Pokaz Patrizia Aryton x Dawid Tomaszewski podczas Mercedes-Benz Fashion Week Berlin

W ramach Mercedes-Benz Fashion Week Berlin, 19 stycznia 2017 roku odbył się pokaz wspólnej kolekcji Patryzii Aryton i Dawida Tomaszewskiego. Współpraca polskiej marki słynącej z kunsztu i nowoczesnej klasyki, tym razem zyskała artystycznego charakteru dzięki talentowi jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich projektantów. Kolekcja na jesień-zimę 2017-2018 jest debiutem polskiej firmy na rynku zagranicznym oraz zapowiedzią jej ekspansji na nowych, międzynarodowych rynkach. Redakcja Fashion Post pojechała do Berlina na specjalne zaproszenie, aby osobiście zobaczyć ten debiut.

Pokaz Patrizia Aryton x Dawid Tomaszewski podczas Mercedes-Benz Fashion Week Berlin

Pokaz Patrizii Aryton i Dawida Tomaszewskiego odbył się w głównej siedzibie berlińskiego tygodnia mody w dzielnicy Mitte i wpisany był do oficjalnego kalendarza imprezy jako wydarzenie zamykające czwartkowe prezentacje i imprezy. W zabytkowym wnętrzach budynku Kaufhaus Jandorf, zgromadzili się przedstawiciele mediów, kultury i sztuki. W wydarzeniu brało udział aż 500 osób. Pojawiły się redaktor naczelne niemieckiego „Vogue’a” oraz „Harper’s Bazaar”.

Pierwsza modelka pojawiła się na wybiegu wraz z dźwiękami ciężkiej, elektronicznej muzyki. Sylwetka składała się z piżamowego musztardowego garnituru założonego na szary golf. Potem mieliśmy okazję zobaczyć drapowane suknie midi założone tył na przód czy welurowe spodnie ze sprytnie wszytym wewnętrznym lampasem. Jak na Aryton przystało, nie zabrakło świetne skrojonych płaszczy w odcieniach oliwki i granatu, uszytych z wełny, kaszmiru czy alpaki. Uwagę zwracały tuniki ściągnięte w pasie trokiem i uszyte z mięsistej satyny. Dla bardziej odważnych kobiet przewidziano mozaikowe i metalicznych projektów. Naszym zdaniem powodzeniem będą się cieszyć świetnie skrojone spodnie cygaretki, które zostały wystylizowane z żakietami z podkreśloną talią, awangardowymi pelerynami oraz kurtkami i płaszczami.

Wspólnym mianownikiem kolekcji składającej się z 27 sylwetek była warstwowość, różnorodność i mięsistość tkanin. Projektanci zdradzili, że dobierając barwy kierowali się Marrakeszem, dlatego oprócz stonowane palety, widać także dużo odcieni żółtego, seledynu oraz magenty. Patrycja Cierocka, główna projektantka Arytonu i Dawid Tomaszewski postawili na klasykę z nutką orientu.  Projektanci wykorzystali tkaniny z pracowni Malhia Kent pracującej z takimi domami mody jak Chanel czy Givenchy, dlatego naszym oczom ukazały się wysokogatunkowe jedwabie, żakardy i welur. Dzięki sporym dystansom między modelkami na wybiegu, mogliśmy dokładnie przyjrzeć się perfekcyjnemu odszyciu oraz precyzji, a jaką zaprojektowano i uszyto wszystkie stroje.

To nie pierwsza taka współpraca marki Aryton. Kolekcje dla niej także inni projektanci. Tym razem marka, której DNA stanowi wysokie krawiectwo poczuła wyraźną potrzebę ponownego odświeżenia swojego wizerunku, stąd pomysł na współpracę z Dawidem Tomaszewskim. „Poszukiwałam kogoś, kto wyjątkowo pasowałby do profilu naszej firmy. Przeglądałam na bieżąco relacje z pokazów z tygodni mody i tak natrafiłam na pokaz Dawida, którego prace znałam już oczywiście wcześniej. Tamten szczególnie uświadomił mi, że w kolekcjach Dawida bardzo dużą rolę odgrywają płaszcze, okrycia, konstrukcje i świetne tkaniny. Podobnie jak w Patrizii Aryton” – zdradziła Patrycja Cierocka.

Oglądana przez nas na żywo kolekcja Patrizia Aryton x Dawid Tomaszewski, która zadebiutowała podczas Mercedes-Benz Fashion Week Berlin dostępna będzie w sprzedaży już jesienią tego roku. Jest to też dowód na wejście polskiej marki z 30-letnim doświadczeniem na rynek niemiecki, dlatego tym bardziej życzymy powodzenia.

 

Przeczytaj także:

ALTRO – nowa odsłona Patrizii Aryton

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Kobiece święta z marką Simple

Marka Simple od ponad dwudziestu lat ubiera Polki, które dzięki niej pokochały proste i zawsze aktualne kroje i nauczyły się, że materiał, z którego wykonana jest odzież ma niesamowite znaczenie. Simple to jednak nie tylko idealnie skrojone czy ponadczasowe ubrania, ale przede wszystkim kobiety, które na co dzień pracują, także zza kulis, na sukces marki. I to właśnie one, a nie zawodowe modelki, wystąpiły w jej wyjątkowej, świątecznej kampanii.

Kobiece święta z marką Simple

To z pewnością zaskakujące, ale jakże inspirujące grono! W świątecznej sesji Simple wystąpiły Jagoda Piekarska, główna projektantka marki, Katarzyna Gołaszewska wykonująca pracę konstruktora odzieży, Olga Roth zajmująca się visual merchandisingiem oraz stylizacją, Sophie Kobus pracująca jako manager w dziale prawnym, Małgorzata Dorczuk, której zadaniem jest opieka częścią salonów Simple w Polsce jako area manager oraz Magdalena Ignar pełniąca funkcję dyrektor ds. organizacyjnych. Każda z nich reprezentuje inne stanowisko, co podkreśla również różnorodność wykorzystanych w kampanii ubrań. Sesja prezentuje odmienne bloki kolorystyczne jak: piaskowy beż, czerń połączona ze złotem czy odcienie błękitu, czerwieni i srebra. Wszystko razem tworzy wizję kobiety Simple Creative Products – silnej i autentycznej. Efekt ten zostaje jedynie podbity dzięki wyborze modelek i delikatnym zdjęciom, za które odpowiedzialna była Aldona Karczmarczyk.

Brawo za ten pomysł!

ZobaczSchowaj komentarze

Nawilżające kosmetyki w sam raz na Lany Poniedziałek

Uriage

Woda termalna
32,79 zł

Givenchy

Maska krem nawilżający na noc
269 zł

Avene


61,99 zł

Urban Decay

Chłodzący spray przedłużający trwałość makijażu
149 zł

Phenome

Nawilżający tonik
79 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.