Irina, ani Bradley Cooper jeszcze nie potwierdzili plotek, ale jeśli okażą się prawdą, to para na pewno będzie miała bardzo ładne dzieci.

Po pokazie jak zwykle przyszedł czas na pamiątkowe zdjęcie wszystkich modelek oraz gwiazd, które zaśpiewały na wybiegu. Mina The Weeknd mówi chyba wszystko.

ZobaczSchowaj komentarze

Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 02-08.01.2017

Nowy rok upływa póki co pod kątem podsumowań minionych 12 miesięcy, wielkich powrotów i nowych, pasjonujących projektów. Marki prezentują swoje wiosenno-letnie kampanie, projektanci szukając nowych wyzwań odchodzą z dotychczasowych miejsc pracy, a przemysł filmowy nie pozostaje w tyle i co chwila zaskakuje nas nowymi produkcjami. Co musicie wiedzieć o minionym tygodniu w branży mody i popkultury, aby być na bieżąco? Już spieszymy z odpowiedzią.

73-letnia Lauren Hutton została gwiazdą kampanii Bottega Veneta

Kiedy legendarna modelka pojawiła się gościnnie w wiosenno-letnim pokazie Bottegi Venety, wszyscy zgodnie uznali, że absolutnie skradła swoją osobą show i przyćmiła inne, znacznie młodsze twarze modelingu. Podczas tworzenia kampanii wizerunkowej dyrektor kreatywny marki Thomas Maier i jego współpracownicy ewidentnie poszli za ciosem, ponieważ zdecydowali się zaangażować 73-letnią ikonę do tego wyjątkowego projektu. W sesji pokazującej, że moda i dobry styl nie znają ograniczeń wiekowych, Hutton towarzyszy ostatnie objawienie świata mody – 18 -letnia Vittoria Ceretti.

Coachella 2017 coraz bliżej, a niej m.in. Beyonce, Kendrick Lamar i Travi$ Scott

Wszyscy zgodnie twierdzimy, że line-up tegorocznej Coachelli jest po prostu kosmiczny. Podczas dwóch kwietniowych weekendów na kalifornijskim festiwalu zagra mi.n Radiohead, raperzy Kendrick Lamar, Travi$ Scott, Schoolboy Q czy takie postaci i zespoły jak The XX, Lorde i DJ Snake. Najwięcej emocji wzbudza jednak zaplanowany występ Beyonce i to nie tylko ze względu na kaliber tej gwiazdy, ale fakt, że została pierwszą od dziesięciu lat kobietą-headlinerem tej ogromnej imprezy (poprzednim razem była to Björk). Z jednej strony super, z drugiej strony wstyd, że festiwal tego pokroju prezentuje takie nastawienie do damskich przedstawicielek branży muzycznej.

Yeezy Season 5 już niedługo?

Na szczęście powoli milkną już echa głośnego pobytu Westa w szpitalu oraz domniemanych problemów psychicznych, a wszystkie doniesienia jakie pojawiają się w związku z jego osobą dotyczą działalności zawodowej. Jeśli wierzyć informacjom zagranicznych portali, Kanye, który rzucił się w wir pracy, powoli szykuje się do zaprezentowania piątej odsłony kolekcji Yeezy. To jednak nie wszystko. Jak podaje „PageSix” raper pracuje także nad innym, modowym projektem, który już niedługo ujrzy światło dzienne. Co to będzie? My obstawiamy znacznie tańszą niż Yeezy kolekcję ubrań i dodatków sygnowanych nazwiskiem Kanyego.

Louis Vuitton współpracuje z… Supreme?

To jeden z tych newsów, który na początku wydaje się totalnie absurdalny, jednak im głośniej o nim słychać, tym większą żywimy nadzieję, że faktycznie okaże się prawdą. Wszystko zaczęło się tak naprawdę „u źródła”, bo na Instagramie Kima Jonesa – dyrektora kreatywnego Louis Vuitton Homme, który wrzucił zdjęcie fragmentu skóry pokrytej charakterystycznym monogramem LV i naklejką Supreme. Post szybko zniknął z jego konta, co oczywiście tylko podgrzało temperaturę spekulacji. To jednak nie wszystko. Internet szybko bowiem obiegło także zdjęcie białej bluzy z logo Supreme i Louis Vuitton, którą rzekomo sfotografowano podczas castingu do zbliżającego się wielkimi krokami pokazu męskiej kolekcji na jesień-zimę 2017.

Współpraca ta byłaby zaskoczeniem nie tyle ze względu na „odległe światy” obu marek (wszak Kim Jones ostatnio bardzo często wyraża swoją miłość do subkultury skejtów), ale na niezbyt przyjazną przeszłość, jaka łączy LV i Supreme. Przypomnijmy – francuski dom mody pozwał w 2000 roku Supreme za nielegalne wykorzystanie jego monogramu na wyprodukowanych deskach. Czas leczy rany?

 

Forbes opublikował listę najbardziej wpływowych osób poniżej 30 roku życia

Reprezentują różne branże, na swojej pracy zarabiają róże kwoty i wzbudzają różne emocje. Łączy ich jednak jedno: mają mniej niż 30 lat i są jednymi z najbardziej wpływowych osób w swoich dziedzinach. Magazyn „Forbes” opublikował w tym tygodniu ranking podzielonych na 20 kategorii osób, do których będzie należał 2017 rok  i które wywierają niezaprzeczalny wpływ na światowy biznes, technologię i popkulturę. Wśród wyróżnionych znalazła się między innymi Kylie Jenner, raper Desiigner, wokalista r’nb Tory Lanez i założyciel snapchata Evan Spiegel.

Więcej o rankingu Forbesa przeczytasz TUTAJ.

Raper Desiigner został twarzą nowej linii adidas Originals

Młody raper i protegowany Kanyego Westa nie tylko znalazł się w rankingu Forbesa, ale wraz z początkiem nowego roku zanotował na swoim koncie inny sukces. Wraz z jedną z najciekawszych nowych twarzy modelingu, Brytyjką Adwoa Aboah, został twarzą nowej linii ciuchów od adidas Originals. „XBYO”, bo tak brzmi jej nazwa, to kolekcja welurowych bluz i joggersów (obowiązkowo z trzema paskami), a także swetrów i t-shirtów.

Kim Kardashian wróciła do social mediów

Królowa social mediów, oficjalnie powróciła do internetowej aktywności po 3 miesiącach milczenia. Najpierw zamieściła na swojej stronie internetowej filmik pokazujący najważniejsze, rodzinne momenty minionego roku, a na Instagram wrzuciła zdjęcia pokazujące męża-Kanyego Westa oraz dzieci – North i Sainta. Śmiało pokazuje się już także publicznie. Tęskniliśmy, Kim!

Clare Waight Kellerr odchodzi z domu mody Chloe

Myśleliśmy, że 2016 rok był wyjątkowy, jeśli chodzi o roszady na stanowiskach dyrektorów kreatywnych największych domów mody. Wszystko jednak wskazuje na to, że 2017 nie będzie pod tym względem gorszy. W pierwszym tygodniu nowego roku w sieci pojawiła się informacja, że Clare Waight Keller, piastująca od 2011 roku stanowisko dyrektor kreatywnej Chloe, zdecydowała się odejść z francuskiego domu mody. Kto zastąpi Brytyjkę? Tego nie wiemy, wszystkie tropy prowadzą jednak w tej chwili do Natachy Ramsay-Levi, czyli prawej ręki Nicholasa Ghesquiere’a.

Pharell Williams będzie reklamował nowy model torebki Chanel

Pharell Williams i Karl Lagerfeld to duet nie tylko stylowy, ale przede wszystkim wpływowy. Muzyk kocha francuską markę wybierając ubrania z jej metką na czerwony dywan i na co dzień, a niemiecki projektant totalnie odwzajemnia to uczucie angażując Williamsa do filmów reklamowych i pokazów (jak chociażby ten zorganizowany niedawno w paryskim Ritzu). Jak się okazuje, współpraca między panami zyskała jeszcze większych rumieńców, a to za sprawą przygotowywanej właśnie kampanii nowego modelu torebki Chanel -„Gabrielle”. Jak podaje portal WWD, w sesji sfotografowanej przez Lagerfelda, oprócz stylowego muzyka udział wzięły także muzy domu mody: Caroline de Maigret, Kristen Stewart i Cara Delevingne. Czekamy na efekty!

Bella Hadid została twarzą Fendi

Czyżby po kilku sezonach okazywania uwielbienia Kendall Jenner, Karl Lagerfeld znalazł sobie nową ulubienicę? Wszystko na to wskazuje – Bella Hadid skutecznie podbija branżę mody, a najnowsza kampania dla Fendi tylko potwierdza jej pozycję. W wiosennej sesji wizerunkowej sfotografowanej przez samego Lagerfelda partneruje jej nie kto inny, jak siostra Gigi. Z czystym sumieniem możemy więc stwierdzić, że 2017 nadal będzie należał do pięknych sióstr.

Sesja tygodnia: Grace Elizabeth dla „Vogue Mexico” (fot. Michael Schwartz)

Stylizacja tygodnia: Pharell Williams w dżinsach Chanel na festiwalu filmowym w Palm Springs

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najpiękniejsze perfumy na wiosnę

Giorgio Armani

Acqua di Gioia Sky
239 zł

Yves Saint Laurent

Mon Paris
269 zł

Salvatore Ferragamo

Signorina in Fiore
219 zł

Tom Ford

Neroli Portofino Acqua
500 zł


DKNY

Be Tempted Eau So Blush
od 189 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.